Crystal Youth - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Crystal Youth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Ardentheart
Member
Crystal Youth - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2019 - 20:01

Ardentpaw knikte bij haar woorden. Een leven vol adrenaline leek hem ook helemaal niets voor Dewpaw. Hij kende haar dan misschien pas enkele minuten, maar zoveel wist hij al wel. Voor hem was het een ander verhaal. Hij was erg nieuwsgierig en gooide zichzelf soms halfsoverkop ergens in. "Heb je dan veel vrienden die ook van een rustig leven houden? Dat lijkt me wel makkeliker als vrienden die altijd gevaar of iets anders opzoeken omdat ze niet altijd even goed nadenken?" Tja, die had hij er een. En dan was er ook nog Nettlekit, zijn nieuwste vriend. De kattin had een scherpe tong en niet altijd een even goed humeur. Maar daar had hij doorheen geprikt en er was een mooie vriendschap ontstaan. "Ik heb vrienden met heel verschillende persoonlijkheden. Het is eigenlijk best wel grappig. Hebben jullie dat ook in Windclan?" Hopelijk vroeg hij nu niet te veel. Niet veel katten wilden namelijk over hun clan praten met iemand van een andere clan. Er was dan toch iets wat ze minder loyaal liet voelen. Iets wat Ardentpaw niet snapte. Zolang je niets belangrijks vertelde kon je toch gewoon een vriendelijk gesprek houden. Het was niet alsof vertellen over allerdaagse dingen zoveel kwaad kon.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Crystal Youth - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2019 - 20:11


"Heb je dan veel vrienden die ook van een rustig leven houden? Dat lijkt me wel makkelijker als vrienden die altijd gevaar of iets anders opzoeken omdat ze niet altijd even goed nadenken?" Ze wilde met haar kop schudden en nee zeggen, hem vertellen dat ze eigenlijk bijna geen vrienden had en dat ze dus niet zo goed wist of ze rustig waren of niet. Dat de meeste katten die ze leerde kennen in andere clans zaten, maar dat vertelde ze hem helemaal niet. "Ja, maar een vriend of vriendin die wel graag op avontuur gaat lijkt me ook wel leuk" glimlachte ze vriendelijk en ging weer zitten terwijl hij ondertussen weer verder ging met praten. "Ik heb vrienden met heel verschillende persoonlijkheden. Het is eigenlijk best wel grappig. Hebben jullie dat ook in Windclan?" De apprentice knikte. Ja. Ze waren misschien heel saai in de ogen van andere katten, maar ze waren allemaal anders. "Natuurlijk hebben we dat, Ardentpaw. We zijn niet zó saai" Antwoorde ze en sloeg haar staart weer om haar poten terwijl ze grinnikte.


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Crystal Youth - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2019 - 21:03

Hij luisterde hoe ze hem vertelde dat ze een vriend of vriendin die op avontuur gaat haar ook wel leuk leek. "Dan kan ik die vriend toch zijn! Ook al zie je me niet erg vaak, dus weet ik niet of dat goed zou werken..." Ja, daar dwaalde zijn stem wat af. Zou Dewpaw wel vrienden wel met hem willen zijn? En dus vertelde hij haar maar een beetje over hoe zijn vrienden van elkaar verschilden. "Natuurlijk hebben we dat, Ardentpaw. We zijn niet zó saai" vertelde Dewpaw hem. Oh, dat had hij niet proberen te zeggen? Hij vroeg het zich alleen af. Hij wist toch ook niet hoe het er in Windclan aan toe ging. Hij had alleen misschien onbewust laten blijken dat hij dacht dat Windclan saai was. Maar dat dacht hij helemaal niet! "Z-zo bedoelde ik het niet!" Miauwde hij gauw, met een kleine stotter. "Maar wat maakt jullie dan wel interessant en niet saai?" vroeg hij, zich nu pas realiserend dat Dewpaw het helemaal niet beschuldigend had bedoeld. Er zat misschien dan ook een plagende toon in zijn stem nu.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Crystal Youth - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2019 - 21:15


"Dan kan ik die vriend toch zijn! Ook al zie je me niet erg vaak, dus weet ik niet of dat goed zou werken..." Blij knikte ze. Misschien dat het net wat te snel en vlug was, maar ze wilde graag vrienden met hem zijn. "Ja! Dat lijkt me leuk!" Miauwde ze oprecht blij en knikte nog een heel aantal keer vaker. Vrienden! Ze had gewoon een vriend gemaakt! "Z-zo bedoelde ik het niet! Maar wat maakt jullie dan wel interessant en niet saai?" Met een grijns keek ze de tabby aan en wiebelde met haar wenkbrauwen naar de kater. "Dat is super mega geheime informatie"



dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Crystal Youth - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2019 - 21:23

Ardentpaw glimlachte op de blije reactie van Dewpaw toen hij aankondigde dat hij haar vriend wilde zijn, maar haar tweede antwoord piekte zijn nieuwsgierigheid. Hij spitste zijn oortjes maar ze leek niet meer te willen vertellen dan dat het super mega geheime informatie was. Wat? Zo belangrijk kon het otch niet zijn. "Vast niet geheimer dan wat Thunderclan zoveel leuker maakt," vertelde hij haar vol overtuiging, maar een klein grijnsje rondom zijn lippen verraade hem. "Thunderclan is en blijft de beste clan. Dat weet iedereen," Okay, dat klonk misschien een beetje alsof hij een groot ego had. Maar het was toch allemaal goed bedoeld. "Maar kom op, alle grappen aan de kant. Vertel!" pushte hij en hing was nieuwsgierig naar voren. Nee, hij moest en zou nu de 'super mega geheime informatie' te weten te komen.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Crystal Youth - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 mei 2019 - 21:28


"Vast niet geheimer dan wat Thunderclan zoveel leuker maakt," vertelde hij haar vol overtuiging, maar een klein grijnsje rondom zijn lippen verraade hem en Dewpaw leunde iets naar voren, niet wetend dat hij dat straks ook zou doen. "Vertel" miauwde ze met een grote grijns en een groot vraagteken boven haar kop. "Thunderclan is en blijft de beste clan. Dat weet iedereen," Grinnikend trok ze een wenkbrauw naar hem op. "Sinds wanneer mag jij liegen van Thornstar?" Grapte ze. "Maar kom op, alle grappen aan de kant. Vertel!" Dewpaw drukte haar lippen stijf op elkaar en schudden met haar kop. Nope.


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Crystal Youth - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimema 20 mei 2019 - 13:13


Ardentpaw moest kort grinniken toen Dewpaw net zo reageerde over de ‘geheimen’ van Thunderclan als hij deed over die van Windclan. Toch trok de kattin een wenkbrouw op en vroeg hem sinds wanneer hij mocht liegen van Thornstar. Wat? ”Ik zou nooit liegen!” Hij meende zijn woorden zeer, al kwamen ze toch wel wat extra overdreven eruit, want hij had wel door dat Dewpaw een grapje maakte. Hij vroeg of ze hem wilde vertellen over Windclan, maar ze shudde haar kop en hield haar lippen gesloten. Nee. Dat kon hij niet toelaten. ”Als jij mij niets verteld dan ga ik jou ook mooi niets vertelllen miauwde hij heel resoluut. Okay, misschien was dat een tikkeltje een kinderachtige reactie. Maar hey, hij kon niet alles gaan weggeven zonder er iets voor terug te krijgen.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Crystal Youth - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 mei 2019 - 14:03


”Ik zou nooit liegen!” Zachtjes grinnikte de kattin toen hij haar vertelde dat hij nooit zou liegen en haar oortjes wiebelde. "Oh echt? Wat doe je nu dan?" Vroeg de windclan apprentice aan de ander met een grijns welke al snel weer veranderde in een pruillipje. ”Als jij mij niets verteld dan ga ik jou ook mooi niets vertellen" vertelde hij en ze snoof even. Ze wilde het weten en wel nu. "Vertel" smeekte ze bijna terwijl ze de L zo lang mogelijk uitsprak en weer opstond om hem met grote puppy ogen aan te kijken, misschien dat dat dan zou werken als hij het echt niet wou vertellen.


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Crystal Youth - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 mei 2019 - 15:38

Dewpaw smeekte hem haast om toch te vertellen wat Thunderclan zo geweldig maakte. Nu-uh. Zelfs al zette ze nu haar grote schattige ogen op met een pruillip, hij zou niets vertellen. Ardentpaw schudde zijn kopje "Maar jij gaat mij toch ook niets vertellen!" vertelde hij haar. Straks zou hij het gaan zeggen en dan vertelde Dewpaw hem niets. Dat ging mooi niet gebeuren. "Daarbij is het tegen de Warrior Code om clangeheimen te verraden," miauwde hij op een overdreven wijze toon terwijl een grijns om zijn lippen speelde. Zo, dan zou hij zo maar beginnen. Al zou Dewpaw het zelfde argument in haar geval ook kunnen gebruiken zodat hij niets te weten zou komen. Die had hij dus even niet goed over nagedacht. "Maar als jij nou eerst aan mij verteld dan beloof ik het terug te doen!"



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Crystal Youth - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 mei 2019 - 20:41


"Maar jij gaat mij toch ook niets vertellen!" vertelde hij haar en met grote ogen keek ze hem aan alsof ze dat nóóit zou doen. "Echt niet! Eerst proberen en dan zullen we zien wat ik je vertel!" Reageerde ze dan ook en wiebelde met haar wenkbrauwen naar hem. "Daarbij is het tegen de Warrior Code om clangeheimen te verraden," Nogmaals pruilde ze. "Maar als jij nou eerst aan mij verteld dan beloof ik het terug te doen!" Nope. Hij zou het eerst moeten vertellen aan haar. No way dat zij nu, na dit gesprek zou beginnen. Wie weet wat hij allemaal niet zou vertellen als zij begon?



dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Crystal Youth - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 mei 2019 - 20:54

Hij schudde zijn kop nog een keer. Mooi niet. Dewpaw begon als eerste over super geheime informatie. Zij mocht eerst gaan vertellen. Toch realiseerde hij ergens dat ze echt niet verder zouden komen zo en hij had ook niet echt zin erin om een hele dag elkaar aan het praten proberen te krijgen. Ze waren vrienden nu en dat was een verspilling van tijd. En tijd was belangrijk, want ze zaten niet in dezelfde clan. "Dan moet het beiden maar geheim blijven. Maar je mag wel raden van mij." grinnikte Ardentpaw. Ergens zag hij haar nog wel raden wat Thunderclan zo cool maakte, maar of hij het zou erkennen dat was een ander verhaal. Ondanks zijn goedaardige karakter hield hij nog wel eens van een geintje. "Of, in plaats daarvan," Begon de jonge kater dramatisch toen een idee hem binnen was geschoten. "Kunnen we op avontuur gaan!" Zijn ogen twinkelden bij die gedachte en hij hoopte toch wel een beetje dat Dewpaw zou instemmen, ook al wist hij dat ze liever rustig leefde.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Crystal Youth - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 mei 2019 - 21:26


"Dan moet het beiden maar geheim blijven. Maar je mag wel raden van mij."grinnikte Ardentpaw en Dewpaw grinnikte ook. Raden? Hij zou het maar gewoon vertellen hoor. Als ze zou gaan raden stonden ze hier morgen nog en ze moest op gegeven moment toch terug naar huis. Uiteindelijk. Na een tijdje. Misschien toch morgen. Ze zou wel zien wanneer ze terug kwam, als het gezellig was kon ze net zo goed nog even blijven. "Of, in plaats daarvan, kunnen we op avontuur gaan!" Avontuur? Verbaasd keek ze de kater aan en haalde even haar schouders op. "Wat zouden we dan gaan doen?"


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Crystal Youth - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimedo 23 mei 2019 - 21:54

Nu had hij haar aandacht. Misschien geen opgewekte aandacht, maar het was aandacht. Ardentpaw zag hoe ze haar schouders ophaalde en een verbaase blik zijn kant op gooide. "Wat zouden we dan gaan doen?" Wat konden ze doen? Goede vraag. Ze konden geen clangebieden ontdekken, dat was een big no-no met alle regels die er waren. Waarom waren er eigenlijk zoveel regels? De helft was super onhandig! Ardentpaw forceerde zijn gedachten terug naar plekken voor avontuur. De clans waren dus niet mogelijk. Dan hadden ze nog de Twoleg place, maar daar wilde hij nog even niet heen zonder vechttechnieken. En toen schoot het hem te binnen. Rogue territory! Ze zouden dan allerlei verschillende gebieden kunnen ontdekken en misschien zelfs een rogue ontmoeten. Okay, misschien was dat niet het slimste idee. Niet alle rogues waren even aardig, bedacht hij zich zo. "We kunnen het Rogue territory gaan ontdekken! Daar ben ik nog niet geweest en ik heb gehoord dat het allemaal heel verschillend is!" Vertelde Ardentpaw opgewonden. Ja, dat klonk als een plan!



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Crystal Youth - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 mei 2019 - 15:14


Wat konden ze gaan doen? Met een zucht en een bedenkelijke blik op haar snuit probeerde ze wat te bedenken, maar er kwam niks dus toen de ander met een idee kwam was ze eerst heel blij. Totdat ze zijn idee hoorde. "We kunnen het Rogue territory gaan ontdekken! Daar ben ik nog niet geweest en ik heb gehoord dat het allemaal heel verschillend is!" Naar het wat nou? Echt niet. De kattin schudde met haar kop. "Nee, waarom daarheen?" Vroeg ze verbaasd. "Wil je er heel graag heen?" Zuchtte ze, want als hij heel graag wilde konden ze misschien, heel misschien, wel gaan.



dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Crystal Youth - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 mei 2019 - 17:17

Oh. Dewpaw leek toch niet zo blij met zijn idee om naar Rogue territory te gaan. Ze vroeg zelfs waarom hij daar heen wilde. Had hij dat net niet al gezegd? "Ben je bang?" plaagde hij. Het onbekende was voor hem niets om bang te zijn. In tegenstelling juist. Het was een nieuw glinsterend iets wat hij wilde hebben, waar hij over wilde leren. "Ik heb juist gehoord dat het daar heel gaaf is. Alle territoria zijn verschillend en het is er zoooooo groot. We zouden ontekkingsreizigers kunnen zijn dan!" Misschien had hij hier Dewpaw niet echt mee overgehaald, maar hij wilde het echt supergraag gaan ontdekken. Een avontuur was niets als je al weet wat er was en wat je kon verwachten. Het onbekende en de kans op gevaar waren wat een avontuur juist leuk maakten. "Wil je er heel graag heen?" vroeg de kattin dan eindelijk nadat hij zijn uitleg had gedaan. Ardentpaw knikte enthousiast. "Super mega graag!" vertelde hij, de woorden die Dewpaw eerder had gezegd toen ze het over geheime informatie had herhalend. "Alsjeblieeeeft?"



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
Crystal Youth - Pagina 2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 mei 2019 - 22:50


"Ben je bang?" Zijn vraag liet haar oren wegdraaien naar haar nek en ze schudden even met haar kop. "Echt niet." Miauwde ze met een overduidelijk getwijfel in haar stem. "Ik heb juist gehoord dat het daar heel gaaf is. Alle territoria zijn verschillend en het is er zoooooo groot. We zouden ontekkingsreizigers kunnen zijn dan!" Ontdekkingsreizigers worden? Dat vond ze wel leuk klinken, maar het rogue territory gaan leek haar niet zo'n fantastisch goed idee, maar toen Dewpaw hem gevraagd had of hij het echt graag wou knikte hij enthousiast. "Super mega graag! Alsjeblieeeeft?" Met een luide zucht keek ze hem aan, over haar schouder en weer naar de kater. "Prima. Maar niet vandaag." Zei ze. Ergens zou ze gewoon die dag moeten gaan zodat ze er niet zo veel over na zou kunnen denken, maar nu dat ze gezegd had dat ze niet vandaag zouden gaan was ze opgelucht. "Morgen rond dezelfde tijd hier en dan gaan we daarheen." Met een glimlach duwde ze even haar neus tegen zijn oor en liep weg terug naar huis.

|| topic uit :3


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Crystal Youth - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitimema 27 mei 2019 - 0:02


Ardentpaw zag hoe Dewpaw haar oren in haar nek draaide en haar kop schudde om duidelijk te maken dat ze niet bang was, maar toch zat er overduidelijk een twijfel in haar stem. Ze was haarzelf aan het tegenspreken en ergens wilde hij het hele idee nu afblazen. Maar misschien was het wel goed voor Dewpaw om uit haar comfort zone te komen. Ze had hem verteld dat ze liever een rustig leven leidde, maar te rustig was ook niet goed. Je had gezonde spanning en een beetje avontuur nodig, maakt niet uit hoe klein, om toch een beetje gelukkig te leven. "Prima. Maar niet vandaag," Stemde ze dan eindelijk in en een grote grijs verscheen op zijn gezicht. Yes! Hij had een nieuwe vriend gemaakt en hij zou het rogue territorium gaan ontdekken met haar. Het leven was zo leuk! Maar nu was wel de vraag wanneer ze het wel zouden gaan ontdekken. Ook daar had Dewpaw een antwoord op voor hem. "Morgen rond dezelfde tijd hier en dan gaan we daarheen." Vertelde ze hem met een glimlach. Ardentpaw kon nog net knikken voordat Dewpaw haar neus tegen zijn oor drukte en omkeerde naar haar huis. Even keek hij haar na, zijn toekomstige ontdekkings partner en nieuwe vriend. Wat wass vandaag toch gek gelopen. En met een glimlach keerde hij ook terug naar huis, opgewonden voor de volgende dag.




~Ardent ook



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Crystal Youth   Crystal Youth - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crystal Youth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: