Please tell me this is a nightmare - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Please tell me this is a nightmare

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Suntail
StarClan
Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Please tell me this is a nightmare   Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 17:32

Suntail kon en wilde niet geloven wat net in haar gedachte opkwam, Dangerdace was aardig en misschien was ze wel verliefd op de bruine tabby kater, maar hij ging haar ZEKER niet vermoordden! "Waarom niet dat zijn zaken binnen mijn Clan." Zei Whisperwind ontwijkend, alsof ze niet over de kater wilde praten. De langharige poes schudde haar kop "Misschien dat je het mettertijd komt te weten, maar nu kan ik je niet meer vertellen dan dit." Haar ogen waren leeg en leken toch iets te verbergen "Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb voor hem." Die laatste zin deed Suntail een beetje schrikken, misschien was het toch waar, Dangerdance, de kat die haar had gered van de klauwen van een monster, was gevaarlijk?! Het bleef stil, de stilte leek wel manen te duren. "Dangerdance is gevaarlijk, he?" Suntail ging rechtop zitten en krulde haar staart over haar poten "Je wil me waarschuwen om niet met hem om te gaan... Toch?" Er stond verdriet in haar ogen terwijl ze dacht aan Dangerdance, die al een eeuwigheid weg leek te zijn om spinrag te zoeken. Dangerdance was niet slecht, had een slechte kat haar van het donderpad gered? NEE! Geen kwaadaardige kat zou een kat uit een andere Clan redden als deze in gevaar was... Haar hoofd zei dar Dangerdance slecht was, maar haar hart zei juist dat hij de beste kat was die ze kon vertrouwen "Wat moet ik nou doen?!" dacht ze hardop en slaakte een diepe zucht...


Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Please tell me this is a nightmare   Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 18:26

Verkeerde acc srry

Met zware geiriteerde passen liep de bruine tabby kater langzaam terug, zijn ogen stonden gevaarlijk en moordzuchtig en zijn mond was een zwarte lijn op zijn massieve kop. Toen hij door de varens wou stappen hoorde hij de stem van Wisperwind die hem deed wegduiken. Ze hadden het over hem.. "Om eerlijk te zijn denk ik niet dat Danger echt de beste is om lief te hebben." Zei ze en Dangerdance gromde laag, vervloekte medicine kat had de wonden op Dovepaw gezien, misschien verdacht ze hem al of niet, hoe dan ook als ze wat over de aanval van 'de das' zei tegen Suntail zou ze gouw genoeg geen medicinecat meer zijn. Ze zou voor haar eigen oogjes naar haar geliefde Starclan vertrekken. "Waarom zou Dangerdance geen goede liefde zijn? Hij heeft mij gered van de dood..." Dangerdance maakte geen enkel gwluid maar in zijn gedachte lachtte hij haar uit. Zielige poesjes met hun verlieft worden. Had ze soms gevoelens voor the big bad guy? Hmm misschien kon hij dat nog wel uitbuiten. Grijnsend keek Dangerdance naar Wisperwind die antwoorde. ''Waarom niet dat zijn zaken binnen mijn Clan.'' Zei ze ontwijkend. ''Misschien dat je het mettertijd komt te weten, maar nu kan ik je niet meer vertellen dan dit. Maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb voor hem.'' Op dat moment was Dangerdance met zijn grote klauwen al door de aarde aan het woelen, hij zou het makkelijk halen.. Dat vervloekte beest dr nek openscheuren en haar op het Donderpad smijten, het zou een ongeluk lijken net als Dovepaw. "Dangerdance is gevaarlijk, he?" Suntail ging rechtop zitten en krulde haar staart over haar poten "Je wil me waarschuwen om niet met hem om te gaan... Toch?" Er stond verdriet in haar ogen toen ze verder ging. "Wat moet ik nou doen?!" Zei ze en slaakte een diepe zucht... Met die woorden stapte de reusachtige kater uit de varens en ging naast Suntail zitten. Arrogant stak hij zijn poot uit en keek Wisperwind kill aan. "Hier je vervloekte spinnerag." Siste hij grommend en draaide zijn kop naar Suntail. Hij likte haar even over haar kop en glimlachte zachtjes, het perfecte masker voor klein poesje. "Wat jij moet doen is uitrusten en je niet bang laten maken door de kletspraatjes van die kwakzalver.." Fluisterde hij in haar oor en likte haar nogmaals over haar kop. Wat was het toch heerlijk om evil te zijn.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Please tell me this is a nightmare   Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 Icon_minitimema 5 dec 2011 - 19:31

Suntail opende haar gesloten ogen toen ze een bekende geur rook, de geur van Dangerdance.Varenstruiken ritselden toen de grote bruine kater naderde en toen hij uit de lage begroeiing stapte en naast haar ging zitten. Ze keek toe hoe de gespierde kater een poot uitstrekte naar Whisperwind "Hier je vervloekte spinrag." Dangerdance keek de zwarte poes kil aan terwijl hij sprak. Suntail draaide haar hoofd, op datzelfde moment deed de kater naast haar precies hetzelfde. Er verscheen een kleine glimlach op het gezicht van de rood met witte poes terwijl ze de kater aankeek. Dangerdance boog zich naar haar toe en fluisterde in haar oor: "Wat jij moet doen is uitrusten en je niet bang laten maken door de kletspraatjes van die kwakzalver.." "Misschien heb je gelijk..." Zei ze terug "Maar ik weet niet of ik hier nog lang kan blijven, misschien mist mijn Clan me." Wat moest ze doen, ze kon niet hier blijven liggen terwijl ze eigenlijk al lang terug zou moeten zijn van het jagen... Misschien zouden ze een kat er op uit sturen om haar te vinden, maar misschien ook niet. De WindClan had zoveel leden, misschien zou eentje minder ze niet verbazen... Suntail gaapte, ze had veel bloed verloren en dat had haar verzwakt. Ze ging dicht tegen Dangerdance aanliggen en sloot haar ogen.

(niet erg veel inspi ^^")


Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Please tell me this is a nightmare   Please tell me this is a nightmare - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 13:44

Ze zag dat haar laatse zin de jonge poes deed schrikken, dat was maar goed ook. "Dangerdance is gevaarlijk, he?" Suntail ging rechtop zitten en krulde haar staart over haar poten "Je wil me waarschuwen om niet met hem om te gaan... Toch?" Nog voor Whisperwind kon antwoorden verscheen daar ineens Dangerdance. Ze beantwoordde zijn kille blik met eentje vol argwaan. "Hier je vervloekte spinnerag." Siste hij grommend en draaide zijn kop naar Suntail. Hij likte haar even over haar kop en glimlachte zachtjes. Wisperwind snoof minachtend en Raapte het spinrag op. Zwijgend drukte ze het op de wonden van de poes. "Wat jij moet doen is uitrusten en je niet bang laten maken door de kletspraatjes van die kwakzalver.." Fluisterde hij in haar oor en likte haar nogmaals over haar kop. Whisperwind sloeg haar klauwen even kwaad uit. Durfde die kater haar een kwakzalver te noemen. "Misschien heb je gelijk..." Zei ze terug "Maar ik weet niet of ik hier nog lang kan blijven, misschien mist mijn Clan me." Whisperwind werd alleen maar kwader. ''Nou deze kwakzalver hier is de enige die haar leven kan redden en haar wonden kan genezen.'' Antwoordde ze koeltjes terug en hief haar kop fier op. Ze keerde de twee katten de rug toe. ''Dus ga maar lekker naar je Clan, ik maak mijn poten niet meer vuil aan jullie. En vooral niet aan jou Dangerdance, want ik ben niet gek, noch blind.'' Met die woorden begon ze langzaam weg te lopen, terug naar het kamp. Zodra ze ver genoeg weg was van die twee begon ze te rennen. Ze had haar papaverbol gelukkig wel meegenomen anders zou ze terug moeten gaan en daar had ze dus geen zin in.

-Whisper topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please tell me this is a nightmare
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: