Shady feathers - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Shady feathers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Heatwave
Member
Shady feathers - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimezo 16 jun 2019 - 16:02

Je hoefde je niet perse te verstoppen voor een monster? Maar hoe zou je dan weg van hem komen? Als hij van twolegs was moest hij vast snel zijn en gemeen. Dat was geen goede combinatie. Had Meneer Warrior dat niet door dan? Of maakte hij zich nu druk om niets en werd hem de waarheid verteld. De warrior vertelde hem nog dat hij er niet aan moest denken nu, dat hij later, als hij apprentice werd, groter en sterker zou zijn en al die dingen wel aan kon dan. Maar...Roofvogels konden toch nog steeds hier komen? Waarom monsters dan niet? Ze konden het gras weghalen, dan konden ze dat vast ook met het kamp. Het klonk allemaal maar eng en onprettig daar buiten. Niet te zeggen dat het gevaar van buiten dus ook makkelijk binnen het kamp kon komen. Heatkit wist niet echt wat hij hier op moest zeggen, want het leek allemaal nog wel een droom, zo sterk te kunnen zijn om monsters en roofdieren aan te kunnen. Dan moest hij groter en sterker worden als iedere kat in de clan, toch? Had Meneer Warrior echt zoveel vertrouwen in hem? De kitten keek omhoog naar de grote kat, oogjes vol wonder, en zag een glimlach op zijn gezicht. "Wil jij dan mijn mentor worden? Dan wordt ik erg groot en sterk," Hij had wonderbaarlijk snel zijn vertrouwen geplaatst in iemand die hij voor die dag nog niet kende, iets wat hem niet makkelijk kwam. En toch, Meneer Warrior had zijn vertrouwen, hij keek op naar hem. Heatkit wilde hem dus heel graag als zijn mentor.



Shady feathers - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Shady feathers - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimema 17 jun 2019 - 13:44


  Shade hoopte maar dat hij de kitten gerust gesteld had. Hij had al eerder ondervonden dat zijn goede bedoelingen soms anders uit konden pakken en het tegenovergestelde gaf dan wat zijn bedoeling was.
  'Wil jij dan mijn mentor worden? Dan wordt ik erg groot en sterk,' zei Heatkit opeens.
  Shadefeather keek hem aan, verbaasd over deze vraag. Of hij zijn mentor wilde worden? Die vraag was hem nooit eerder gesteld en hij glimlachte een beetje nerveus naar de kitten. Natuurlijk wilde hij dat! Het zal nog wel een paar Manen duren, maar dat vond hij niet erg. Het enige ding wat hem deed twijfelen waren de laatste paar woorden van Heat. Groot en sterk. Tja, hij was niet de allergrootste en de allersterkste al helemaal niet. Maar natuurlijk zou hij zijn best doen, koste wat het kost.
  Een brede glimlach verscheen op Shade's gelaat. 'Maar natuurlijk wil ik dat, Heatkit,' miauwde hij. 'Maar dat zal je ook aan Oceanstar moeten vragen, zij regelt dat namelijk allemaal.' Hij nam zich maar voor om wat extra te training, misschien kan hij zelfs wel een andere Warrior om hulp vragen. Nu wilde hij het natuurlijk allemaal goed doen, en wat extra training kan nooit kwaad.


Shady feathers - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Shady feathers - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimema 17 jun 2019 - 21:49

Oceanstar? Dus hij moest met de leider gaan praten als hij wilde dat Meneer Warrior zijn mentor werd. Dat was toch niet zo moeilijk. Heatkit moest haar natuurlijk wel eerst vinden, maar als hij dat eenmaal had gedaan zou alles wel vanzelf gaan! "Kunnen we haar nu dan gaan zoeken?" vroeg hij enthousiast. Hij wilde er natuurlijk wel voor zorgen dat niemand anders de zwarte kater als hun mentor kaapte. "Alsje, alsje, alsjeblieeeft?" Vroeg hij en zette grote, hoopvolle ogen op. Dat moest Meneer Warrior vast wel overhalen. Daarbij wilde hij ook niet alleen gaan. Dan zou hij eerst het hele kamp door moeten, alleen. Dan was hij prooi voor roofvogel zonder een sterke warrior bij hem. En hij wist ook niet te beginnen met het zoeken van de leider van de clan, Meneer Warrior wist vast wel waar.



Shady feathers - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Shady feathers - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimema 17 jun 2019 - 23:16


  'Kunnen we haar nu dan gaan zoeken?' vroeg Heatkit toen. 'Alsje, alsje, alsjeblieeeft?' Heatkit zette grote, hoopvolle ogen op.
  Shade keek er verbouwereerd naar. Oceanstar zoeken? Nu? Hij had eigenlijk niet gedacht dat de kitten haar echt wilde gaan opzoeken. Nu. Met hem? Hij grinnikte even nerveus en keek even om hem heen, alsof iets of iemand hem kon helpen. Hij wist niet of hij zomaar bij zijn leidster aan kon kloppen, zeker niet na het hele gevecht met RiverClan en gewoon de hele toestand in het kamp en met haar wonden en mentale gezondheid. Hij zuchtte even en glimlachte naar Heatkit. 'Ik weet niet hoor, ik denk dat ze heel druk is op het moment. En het duurt ook nog even voordat je een Apprentice wordt..'


Shady feathers - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Shady feathers - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 jun 2019 - 21:27

Oh. Meneer Warrior leek ineens verward. Maar hij had toch gezegd dat ze dan Oceanstar moesten gaan zoeken. Waarom dan niet nu! Hij wilde zo snel mogelijk zeker stellen dat hij zijn mentor werd. Dus hup hup hup van je kont af Meneer Warrior. Maar in plaats van dat te doen vertelde hij dat Oceanstar vast druk was en dat het nog heel lang duurde voor hij apprentice was. Hij snapte het punt niet! Straks kreeg een andere kitten of apprentice hem als mentor! Dat kon niet gebeuren. "Nee, nu!" Reageerde Heatkit dan ook wat feller als voorheen. "Jij mag niet iemand anders mentor worden omdat ik pas over drie manen apprentice word," vertelde hij Meneer Warrior standvastig, voordat hij hem weer met smekende oogjes aankeek. Alsjeblieft, Meneer Warrior, alsjeblieft?



Shady feathers - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Shady feathers - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 jun 2019 - 23:38


  'Nee, nu!' reageerde Heatkit fel. 'Jij mag niet iemand anders mentor worden omdat ik pas over drie manen apprentice word,' vertelde hij hem standvastig.
  'Nou, eerlijk gezegd heb ik al een Apprentice,' miauwde hij met een zachte grinnik. 'Maar ik kan jou er heus wel bij hebben, over drie manen.' En desnoods had hij dan drie Apprentices. Alhoewel dat hij eerlijk gezegd ook wel een beetje veel vond; zoveel verantwoordelijkheid, allemaal op hem. Maar hij verwachtte niet dat hij in die drie manen nog een Apprentice kreeg, maar het kon natuurlijk. Het was misschien wel verstandig om Heatkit in ieder geval al voor hemzelf te reserveren, als de kitten dat zo graag wilde. Dan was het in ieder geval zeker dat hij Heat kreeg, en niemand anders.
  De zwarte kater keek de kitten aan en knikte met een glimlach. 'Oké, dan. We gaan Oceanstar wel zoeken,' stemde hij in en ging staan. Hij keek om zich heen. Waar oh waar was Oceanstar, dacht hij. Toch zag hij de kattin niet, maar in tegenstelling zag hij de Deputy: Stallionheart. Aan hem kon hij het ook vragen natuurlijk.
  'Kom, we vragen het aan Stallionheart. Hij zal ons wel verder helpen,' miauwde hij naar de kitten en liep op de grote kater af.


Shady feathers - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Shady feathers - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jun 2019 - 9:07

De gevlekte kater zat in het zonnetje en lag heerlijk te zonnen. Hij had net een grens patrol gedaan maar was gelukkig niks raars tegengekomen. Even onderdrukte de kater een geeuw, hij vroeg zich af of hij even een klein slaapje kon nemen maar dat leek niet te gaan kunnen. Hij had Shadefeather voor de Nursery zien praten met Heatkit en hij zag nu dat de zwarte kater zijn kant op kwam. Hij wiebelde met zijn oren toen hij Shadefeather dichterbij zag komen en duwde zichzelf overeind. Wat was er aan de hand? Hij gaf een knikje naar Shadefeather die nu bijna voor hem stond. "Wat is er?" miauwde hij en hij keek naar de zwarte kater. Oceanstar was nu even niet in het Camp dus als er een kat naar hem toe kwam was er vaak iets aan de hand en hij vroeg zich af wat het was.


Shady feathers - Pagina 2 JXidV8r
Shady feathers - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Shady feathers - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jun 2019 - 9:34


Een glimlach en een instemmende knik duidde succes aan. Maar wat was dit nou? Stallionheart, dat was toch de deputy en niet de leider. Hij dacht dat ze Oceanstar gingen zoeken? Verward volgde Heatkit zijn warrior vriend naar Stallionheart toe, maar bleef toch een beetje achter. De twee leken al woorden te hebben gewisseld en hij wist niet of hij wel er tussen mocht komen. Dat was, totdat de nog grotere kater vroeg wat er aan de hand was. Als hij het nou tegen Stallionheart vertelde dat hij Meneer Warrior als zijn mentor wou voor over drie manen, dan kon die het mooi tegen hun leider zeggen. Perfect! Nouja, er konden gaten in dat plan komen maar het was zeker goed genoeg. En als er niets gebeurde kon hij altijd hun leider nog op gaan zoeken. En dus stapte de rood met witte kitten naar voren met valse bravado. ”Ik wil dat Meneer Warrior mijn mentor wordt over drie manen. Dus je mag hem niemand anders als apprentice geven.” Zo, dat was duidelijk toch. Heatkit ging tevreden zitten en wachtte op het antwoord wat Stallionheart vast zo zou geven.



Shady feathers - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Shady feathers - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jun 2019 - 15:31


  Stallionheart zag hen al aankomen en duwde zichzelf al overeind.  Hij gaf Shadefeather een knikje en hij knikte terug met een glimlach. 'Wat is er?' vroeg de Deputy aan hem.
  Shade haalde al adem om antwoord te geven, maar Heatkit was hem voor.
  'Ik wil dat Meneer Warrior mijn mentor wordt over drie manen. Dus je mag hem niemand anders als apprentice geven.' Daarna ging de kitten tevreden zitten.
  Shade knipperde even verbaasd met zijn gele ogen terwijl hij naar de kitten keek. Hij wist wel wat hij wilde, dacht hij geamuseerd. De kater keek weer op naar Stallionheart en een klein lachje verliet zijn bekje.
  'Uh, ja. Ik, wij wilde je vragen of ik Heatkits mentor zou kunnen zijn zodra hij Apprentice wordt, over uh drie Manen,' mauwde hij met een glimlachje. Hij hoopte maar dat Stallion het goed vond dat ze hem nu al lastig kwamen vallen over dit soort dingen, maar je kon maar nooit te vroeg zijn, bedacht hij. Maar toch, misschien had hij wel betere dingen te doen dan... Dit. Het duurde immers nog een tijdje.


Shady feathers - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Shady feathers - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jun 2019 - 9:05

Voordat Shadefeather een woord kon reppen over waarom of wat sprong Heatkit naar voren en sprak waarom ze hier naar hem toe kwamen. ”Ik wil dat Meneer Warrior mijn mentor wordt over drie manen. Dus je mag hem niemand anders als apprentice geven.” kwam er uit de rood-witte kitten die daarna tevreden ging zitten. Zijn oren gingen iets naar achter met deze woorden en hij keek de kitten even indringend aan. Shadefeather begon nu te spreken  'Uh, ja. Ik, wij wilde je vragen of ik Heatkits mentor zou kunnen zijn zodra hij Apprentice wordt, over uh drie Manen,' . Na deze woorden bleef de gevlekte kater even stil waarna hij zich tot Heatkit wendde. "Spreken voor je beurt is onbeleefd Heatkit. Shadefeather, we hebben elke mentor nodig met de vele kittens die we nu hebben" miauwde hij en keek even naar de open plek waar de kittens aan het spelen waren. "Van mij mag je zijn mentor worden maar ik zou dan willen vragen of je hem nu al de normen en waardes gaat bijbrengen en hem leert niet voor zijn beurt te spreken" miauwde hij en hij gaf Heatkit een strenge blik. "Bovendien duurt het nog wel even voordat Heatkit Apprentice kan worden maar ik zal het overleggen met Oceanstar" miauwde hij. "Op voorwaarde dat Heatkit wat meer respect toont naar Warriors" bromde hij. Dat was wel het allerminste wat nodig was om Apprentice te worden.


Shady feathers - Pagina 2 JXidV8r
Shady feathers - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Shady feathers - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jun 2019 - 19:27

Heatkit schronk in elkaar bij de strenge woorden van Stallionheart. Hij wilde zijn mond opentrekken om te zeggen dat hij het niet zo had bedoeld, dat hij gewoon wilde zorgen dat de zwarte warrior later zijn mentor zou worden. Maar dan zou hij weer voor zijn beurt spreken en dat zou zeker niet goed zijn. Hij had het misschien al verpest, want de deputy vertelde aan Meneer Warrior dat ze alle mentoren hard nodig hadden dankzij dat er veel kittens waren. Oh nee! Nou zou hij hem niet als mentor krijgen. Straks kreeg hij gewoon helemaal geen mentor, of moest hij langer kitten blijven, omdat Stallionheart vond dat hij eerst manieren aan moest leren. Zijn tevreden houding zakte zeker in elkaar en ineens kon Heatkit hem niet meer in de ogen aankijken. Was hij nu boos? Maar toch, bij de volgende woorden schoten zijn oortjes weer omhoog. Wat...? Meneer Warrior mocht wel zijn mentor worden als Oceanstar het er mee eens was? Maar...Hij had net nog gezegd dat alle mentoren hard nodig waren? Heatkit snapte het allemaal niet, maar hij was te blij om er een woord tegenin te brengen. "Op voorwaarde dat Heatkit wat meer respect toont naar Warriors" bromde Stallionheart er nog een voorwaarde achteraan. Die had hij wel! Hij was ze alleen eventjes heel erg vergeten. Hij zou het wel laten zien! Hij zou een model kitten zijn de aankomende drie manen en dan zou hij Meneer Warrior als zijn mentor krijgen! Hij wilde beloven dat hij dat zou doen, maar mocht hij nu al wel praten? Het klonk alsof het naar hem was gerricht, maar hij werd niet aangekeken?



Shady feathers - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Shady feathers - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jun 2019 - 21:16


  Stallion bleef even stil en wendde zich daarna naar Heatkit. 'Spreken voor je beurt is onbeleefd Heatkit. Shadefeather, we hebben elke mentor nodig met de vele kittens die we nu hebben,' miauwde de Deputy. Shadefeather knikte. 'Van mij mag je zijn mentor worden maar ik zou dan willen vragen of je hem nu al de normen en waardes gaat bijbrengen en hem leert niet voor zijn beurt te spreken,' miauwde hij vervolgens, waarna hij de kitten een strenge blik gaf. 'Bovendien duurt het nog wel even voordat Heatkit Apprentice kan worden maar ik zal het overleggen met Oceanstar,' miauwde hij. 'Op voorwaarde dat Heatkit wat meer respect toont naar Warriors,' bromde de kater.
  Shadefeather knikte heftig bij zijn woorden. 'Ja, natuurlijk, Stallionheart. Dat ga ik zeker doen.' Hij hoopte maar dat hij het kon, de normen en waarden en al dat respect bijbrengen, of hij daar streng en overtuigend genoeg voor was. Maar Heatkit leek wel wat ontzag te hebben voor hem, dus met een beetje zelfvertrouwen moest het wel goed komen, sprak Shade zichzelf moed in.
  'Ik zal je niet teleur stellen, Stallion,' miauwde hij tegen de grote kater. 'En ik weet dat er veel kittens zijn, en ik zal het ook niet erg vinden om meerdere Apprentices te hebben,' zei hij. Hij nu al een Apprentice, twee met Heatkit erbij over drie Manen, maar hij dacht niet dat het een probleem moest zijn voor hem om er drie te hebben. Zolang het maar geen moeilijke Apprentices waren, want hij vond het af en toe wel moeilijk om streng te zijn.


Shady feathers - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Shady feathers - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jun 2019 - 22:52

Zijn waarschuwende blik had Heatkit laten inbinden en Shadefeather leek het niet erg te vinden als hij mogelijk meerdere Apprentices kreeg en hij zuchtte even. Oceanstar moest kiezen wat ze hier mee wilde doen maar hij zag zelf voor nu in elk geval geen probleem met waarom de zwarte kater niet de mentor kon zijn voor Heatkit. Hij knikte naar Shadefeather en keek even naar Heatkit. "Goed, ik ga het overleggen met Oceanstar" miauwde hij en wiebelde met zijn oren en keek weer terug naar Shadefeather. "Kun jij dadelijk nog een Hunting Patrol meenemen ?" vroeg hij aan de zwarte kater. Hij wist dat de zwarte kater daartoe prima in staat was maar soms leek het wel of hij de Warrior als een Apprentice toe moest spreken maar de klik die hij nu al zag tussen de twee katten was iets wat hij niet kon negeren, hij vond het sowieso goed als de twee zouden gaan trainen als Warrior en Apprentice. Met een zwiep van zijn staart draaide de Deputy zich om en liep hij weg.


Topic Uit


Shady feathers - Pagina 2 JXidV8r
Shady feathers - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Shady feathers - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 jul 2019 - 23:59

Stallionheart en Meneer Warrior waren nu over dingen aan het praten en Heatkit hield dus maar wijselijk zijn mondje dicht. Hij had het nu zo ver gekregen dat ze zouden gaan kijken of het ook echt kon en dat wilde hij niet verpesten. En dus hield de kitten mooi stil totdat de deputy uit zicht was. Dat was dan ook het moment waarop de kitten zich omdraaide naar zijn warrior vriend met twinkelende oogjes. Ja, Meneer Warrior was nu officieel zijn vriend, want dat moest toch wel als hij ooit zijn mentor zou worden. En ze konden toch wel goed met elkaar opschieten? Heatkit vond van wel in ieder geval. "Dat ging best goed! En nou mag ik jouw apprentice worden," vertelde hij de warrior gauw, want het was duidelijk dat hij iets moest gaan doen voor hun deputy. "En het spijt me dat ik uit mijn beurt sprak, het zal niet meer gebeuren!" beloofde de kitten, oprecht en met een rechte rug.






Shady feathers - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Shady feathers - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimema 15 jul 2019 - 13:12


  Stallionheart knikte even naar hem en keek vervolgens naar de kitten. 'Goed, ik ga het overleggen met Oceanstar,' miauwde hij en hij keek weer terug naar Shadefeather. 'Kun jij dadelijk nog een Hunting Patrol meenemen?' vroeg hij aan de zwarte kater.
  Shadefeather knikte een paar keer. 'Ja, natuurlijk. Dankje, Stallionheart,' miauwde hij. Hij keek even toe hoe de grote kater wegliep en richtte toen zijn blik op Heatkit.
  'Dat ging best goed! En nou mag ik jouw apprentice worden,' miauwde de kitten snel. 'En het spijt me dat ik uit mijn beurt sprak, het zal niet meer gebeuren!' beloofd de kitten met een rechte rug.
  Een glimlach verscheen op zijn gezicht. 'Natuurlijk, Heat. Ik heb er nu al zin in,' vertelde hij hem. En dat had hij. Hij kon niet wachten tot Heatkit een Apprentice zou worden over drie manen. Het was natuurlijk nog niet helemaal zeker, maar hij ging er wel vanuit dat hij zijn mentor zou worden nu. Maar ze moesten nog even wachten. Daarbij, hij moest een Hunting Patrol organiseren.
  'Ik ga maar snel die Patrol organiseren nu. Ik spreek je later wel weer, Heatkit,' miauwde hij met een glimlach. Vervolgens draaide hij zich om om wat katten bij elkaar te roepen.

Shady topic uit


Shady feathers - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Shady feathers - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 0:36

Meneer Warrior vertelde hem dat hij er nu al zin in had en Heatkit knikte zo hard instemmend mee dat hij dacht dat zijn kopje er van af zou vallen. Toch, zijn glimlach viel een beetje toen Meneer Warrior aankondigde dat hij de Hunting Patrol moest gaan organiseren. Daarbij hield hij zijn kopje wat schuin. Hunting Patrol, wat was dat precies? En waarom moest Meneer Warrior die organiseren? Kon hij niet blijven en verder praten en nog belangrijker, hem beschermen van de roofvogels. "Okay. Doei!" riep hij de warrior nog achterna, die nu al snel wegliep om de patrol te gaan organiseren. Nu voelde hij zich weer akelig alleen en met een snelle blik op de lucht rende de rood-witte kitten gauw terug naar de veiligheid van de nursery. De roofvogels zouden hem vandaag niet krijgen! En Meneer Warrior zei dat hij hem later wel weer zou spreken, dus hij zou hem later weer beschermen. Met een glimlach voegde hij zich nu bij een groepje andere kittens. Vandaag was een geslaagde dag geweest.


Heatkit too



Shady feathers - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Shady feathers   Shady feathers - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shady feathers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: