Mrs bunny rabbit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mrs bunny rabbit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rookchirp
StarClan
Mrs bunny rabbit Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Mrs bunny rabbit   Mrs bunny rabbit Icon_minitimedi 4 jun 2019 - 16:11

Mrs bunny rabbit Da6laim-88d5b487-7ca9-4005-b0d8-5482353d278b

Spetter, spetter, spats. Als een ware Riverclanner was Rookpaw absoluut niet bekommerd om haar natte vachtje terwijl ze van steen naar steen sprong. Het ging nog allemaal niet zo soepel, gezien ze nog jong was en haar lange ledematen als een ware tiener buiten proporties waren. Maar goed! Ze had hier vorige keer een vis gevangen, dus misschien kon ze dat wel weer doen! Bovendien had ze ook die aardige Thunderclanner hier ontmoet, dus misschien was iedere Thunderclanner wel lief. Nouja, ze was iniedergeval nieuwsgierig nu. Afgeleid door die gedachtes sprong ze naar een volgende steen, waarbij ze half haar evenwicht verloor en bijna de rivier in tuimelde. Nog net hield ze zich vast, dat ging net goed!

&Rabbitpaw


Icarus flew too close to the sun
Mrs bunny rabbit Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitpaw,
StarClan
Mrs bunny rabbit LSwEsOj
Babs
141
Actief
A rabbit’s foot may bring good luck to you, but it brought none to the rabbit.


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Mrs bunny rabbit   Mrs bunny rabbit Icon_minitimema 29 jul 2019 - 0:32


Rabbitpaw wist niet waarom de rivier haar trok. Het kalme geluid van het water wat in de oevers klotste kon haar op de één of andere manier heel erg goed rustig krijgen. En ze genoot er ontzettend van. Waar ze dan weer niet van genoot, waren Riverclanners die wat haar betreft een steevaste bedreiging waren. Zoals nu ook weer. Rabbitpaw's vacht poefte alle kanten op toen ze het geluid van krassende nagels op een steen hoorde niet al te ver achter haar en draaide zich meteen om, al haar spieren rigide en zo gespannen als een veer. Met ronde, oranje ogen staarde ze naar de Riverclanner die op de steppingstones stond. Ze zei niks, maar bleef gespannen staren.


Mrs bunny rabbit YvWxoH1Q_o
Mrs bunny rabbit 9JRIRxlc_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rookchirp
StarClan
Mrs bunny rabbit Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: Mrs bunny rabbit   Mrs bunny rabbit Icon_minitimedi 6 aug 2019 - 21:44

Mrs bunny rabbit Da6laim-88d5b487-7ca9-4005-b0d8-5482353d278b

Toen ze zich hersteld had keek ze even snel om zich heen, hopend dat niemand haar bijna falen had gezien. Helaas had ze vandaag niet echt geluk want pal tegenover haar aan de andere kant van de rivier stond een bruine poes. Rookpaw haar oortjes sprongen nieuwsgierig overeind en ze lachte toen ze zag dat de ander eruit zag als een pluisbolletje, wat een angsthaas. "Hoi hoi! Ik doe je niets hoor," grinnikte ze en sprong nu iets soepeler een paar stenen verder, totdat ze niet meer verder durfde omdat ze dan nog wel eens de grens over kon sprongen. Dat zou niet al te handig zijn, leek haar toch. "Ik heet Rookpaw en beloof dat ik je niet op zal eten,"plaagde ze de ander goed bedoeld.


Icarus flew too close to the sun
Mrs bunny rabbit Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mrs bunny rabbit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: