A new friend



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A new friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sentis
Member
A new friend Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: A new friend   A new friend Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 19:27

Rosekit werd wakker, ze lag lekker warm tegen haar moeder aan. De dikka zwarte vacht voelde vertrouwt. Ze wou het liefst de hele dag hier kunnen liggen, maar haar moeder moest vandaag op jacht. Ze had Rosekit toevertrouwt in het kamp te blijven of met een ervaren warrior niet veder dan de trainingskuil te gaan. Ze had gister al gevraagd aan haar vader, Attumpelt, maar hij zou meegaan naar de jacht patrouille. Rosekit keek naar haar moeder, ze lag nog steeds te slapen. Snel gaf ze een paar likken of haar schouder. Toen strekte zich uit en liep voorzichtig de Nursery uit. Ze keek het kamp rond, er waren al een paar krijgers wakker. Ze zag een grote donkergrijze kater zitten. Rosekit was erg verlegen, ze zette al haar moed in en liep rustig naar de kater. Maar hield ondertussen haar adem in. "Hoi Shellheart, Ik mag vandaag het kamp uit van Mama. Wil jij misschien met mij mee? Ik mag niet alleen." Ze liet haar ingehouden adem ontsnappen. Soms snapte ze niet waarom ze zou nerveus was. 
Shellheart-


A new friend Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Shellheart
StarClan
A new friend 20zw8rb
Tim
9
Actief
Always stay who you are!

CAT'S PROFILE
Age: He's Ageless!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shellheart
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimezo 16 jun 2019 - 14:06

Shellheart zat op z'n gemakje een stuk prooi te eten, toen er opeens een kitten op hem af kwam trippelen! Toen ze iets dichterbij was gekomen herkende hij Rosekit. Hoor, ze vroeg hem wat: 'Zou ik met je mee mogen?' Shellheart glimlachte even. Natuurlijk mag dat! Ik was toch net van plan om weg te gaan, en dan kan jij net zo goed mee! Wat wil je gaan doen?
We zouden kunnen gaan jagen, of iets anders doen!
Zeg jij het maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
A new friend Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimezo 16 jun 2019 - 15:13

"Natuurlijk mag dat! Ik was toch net van plan om weg te gaan, en dan kan jij net zo goed mee! Wat wil je gaan doen? We zouden kunnen gaan jagen, of iets anders doen!" "Echt waar?" De kitten keek met grote oogjes naar de kater. "Kunnen we naar de rivier? Een aantal leerlingen zijn daar al geweest, en ze scheppen altijd zo op. Over hoe mooi het is, en dat je daar de zonnenrotsen kan zien en de thunderclan kan ruiken en dat daar waterratten zitten en vissen en..." de kitten ratelde maar door. Ze kon niet wachten! Misschien zou ze wel iets kunnen vangen. "Wanneer gaan we? Nu?"


A new friend Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionclaw
Member
A new friend 22gh3yj0ze24n
Tim
38
Actief
'Always stay who you are!'

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dandelionclaw
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimema 17 jun 2019 - 15:30

Ja hoor! Dandelionclaw snorde toegeeflijk.
Als je maar voorzichtig bent!
Zal ik je dan voordoen hoe je een vis vangt? Dan wordt je waarschijnlijk nog sneller krijger!

(Dandelionclaw neemt het topic over, Shellheart is namelijk dood)


A new friend Ig7wbsy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
A new friend Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimema 17 jun 2019 - 15:39

"echt waar?" vroeg de kitten met grote ogen aan de grote kat. Een vis vangen! Dat wou ze al zo lang, daarna kon ze hem naar de oudste brengen. Wat zouden die blij zijn en misschien was het nog wel een verhaaltje waard ook. "Zullen we dan nu gaan? Dan hebben we de hele dag tot zonhoog, want dan komt mama terug." Ze had nu al zin in haar dagje uit. Toen kreeg ze een ingeving, de kater was zo lief voor haar. Misschien wou hij wel haar mentor worden. Zo zou ze het hem vragen, nu eerst op pad!


A new friend Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionclaw
Member
A new friend 22gh3yj0ze24n
Tim
38
Actief
'Always stay who you are!'

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dandelionclaw
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimema 17 jun 2019 - 17:12

'Ja hoor!' Dandelionclaw begon weer te snorren..
Zullen we dan gelijk gaan? Mauwde hij erachteraan. Ik hoop dan dat we een grote vis vangen, dan kun jij ben op de hoop verse prooi leggen! Hij wees met zijn poot naar de plaats die hij bedoelde.
'Nou, zullen we dan maar gelijk gaan?' mauwde Dandelionclaw terwijl hij opstond en zich even uitrekte.
Hij zag het enthousiasme van de kit, en kon op de één of andere manier niet stoppen met snorren als hij haar zag.
Ze zal vast een goede Warrior worden, dacht hij bij zichzelf. Ik zou het ook leuk vinden om jaar mentor te zijn, maar daar wacht ik nog even mee, voor ik het vraag. Misschien als we onderweg zijn? Hij trok zichzelf uit zijn gepeins, en mauwde opgewekt naar Rosekit, kom op! Laten we gaan! En hij trippelde naar de uitgang van het kamp.


A new friend Ig7wbsy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
A new friend Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimema 17 jun 2019 - 20:24


Samen liepen ze het kamp uit. Rosekit was super opgewonden. Enkele keren was ze met Blackear naar buiten gegaan. Maar nooit zo ver dat ze echt iets kon beleven. Misschien een muis ruiken maar veder mocht ze nooit van haar moeder. Ze keek naar grote kater. Ze haalde diep adem. "Dandelionclaw, Mag ik wat vragen?" Ze wachtte niet op antwoord. "Wil jij mijn mentor zijn?" Ze snorde tevreden, ze kon niet wachten om leerling te worden. Ze had nooit een goede band gehad met de andere clankatten. Ze had wel een gepraat met de deputy of butterstar en natuurlijk de oudste. Veder niet echt. Dandelion leek haar gelijk aardig en vriendelijk maar ook trots en super slim.


A new friend Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionclaw
Member
A new friend 22gh3yj0ze24n
Tim
38
Actief
'Always stay who you are!'

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dandelionclaw
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 9:49

Ze liepen samen het kamp uit. Dandelion voelde zich vrolijk, en hij was in een goede stemming.
Ze waren nog maar net op weg toen Rosekit iets aan hem vroeg: "Wil jij mijn mentor zijn'?
Hij was wel even verrast!'Wat een toeval, mauwde hij. Ik wilde het net aan jou vragen, of ik ook jouw mentor mocht zijn! Hij snorde. En ja, natuurlijk wil ik jouw mentor wel zijn! Ik zal mijn best doen om je dan een goede warrior te maken!


A new friend Ig7wbsy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
A new friend Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 17:05

"En ja, natuurlijk wil ik jouw mentor wel zijn! Ik zal mijn best doen om je dan een goede warrior te maken!" "Echt waar? Dat is geweldig!" Rosekit rolde over de grond terwijl ze hard snorde. "Ik weet zeker dat jij een geweldige mentor zou zijn." Ze sprong weer op en drukte haar tedere lijfje tegen Dandelion aan. "Ik kan niet wachten om te leren vechten, jagen, zwemmen, vissen noem maar op." De dag van de kitten kon niet meer stuk. Het weer was lekker en een klein briesje waaide rustig over het territorium. Terwijl Rosekit genoot van alles wat ze zag, hoorde ze in de verte de sterke stroming van de rivier.


A new friend Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionclaw
Member
A new friend 22gh3yj0ze24n
Tim
38
Actief
'Always stay who you are!'

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dandelionclaw
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 17:41

Nou, nou! Rustig aan! Snorde Dandelion met blijheid in zijn stem. Hij gaf Rosekit, die zich tegen hem aangedrukt had, een lik over haar kop. Ondertussen snorde hij zo hard dat zijn keel er haast pijn van deed! Ik zal echt mijn best gaan doen om al zo snel mogelijk met je training te beginnen, dus laten we dit zien als je eerste les! 'Kom op! Riep Dandelion! Wie het eerst bij de rivier is! Hij voelde zixh door alle enthousiasme van de kit zelf ook weer bijna een apprenrice..


A new friend Ig7wbsy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
A new friend Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 19:00

geen idee waar die dikgedrukte letters vandaan kwamen XD

Dandelion snorde terug en gaf Rosekit een lik over haar kop. Ze kroelde met haar hoofd lang zijn schouder. "Wie het eerst bij de rivier is!" Dandelion rende al weg. Rosekit grijnsde, ze ging hem dit niet laten winnen! Snel sprintte ze achteraan. Ze had veel gerend met de andere kittens en door haar lange poten kon ze best snel rennen. Ze rende steeds harder. De grijze vlek die voor haar rende werd steeds groter. Rosekit vloog bijna langs de kater heen. alsof hij had stil gestaan. Ze keek achterom en grinnikte. Ze keek weer vooruit, anders botste ze zo tegen een boom aan. Ze proefde de lucht, een windvlaag had meerdere geuren mee gebracht. Het was lastig te ruiken in deze snelheid dus ze minderde iets vaart. Ze niets bijzonders, eigelijk vooral onbekende geuren. Ze roken een beetje naar prooi. Maar niet gevaarlijk. Het geluid van de rivier werd harder. Rosekit kon de vis al bijna proeven.


A new friend Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionclaw
Member
A new friend 22gh3yj0ze24n
Tim
38
Actief
'Always stay who you are!'

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dandelionclaw
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 19:41

Rosekit rende hem al voorbij!
Tegen de tijd dat Dandelionclaw bij de rivier was aangekomen, was hij al aardig moe! Nou, nou, wat kan jij rennen zeg! Mauwde hij met bewondering in zijn stem. Maar goed! Dandelionclaw liep maar de rivier toe, en zag een vlek bewegen onder het wateroppervlak. Kijk! Riep hij naar de kit. Ik schep nu met mijn poot de vis uit het water, en jij mag hem doden, oké? Dan kun je daarna misschien zelf een vis vangen! Snorde hij. Dandelionclaw sloeg met zijn poot in het water, wipte de vis er handig uit, en gooide hem op de oever. Snel sprong hij boven op de vis, en riep naar Rose: "Nu jij! Probeer hem maar met je klauw te doden!". De vis spartelt namelijk nog!


A new friend Ig7wbsy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
A new friend Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 20:49

De vis spartelde wild, Rosekit probeerde er op de springen maar het lukt niet de vis was de wild. Maar ze wou haar mentor niet teleurstellen. Ze sprong boven op de vis en krabte met haar pootjes de keel door. Het was niet heel soepel gegaan, maar het was gelukt! Trots keek ze naar de vis. "zal ik die zo naar de oudste brengen?" Vroeg ze.


A new friend Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
A new friend 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: A new friend   A new friend Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 23:03

Beste Dandelionclaw en Rosekit,

Allereerst is het niet mogelijk voor een kat om zomaar een topic 'over te nemen' als je andere kat dood is. Dan kun je het topic beter laten en gewoon rustig een nieuwe starten!
Ten tweede is het voor kittens niet geoorloofd om het kamp te verlaten en kunnen kittens zeker niet een hele vis doodmaken, hoe gaaf het ook zal zijn!
Als laatste zou ik Rosekit graag vragen om haar onderschrift iets kleiner te maken, deze rekt nu namelijk de pagina uit. Als je hulp nodig hebt kan je in de Art Corner vast iemand vinden die je kan helpen!

Als jullie een nieuw topic willen starten waarin Rosekit gewoon in het kamp zou blijven zou dat top zijn, ik sluit dit topic nu namelijk!
Als er vragen zijn mag je een PM sturen naar mij, of naar iemand anders van het team! Je kan ons ook op Discord aanspreken, dan leggen we alles rustig uit.

- Mistgaze/Kiki


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new friend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: