Two-cat gathering



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Two-cat gathering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimema 1 jul 2019 - 18:28

Gathering, had hij gezegd. De echte Gathering had ze al gemist, nog altijd aan haar nest gekluisterd door haar schouderwond, maar nu was ze weer op de been en kwam ze zo vaak mogelijk naar Fourtrees in de hoop daar een bekende te treffen, of het nu Tall met zijn vage afspraak was of een familielid dat ze enkel hier kon zien. Iets beters had ze toch niet te doen, want rennen zat er nog niet in, laat staan jagen. Vandaag bleek het lot haar gunstig gezind, want op de plaats van de Gathering trof ze de grote tabby aan. Met een ongemakkelijke glimlach hinkte ze zijn kant op. "Dus..." begon ze. "Een dochter."

- Eerste post voor Tall


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Two-cat gathering 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimewo 10 jul 2019 - 17:31

Met een grote grijns was hij naar fourtrees gerend, niet omdat hij zo van rennen hield of omdat hij van fourtrees hield, maar vooral omdat hij eindelijk weer vrije tijd had na eeuwen gecontroleerd te worden door Acorn en elke andere levende kat. Al sinds hij met Pepper naar huis gelopen was dacht hij aan de enige kat aan wie hij de waarheid kon vertellen. Of tenminste, dat hoopte hij. Misschien. Either way, zij was de reden dat hij rende, en de reden dat hij heel breed grijnsde toen de bekende zwarte vacht verscheen. "Dus.. Ehm.. Soort van," Hij grijnsde, nog steeds. Dit was al het eerlijkst wat hij tot nu toe geweest was. Al had hij daar geen aandacht meer voor, en verdween zijn grijns ook, zodra hij de hinkwandeling zag, en meteen sprong hij op en rende hij een rondje om de poes. "Wat is er gebeurt?!" Of naja, meer, wie, want hij wist wel waar dit waarschijnlijk van kwam.


Two-cat gathering Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimewo 10 jul 2019 - 18:01

Het antwoord was weer een heel erg vaag en tallachtig. Soort van? Hoe kun je nu een soort van een dochter hebben? Behalve als het een pleegkit was, maar dat... zou... toch... niet? Voor ze erop door kon vragen rende Tall plots een rondje om haar heen. Even staarde Crowcall hem niet-begrijpend aan. Wat er was gebeurd? Wanneer? Er was van alles gebeurd en bovendien was zij hier om die vraag aan hém te stellen, niet andersom. Toen viel het kwartje. “Oh, dat is nog van de vos.” Had hij dat toen hij Pepper kwam halen nou echt niet gezien? Of was hij het vergeten? Toegegeven, hij had wel wat anders aan zijn hoofd gehad. “Maar niet het onderwerp ontwijken, jij”, miauwde ze toen. Hij had nog altijd iets uit te leggen.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Two-cat gathering 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimedo 29 aug 2019 - 16:11

De poes deed natuurlijk weer alsof er helemaal niets aan de hand was terwijl Tall zijn best deed zijn hoofd erbij te houden. Verward keek hij even op toen het niet van enige oorlog maar van die vos kwam. Frustratie stak alweer de kop op - hoe moest hij hier ooit een vos voor verantwoordelijk gaan houden - maar Crow stond hem niet toe zichzelf erin te verliezen. In plaats daarvan trok ze hem weer bij de les, en begon de kater af te wegen hoeveel hij haar zou kunnen vertellen. "Crow," Mauwde hij dus uiteindelijk, met een veel serieuzere blik dan ze van hem gewend was. "We hebben een soort pact toch? Een 'we laten elkaar nooit vallen en zijn er altijd voor elkaar'-pact?" In zijn ogen in ieder geval wel. "En daarin houden we elkaar geheimen ook toch?" Hij wist in ieder geval dat hij eerder zou sterven dan alles wat ze hem verteld had - het was niet zo wild maar toch - prijs te geven. Hij vroeg nu of het omgekeerd ook zo zat. Lichtelijk van levensbelang om eerlijk te zijn.


Two-cat gathering Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimevr 30 aug 2019 - 13:32

Licht uit het veld geslagen door zijn plotseling zo serieuze blik luisterde Crowcall met groeiende onrust naar zijn vraag. Wat wilde hij haar vertellen wat zo'n introductie nodig had? Wat had hij gedaan wat niemand mocht weten? Dit alles stelde haar niet bepaald gerust, en zéker niet omdat het van Tall kwam, die gewoonlijk alles als een grapje af kon doen. Maar waar wachtte ze op, waarom had ze nog geen antwoord gegeven? Hij was haar beste vriend, natuurlijk zou ze zijn geheimen bewaren. Wat hierna ook zou volgen, zij zou achter hem staan. Ze knikte, ook haar blik serieus. "Een pact", bevestigde ze. Ze wist dat ze hem alles kon vertellen en omgekeerd kon dat ook. Zijn geheimen waren veilig bij haar. Ze keek Tall aan, bezorgd. Zat hij in de problemen?


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Two-cat gathering 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimeza 5 okt 2019 - 0:46

Hij werd onrustig toen ze zo lang stil bleef, overtuigde zichzelf ervan dat het een fout was geweest en dat hij net als de vorige keer een grapje moest maken hierna. Maar haar blik maakte dat de kater zijn mond hield, en het hield bij wat nerveus heen en weer wiegen van zijn staart. Voor de rest was hij de koelte zelve. Dat was misschien ook nodig voor zijn verhaal, bij gebrek eraan was het te vreemd, dacht hij er teveel over na.

Toen ze eenmaal antwoord had gegeven leek hij een beetje te ontspannen, ook voor zichzelf, en ademde hij rustig in en uit voor hij om zich heen keek. "Pepper is niet mijn dochter," Mauwde hij vervolgens, aangezien eromheen draaien geen zin had. Crow was de enige aan wie hij dit kon toevertrouwen. Hij durfde het zelfs Slate niet te zeggen, en dat zei wel wat. Bovendien voelde het bevrijdend zijn domme actie te delen met iemand. Wat was een grap zonder publiek? Al moest hij toegeven: zijn leven had betere - lees: slimmere - grappen gekend.


Two-cat gathering Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 11:21

Hij hield zich koel, maar ze zag de spanning in het lichte zwiepen van zijn staart en ze zag hoe hij tot rust kwam toen ze eindelijk antwoord gaf. Toen bleef het nog even stil. En toen kwam een antwoord dat ze niet had verwacht. Crowcall staarde haar vriend aan zonder met haar ogen te knipperen. Pepper was... niet van hem? Maar van wie dan wel? Een andere ShadowClanner die hij niet in diskrediet had willen brengen? Een WindClanner? Maar waarom had hij haar in StarClansnaam dan meegenomen? Crowcall kwam er niet uit welke vraag ze als eerste moest stellen, de verrassing was te groot. "En haar echte vader dan?" bracht ze uiteindelijk met enige moeite uit, terwijl haar brein naarstig zocht naar puntjes om te verbinden. Iemand moest Peppers vader zijn. Toch was er niemand naar voren gestapt toen Tall haar claimde als zijn dochter. Niemand anders had de vaderrol opgeëist. Misschien was de echte vader dood en had Tinderlight om mysterieuze redenen aan Tall gevraagd in geval van nood voor de kitten te zorgen? Allerlei scenario's spookten door haar kop, maar allen misten ze iets van logica.
Aan de andere kant, hoe realistisch was het om logica te zoeken waneer Tall betrokken was?


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Two-cat gathering 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 13:16

Even overwoog hij in de lach te schieten toen hij haar uitdrukking zag, maar besloot dat het teveel moeite zou kosten om haar vervolgens uit te leggen dat hij echt serieus was hierover, dus bleef hij maar gewoon zenuwachtig heen en weer wiegen. Totdat ze een vraag stelde, en hij een wenkbrauw optrok want, hoe was dat de eerste vraag die in haar opkwam? "Nou," Mauwde hij, en hield zijn kop scheef. "Ik had blijkbaar geluk dat die er niet was," Of dat die een watje was, of dat die gewoon zijn kind niet miste ofzo? "Ik moet bekennen dat ik ook niet onder de indruk ben van zijn vaderschapsskills dus ik maak me er weinig zorgen over," En hierbij grinnikte hij wel, want dit was ergens wel weer grappig.


Two-cat gathering Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 15:22

Tall wist weinig verbindbare puntjes te verschaffen. Hij leek er niet meer over te weten dan zij. Terwijl Tall onbezorgd grinnikte, vroeg Crow zich af of dit echt was of simpelwel een gestoorde droom, want zelfs voor Talls doen was dit toch wel een tikkeltje erg vreemd. "Oké, dus..." Ze fronste en hief een pootje terwijl ze in haar hoofd een samenvatting probeerde te produceren, maar ze kreeg de feiten nog altijd niet echt op een rijtje. Wist Tall al langer dat Tinderlight een kitten had? Was dit een plan of een of andere impulsieve actie geweest? Hield hij van Tinderlight? Hield Tinderlight van hem? Wist Pepper van dit alles? Wie was de vader? Maar bovenal: "Waarom?"


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Two-cat gathering 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 17:52

Ze leek niet echt tevreden te zijn met zijn antwoord, maar daar raakte de kater inmiddels aan gewend. Plus, hij kon weinig meer betekenen dan dat hij deed. Op dit gebied wisten Crow en hij evenveel, Crow misschien zelfs meer want zij had immers bij Tinder in de clan gezeten. Al wist ze duidelijk nog niet genoeg, want haar blik stond nog steeds vragend, en terwijl hij zich ondertussen aan het afvragen was of dat pootje voor een highfive bedoeld was, stelde zij hem de volgende in de rits. Waarom, waarom, waarom, waarom stelde anderen zulke moeilijke vragen. Slate had daar ook een handje van. "Omdat het kon," Mauwde hij. Nu geen glimlach, bloedserieus. Hij had destijds geen idee gehad, maar er wel over nagedacht. Waarom had hij die dag die aandrang gehad die kitten als zijn eigen te claimen? "Wie kan het zeggen. Misschien was het een drang naar controle, naar macht, toen was het logisch, nu ben ik gewoon blij dat ik het gedaan heb," Wat ware woorden waren, al begreep hij het als Crow het niet begreep. Hij kon niet teveel van haar vragen.


Two-cat gathering Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 22:54

Crowcall kon niet veel anders dan haar vriend aanstaren. Wat was er met hem aan de hand? Hij keek bloedserieus - wat al verontrustend genoeg was - maar kraamde ondertussen nog steeds de grootste onzin uit. Omdat het kon? Wat was dat voor een antwoord? “Macht?” herhaalde ze. “Tall, je bent clanleider!” Had hij niet de meeste macht van iedereen? Was hij niet de kat die de controle had hier? Bovendien kon Crowcall nog altijd geen enkele manier bedenken waarop dit logisch was. “Gaat het wel goed met je?” vroeg ze verontrust, har blik verward en bezorgd. Talk was altijd al een vreemde geweest, maar nu was hij wel héél vreemd. En ook niet echt meer grappig vreemd. Het was niet ‘excentriek’ meer als je een kitten van een andere clan meenam alsof het van jou was.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Two-cat gathering 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 14:12

Oke daar had ze een punt, ondanks de ernst van de situatie moest de kater grinniken. Hij was inderdaad clanleider, en dus klonk zijn argument meteen alsof het niets waard was. Maar aan de andere kant wisten ze alletwee dat het dat wel was. "Crow," Mauwde hij, en ja, nog steeds serieus, al was zijn humeur duidelijk prima. "We weten alletwee dat ik minder 'macht' heb dan toen ik vrij was," Controle was in die zin een vreemd begrip. Hij voelde zich meer gecontroleerd door zijn clan dan andersom. En bij haar vraag keek hij dan ook even naar boven en toen weer naar de poes. "Ik geef toe, dit is een ander grapje dan doorgaans, niet echt uitgedacht ook, maar Crow, gaat het wel goed met iemand?" Wat weer diep filosofisch klonk, hoewel dat niet zijn idee was. "Ik bedoel, kijk naar ons, naar de clans, we staan meer tegenover elkaar dan ooit tevoren en ik weet niet hoe het in Windclan zit, maar het is niet alsof mijn deputy dat een vervelende situatie vindt," Niet dat Acorn oorlogszuchtig was, maar hij was zeker minder van het vredestichten dan Tall. En wat dat met Pepper te maken had wist hij dan ook weer niet. Maar waren niet alle problemen met elkaar verbonden?


Two-cat gathering Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 22:08

Zwijgend keek ze hem aan. Minder... macht dan toen hij nog een simpele warrior was? Maar het was toch de clanleider die de koers bepaalde? De grote leider, gezegend door StarClan, die alle beslissingen nam? Het was Everstar geweest die opriep tot oorlog. Het was Oceanstar die RiverClan verdere hulp geweigerd had. En zij, als warrior, diende maar te luisteren. Dus hoe kon het dan dat Tall, dat Tallstar zulke macht niet had? Waarom konden wrede leiders hun clan in alle ellende meesleuren die ze wilden, maar kon een goede leider ze er niet uit trekken?

Hij wist de aandacht uitstekend van zijn ‘dochter’ af te leiden, zo veel was zeker. Crowcall had het wel door, maar stuurde het gesprek niet onmiddellijk terug. Daarvoor zetten zijn woorden haar te veel aan het denken. Want ging het met iemand goed? Zou ze één kat kunnen bedenken die echt gelukkig was met hoe het nu was? Tall had gelijk, de situatie leek nog slechter dan voor de reis, terwijl dat hen juist nader tot elkaar had moeten brengen. En niemand deed er iets aan. Ook Talls deputy niet. Crow keek hem aan terwijl hij het zei en Pepper verdween even naar de achtergrond. “Waarom heb je hem dan gekozen?” miauwde ze en onbewust reisde er iets van beschuldiging in de woorden mee.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Two-cat gathering 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimezo 13 okt 2019 - 14:11

Ze leek in de war te zijn van zijn eerdere woorden, en weemoedig bedacht de kater zich dat het het enige was wat hij leek te kunnen: zijn vrienden verwarren. En toch stond hij achter zijn woorden, en zijn keuzes, het was nodig het zo te doen. Dat zagen ze niet, maar zouden ze begrijpen. Evenals dat het nodig was geweest om Acorn te kiezen. Een grinnik ontsnapte hem toen de poes hem daar ietwat beschuldigend naar vroeg. "Crow," Mauwde hij veelzeggend, en bewoog zijn poten in een 'kijk mij' beweging. "De clan had vanaf het begin al weinig vertrouwen in mij, als deputy was ik een goede tegenpool van Inner, als leider was ik een bedreiging. Als ik geen 'steady' deputy gekozen had weet ik niet wat er gebeurd zou zijn." Vals, hij zou waarschijnlijk allang een rebellie ontketend hebben tegen zichzelf, gewoon door zijn leven te leiden. Het was een fabels dat warriors deden wat leaders zeiden, ze gingen erover in discussie en wantrouwden je, wat uiteindelijk je gezag ondermijnde en je hier bracht.


Two-cat gathering Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimema 28 okt 2019 - 16:07

Haar blik verzachtte was toen hij antwoord gaf, al zag je de frustratie er nog altijd duidelijk in branden. "Dus het maakt eigenlijk geen bal uit wie een clan leidt", mompelde ze. Oorlogszuchtige en vredige katten wisselden elkaar af, geen van beide kon een opvolger kiezen die hetzelfde pad koos. Crowcall had altijd gedacht dat als er eenmaal een goede kat aan de macht was, dat zo kon blijven, want een goede kat zou toch nooit een slechte opvolger kiezen? Vrede zou op vrede volgen en het zou alleen maar beter worden. Naïef. Ze keek naar Tall, een nieuwe vraag brandend op haar lippen: waarom ben je dan nog leider? Hij leek er niet bepaald van te genieten en invloed gaf het hem dus blijkbaar ook niet. Maar ze kon het niet zeggen, het was té... Ze wilde gewoon dat het zin had.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Two-cat gathering 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 21:36

Ze leek teleurgesteld, en verdrietig keek de kater weg van de blik die de poes in haar ogen droeg. Het deed hem pijn om dat te zien, en maakte bovendien dat hij zich schuldig voelde. Het was zijn fout dat Crow geen vertrouwen meer had in de wereld van de clans. Hadden ze beiden niet gehoopt dat hij de verandering kon zijn die nodig was? Hij had het in ieder geval gehoopt, en had bovendien gehoopt dat zij het hoopte. Wat dan weer vaag klonk maar het had hem in ieder geval moed gegeven aan het begin. Nu moest hij het nieuws delen dat hun plan mislukte, dat er weinig nog restte om te doen, en hij wilde de boodschapper niet zijn. Maar hij moest. Vandaar dat de kater zijn keel schraapte en haar uiteindelijk bloedserieus aankeek, misschien dat het dan maar tijd was om te zeggen waarvoor hij gekomen was. "Ik ga, Crow," Zijn stem zacht maar helder. Zonder enige twijfel erin. Het was een mededeling, geen vraag, geen schreeuw om hulp. Tall was een volwassen kat, ouder dan de meesten dachten en slimmer dan hij zich doorgaans voordeed. Dit was geen vraag, dit was zijn antwoord.


Two-cat gathering Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 22:49

Hij sprak haar niet tegen. Ze keek hem aan en sprak haar vraag niet uit. Ze kon het niet over haar hart verkrijgen. Ze wenste dat ze iets positiefs te zeggen had, iets hoopvols, maar haar kop stond niet naar optimisme. Toen keek hij op en zei slechts een paar woorden. Maar we zijn hier nog maar net, was Crows eerste gedachte, voor er iets klikte en haar mond droog werd. Ze hield zijn blik vast. “Waarheen?” vroeg ze, terwijl haar hart onaangenaam snel begon te kloppen. Dit leek té veel op...


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Two-cat gathering 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 18:25

Hij wist dat dit een van de moeilijkste zou worden. Pepper was jong, het zou haar tekenen, maar mettertijd zou ze leren hem te haten of gewoon niet meer aan hem te denken. Tinder was ook altijd veerkrachtig geweest. Slate had het toch niet zo met hem, en Wolf zou alles gewoon omzetten naar pure woede zoals altijd. Maar Crow was net als Ace van begin tot eind erbij geweest. Had alles meegemaakt. Sjonge, het was de eerste poes waar hij van dacht dat ze zijn partner kon worden, tot het leven besloot dat hun relatie daar niet voor gemaakt was. Een vage glimlach verscheen rond zijn mond toen ze niet eens vroeg waarom, maar gewoon een kernvraag stelde die aangaf dat ze wist dat het niet het Shadowclan kamp zou zijn. "Weg," Specificeerde hij voor nu. Niet in staat zijn plan uit de doeken te doen, maar wel met genoeg pijn om de voorzichtige glimlach slechts met moeite vast te houden. "Je gaat het niet begrijpen Crow, niets ervan, maar geef me ooit de kans alles uit te leggen," Want hij zou haar nog spreken. "Beloof me dat," Want als ze hem dat beloofde, kon hij in vertrouwen vertrekken. Naar weg.


Two-cat gathering Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Two-cat gathering Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 19:38

Ze klemde haar kaken op elkaar toen er enkel een vage glimlach op zijn gezicht verscheen. Weg. Crowcall schudde langzaam haar kop, eerst nauwelijks merkbaar, toen heftiger terwijl hij verder praatte. "Nee. Leg het nu uit", miauwde ze fel. Hij kon niet zomaar zeggen dat hij wegging en vervolgens geen enkele uitleg geven. Ze vertrouwde hem om haar vriend te zijn, maar ze vertrouwde hem niet om geen stomme dingen te doen. Geef me ooit de kans om alles uit te leggen. Dat betekende dat hij terugkwam. Dat registreerde ze. Maar kon ze op die interpretatie vertrouwen? Zou hij écht terugkomen? Op hoop kon ze niet vertrouwen, ze moest het wéten. Ze moest weten waar hij heen ging, en waarom, en... hij moest gewoon niet weggaan. Ze opende haar mond, trillend, en het duurde een paar tellen voor ze de woorden uitgesproken kreeg. "Ga niet." Ze kon niet nogmaals afscheid nemen en een kat weg zien lopen. Hem nakijken, alleen maar hopend hem weer terug te zien. Om later zijn botten ergens terug te vinden in de as.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Two-cat gathering   Two-cat gathering Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Two-cat gathering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: