The odds



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 The odds

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: The odds    The odds  Icon_minitimedo 18 jul 2019 - 22:09

Hij was weer eens terug op Fourtrees. De jonge kater was er al op uit gegaan om te jagen en nu verveelde hij zich toch wel een beetje. Dus de enigste logische gedachte die in zijn kop voorbij was gekomen was om naar de plek te gaan waar hij al zoveel verschillende, interessante katten had ontmoet. Fourtrees. De enorme bomen kwamen al gauw in zich en hij krabbelde de helling af de open plek in het midden op. Hij moest nog steeds eens een gathering meemaken, maar dat zou nog wel komen en in de tussentijd kon hij veel vrienden en kennissen opdoen. En dat hoopte hij vandaag weer te doen. Misschien zou hij weer een WindClanner tegen komen, al zou dat wel een beetje te gek voor woorden zijn. Hij was hier nu minstens al acht keer geweest en minstens zes keer had hij een gesprek gevoerd met een WindClanner. Natuurlijk was het wel eens dezelfde kat geweest die hij weer tegenkwam, maar dat maakt niet echt uit. Het punt was dat hij zo vaak iemand uit WindClan tegen was gekomen dat dat nu vast wel anders moest zijn. Zou er uberhaupt wel iemand komen? Straks zat hij hier zo alleen en kwam er niemand opdagen. Dan zou hij toch wel weer een middag verspeeld hebben met niets doen. Al zou hij vast niet veel anders hebben gedaan in het kamp, dus het was niet alsof het zo'n drama zou zijn. Toch, het enigste wat hij nu kon doen was wachten. Wachten tot er iemand kwam opdagen.



Laurelpaw eerst



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimedo 18 jul 2019 - 22:49


The odds  Oie_rf11
_______________________________________________________________________
Laurelpaw kon niet ontkennen dat ze het kamp uit gevlucht was. Nadat ze Dewpaw aangevallen had, voelde ze zich nog steeds uiterst ongemakkelijk in haar bijzijn. Helemaal nu ze samen in één den moesten slapen. Het kwam dan ook niet uit de lucht vallen dat ze het liefst de poes niet tegenkwam, als dat mogelijk was. Owlbate had het vandaag druk, dus was de poes er zelf op uit gegaan. Of dit nu mocht of niet, het boeide haar niet veel. Jagen had ze niet echt geleerd, dus dat had ze niet eens geprobeerd. In plaats van te jagen, zwierf ze nu dus door het Territory. De weg kende ze eigenlijk ook niet goed en dus was ze verrast om op een plaats als Fourtree te komen.


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 16:25

Het duurde niet lang totdat zijn wens voor wat gezelschap werd beantwoord en het moest eigenlijk niet gekker worden. Over de Windclan zijde van Fourtrees kwam een figuur in zicht. Leefde die clan hier? Het leek er haast wel op hoe vaak hij ze hier tegenkwam. Het was niemand die hij eerder had ontmoet. Nee, dit keer was het een kattin jonger als hem. Vast net apprentice geworden. Hij was er toen ook al snel alleen op uit gegaan, iets waar zijn mentor toen niet al te blij mee was geweest. "Hallo!" Riep hij vrolijk terwijl hij al op haar af liep. Toen Ardentpaw dichterbij kwam merkte hij op dat ze niet al te zeker leek, meer verrast? Hm, misschien kwam dat door het zicht van de vier grote bomen die hier stonden, of omdat ze hem niet had verwacht. Toch, hij had leren te verwachten om anderen hier tegen te komen. "Wat brengt jou hier?" Vroeg hij dus een tikkeltje nieuwsgierig, want het kon niet dat ze in haar eentje de grens aan het checken was zoals Stallionheart gedaan had de eerste keer dat hij de kater had ontmoet.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimeza 20 jul 2019 - 22:53


The odds  Oie_rf11

_______________________________________________________________________
Laurelpaw maakte een kleine sprong achteruit, waarbij ze even sisde, toen de onbekende kat op haar af kwam. Uit de kant waar de kater vandaan kwam, maakte ze op dat hij waarschijnlijk Thunderclan was. Of misschien wel Riverclan. Of Shadowclan. Eigenlijk was zowel haar richtingsgevoel als haar geografische kennis belabberd. Blijkbaar was hij extreem vrolijk, want een vrolijke begroeting kwam haar tegemoet. Zachtjes mompelde ze iets terug, zo onverstaanbaar dat ze het zelfs zelf niet kon verstaan. Bij zijn volgende vraag kon Laurelpaw niks anders dan droog reageren. "Nou," Ze keek even naar beneden. "Ik denk dat dat mijn poten zijn geweest, maar het kan dat ik het mis heb." Laurelpaw had vandaag geen zin om voor gedoe te zorgen en ze wist dat haar clan niet blij zou zijn als ze een apprentice zou martelen. En daarnaast had hij het ook niet echt verdiend, hoewel Laurelpaw natuurlijk altijd wel een reden kon vinden, als dat nodig was.
[Tag: Ardentpaw]


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimedi 23 jul 2019 - 22:14

Oh, okay. De droge toon waarop ze terug reageerde deed hem een beetje afknappen. Toch, hij zou niet terugkeren naar de verveling die in het kamp heerste puur omdat een apprentice jonger als hem niet in de vrolijkste bui leek te zijn. "Ik wist niet dat poten een eigen zin hadden," reageerde hij op een wat plagende toon. Misschien niet het allerbeste idee, maar ze leek hem te serieus. Iedereen moest zo af en toe eens even wat te lachen hebben. Daarbij, ze kon hem toch niet veel aandoen zou ze kwaad worden. Boze woorden kon hij verdragen en dat ze zo gevaarlijk was dat ze hem serieuze wonden kon geven betwijdelde hij zeer. Ze zou zeker nog niet veel training hebben gehad. "Maar ik ben Ardentpaw," stelde hij zich voor. Dat was iets wat hij eigenlijk nog best vaak leek te vergeten, dus maar beter gelijk uit de voeten krijgen inplaats van eerst een heel gesprek ervoor gaan voeren.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimedo 1 aug 2019 - 14:20


_______________________________________________________________________

Laurelpaw fronsde even. "Ik wist niet dat poten een eigen zin hadden," Hoewel ze niet 100% snapte waarom hij dit zo zei, haalde ze toch haar schouders op. Blijkbaar vond hij dat je best vriendschappelijk met andere katten kon praten, ook al waren ze van een andere clan. Dat werd wel duidelijk aan de manier waarom hij de woorden uitgesproken had. "Maar ik ben Ardentpaw," Laurelpaw knikte kort. Ardent. Zou hij ook zo ambitieus zijn als zijn naam insinueerde? "Ik ben Laurel. Laurelpaw." Waarom ze eerst het eerste deel van haar naam had genoemd en daarna haar volle naam, was haar zelf ook niet duidelijk. Misschien omdat ze eigenlijk nog steeds niet wist of ze nu een apprentice of kitten was. En het boeide haar ook nogal weinig. Momenteel was het zo chaotisch in de Windclan, dat ze haast bang was dat Stallionstar haar per ongeluk apprentice gemaakt had. Ze voelde zich alles behalve klaar voor dit leven. "Waarom ben jij eigenlijk hier? Halfclan, toevallig?" Het was een wilde gok, maar het was altijd interessant om te kijken hoe katten op z'n 'belediging', zoals sommigen het zagen, reageerden.


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimema 5 aug 2019 - 19:59

Volgensmij leek ze het maar raar te vinden, dat hij zo vriendelijk was tegen iemand van een andere clan, maar ze stelde zich alsnog voor. Dat was tenminste iets. Nu wist hij haar naam en konden ze dus iets beter een gesprek voeren, al wist hij niet helemaal zeker of ze dat wel wilde. Maar voor hij ook nog maar iets kon zeggen stelde Laurelpaw hem al een vraag, namelijk of hij half-clan was. Ardentpaw fronste kort, iets wat hij niet vaak deed en dat was waarschijnlijk wel te zien. Zag Laurelpaw half-clan katten als iets wat slecht was? Een belediging? Zij konden er toch ook niets aan doen dat hun ouders de warrior code hadden gebroken, dus hij snapte niet echt waarom anderen het als een levensmissie zagen om ze te treiteren daarvoor. Toch, hij schudde zijn kopje. "Nee. Niet dat ik weet, in ieder geval," beantwoordde hij haar vraag. Zijn ouders waren immers beiden dood, maar hij was opgegroeid in ThunderClan, dus hij had er nooit echt overnagedacht. Het was nog steeds niet echt iets wat hij betwijfelde, want hij had zeker nog wel vage herinneringen. "Ik kom hier gewoon vaak als ik niets te doen heb. Het is beter als in het kamp blijven zitten en mij vervelen. Plus je kan hier interessante katten ontmoeten," legde hij dus maar uit, want ze had hem immers ook gevraagd wat hij hier dan deed. Niet zo interessant als zelfwandelende poten, maar toch zeker wel een goede reden.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimedi 6 aug 2019 - 16:29


_______________________________________________________________________
Jammer genoeg reageerde deze kat anders dan anderen. Laurelpaw wou niet perse zeggen dat ze teleurgesteld was, maar stiekem had ze wel gehoopt op een heftige reactie. Gewoon omdat het leuk was om andermans grenzen op te zoeken. "Nee. Niet dat ik weet, in ieder geval." Laurelpaw knikte even, hoewel ze een ongelovig geluid maakte. Als je iets niet weet, kun je het nooit met zekerheid zeggen, right? Niet dat het haar echt wat boeide, maar ze wilde gewoon zijn grenzen zoeken. Laurelpaw stond op het punt om het over een andere boeg te gooien en te vragen of hij toevallig een buitenclanse relatie had, maar toen kapte hij ongemerkt haar vraag al af. "Ik kom hier gewoon vaak als ik niets te doen heb. Het is beter als in het kamp blijven zitten en mij vervelen. Plus je kan hier interessante katten ontmoeten," Ironisch. Laurelpaw ging juist het kamp uit om niks te hoeven doen én in de hoop dat ze niemand tegen kwam. Blijkbaar was de Thunderclan saai, ofzo. "Zou je dan niet moeten jagen, ofzo? Of eet je planten?" Dat laatste was bedoelt als een tweede belediging, wetend dat sommige katten maar al te trots waren op hun carnivorenleven. Bovendien kon een kat niet leven op alleen planten.


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimevr 9 aug 2019 - 22:29

Normaal was hij best goed in het lezen van katten, maar de jongere apprentice voor het snapte hij helemaal niet. Ze had wel aparte vragen en hij had tot nu toe nog geen idee gehad op wat voor toon haar antwoord zou komen. "Ik kan toch jagen op mijn weg hier naartoe of als ik terug ga en het dan meenemen naar het kamp?" vroeg hij haar. Zijn toon liet het lijken alsof het zo duidelijk was dat een kitten het zou snappen. Iets wat opmerkelijk was voor hem, want normaal was hij altijd wel vriendelijk. Soms was hij wel eens wat brutaal, omdat hij nieuwsgierig was, maar de toon van zijn antwoord had zelfs hem een beetje verrast. Misschien kwam het omdat hij gewoon niet echt wist hoe hij op Laurelpaw moest antwoorden omdat hij haar niet kon voorspellen. Ja, dat was het vast. "Is dit je eerste keer alleen buiten het kamp?" vroeg hij gelijk daarna. Ardentpaw was echt nieuwsgierig naar dat antwoord, want de WindClan deputy had hem verteld dat apprentices eigenlijk niet vaak op hunzelf erop uit hoorden te gaan de eerste keer dat hij hem had ontmoet. Dus zou Laurelpaw dan niet tegen de ongesproken regels ingaan. Hijzelf ook, realiseerde hij eens weer, maar hij had zich er eigenlijk al bij neergelegd. Hij wilde graag avontuur en dat vond je niet in een kamp of met een mentor die je alleen maar dingen wilde leren.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimema 12 aug 2019 - 17:10


_______________________________________________________________________
Laurelpaw besefte dat de thunderclan apprentice niet op haar aas wilde bijten.  "Ik kan toch jagen op mijn weg hier naartoe of als ik terug ga en het dan meenemen naar het kamp?" Laurelpaw deed even moeite om een glimlach te onderdrukken, waarna ze ging zitten en hem geamuseerd aankeek. "Ja zeker, ik geloof alleen niet dat je sarcasme kan herkennen." Laurelpaw had de poging tot hem beledigen achterwegen gelaten en was maar doorgegaan op een andere methode. Als hij haar dag wilde verpesten, dan mocht ze er in iedergeval wel wat plezier uit halen, right? "Is dit je eerste keer alleen buiten het kamp?" Laurelpaw dacht even over een goed geformuleerd antwoord. "Well, als je alle keren dat ik als kitten het kamp uit ben geweest, de keren dat ik alleen gejaagd heb én alle keren dat ik alleen rond gezworven hebt niet meetelt, dan wel." Windclan was onderhand wel gewend dat Laurelpaw zich niks aantrok van hun regels. Oceanstar had nog énige gezag over haar, maar zowel Stallionstar en Sabrefur boeide haar geen zak. Als zij iets wilde doen, dan deed ze dat en als zij níet iets wilde doen, dan deed ze dat niet. Haar regels waren makkelijk.


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimema 12 aug 2019 - 20:24

Hij kon wel sarcasme herkennen, alleen af en toe miste hij het zo eventjes. Toch, hij wilde Laurelpaw niet het genoegen geven door te denken dat ze onder zijn pels was gekomen en dus hield hij zijn mond mooi dicht. Een paar scherpe woorden of een belediging deden hem vaak toch niet veel, aangezien hij gemerkt had dat dat vaak tekenen waren van iemand die onzeker was. Ardentpaw dacht alleen niet dat ze het zou waarderen als hij haar daar op zou wijzen. Echter verraste haar antwoord op zijn vraag of dit haar eerste keer buiten het kamp was hem wel een beetje. Wie had er nou weer zoveel disrespect voor de regels van zijn of haar clan. Hij wist dat hij ook wel een beetje vaak alleen het kamp uit ging, maar hij kon zichzelf tenminste al redelijk beschermen en zo ver ging hij nou ook niet echt. "Het verbaasd me dat ze je dan niet langer kitten hebben gehouden," vertelde hij haar ongelovig. Want was dat niet de normale straf? Zeker wel als ze zich als kitten al zo misdragen had, leek hem, Maar hij was haar leider niet en hij had er eigenlijk niets over te zeggen, behalve dat hij maar blij was dat hij niet dagelijks met zo'n iemand om hoefde te gaan.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimezo 25 aug 2019 - 10:45


______________________________________________________________________
Blijkbaar wilde Ardentpaw haar niet het genoegen geven te happen naar haar beledigingen. Jammer. Er lag een zeker amusante glimlach op haar gezicht. Haar humeur was om de een of andere manier beter geworden en ze leek oprecht plezier te hebben in het gesprek. "Het verbaasd me dat ze je dan niet langer kitten hebben gehouden," Laurelpaw schoot even in de lach, terwijl ze een moment naar haar poten keek en daarna weer naar Ardentpaw. "Ja, ik was ook verbaasd dat ze dat niet gedaan hebben." Het was voor haar ook een complete verrassing geweest dat ze apprentice werd, helemaal nadat ze een andere apprentice aangevallen had. Ze had ondertussen haar eigen regels bedacht, zodat er nog enige structuur in haar leven was. Door alle onrust, alle verandering, had ze íets nodig om aan vast te klampen. "Maar Ardentpaw..." Ze stopte even, alsof ze nadacht over wat ze wilde zeggen en hoe. "Ik wordt echt wel gestraft voor dingen die ik blijkbaar fout doe." In haar stem was duidelijk te horen dat ze het niet eens was met de straffen die ze had gekregen.


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimedi 27 aug 2019 - 18:52

Lachte ze nou om zijn opmerking? Wauw, dat was iets wat hij nou echt niet had verwacht. Misschien zat er dan toch wat vriendelijkheid in de jongere apprentice voor hem. Ardentpaw glimlachte zelf ook even toen ze toegaf dat het haar zelf ook had verbaas, maar deze verdwee toen ze hem vertelde dat ze wel gestraft deed voor de dingen die ze fout deed. Hij zou het niet raar hebben gevonden, maar haar stem gaf duidelijk aan dat ze het niet eens was dat ze gestraft werd. Dat was interessant, want ze leek wel te begrijpen dat sommige dingen niet worden. "De regels van de code zijn streng, maar ze zijn er om ons te beschermen, van onszelf en van anderen," vertelde hij Laurelpaw bedachtelijk. Het was wel zo. Een kitten, hoe graag deze naar buiten wilde, kon zichzelf niet beschermen van alle gevaarlijke dieren daarbuiten. Een verrader werd door de leider verbannen zodat de rest van de clan veilig was. Toch, pijn kon er soms van komen en misschien zat er daar iets van achter de mening van Laurelpaw. Hij kon het niet weten, maar nu was het maar een rare en ietwat vage mening voor hem.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimeza 31 aug 2019 - 11:09

The odds  D9s7qxh-9e3c5544-2c31-49cd-b405-ad7d96801252.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ZiYTljM2U5LTVmMWYtNDYxYi05OTJlLTc2NTVmZmEwMjMzYVwvZDlzN3F4aC05ZTNjNTU0NC0yYzMxLTQ5Y2QtYjQwNS1hZDdkOTY4MDEyNTIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The odds  Floer_by_adorelee-db9e5oyThe odds  D9s7qxh-9e3c5544-2c31-49cd-b405-ad7d96801252.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ZiYTljM2U5LTVmMWYtNDYxYi05OTJlLTc2NTVmZmEwMjMzYVwvZDlzN3F4aC05ZTNjNTU0NC0yYzMxLTQ5Y2QtYjQwNS1hZDdkOTY4MDEyNTIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Laurelpaw kon de verbazing in Ardentpaw zien en het amuseerde haar. Ook zijn houding veranderde een beetje, nu leek hij wat vriendelijker. Ze wist eigenlijk wel waardoor dat kwam. "De regels van de code zijn streng, maar ze zijn er om ons te beschermen, van onszelf en van anderen," Nu was het Laurelpaw's beurt om zich te verbazen. Ergens had ze zin om boos te worden en in Ardentpaw's gezicht te spugen, maar ze wilde zich liever verdedigen dan aanvallen. "Nee. Waarom zouden we niet één clan kunnen zijn? Nu worden er familie's kapot gescheurd en je moet telkens uitkijken dat je niet gaat geven om je 'vijand'. Waarom moet het leven zo hard zijn? Waarom kunnen we niet iets meer van elkaar houden en de wereld wat beter maken?" Laurelpaw had altijd al iets gehad tegen de vier clans, maar dat viel vaak niet zo op. Tenslotte was ze vijandig tegenover iedereen, dus niemand kon zien dat ze eigenlijk geen onderscheid maakte. Het boeide haar niet of je Thunderclan, Riverclan, Windclan of Shadowclan was, als je maar aardig was.


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimezo 1 sep 2019 - 20:06

Haar volgende antwoord was er geen waar hij zelf niet eerder over had gedacht, Starclan was immers ook niet in vier clans onderverdeeld. Hij had er dan ook eigenlijk geen goed antwoord op, want was was balans als je niet wist waar de balans voor was. Laurelpaw had zeker een punt, dat kon hij niet ontkennen, maar toch, als ze nu van vier clans naar één clan gingen dan zou dat niet goed aflopen. De tradities en manieren waren zo anders, en ze konden ook moeilijk vier leiders hebben. "Ik snap wat je bedoeld," gaf Ardentpaw dan ook toe zonder moeite, "maar het zou een onmogelijke droom zijn om nu ineens vier clans in één te proppen. Ik ben het wel eens dat niet alle regels altijd even goed zijn voor ons, maar heel veel van hen zijn dat wel." Daar was hij nog wel steeds van overtuigd, zelfs als Laurelpaw gelijk had dat een paar van de regels in de krijgscode families uit elkaar scheurden en vriendschappen of meer zelfs opgebroken konden worden door clanrivaliteit. Hij had altijd gevonden dat je je hart moest volgen, iets wat vaak moeilijk was, want anders zouden ze allemaal op een gegeven moment harteloos worden.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimewo 4 sep 2019 - 11:00

The odds  D9s7qxh-9e3c5544-2c31-49cd-b405-ad7d96801252.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ZiYTljM2U5LTVmMWYtNDYxYi05OTJlLTc2NTVmZmEwMjMzYVwvZDlzN3F4aC05ZTNjNTU0NC0yYzMxLTQ5Y2QtYjQwNS1hZDdkOTY4MDEyNTIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The odds  Floer_by_adorelee-db9e5oyThe odds  D9s7qxh-9e3c5544-2c31-49cd-b405-ad7d96801252.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ZiYTljM2U5LTVmMWYtNDYxYi05OTJlLTc2NTVmZmEwMjMzYVwvZDlzN3F4aC05ZTNjNTU0NC0yYzMxLTQ5Y2QtYjQwNS1hZDdkOTY4MDEyNTIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Ardentpaw leek oprecht na te denken over haar antwoord en het was fijn om eens serieus genomen te worden. "Ik snap wat je bedoeld," Laurelpaw hoorde aan zijn toon dat er meer zou komen.  "maar het zou een onmogelijke droom zijn om nu ineens vier clans in één te proppen. Ik ben het wel eens dat niet alle regels altijd even goed zijn voor ons, maar heel veel van hen zijn dat wel." Laurelpaw kon hem niet meer dan gelijk geven. De regels die anderen konden verbannen bijvoorbeeld. Maar toch. "Ik weet gewoon niet waarom we elkaar elke keer weer afmaken. Het is zo zinloos." Ze zuchtte diep.


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimedo 5 sep 2019 - 21:56

But I know what's in my heart. And I'm not afraid of anything, or anyone
... words
Laurelpaw
Hij kon zien dat ze zijn punt kon zien, net als hij het hare zag. Toch had Laurelpaw nog wat te zeggen. "Ik weet gewoon niet waarom we elkaar elke keer weer afmaken. Het is zo zinloos." Ardentpaw knikte. Ja, dat zeker. Het meeste waren allemaal gevechten over dingen zoals families uit twee clans, grenzen en al dat. Maar het was niet alsof hun twee er iets aan konden gaan doen. Ze waren maar een stel jonge apprentices. "Daar zit je niet fout. Misschien dat anderen dat ook ooit nog gaan leren, nu hebben er zoveel katten pijn," zuchtte hij nu ook. Dit was een heel serieus gesprek geworden, maar dat vond hij niet erg. Hij vond het erg dat er gewoon niets te doen viel om al dat ruzieën te stoppen.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimezo 8 sep 2019 - 15:15

The odds  D9s7qxh-9e3c5544-2c31-49cd-b405-ad7d96801252.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ZiYTljM2U5LTVmMWYtNDYxYi05OTJlLTc2NTVmZmEwMjMzYVwvZDlzN3F4aC05ZTNjNTU0NC0yYzMxLTQ5Y2QtYjQwNS1hZDdkOTY4MDEyNTIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The odds  Floer_by_adorelee-db9e5oyThe odds  D9s7qxh-9e3c5544-2c31-49cd-b405-ad7d96801252.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ZiYTljM2U5LTVmMWYtNDYxYi05OTJlLTc2NTVmZmEwMjMzYVwvZDlzN3F4aC05ZTNjNTU0NC0yYzMxLTQ5Y2QtYjQwNS1hZDdkOTY4MDEyNTIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Ardentpaw leek het eens te zijn met haar. "Daar zit je niet fout. Misschien dat anderen dat ook ooit nog gaan leren, nu hebben er zoveel katten pijn," Langzaam knikte ze, terwijl ze de kater lang aan staarde. Misschien was hij verstandiger dan ze in eerste instantie dacht. Toch was ze nieuwsgierig. "Zou jij ooit een relatie aangaan met iemand van een andere clan?" Voor haarzelf was een relatie in het algemeen al compleet van de baan, maar voor anderen kon dat natuurlijk helemaal anders zijn. En deze kater leek in het algemeen wel een heel andere kijk op de wereld te hebben dan zij.


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
The odds  Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimezo 15 sep 2019 - 21:38

But I know what's in my heart. And I'm not afraid of anything, or anyone
... words
Laurelpaw
Hij begon Laurelpaw wat meer de waarderen dan dat hij in eerste instantie deed. Ze had zeker interessante en ook wel goede punten op te merken en hij kon er goed op in gaan in een gesprek.Maar haar volgende vraag verbaasde hem toch weer. Ze kwamen nu wel echt weer terug op het punt van een buitenclanse relatie en ze vroeg hem nu overduidelijk of hij ooit zelf zo'n relatie aan zou gaan. Hij kon er nu echt niet onder uit komen om niet daarop te reageren. Hij moest dus ook goed nadenken over zijn woorden nu. "Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Het ligt er voor mij denk aan of ik echt van diegene zou houden?" Hij was niet heel zeker van wat hij zei, dat was wel te klinken. Maar hij kon het ook niet weten tot hij op het punt stond om die keuze te maken, met alle gevoelens die erbij hoorden. Toch dacht hij dat hij wel oprecht had gesproken.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
The odds  3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 12:42

The odds  D9s7qxh-9e3c5544-2c31-49cd-b405-ad7d96801252.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ZiYTljM2U5LTVmMWYtNDYxYi05OTJlLTc2NTVmZmEwMjMzYVwvZDlzN3F4aC05ZTNjNTU0NC0yYzMxLTQ5Y2QtYjQwNS1hZDdkOTY4MDEyNTIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0The odds  Floer_by_adorelee-db9e5oyThe odds  D9s7qxh-9e3c5544-2c31-49cd-b405-ad7d96801252.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2ZiYTljM2U5LTVmMWYtNDYxYi05OTJlLTc2NTVmZmEwMjMzYVwvZDlzN3F4aC05ZTNjNTU0NC0yYzMxLTQ5Y2QtYjQwNS1hZDdkOTY4MDEyNTIuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Zijn antwoord verraste haar een beetje. "Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Het ligt er voor mij denk aan of ik echt van diegene zou houden?" Een wenkbrauw ging omhoog. Ze tilde een poot op. "Dus jij zou een relatie aangaan als je niet van iemand houd?" Als ze dan ooit, óóit in een verre toekomst, een héél verre, héél verre toekomst, dan ooit een relatie zou aangaan, dan zou ze dat alleen doen als het echt de moeite waard was. Het idee dat je ooit een relatie zou aangaan als je niet echt van die ander houd, snapte Laurelpaw gewoon niet. Like, waarom zou je al die moeilijkheden door gaan, terwijl je niet eens van iemand houd? Laurelpaw zat tot in haar knieën in haar 'deep thoughts'.


The odds  Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The odds    The odds  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The odds
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: