[Roguegroup - Kha'rath]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Roguegroup - Kha'rath]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Hyzaeth
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hyzaeth
BerichtOnderwerp: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 18:34

THE KHA'RATH
I hear a baby crying. A sad sound, a lonely sound, I want to take her in my arms and then I'll dry away all her tears. I see a boy who's frightened. A young boy with cold eyes. I long to say you're welcome here, you can be happy now that you're home
ROGUEGROUP
OPEN  
© KIWII AT BTN!
Manen geleden lag Hyzaeth weerloos in de sneeuw, bloedend uit meerdere etterende wonden en koortsig van ziekte. Alles leek erop dat ze de eerste zonnenstralen aan de horizon nooit meer zou zien, maar het lot had wat anders voor haar in petto. Een grijze, gevlekte kat met zachte groene ogen vond haar en bracht haar naar beschutting, wist met tomeloze kennis van kruiden haar weer op de been te helpen. Hyzaeth vroeg veel aan de kater, over zijn levensstijl en over wat hij nou eigenlijk gebruikt had om haar op de been te helpen. Ze zoog de kennis gretig op, totdat het tijd was voor haar om de plek weer te verlaten. Ze nam afscheid van de kater en bedankte hem voor zijn hulp. Nee, ze zou Acefray nooit vergeten, de kater die haar leven veranderd had.

Deze bijna dood ervaring heeft Hyzaeth veranderd. In plaats van vechten voor territorium, wilde ze zijn zoals de kater welke haar gered had. Ze wilde helen in plaats van vechten om gebied. Met de beperkte kennis van kruiden die ze van Acefray geleerd had, besloot ze om dit te doen. Ze zou geen levend wezen meer pijn doen, enkel uit zelfbescherming. Haar vredelievende levensstijl trok andere katten aan, waardoor er een kleine groep ontstond van katten die kwamen en gingen.


De levensstijl van de Kha'rath

Leden van de Kha'rath zijn pacifistische katten die in de tuinen en kelders van een oude kerk wonen. Deze kelders kunnen ze in komen door een gebroken raam.

Er wordt neergekeken op geweld en al het leven is kostbaar. Een Kha'rath lid zal nooit een kat in nood de rug toekeren en met zeer beperkte kennis van kruiden doet deze groep zijn best om katten die bij hun eindigen weer op te lappen. Deze katten doen dan ook ontzettend hun best om zoveel mogelijk bij te leren over hoe ze katten kunnen genezen. Denk bij beperkte kennis aan we weten wat papaverzaadjes en spinrag is.

Indien een kat niet genezen kan worden en op de rand van de dood ligt, wordt deze kat in een bloemenperk in de buurt van hun gebied neergelegd en achter gelaten. Soms komt deze kat als door een wonder genezen terug, soms komt deze kat anders terug (gecastreerd) en soms helemaal niet... In werkelijkheid worden deze katten meegenomen door tweebenen en naar een dierenarts gebracht.

Hyzaeth zelf gelooft heel sterk in dat al het leven herboren wordt en dat alles, inclusief de planten en de prooidieren, een bewuste geest hebben. Hierbij is ze van mening dat katten die slecht geleefd hebben in een slechte vorm terugkomen, zoals bijvoorbeeld een teek of een vlo. Of de leden van de groep dit overnemen is natuurlijk aan de leden.


Huidige leden van de Kha'rath

Katten komen aanwaaien en verdwijnen weer bij deze groep, maar conform de regels van Rogue groepen kunnen er maximaal 10 katten per keer lid zijn van de groep. Indien een kat een tijdje inactief is, wordt er vanuit gegaan dat de kat doorgereisd is en komt zijn of haar plek weer open. Deze kat mag natuurlijk altijd terugkomen wanneer er weer een plekje open is. Ook mogen katten natuurlijk altijd komen aanwaaien bij de kerk en gewoon langskomen.

Gezien de pacifistische natuur van de groep, worden echte herrieschoppers/katten met een bloodclan mentaliteit natuurlijk gevraagd om te vertrekken. Katten van deze groep zijn geen geweldadige katten en vechten doorgaans alleen uit zelfbescherming.

Leider
Hyzaeth - Black and White she-cat with eerie blue eyes.

Leden (1/9)
Vulture (New member) - Ragged tabby tom with a sleek build, pale green eyes and a long tail.

Lid worden

Ik ga niet moeilijk doen om lid worden, maar denk er wel even over na of je kat bij de groep past! Ook zou ik graag een kort zinnetje voor het uiterlijk willen zoals ik hierboven voor Hyza gedaan heb.

Voor de eerste 9 leden mag er ook gedaan worden alsof de kat al een tijdje bij de groep zat! Hyzaeth is ongeveer een jaar geleden gered door Acefray en dus is ze al zo lang bezig met haar pacifistische levensstijl.


notes: Wow here we are


[Roguegroup - Kha'rath] HVizWCmr_o


Laatst aangepast door Hyzaeth op zo 21 jul 2019 - 20:30; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[Roguegroup - Kha'rath] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 18:38

Ik ga hier een aanmelding voor maken. Maar dat zal wel even duren want het word uitgebreid denk ik.


[Roguegroup - Kha'rath] Oceano10
[Roguegroup - Kha'rath] LcrIgCQ[Roguegroup - Kha'rath] JwNO92g[Roguegroup - Kha'rath] EjrsROF[Roguegroup - Kha'rath] UK1ajoI[Roguegroup - Kha'rath] 3qCkg2fp_o[Roguegroup - Kha'rath] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzaeth
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hyzaeth
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 18:39

Je aanmelding hoeft absoluut niet uitgebreid te zijn, dus als je in een paar zinnen iets over je kat kan vertellen dan is het ook goed ;-) Dan kan je later altijd nog uitbreiden! Very Happy


[Roguegroup - Kha'rath] HVizWCmr_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
[Roguegroup - Kha'rath] 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 18:52

Ik ga me hier zeker voor aanmelden, maar Amare is hier totaal niet geschikt voor, dus ik ga denk ik gewoon een nieuw account aanmaken. Dit is echt een supertof idee. Je hoort nog van me ^^


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzaeth
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hyzaeth
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 19:10

Awesome! Dat is lief Very Happy

Nog zat plek <3


[Roguegroup - Kha'rath] HVizWCmr_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
[Roguegroup - Kha'rath] SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 20:24


throat is dry, my vision's fading. i'm paralyzed and left here waiting
taking time, just one step forward. won't lose my mind, i'm here to stay


aanmeldingsformulier
Naam: Vulture
Leeftijd: 36 manen
Geslacht: Rogue
Affiliatie: Shadowclan (voormalig), Rogue (huidig)
Titel: Ragged tabby tom with a sleek build, pale green eyes and a long tail.

Vulture deelt al sinds hij nog een apprentice was dezelfde standpunten als Hyaeth. Dit heeft hem geleid tot waar hij nu is in het leven. Zijn besluit om niet terug te vechten heeft hem al meerdere malen in een foute positie gebracht en er zelfs voor gezorgd dat het hem tot tweemaal toe bijna het leven heeft gekost. Hij is uit de clan gestapt omdat hij vrij wilde zijn van de regels en om de wereld te kunnen ontdekken. Het idee om voor eeuwig vast te zitten in één gebied, gelimiteerd tot dezelfde plekken joeg hem angst aan. Met tien manen ging hij uit de clan en heeft hij moeten overleven in zijn eentje. Ook dit kostte hem meerdere malen meer het leven. Die gebeurtenissen, verliezen die hij heeft geleden en andere lessen hebben hem veel geleerd maar ook bitter en eenzaam gemaakt. De laatste keer dat hij weer ternauwernood aan de dood ontsnapte liet hem inzien dat hij het niet alleen redden kan en hij vroeg of laat de dood tegemoet zou gaan als hij zo doorgaat. Daarom besloot hij zich aan te sluiten bij een groep rogues die dezelfde filosofie deelde als hij. En bovendien, die hem beschutting boden, een maaltijd en een plek in hun midden toen ze hem vonden. (bij deze wil ik dus ook aanvragen dat Vulture niet al lang een lid is maar pas net bij hen is gekomen en inmiddels is genezen van zijn wonden<3)

- Lianne




[Roguegroup - Kha'rath] Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzaeth
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hyzaeth
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 20:29

Hoe zou ik Vulture kunnen weigeren? Welkom <3


[Roguegroup - Kha'rath] HVizWCmr_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 20:40

Is het ook mogelijk dat Bloodclanners erbij kunnen komen, ook al hebben ze al wat tanden verdiend en het nodige geweld gebruikt?
Ik heb Marvel namelijk aangemeld als BloodClanner maar ik post er heel slecht mee heb ik gemerkt, dus misschien is dit ook wel een goede manier om hem actief te maken. Hij is nog jong en zijn gedachtes kunnen nog veranderd worden. Het zal wel leuk zijn als dat ook via rpg kan als dat mogelijk is. Smile


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
[Roguegroup - Kha'rath] Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 20:41

Ik heb Lexa misschien?

Ze is een seal bicolor ragdoll with green eyes

Dr history; Lexa was voor een korte periode de Heda/commander van Trikru en de andere 11 clans die zich in de bossen hadden gevestigd. Het waren allemaal rogue groepen, vele jaren geleden opgesteld. Door de jaren heen hadden deze groepen hun eigen taal ontwikkeld. Trigedasleng. Het is een taal die in de RPG doorgestreept zal voorkomen en niet verstaanbaar zal zijn voor een kat welke niet uit één van deze clans komt. (Vertalingen zullen onderaan staan). Lexa was een goede Heda en zeer gerespecteerd totdat clans tegen haar gingen werken en ze haar eigen dood in scène had moeten zetten. Nylhatria hielp haar hier bij. Ze gaf alles en iedereen op en begon een nieuw leven, een nieuw begin welke haar flink zal tegenvallen.


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzaeth
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hyzaeth
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 21:08

Bloodclan mag ook zeker! Hyzaeth gelooft altijd in tweede kansen. Er wordt dan wel verwacht dat de katten Bloodclan achter zich laten though. ;-)

En bedankt voor de aanmeldingen <3 Ik wacht nog eventjes met verder accepteren omdat ik niet weet hoeveel mensen zich willen aanmelden en ik meer mensen de kans wil geven! Maar bedankt tot nu toe voor de interesse <3


[Roguegroup - Kha'rath] HVizWCmr_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[Roguegroup - Kha'rath] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 21:24

Naam: Bristle
Leeftijd: (Het is een inactief karakter) 6 Moons
Geslacht: Vrouwelijk
Affiliatie: Bloodclan (momenteel), geboren als Rogue en dochter van Buzzard een zeer goedaardige kattin. Buzzard was de nicht van Vulture.
Titel: Een rood met witte tabby kattin, met groene ogen. A rugged but sleek red and white tabby she-cat with a long tail and sparkling green eyes.

Bristle is opgevoed als dochter van Sweetheart (Lethal) en Brat. Dit nadat haar voormalige Shadowclan moeder Buzzard werd gedood door de Bloodclanner nadat deze bevallen was van een kitten. Deze kitten is toen gestolen. Van origine zou dit een best gestoorde kattin worden maar aangezien ik verder weinig met haar kan en nog alle richtingen uit kan gaan met een bers karakter als deze heb ik een klein mogelijk plot in gedachten. Als Bristle op leeftijd is van 6 Moons zal ze namelijk niet geheel bij de leeftstijl passen waardoor ze op zoek gaat naar mogelijke uitwegen. Hierdoor komt ze verward bij een lid van de groep terecht en wil meer te weten komen. Mocht @Vulture mee willen werken zal hij haar zonder moeite over kunnen halen om een vredig bestaan te leiden en zich tegen Bloodclan verzetten. Immers komt ze er wellicht ook wel achter dat haar echte moeder is vermoord door de Clan die ze thuis noemde. Dit zal zo'n afschuw opwekken dat het haar verward maar zeer liefelijk en zachtaardig zal maken. Een trouwer lid kan je dan niet krijgen, zeker als ze er meer in groeit. Ze zou dan ook per direct haar zogenaamde ouders achterlaten en haten. Maar niet op de manier van fysieke wraak, en de beste wraak die ze kan geven is een vredig bestaan tussen stabiele katten.


[Roguegroup - Kha'rath] Oceano10
[Roguegroup - Kha'rath] LcrIgCQ[Roguegroup - Kha'rath] JwNO92g[Roguegroup - Kha'rath] EjrsROF[Roguegroup - Kha'rath] UK1ajoI[Roguegroup - Kha'rath] 3qCkg2fp_o[Roguegroup - Kha'rath] 0V0T0ZLL_o


Laatst aangepast door Oceanstar op zo 21 jul 2019 - 22:18; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzaeth
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hyzaeth
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 21:43

Morgen ben ik een dagje weg, dus ik ga dinsdag rond een uur of 12 weer members kiezen! c: Just as a headsup.


[Roguegroup - Kha'rath] HVizWCmr_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
[Roguegroup - Kha'rath] 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 21:46

Ik wacht nog met haar aanmaken, maar hier is ze:
Camille:


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marvel
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DItoaqE
Camilla
96
Actief
heroes are bullshit.

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marvel
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 21:56


to build a better world
sometimes means
tearing the existing one down

Name: Marvel
Age: 20 Moons
Gender: Tom-cat
(Former) Clan: BloodClan
Appearance: Grote, robuuste en gespierde kater met groene ogen en een half lange, rode vacht.

Personality: Marvel is erg kalm en gereserveerd. Hij zal niet impulsief handelen en doet alleen dingen waarvan hij weet dat het nodig is, of waar hij baat bij heeft. Hij kan soms intimiderend over komen, vooral door zijn grote bouw, en ook zijn stille persoonlijkheid helpt nooit goed mee om vrienden te maken, of om normaal om te gaan met katten. Hij weet van zijn eigen kunnen en hij gelooft ook heilig in het eerst zien dan geloven. Hoewel hij een best anti-sociale indruk wekt, zal je hem altijd in de buurt van een groep katten zien.
Dat is ook mede de reden waarom hij zich graag aan deze groep zou willen aansluiten, nadat zijn gedachtes omgebogen zijn naar de dingen waar de Kha'rath in geloven. Hij heeft altijd al getwijfeld aan zijn plek in de BloodClan en hij was nooit echt tevreden over de dingen die hij deed daar. Deze nieuwe levensstijl zal hem goed doen, ook al zal hij af en toe nog wat sceptisch zijn over sommige dingen. Hij zal zeker moeten leren, maar dat betekend niet dat je geen volwaardig lid aan hem zal hebben.


to build a better world
sometimes means tearing the existing one down
Terug naar boven Ga naar beneden
Douce
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DPKsfdL
Liz
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Douce
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimezo 21 jul 2019 - 23:44

NAME Douce
AGE 48 moons
GENDER She-cat
AFFILIATION 100% Rogue
TITLE A ragged light brown tabby she-cat with a blind left eye and a slit left ear

Ik heb Douce toentertijd van Sanne overgenomen als een bloedlustige moordenaar die voor haar slachtoffers dood altijd in de oren van de desbetreffende fluisterde. Ik heb dit een tijdje volgehouden maar het continuë moorden slokte al mijn inspiratie op waardoor ze al deze tijd maar stil heeft gelegen. Ik wil graag iets nieuws met haar proberen omdat ze anders maar onder het stof blijft liggen.

Mijn idee is dat Douce een hele tijd geleden bijna zelf het loodje heeft gelegd tijdens een gevecht en dus de dood in haar ogen heeft gekeken. Hierdoor is ze wakker geschud en tot de realisatie gekomen waar ze zelf nou eigenlijk mee bezig is. Waarom moest ze zo nodig de katten die op haar territorium kwamen vermoorden, en dan niet eens een snelle dood gunnen, maar ook nog eens zo veel mogelijk laten lijden? Het trok haar niet meer en de eerstvolgende keer dat ze weer iemand van het leven wilde beroven, trok ze zich terug uit afschuw naar zichzelf en liet de kat gaan.

Zodra Douce Hyzaeth een keer tegen het lijf loopt (of een van de andere leden) en haar vertelt over wat de groep rogues zoal doet om andere katten te helpen prikkelt haar leergierige karakter. Ze wist niet eens dat er kruiden bestonden die katten weer kon oplappen, en de miraculeuze gebeurtenissen van het bloemenbedje wekte haar interesse uitermate. Het is totaal het tegenovergestelde van haar voormalige levensstijl, maar het spreekt haar zonder twijfel aan waardoor ze besluit zich bij de groep rogues aan te sluiten.

In de loop der tijd zal Douce steeds vredelievender worden. Ze wil graag helpen met het verzorgen van de katten, maar vindt het moeilijk om te communiceren in woorden in plaats van daden waardoor ze stil van karakter zal zijn. Als ze echter praat heeft ze nog steeds haar felle tong van vroeger behouden. Niet dan ze het dan zozeer slecht bedoelt: ze heeft simpelweg moeite om haar gevoelens vriendelijk onder woorden te brengen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Moraine •
Member
[Roguegroup - Kha'rath] E2f9e310
Daniëlle
223
Actief
Have you ever seen the sun after the heartbreak?
Frozen somewhere in time
Have you ever seen the stars after the word goodbye?

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moraine •
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimema 22 jul 2019 - 11:04

Naam: Lilise
Leeftijd: 18 moons als ik het me goed herinner
Geslacht: she-cat
Affiliatie: loner/rogue (currently). Onbekende ouders en bloedlijn, is opgevoed door een rogue genaamd Rosa.
Titel: white she-cat with moss-green eyes and a dreamy voice

Hoewel Rosa heeft geprobeerd wat vechtbewegingen aan Lilise te leren, toonde Lilise daar nooit echt interesse in. Waar ze, in tegenstelling tot wat Rosa had verwacht, wél interesse in toonde, was het helpen van andere katten. Rosa leerde genoeg over kruiden om te kunnen overleven en eventueel anderen te helpen, hoewel deze kennis niet verder gaat dan het essentiële voor overleven. Toen Lilise rond de 8 manen was verdween Rosa opeens uit haar leven; ze ging jagen en kwam niet meer terug. Lilise heeft eerst nog een tijdje op haar gewacht, maar is uiteindelijk naar de bergen getrokken. Daar leerde ze wat meer over de kruiden die daar waren. Toen ze 12 manen oud was, vertrok ze uit de bergen om haar oude woonplaats weer op te zoeken. Daar bleef ze wonen en leeft ze nu nog steeds, hoewel ze geen officieel territorium heeft uitgezet, zodat ze niet om grenzen hoeft te vechten.

Toen ze 17 moons was kwam ze Rosa weer tegen, alleen heette die Skinny Dream nu; ze was gevangen door tweebenen en een kittypet geworden. Dit nam Lilise niet goed op en ze ging met gemengde gevoelens naar huis. In Lilise's ogen heeft Rosa haar verraden.


Mudpuddle | Moraine • | Lilise | Dogear | Marshfire | Stonekit | Mourningchant | Watercolour | Butterflykit
On the outside always looking in will I
[Roguegroup - Kha'rath] XB30tJn
Ever be more than I've always been
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfur
Member
[Roguegroup - Kha'rath] 5ChYqz
Tim
31
Actief
Always Stay who you are!

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfur
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimema 22 jul 2019 - 17:45

Naam: @Dwyn
Leeftijd: 46 moons
Geslacht: Tom cat
Affiliatie: BloodClan; vroeger ThunderClan, maar is weggelopen
Titel: Een enorme rood-bruine kater met veel littekens en een dikke vacht.


Dwyn werd, als enige van al zijn broertjes/zusjes, levend geboren en kreeg de naam Grizzlekit. Zijn moeder was woedend op hem, omdat hij ervoor gezorgd zou hebben dat zij een halve miskraam had, en ze bracht hem tot ver buiten hem ThunderClan kamp. Maar een patrouille vond hem, en bracht hem terug naar het kamp. Eenmaal weer daar, bleek dat zijn moeder hem niet meer wilde hebben, en hij werd voorlopig verzorgd door een andere queen. Later, toen hij al leerling was,zijn naam was grizzlepaw, heeft zijn moeder geprobeerd om hem te vermoorden. Daarvoor is zij verbannen. Hij kreeg zijn tante als mentor, en maakte veel vorderingen. Hij maakte één vriend, een zwakke kater, en hij werd zijn beste vriend! Grizzlepaw beschermde hem, en in ruil daarvoor kreeg hij vriendschap terug. Zijn vader, die wel eens hielp met de gevechts trainingen, beval hem op een dag om zijn beste vriend aan te vallen. Grizzlepaw, die wist dat hij dat nooit zou kunnen doen, viel zijn vader aan. Hij kreeg een heel lelijke wond aan zijn borst, en zijn vader haatte hem voortaan. Hij werkte hard, maar toen de dag naderde dat hij Warrior zou worden, werd zijn mentor vermoord door een Rogue! Hij probeerde er niet te veel aan te denken, maar vanbinnen was hij er verbitterd over. Hij werd warrior,en zijn naam werd Grizzlefur. Hij was woedend over deze naam, omdathij heel veel op die van z'n vader leek! Maar een andere naam kreeg hij niet, hoe vaak hij het ook vroeg. Hij glipte daarom ook op een nacht het kamp uit, en sloot zich bij de BloodClan aan. Daar was hij niet langer meer Grizzlefur, maar Dwyn, een geboren killer. Maar in stilte streeft Dwyn naar verandering, en hij laat het niet merken, maar hij is vaker buiten de BloodClan, dan erbij! hij zoekt een plek waar katten zichzelf kunnen zijn, vooral níet meer vechten, maar toch ook voor elkaar zorgen. Het lijkt er dus op dat hij nu zijn plaats heeft gevonden!




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


PS: Zijn er ook nog andere rangen?


[Roguegroup - Kha'rath] 5tR2Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyzaeth
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hyzaeth
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimema 22 jul 2019 - 20:32

Bedankt voor alle aanmeldingen tot nu toe <3

Tim@ Nee geen andere rangen! Een rogue groep mag alleen een leider en leden hebben volgens de forumregels dus vandaar c:

Edit: een paar mensen hadden me om uitstel vd deadline gevraagd en die wacht ik dus nog even af, sorry!


[Roguegroup - Kha'rath] HVizWCmr_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
[Roguegroup - Kha'rath] DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimewo 24 jul 2019 - 17:57


Naam: Littlestream
Leeftijd: Intussen al 60 manen
Voormalige Clan: Shadowclan
Gender: Kattin

Vachtkleur: Grijs
Vachtlengte: Kort tot halflang
Oogkleur: Lichtgroen

Littlestream is een opmerkelijk kleine kattin. Op het eerste zicht lijkt ze meer op een gemiddelde apprentice dan een volgroeide kat. Dit heeft er vroeger ook toe geleid dat ze medicine cat is geworden, vanwege haar ongeschiktheid als warrior. Littlestream heeft lichtgroene ogen, waarin altijd een vriendelijke glans te herkennen valt. Ook haar lichaamsuitstraling is allesbehalve vijandig, de kattin weet dan ook dat ze op deze manier nooit zou kunnen overleven als rogue. Problemen en voornamelijk gevechten uit de weg gaan, is wat haar na al die manen in leven heeft gehouden.

Ook vroeger was de kattin geen vechtersbaas. Niet alleen haar tekortkomingen als krijger waren verantwoordelijk voor haar opleiding, maar ook haar persoonlijkheid. Little is gekend als een kattin die iedere kat zou helpen, ook als deze uit een andere Clan komt of een slecht verleden heeft. Daarvoor moeten ze niet per sé vrienden worden. Ze weet simpelweg dat als ze de desbetreffende kat aan diens lot zou overlaten, ze zichzelf slechter zou voelen dan als ze de kat wel zou helpen. Ook al had deze in het verleden slechte daden verricht. Zo blijft ze onbewust ook met alle vier de poten op de grond, zichzelf niet verlagende tot het niveau van vele anderen.

Little verlangt echter weer naar het gezelschap van anderen. Dit valt te zien aan haar terugkerende gedrag naar de Shadowclan grens. Echter is er voor de grijze kattin geen toekomst meer in Shadowclan. Het feit dat ze overschot aan kennis heeft van kruiden, een vredelievende levensstijl volgt én door haar zoektocht naar een groep, maakt haar (volgensmij) de geschikte kandidaat voor deze roguegroep!

Offnote zou het mij ook heel hard helpen om haar terug actief te krijgen. Little betekend veel voor mij en ik ben nog lang niet toe aan haar los te laten<3


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Roguegroup - Kha'rath] 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Roguegroup - Kha'rath]   [Roguegroup - Kha'rath] Icon_minitimedo 25 jul 2019 - 15:50

Lang genoeg gewacht dus ik zou graag de volgende mensen nog aan de groep toe willen voegen. Ik laat nog twee plekken leeg zodat er nog in de rpg gejoined kan worden. <3 Natuurlijk kunnen andere katten altijd langskomen bij de kerk voor bescherming/kruiden zonder dat ze lid zijn!

In no particular order:

* Littlestream
* Bristle
* Lilise
* Douce
* Camille
* Marvel (Op proef gezien hij net nog een apprentice in elkaar heeft gerammeld ;-) )

Bedankt allemaal voor de aanmeldingen en sorry voor de mensen die niet gekozen zijn! Topics met Hyzi mogen altijd! Voel ook vrij om even contact op te nemen voor als je kat er nog in de rpg bij moet, dan plotten we dat uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Roguegroup - Kha'rath]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: