Sink me in the river at dawn



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sink me in the river at dawn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cormorantwing
StarClan
Sink me in the river at dawn Daryl-dixon-gif-27
Bo~
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cormorantwing
BerichtOnderwerp: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimedo 25 jul 2019 - 13:45

Tallstar was altijd een raadsel voor hem gebleven. Hij was zo... Vrij. Heel anders dan hoe hij was opgevoed en opgeleid samen met zijn broer. Hij snapte zulke katten niet. Ze verkwistten hun tijd aan plezier terwijl ze hun tijd ook aan nuttige dingen zouden kunnen besteden. Als iedereen dat deed zou de clan in een veel betere staat zijn, niet waar? Maar dat was dan zijn visie. Een visie die niet veel andere katten deelden. Hij deed nooit iets dat niet nuttig was. Er was altijd genoeg te doen, vooral met dit warme weer. Zoals dat hij nu mos aan het verzamelen was. Dit mos kon gevuld worden met water omdat kittens en elders moeilijk het kamp uit konden. Ook voor de eventuele zieken, maar naar zijn weten waar die er op dit moment niet. Hij schraapte wat mos van een steen met zijn poot, veel kon hij in zijn eentje niet meenemen helaas, maar dan moest hij maar wat meer heen en weer gaan lopen. Ook niet erg.

+Pepperpaw


Sink me in the river at dawn Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Sink me in the river at dawn 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimevr 26 jul 2019 - 1:00


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Het was vermoeiend dat Acorndust nu alle tijd voor haar had! Ze was super blij voor Settled hoor, dat hij een warrior was geworden enzo, maar nu had Acorndust de volle 100% aandacht voor haar en dat was toch best lastig zo nu en dan! Nu kon ze er niet eens zeker van zijn dat hij aan het trainen was met Settled en dat hij dus sowieso niet uit bomen kon vallen. En ze trainden nu ook veel frequenter. Ook nu was Pepperpaw net van een vrij intensieve jachttraining vrij gelaten door haar mentor, waarna ze besloten had om even een pauze in te lassen bij de little creek voor verfrissing. Ze was blij verrast toen ze niet de enige was die bij de kreek was daarentegen. Een kater was mos aan het verzamelen. Dat was Cormorantwing toch? Die was altijd druk. Pepperpaw had er ergens wel bewondering voor. Maar wat was hij nu aan het doen dan? "Waarvoor verzamelt u dat mos?" vroeg ze met grote ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cormorantwing
StarClan
Sink me in the river at dawn Daryl-dixon-gif-27
Bo~
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cormorantwing
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimevr 26 jul 2019 - 12:02

Een andere geur bereikte zijn neusgaten, die hij al snel herkende als Pepperpaw. Nog een ding die hij niet had gesnapt van Tallstar. Kittens. Met een poes uit WindClan nog wel. Hij was er al lang genoeg om de oude verhalen te horen uit de rivalerende tijd tussen ShadowClan's leader Shrewstar en WindClan's leader Everstar. En toch, had de zoon van Shrewstar gewoon een kitten gekregen met een poes uit WindClan. En niet alleen dat, hij zou haar nog meenemen naar ShadowClan ook. "Waarvoor verzamelt u dat mos?" Hij keek even naar de kleinere apprentice, waarna hij even slikte en naar het water keek. "Gewonden, elders, kittens en queens kunnen hier nie naar toe reizen." Sprak hij met zijn kalme, brommende stem tegen de jonge apprentice. "Mos neemt vocht op, we kunnen ze vullen met water en naar ze brengen, zodat ze niet uitdrogen." vervolgde hij rustig, waarna hij besloot om het voor te doen. Hij pakte rustig het mos op van de grond die hij ervan had geschraapt met zijn poot, waarna hij het in het water hield, nog steeds het mos vast houdende met zijn bek. Toen hij goed doorweekt was liep hij terug naar de apprentice en legde het voor haar neer. "In dit warme weer is 't erg belangrijk." sprak hij rustig, terwijl hij het mos naar haar toe schoof met zijn poot.


Sink me in the river at dawn Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Sink me in the river at dawn 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimeza 27 jul 2019 - 1:21

De kater leek niet geheel verrast dat ze er was. Voor een moment zat Pepper zich hierover te verbazen, voordat ze zich besefte dat ze ook nog een geur met zich meedroeg. Nu ze dat afgekaart had kon ze haar volle aandacht op de warrior voor haar richten, wie haar uitlegde dat hij mos aan het verzamelen was voor water, voor de katten die de reis niet konden maken naar de stroom. Voor een paar hartslagen bleeg Pepper stil, zijn woorden overwegend en in zich op nemend, waarna ze knikte in bevestiging dat ze het begrepen had. Klonk als een hele belangrijke taak! Nogmaals liet ze haar blauwe ogen naar het mos glijden. "Klinkt super belangrijk," miauwde ze langzaam, waarna ze de kater weer aankeek. "Kan ik helpen?" Haar ogen werden groot in verwondering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cormorantwing
StarClan
Sink me in the river at dawn Daryl-dixon-gif-27
Bo~
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cormorantwing
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 1:55

Als het zo warm was, was jagen toch niks. Dus om zoiets als dit te doen was voor hem de ideale oplossing. Hij was bezig, katten hadden dorst, het was een goede manier om bezig te zijn. Hij kon wel een aantal keren heen en weer lopen om genoeg mos met water te halen. De apprentice was even stil, waarna ze even knikte. Alsof ze bevestigde dat ze het snapte. Cormorant bleef rustig kijken naar haar, ze kon nu kiezen wat ze ging doen. Ze kon hem de oren van zijn hoofd praten, iets wat hij niet echt apprecieerde als hij bezig was met dingen doen -net zoals haar vader dus- of ze zou weer haar eigen weg gaan. "Klinkt super belangrijk," sprak de poes terwijl haar ogen op het mos waren gericht. Nadat ze dat had gezegd richtte de blauwe ogen zich weer op hem, though. "Kan ik helpen?" Dat was de keuze die hij niet had bedacht, want de meeste katten zouden er niet eens echt aan denken om dat te vragen. Die zouden het een andere keer alleen doen omdat-- tja, hij was ongemakkelijk. Hij was geen prater. Hij haalde dan ook kort zijn schouders op. "Als je dat wilt mag je meehelpen." sprak hij rustig tegen de flame point poes. "Schraap eerst wat mos los, er ligt hier genoeg." Ze zouden niet helemaal terug gaan om mos voor haar te halen, het lag hier toch overal in dit territorium, waarom moeilijk doen als ze het ook makkelijk konden doen.


Sink me in the river at dawn Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Sink me in the river at dawn 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 17:27


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw probeerde een zo serieus mogelijke blik te houden toen ze haar aanbod aan Cormorantwing uitsprak. Als Cormorantwing zei dat het belangrijk was, dan nam Pepperpaw het super serieus. "Ik wil een goede warrior van Shadowclan worden, dus ik wil meehelpen," bevestigde Pepperpaw resoluut, waarna ze knikte op zijn instructies. Meteen zette ze een paar stappen van de stroom weg en zocht ze wat mos op. Met uitgestrekte klauwen begon ze het mos van de grond te schrapen en te verzamelen in haar bekje. "Hwebbes!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cormorantwing
StarClan
Sink me in the river at dawn Daryl-dixon-gif-27
Bo~
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cormorantwing
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimevr 1 nov 2019 - 22:07

Hij kon toch wel veel meer dingen verzinnen die leuker waren dan hem helpen met mos heen en weer te brengen. Maar goed, de poes leek er zeker van te zijn en dat kon hij appreciëren in de jonge poes, vooral op jonge leeftijd. Ondanks dat ze half WindClan was en daar een tijdje had geleefd, vond hij het fijn dat ze zich volledig had overgegeven om een ShadowClanner te worden en ze te helpen. Bloed maakte niet wie je bent, hij was daar misschien wel het bewijs van, maar acties wel. En het feit dat ze dit wilde doen in plaats van in de koele schaduw liggen en relaxen zodat ze niet oververhit raakte, deed wel even wat met hem. ”Ik wil een goede warrior van Shadowclan worden, dus ik wil meehelpen,” bevestigde ze zijn gedachten nog even. Op zijn instructies knikte ze en liep ze weg van de stroom. Hij mocht hopen dat ze nu terug zou komen ook, anders zou hij nog een woordje spreken met haar vader. Als je zei dat je iets ging doen dan moest je dat ook doen. Maar hij zag haar nog en toen ze aan het werk ging met het mos keek hij even goedkeurend naar haar. ”Hwebbes!” klonk er van haar af. ”Nu komt het moeilijkste. Je moet het mos in het water doen, zonder dat het weg drijft. Of je moet heel nat willen worden.” sprak hij rustig tegen de jonge poes. ”En je mag ook niet het mos daarna te stevig oppakken, want dan duw je vocht eruit die de gewonden, elders, queens en kittens kunnen gebruiken.” Hij was gewoon reëel en duidelijk. Er waren consequenties als je iets verkeerd deed.


Sink me in the river at dawn Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Sink me in the river at dawn 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 19:57


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Cormorantwing knikte goedkeurend bij haar stapel mos en Pepperpaw kon haar hart voelen opzwellen van trots. Ze stak haar borstkas iets naar voren en grijnsde breed bij de knik. Ze straalde praktisch bij de woorden van de kater. Het maakte haar op dat punt ook allang niet meer uit dat hij zei dat het moeilijk ging worden. Ze had iets goeds gedaan en een Shadowclan warrior was trots op haar! Ze zou dan ook een loyale Shadowclan warrior worden wat haar betrof. Deze goedkeuring bevestigde dat alleen maar! Het feit dat ze Windclan nog altijd miste liet ze dan ook maar even buiten beschouwing. Vol aandacht luisterde ze naar de woorden van Cormorantwing, die aangaf dat ze het mos in het water moest doen en het hierbij niet mocht wegdrijven. Ook mocht ze het niet te stevig beetpakken. Pepperpaw fronste hierbij en knikte serieus. Dat kon ze! Hopelijk, dacht ze. Pepperpaw haalde diep adem en pakte haar mos opnieuw op, waarna ze het weer in de stroom drukte. In eerste instantie dreef het inderdaad uit haar bek, maar met wat gespetter wist ze het mos alsnog tussen haar kaken te grijpen voordat het helemaal reddeloos verdwenen was. In haar paniekerige handelingen, duwde ze er inderdaad wat water uit. Het vocht drupte langs haar kin en ze draaide haar oren wat naar achteren. "Er zit nog.. wat water in.." mompelde Pepperpaw zachtjes, haar oren iets naar achteren draaiend terwijl ze het vochtige mos op haar tong proefde. "Ik.. denk dat het beter is als ik het opnieuw doe.. of niet?" Ze voelde schaamte in haar oren branden. Cormorantwing was trots op haar geweest, maar die trots was nu waarschijnlijk wel weggeëbd.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cormorantwing
StarClan
Sink me in the river at dawn Daryl-dixon-gif-27
Bo~
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cormorantwing
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimedi 3 dec 2019 - 0:42

De halfclanner was super trots dat hij trots was? Dat had hij nou nog nooit meegemaakt. Hij draaide even verward met zijn oren. Hij was dit soort dingen niet gewend en dat was ook precies de reden waarom hij geen apprentice of iets in die trant had. Want het hielp hem toch niet en veel konden katten niet van hem leren. Tenminste, dat wel, maar hij kon anderen geen les geven. Makkelijke dingen zoals mos bij elkaar rapen en dat meenemen naar het kamp kon hij dan wel weer, maar iets anders dan dat? Hij kon geen tips geven voor jagen of vechten, dat ging gewoon te ver voor hem. En dat was ook te zien in de ceremonies, want anders hadden Tallstar of Acorn hem wel een apprentice gegeven die hij de dingen kon leren waar hij niet zo zeker over was dat hij dat kon overbrengen. Maar goed, hij was er niet bitter over, want een apprentice was toch niets voor hem. Hij kon amper gesprekken met ze houden en hij wist dat het veel praten in hield. Hij was niet zo'n prater, verre van. Het liefste zou hij alles gewoon willen beantwoorden met een schouderophaal of een kort geluid. Maar meestal als hij dat geluid maakt waren katten in de war of het nou goed of slecht was. En dan moest hij zijn woorden weer gebruiken. Hij wilde nooit teveel zeggen, want dat had zijn vader hem geleerd. Als hij teveel zei en het was niet goed, dan kreeg hij weer op zijn kop. Hij legde uit hoe ze het mos goed nat moest maken en hoe ze vervolgens het makkelijkste kon vervoeren. Cor hield het goed in de gaten, want de poes liet de mos bijna weg stromen in de kleine stroom. Maar om het mos te redden pakte ze het met haar kaken vast, waardoor er vocht uit liep in plaats van dat er meer vocht in kwam. "Er zit nog.. wat water in.." mompelde de apprentice tegen hem, haar oren iets naar achteren draaiend. Was ze nu beschaamd? Hij slikte even. Dit was het punt waarop hij moest kiezen of hij meer zoals zijn vader was, of meer zoals zichzelf. Zijn vader zou haar een uitbrander geven van hier tot aan StarClan, eentje die ze de rest van haar leven zou herinneren. Hij had ze vaak zat gehad. En het bleef niet altijd alleen maar bij woorden. "Ik.. denk dat het beter is als ik het opnieuw doe.. of niet?" Hij knikte even langzaam bij de woorden van de jongere poes. "Kalm blijven." sprak hij rustig tegen de poes, geen schrijntje woede of teleurstelling in zijn woorden. "De eerste paar keren is het moeilijk, maar je zult het snel door hebben." vervolgde hij rustig terwijl hij naar de jonge poes keek en toen naar het mos. "Als je het nu nog wat makkelijker wilt kan je je hoofd ook tegen de stroming in houden, dan kan het mos niet wegdrijven." maar stond je wel heel ongemakkelijk. Maar goed, dat was iets voor de poes om te beslissen wat ze wilde doen.


Sink me in the river at dawn Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Sink me in the river at dawn 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 0:54


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw fronste diep toen ze er totaal in gefaald had om op een fatsoenlijke manier water op te nemen met het mos en tot overmaat van ramp het mos ook nog een keertje bijna verloren had in de rivier. Kon het nog beroerder? Met het schaamrood op de kaken keek ze omhoog naar de grijze kater op wie ze juist indruk had willen maken. Ze hield haar adem eerst wat in uit spanning, maar blies deze weer opgelucht uit toen Cormorantwing niet boos leek te zijn. Gelukkig maar! De kater zag er altijd relatief streng en intimiderend uit, maar net zoals Waspsting en Sinclaw bleek dit niet zo te zijn! Wat een ontdekking. Pepperpaw ging er bijna van spinnen. Ze knikte dan ook serieus op zijn advies en dook meteen naar voren. Ze kukelde in haar enthousiasme bijna de stroom in, maar dat mocht de pret niet drukken. Kalm blijven toch? Voorzichtig probeerde ze haar hoofd zo te draaien zodat ze tegen de stroom in zat, maar dat was zo makkelijk nog niet! Uiteindelijk trok ze haar kop weer omhoog, haar wangfluff droop van het water, en daardoor haar borst ook, maar haar mos was ook doorweekt! Trots hield ze het omhoog naar Cormorantwing, haar prestatie aan hem showend.


Terug naar boven Ga naar beneden
Cormorantwing
StarClan
Sink me in the river at dawn Daryl-dixon-gif-27
Bo~
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cormorantwing
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimewo 18 dec 2019 - 0:48

Ze was zeker beschaamd om het feit dat het haar niet was gelukt en hij snapte niet helemaal goed waarom. Hij wist wel waarom hij beschaamd zijn maar hij zou eigenlijk nog minder beschaamd zijn en eerder bang. Want in zijn jeugd zou hij ervoor gestraft zijn. Even keek hij onderzoekend naar de poes. Tallstar leek hem geen kater die dat zou doen en Acorn wist hij zeker van dat hij zoiets niet zou doen. Maar als er een andere kat was.. Dan zou hij misschien wel ingrijpen ook. Misschien ook deels omdat hij dat nooit durfde te doen bij zijn eigen vader. Hij gaf haar meer advies, hoe ze het beter kon doen, makkelijker terwijl ze de normale techniek nog niet in de vingers had. Ze ging het dan ook weer proberen, gewoon kalm blijven was misschien wel het beste advies die hij aan haar kon geven. Meer kon hij waarschijnlijk niet aan haar meegeven. De kop van de poes kwam weer omhoog, haar vacht compleet doorweekt maar ze leek erg trots te zijn op haarzelf. Hij betrapte zichzelf er op dat er een heeeele kleine glimlach op zijn kop stond. En een hint van trots in zijn ogen. Hij schraapte zijn keel kort om zich terug te herpakken, het kon altijd beter. "Goed gedaan." sprak hij rustig tegen de poes. "Ontspan je kaken, want nu moeten we het nog terug brengen naar het kamp. Gaat je dat lukken?" sprak hij kalm terwijl hij voorzichtig het natte mos die hij zelf had verzameld op pakte. Hij was het gewend, hij had het al tijden gedaan.


Sink me in the river at dawn Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Sink me in the river at dawn 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimedo 19 dec 2019 - 16:23



Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Het water van het mos droop langs haar mondhoeken naar beneden en verzoop haar borstfluff. Oef, ze had zich wel eens beter gevoeld!! De sensatie van het koude nat zorgde ervoor dat er een koude rilling over haar ruggengraat trok. Hoe deden Riverclanners dat? Was je op het punt dat je nou eenmaal koud genoeg was dat het je helemaal niets meer uitmaakte? Pepperpaw gooide het maar daar op. Ze wierp een trotse blik op Cormorantwing en toen deze een lichte glimlach gaf werd ze alleen maar enthousiaster. Dit was de eerste keer dat hij glimlachte! Een trots gesnor kwam uit haar keel gestelpt door het koude water. Bijna beet ze hard in het mos door haar enthousiasme, maar ze kreeg het voor elkaar dit niet te doen. Ze knikte bij de woorden van Cormorantwing. “Da kan ik!” miauwde ze, waardoor er weer een kleine guts water over haar kin viel. Oeps.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cormorantwing
StarClan
Sink me in the river at dawn Daryl-dixon-gif-27
Bo~
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cormorantwing
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimezo 22 dec 2019 - 23:34

Het water liep zo langs der mond naar beneden, maar goed, het kind was het aan het proberen en hij wilde niet de boeman zijn die alles voor haar verpestte. Daar waren er toch al teveel katten van die hem waarschijnlijk zo al aan het aankijken was dus nog eentje erbij had hij liever niet. En hij wilde Tallstar ook niet achter zich aan krijgen omdat hij zijn kind liet janken. Al was hij sowieso geen fan van Tallstar maar goed, dat was niet haar probleem. Hij was niet degene die iemand beoordeelde puur op de ouders die ze hadden gekregen. Hij hoopte alleen maar dat katten hetzelfde voor hem zouden doen. "Da kan ik!" mauwde de poes met mos en al in zijn mond, waardoor er meer water langs haar kin droop en Cor zich moest inhouden om niet met zijn ogen te rollen want als ze zo door zou gaan zou er in het kamp nog maar vrij weinig water in zitten. Hij knikte even, waarna hij zelf het mos op pakte en met een zwiep van zijn grijze staart de poes mee wenkte om richting het kamp te lopen. Hij hoopte alleen maar dat ze niet halverwege de reis rechtsomkeer moesten maken en weer opnieuw water moesten halen.


Sink me in the river at dawn Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Sink me in the river at dawn 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Sink me in the river at dawn   Sink me in the river at dawn Icon_minitimema 3 feb 2020 - 20:09


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw voelde het water langs haar mondhoeken naar beneden druppelen, glinsterend in haar pels. De koude druppels lieten haar rillen, ze snapte die Riverclan katten echt niet, maar ze wilde stoer zijn voor Cormorantwing. Toch besefte ze zichzelf ook wel dat het wellicht verstandiger was om haar kaken nu niet meer te gebruiken en alleen het mos vast te houden. Vandaar ook dat ze nu maar eventjes stil bleef en haar nieuwsgierige blauwe blik op de kater hield, waarna ze woordloos achter hem aanliep. Ze had haar kopje trots geheven en haar staart zwiepte vrolijk in de lucht terwijl ze achter de kater aanliep, hem volgend naar het kamp.

[Topic uit?]


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sink me in the river at dawn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: