[TS] I'm a hanzo main



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] I'm a hanzo main

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnetbliss
Member
[TS] I'm a hanzo main XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: [TS] I'm a hanzo main   [TS] I'm a hanzo main Icon_minitimema 29 jul 2019 - 23:34


Greetings~

Dus ik was ene beetje van de kaart omdat ik 1. een topic tracker nodig heb en ten tweede ook gewoon een topic search wil open yeeten. Right now ben ik aan twachten op best een exciting interview dus post ik enkel met de accounts en topics die ik zalig vind. Plots die sappig zijn, brit die sterft, dat soort dingen wjw, allemaal fun times.
Iig wil ik hier een lijst bijhouden van topics die ik nog moeten maken/waar ik nog op moet posten en waar ik actief in ben. Daarboven kan je hier ook gwn gezellig een topicje aanvragen of me komen afblaffen omdat ik een topic ben vergeten, ga lekker wild jongens.

• - Low posting account
•• - Low posting account; maar ik zoek naar plots & sta open een actief plot aan te gaan voor een activiteit boost van het karakter
••• - I adore posting with this one, maar ik ben eig ook opzoek naar plots om deze een boost te geven
•••• - Mijn second in commands, ze staan open voor mini plots maar niks te wild liever
••••• - Main accounts; plots open, topics open; ik post vaakst met deze

Thunderclan
Driftingkit - Proffesional womanizer - •
Drift is een absolute legend als het komt op het vlak van vrouwen. Ja, vrouwen, geen meisjes, vrouwen. Hij brengt ze bloemen en prooi en vind hun reacties geweldig. Hij doet alles voor ze om in een goed daglicht te gaan staan. Verder is hij een vrij amusant mannetje die gewoon fun wil hebben.

Topiclist
-
-
-

Silvervine - Depresso expresso with too much sugar - ••
Silver is fine, hij is gewoon veel te happy. Nja, hij is depressed, maar laat dat niet merken. Hij vind kinderen leuk en zou echt 100% je dad zijn als ie daar de kans toe heeft.

Topiclist
-
-
-


Riverclan
Honeypaw - Fite me irl bro - •••
Honeypaw heeft anger issues, ze lost liever dingen op met der vuisten dan door te praten. Extreem loyaal. Als je der meer littekens wilt geven door een gevecht moet je maar komen man, ik sla je plat (ง •̀ゝ•́)ง

Topiclist
-
-
-

Outrage - NO U - •••
Outrage is blind door een ongeval, maar dat weet niemand. Hij probeert een normaal leven te lijden en als iemand nog maar denkt dat ze weten wat er echt mis is, dan zegt ie gwn dat jij blind bent want kstkst stfu.

Topiclist
-
-
-


Windclan
Burnetbliss - ITS NOT A PHASE MOM - •••••
Burnet, oh Burnet, als je deze dame niet kent kom ik je kielhalen. Jk, jk. Burnet heeft issues, teveel issues, maar eigenlijk is ze zo erg nog niet. Ze zegt niet veel en als ze dat wel doet is gewoon erg gemeen. Verder doet ze wel gewoon haar job. Also, don't touch her son (Falconpaw) she will end u.

Topiclist
-
-
-


Shadowclan
Brittlekit - they ask you how you are, and you just have to say you’re fine when you’re not really fine, but you just can’t get into it, because they would never understand - •••••
Brit is... Problematic. I mean yea hij is superleuk om bij te zijn en echt amazing en happy en- jup... daar ligt ie weer... Te stikken. this kid is just dying 24/7.

Topiclist
-
-
-

Cricketpaw - YOU BETTER STOP - ••
Cricketpaw is bang van alles en super onzeker. Ze kan bijna niks. Net zoals Honey heeft ze littekens en mag ze er zeker meer bij hebben, alleen gaat ze niet terugvechten hoor. She's the biggest pussy around.

Topiclist
-
-
-


Bloodclan
Nevermind - insert dad meme here - ••••
The local bloodclan dad is here to ruin your day. Deze geweldige kat is uitgerust met een prachtig lichaam en een misvormd gezicht, wie wilt dat nu niet?! Hij komt samen met een extra pakket kidnapping wanneer je dreigt zijn familie in gevaar te brengen! Huur hem nu voor maar 5 euro en 99 cents en krijg een gratis trauma bij je aankoop!

Topiclist
-
-
-


Rogue
Brokentune - Get in my VAN - ••••
Brokentune is superlief (:

Topiclist
-
-
-


Tribe
Moon - Once upon a time I had an anime obsession... - •••
Moon is eig erg precious and I love him, ik wil meer met hem posten maar heb niet genoeg liefde/drama met hem. Dus als je daar up voor bent, sta ik zeker ook open. Hij is erg klein en niet opvallend, bijna nutteloos eig.

Topiclist
-
-
-

River - Insert minions memes for moms - •
Ze zou een moord plegen voor der babys. Verder is ze wel lief hoor.

Topiclist
-
-
-

Ik zal de topiclijsten nog updaten wanneer ik tijd heb, nu is het laat en Bo moet nog 86533 dingen doen.

xx the hanzo main everyone hates


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
[TS] I'm a hanzo main Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: [TS] I'm a hanzo main   [TS] I'm a hanzo main Icon_minitimema 29 jul 2019 - 23:49

Ik had deze nog voor Britje! Weet je of je hem over het hoofd had gezien <3
https://www.warriorcatsnl.com/t38709-connor

En verder hadden we nog heel veel topics ooit, dus kijk maar :'')




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
[TS] I'm a hanzo main DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [TS] I'm a hanzo main   [TS] I'm a hanzo main Icon_minitimedi 30 jul 2019 - 1:00

Outrage x little sis Brim?
Appleblossom x Moon?
Shroud x Moon?
Appleblossom x River?



[TS] I'm a hanzo main NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] I'm a hanzo main
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: