[Waterpaw] Long Overdue



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Waterpaw] Long Overdue

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peppermint
Medicine cat
[Waterpaw] Long Overdue 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimewo 31 jul 2019 - 13:12


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
De hoge eiken hadden toch een zekere aantrekkingskracht op Pepperpaw. Je wist nooit wie je hier tegen kwam. Het was altijd spannend. Nadat training klaar was, had ze Acorndust dan ook gevraagd of ze nog wat mocht oefenen voor jagen in haar eentje. Leugentje om bestwil toch? Hij had waarschijnlijk immers verwacht dat ze binnen territorium bleef. In ieder geval had hij hier niet sneller kunnen komen dan zij en stiekem in een boom kunnen klimmen om haar af te luisteren. Dat was onmogelijk. Voorzichtig liet de rode siamese kattin haarzelf van de helling glijden. Steentjes maakten zachte ratelende geluidjes terwijl ze loskwamen en met haar naar beneden rammelden. Haar witte teentjes werden al snel geel van het zand, maar ze stond in ieder geval op vierboom. Ze bleef eventjes van verbazing stilstaan toen ze zag wie hier ook stond. Oh! Die had ze al een tijdje niet meer gezien!

Terug naar boven Ga naar beneden
Waterpaw
Member
[Waterpaw] Long Overdue Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimewo 31 jul 2019 - 13:37

Waterpaw had verhalen over Greenleaf gehoord. Dat de bloemen hun extra mooie kleuren lieten zien en dat er overal mooie beesten en insecten waren. Waterpaw had altijd al belangstellig gehad voor felle en zuivere kleuren. Vooral ook omdat het zijn aandacht het meeste trok en het ThunderClan territorium toch wat kleurrijker maakte. Maar toen Newleaf en Greenleaf voor de deur kwamen, had hij niet verwacht dat hij constant jeuk aan zijn ogen had en moest niezen. Nu leek het alsof hij gehuild had, maar om eerlijk te zijn wou hij gewoon zien zonder problemen. Hij moest vroeger of later toch langs Mistgaze en Rousebell gaan, want zo te zien was hij de enige die er last mee had. Vooral nu hij ook moeilijker ademde.

Hij liep door de struiken richting Fourtrees. Omdat het de plek was dat hem de minste klachten gaf. En hij vond het ook altijd spannend als er een andere Clankat hier langs kwam. Hij was wel voor een tijdje weggeweest nadat hij Acorndust was tegengekomen. Gelukkig dat hij nu wel wist wat en waar het ThunderClan territorium was, dus zo een fout maakte hij niet meer.
Hij was amper een paar minuten op vierboom toen hij de licht met rode vacht van een zeker bekende kattin opmerkte. Hij had haar sinds lang niet gezien en ondanks dat zij hem een klap had gegeven gaf hij haar toch een brede glimlach. ”Pepperpaw!” Begroette hij haar voor hij een stap naar voren deed, maar weer eentje naar achter nam. Hij wou haar immers niet weer alarmeren.


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Waterpaw] Long Overdue 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimewo 31 jul 2019 - 13:46


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw bleef staan tussen het gras, voor een moment als bevroren. De grashalmen kietelden aan haar pootjes terwijl ze staarde en voor een moment twijfelde ze erg. Zou Waterpaw boos op haar zijn? Ze had hem immers een flinke pets gegeven en daarna was ze ook nog eens een keertje niet naar vierboom gekomen. Uhm.. Oeps? Maar dat was niet haar schuld geweest! Acorndust had het haar verboden om naar vierboom te gaan die avond en was zelf gegaan! Acorndust had haar toen wel beloofd dat hij zou vertellen waarom ze niet kon komen. Toch was Pepperpaw een beetje vertwijfeld, totdat ze de grote lach op Waterpaw's gezicht zag althans. Hierop kwam er toch ook een voorzichtige lach op Pepperpaw's snoet tevoorschijn. "Hey Waterpaw!" groette ze de kater, al bleef ze wat op haar hoede. Misschien wilde hij wel terugslaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Waterpaw
Member
[Waterpaw] Long Overdue Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimewo 4 sep 2019 - 19:07


De kattin leek iets minder gexchrokken te zijn van zijn aanwezigheid dan hij had verwacht. Waterpaw's glimlach werd wat breder toen Pepperpaw een voorzichtige lach liet zien. "Hey Waterpaw!" Begroette ze hem terug. Dat zag hij dan wel als een uitnodiging, en liep met snelle passen naar de ShadowClanner toe. "Jij bent hier vast al weleens geweest," miauwde hij terwijl hij naar de vier bomen keek. Hij kon zich nog herinneren hoe hij Acorndust tegen was gekomen. Oh man, dat zou hij niet vergeten, nee. "Ik had niet verwacht dat jij hier was. Van alle katten in alle Clans kom ik jou tegen! En dit keer sta ik niet op jouw territorium." Sprak hij als volgt met een klein lachje. Zijn groene ogen keken in de blauwe van Pepperpaw, voor hij eindelijk naast haar zat. Hij kon wel wat spanning voelen, maar dat moest waarschijnlijk aan de she-cat liggen. Want zover hij wist waren ze gewoon vrienden.


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Waterpaw] Long Overdue 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimevr 13 sep 2019 - 21:16


ONCE UPON A DECEMBER


Waterpaw had niet veel meer uitnodiging nodig om de afstand tussen hen te overbruggen en naar haar toe te komen. Hij deed het immers direct op haar woorden. Pepperpaw bleef dezelfde voorzichtige glimlach tonen daarentegen. Acorndust had haar immers expliciet verboden om Waterpaw te ontmoeten bij vierboom die avond. Nu was het nu niet die avond en hadden zijn woorden dus geen kracht meer, maar alsnog wist ze dat de implicaties van zijn woorden niet per se op vierboom op die avond vastgedrukt waren. Ze schoof deze zorgen naar de verse uithoeken van haar hoofd om er nu niet aan te denken. “Een paar keer,” gaf Pepperpaw toe op zijn woorden, haar blik eventjes over de grote bomen glijden. “Je ontmoet hier veel katten en dat vind ik leuk,” haar glimlach werd wat zachter. Hierna liet ze haar blauwe ogen de groene van Waterpaw weer ontmoeten. “Jij dan?” besloot ze te vragen, “ben jij hier al vaak geweest?”
NOTES
NOTES
Waterpaw

Terug naar boven Ga naar beneden
Waterpaw
Member
[Waterpaw] Long Overdue Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimema 7 okt 2019 - 23:33


Hij was dankbaar dat hij haar niet nogmaals liet afschrikken, en probeerde hij om zo charmant en vriendelijk mogelijk te kijken. Om nog steeds haar aandacht vast te houden. “Een paar keer. Je ontmoet hier veel katten en dat vind ik leuk,” gaf ze toe met een zachtere glimlach. Waardoor Waterpaw's glimlach zelf de hare weerspiegelden en ook wat zachter werd. “Jij dan? Ben jij hier al vaak geweest?” Toen haar blauwe ogen weer in de zijne keken voelde hij het plotseling gloeien bij zijn wangen, maar hij lette er ook niet erg op en schudde zijn kop. "Eh... Nee." Gaf hij eerlijk toe. "Alleen twee keer. Eentje was met mijn mentor en de vorige was met de jouwe..." Voegde hij toe terwijl hij ongemakkelijk zijn keel schraapte. Oh verdomme, dit duurde te lang. Hij moest iets zeggen, wat als ze zich straks verveelde? Kon hij iets verzinnen? Ja. Nee? "Mijn vader komt hier vaak, heb ik gehoord." Kwam er opeens uit. Zijn oren lichtelijk naar achteren gedrukt. Dat hoorde niet uit zijn mond te komen, maar hij voelde zich gewoon nerveus. Alsof hij nogmaals verhoord werd. Alleen had Pepperpaw een zachtere atmosfeer. En was hijzelf daar compleet een idioot ervoor.


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Waterpaw] Long Overdue 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimedi 8 okt 2019 - 7:14

Pepperpaw trok nieuwsgierig met haar oor en haar snorharen trilden terwijl ze wachtte op het antwoord van Waterpaw. Ze was wel nieuwsgierig naar zijn antwoord, benieuwd naar welke avonturen hij allemaal meemaakte. Zij maakte immers genoeg mee! Teveel als je het haar mentor vroeg waarschijnlijk maar dat terzijde. Zijn antwoord verbaasde haar echter volledig. "Wat?!" bracht ze uit, haar stem een octaafje hoger dan eerst. Hoogst verbaasd. Ja ze had het er met Acorndust over gehad, maar hij had haar niks verteld! Pepperpaw voelde verontwaardiging in haar wangen branden. "Papa zou echt een andere deputy moeten kiezen..." mopperde de flamepoint kattin, eventjes een wantrouwige blik naar de takken boven haar hoofd werpende. In ieder geval werd het bladval. Binnenkort kon je jezelf niet meer verbergen Acorndust! Maar vervolgens werd haar aandacht getrokken door Waterpaw. Ze wist dat zijn mama Swallowflight was, maar wie zijn papa was? "Wie is jouw papa dan?" was dan ook het logische gevolg van haar gedachtenstroom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterpaw
Member
[Waterpaw] Long Overdue Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 9:43


Kennelijk wist zijzelf er ook niks van. Dus dan had Acorndust waarschijnlijk zelf besloten om hem te bezoeken. "Papa zou echt een andere deputy moeten kiezen..." Miauwde ze erachteraan. Waardoor Waterpaw zijn oren weer naar voren spitste. Zijn staart nerveus heen en weer zwiepend. Papa? Had zij de leader als vader? Zijn wenkbrauwen waren lichtjes opgetild, maar besloot om het niet na te vragen. Misschien mocht hij het niets eens weten. "Wie is jouw papa dan?" Kwam de vraag teruggekaatst. De rode apprentice nam een stap naar achteren en schraapte zijn keel. Oh, ja. Dat kwam ook uit zijn mond. Hij had al op zijn kop gekregen toen Mistgaze hem bij de grens gevonden had. En gelukkig had hij niks gezegd toen Acorndust hier was. Zijn vacht tintelde lichtjes voor hij weer terug naar Pepperpaw keek. Haar kon hij vertrouwen, toch? "Eh... Een warrior in ShadowClan," begon hij langzaam. Voorzichtig, alsof hij haar nog aan het vragen was of hij haar wel kon vertrouwen. "Ik weet zijn naam niet meer, maar ik weet dat hij op mij lijkt. Rood en groene ogen. Ik weet niet of het je bekend voorkomt?" Hij kon nog wel eens in de problemen komen door dit zulke dingen. Maar hij voelde zich wat meer op zijn gemak bij de she-cat. "Vertel het niet aan jouw mentor. Of jouw vader." Voegde hij toch maar toe. Zolang ze wel begreep waarom.


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Waterpaw] Long Overdue 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 17:20


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw haar ogen werden groot op de woorden van Waterpaw en haar staart poefte kort op van enthousiasme. Een lotgenoot! Waterpaw was.. "Oh jij bent ook halfclan!" miauwde Pepperpaw, zo stom verbaasd dat ze niet eens erover nadacht wie zijn papa dan kon zijn. Dat mysterie had op dit moment eventjes geen plek in haar hoofdje. Vervolgens fronste ze wat verbaasd, nog meer in de war gebracht. "Huh? Weten papa en Acorndust het dan niet?" besloot ze te vragen. Misschien was Acorndust dan juist wel liever geweest aan de grens naar Waterpaw! Dat was veel prettiger geweest.

Terug naar boven Ga naar beneden
Waterpaw
Member
[Waterpaw] Long Overdue Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimema 14 okt 2019 - 16:33


Waterpaw had vele reacties voorgesteld, maar hij had niet verwacht dat Pepperpaw juist blij zou zijn door het feit dat hij niet volbloedig ThunderClan was. "Oh jij bent ook halfclan!" Miauwde ze enthousiast. De rode kater keek hij voor kort twijfelend aan voor hij haar maar een knik gaf. Wacht, "Ook?" Kwam er plots uit. Had de kattin ook een vader in een andere Clan? Nee, ze had zelf iets gezegd over dat de leader van ShadowClan haar vader was. Maar dan was haar moeder uit een andere Clan. De rode kater was op het punt om meerdere vragen te stellen, maar de kattin was hem al voor. "Huh? Weten papa en Acorndust het dan niet?" Kwam de vraag. Dus Tallstar was inderdaad haar vader. De kater schudde zijn kop deze keer. "Nee, dat mag niet." Vertelde hij haar. Hij kon nog precies weten wat Mistgaze hem over de warrior code verteld had. "Nee," zei hij nogmaals. "Ze zullen mij niet meer vertrouwen. Dan wilt ShadowClan én ThunderClan mij niet hebben." Zijn stem brak lichtjes aan het einde. Hij gaf toe dat hij daar wel bang voor was. Straks zou Mistgaze misschien niet meer met hem willen praten. En wat als hij het ook bont had genaakt voor zijn moeder? En zijn zusjes? "En eigenlijk gaat het niet om een halfclan-relatie. Ik heb twee moeders en dat gaat moeilijk met kittens maken. Dus ze vertrouwden mijn vader. Omdat hij een oude vriend van hun was." Hij schraapte zijn keel. Hij hoopte maar dat ze het wel begreep. "Ik weet eigenlijk niet waarom ik het aan jou vertel. Het is- ik geloof niet dat je het aan iemand verteld, toch?" Hijzelf was behoorlijk slecht met het houden van geheimen. Eventueel zei hij wel iets wat niemand mocht weten. Maar of het voor Pepperpaw hetzelfde gold wist hij nog niet.


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Waterpaw] Long Overdue 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimewo 16 okt 2019 - 22:01



Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw zag de consternatie op Waterpaw's gezicht en werd eventjes netjes met beide pootjes op de grond gezet toen ze zich besefte dat het enkel in Shadowclan algemene kennis was dat ze halfclan was. Haar vader had daar weinig twijfel over gelaten immers. "Ja, mijn papa is Tallstar en mijn mama is Tinderlight uit Windclan, al is mama dood.." Haar stem stierf wat af bij de laatste woorden en haar blik ging eventjes weifelend naar boven. Zou mama op haar letten nu? Van zijn volgende woorden laaide ze echter iets op en ze drukte vermanend haar zachte witte voetje tegen zijn roze neusje aan. "Onzin!" verklaarde Pepper meteen, "ik ben ook welkom in Shadowclan dus dat is onzin." Misschien reageerde ze er iets sterk op, maar ze kon zichzelf hier niet aan laten twijfelen. Ze wilde geloven dat ze een goede Shadowclanner was en dat iedereen dat vond. Vervolgens kwam er een stortvloed van woorden. Oh jee.. geheimen.. "Ik.. denk het niet?" miauwde ze twijfelachtig. Als haar papa het haar op de man af zou vragen, wat zou ze dan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterpaw
Member
[Waterpaw] Long Overdue Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimezo 17 nov 2019 - 11:35


"Ja, mijn papa is Tallstar en mijn mama is Tinderlight uit Windclan, al is mama dood.." Antwoordde de kattin zijn vraag. Waardoor hij voor kort zijn snorharen voelde trillen. "Oh," ze was half-clan, en haar moeder was dood. Waterpaw kon zich niet inbeelden hoe zijn leven zou zijn als hij Swallowflight verloor en naar de Clan van zijn vader moest gaan. Vol met vreemden die vroeger ooit je vijanden waren... "Dat is... Dat klinkt niet fijn. Mijn echte moeder is ook dood. Maar ik heb gelukkig nog Swallowflight die voor me zorgt." Zei hij, voordat hij naar beneden keek. Hij wist niet wat hij in zulke situaties moest doen. Anderen troosten was niet zijn sterkste punt.
Gelukkig was de atmosfeer al gauw veranderd, en voelde hij plots haar pootje zijn snuit aanraken. Maar dit keer was het wat zachter dan de vorige keer. Dus hij kon er dit keer wel om glimlachen. "Onzin! Ik ben ook welkom in Shadowclan dus dat is onzin." Verklaarde ze meteen, alsof ze behoorlijk zelfverzekerd was over haar ervaring. Uiteindelijk had hij haar wat uitgelegd over hoe het echt zat met zijn vader, maar haar antwoord op zijn vraag had hem wel wat gealarmeerd. "Ik.. denk het niet?" Zei Pepperpaw. O jee, waarschijnlijk was ze net zoals hem. Iemand die graag zijn mond voorbij praatte.

De rode kater bleef stil voor een paar seconden. Nog steeds de ander apprentice aanstarend. Uiteindelijk sprong hij opzij en tikte haar voorpoot aan met de zijne. "Tik! Jij bent 'm nu." Miauwde hij speels voordat hij plots wegrende, naar de andere kant van Fourtrees. Is kijken of ze het spel wel begreep. Hij wou immers hier afspreken om met haar om te gaan, zonder dat er problemen waren. "Kom dan!"


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Waterpaw] Long Overdue 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Waterpaw] Long Overdue   [Waterpaw] Long Overdue Icon_minitimedi 19 nov 2019 - 19:24


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw raakte in de war van de woorden van Waterpaw. Hij vertelde van alles, maar ze had eventjes moeite met zijn familiesituatie te volgen in haar hoofd. Een lichte frons sierde haar gezicht terwijl ze probeerde te luisteren en het op te bouwen in haar hoofd. "Gecondoleerd..," begon Pepperpaw eerst maar, haar bekje enigszins droog. Het praten over dode moeders was altijd een gevoelig onderwerp voor Pepperpaw. Het bracht haar gedachten naar haar eigen moeder die nooit teruggekomen was. En dat was iets waar ze het liefste nooit aan dacht. "Ik.. dacht dat Swallowflight je mama was," bekende ze stilletjes, niet goed wetende wat ze moest reageren op Waterpaw. Ze was hier niet goed in, ze kon katten niet goed troosten. Dus, boog ze haar kopje maar iets om deze tegen zijn voorhoofd aan te drukken. "Het spijt me in ieder geval voor je," miauwde ze zachtjes. Gelukkig werd de sfeer daarna wat lichter. Waterpaw tikte haar plotseling aan en riep dat zij hem was, waarna hij wegrende. "Oh ik ben hem niet lang hoor!" joelde Pepperpaw terug, waarna ze opsprong en op de kater afracete. Met haar lange poten en Windclanbouw kon ze prima snelheid maken immers. Ze strekte haar poot uit naar hem om hem te tikken.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Waterpaw] Long Overdue
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: