Oefenen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oefenen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kittyheart
Member
Oefenen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 15:15

Kittypaw huppelde bijna naar de Hooggras velden. Het was haar eerste echte trainingsdag sinds Tallstar haar tot apprentice had benoemd; met Emberstorm als mentor! Kittypaw kon haar geluk nauwelijks op toen Emberstorm deze ochtend naar de apprentices den was gekomen en haar had gehaald om te gaan trainen. Ze had nooit gedacht dat ze apprentice zou worden, ook al was Kittypaw al 6 manen. Nu was haar droom waarheid, en haar tweede wens ook; trainen met Emberstorm. Op de Hooggras velden waren altijd wel muizen of andere kleine diertjes; een trainingsplek bij uitstek. Emberstorm was alvast gegaan, maar Kittypaw kon haar zo vinden; ze stak boven het gras uit. Zelf maakt Kittypaw zich kleiner en begon te sluipen. Ze zakte door haar pootjes, en haar pas veranderde tot zo goed geluidloos als ze kon. Dit hield in dat het niet erg goed was; maar oefening baart kunst. En het oefenen zou beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Oefenen DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 15:26

Emberstorm had vanochtend haast zelf haar vreugde kunnen verdringen toen ze Kittypaw had opgehaald voor training. Ze was dolblij dat ze een mentor was geworden, vooral omdat het zo'n vriendelijke apprentice was. Ze was alvast vooruit gegaan, al een kleine test of Kittypaw haar kon vinden. Het enige wat ze haar verteld had was dat ze naar de hooggras velden ging. Ze zat recht op, wachtend op haar apprentice. Ze hoorde het gras achter zich ritselen en ze draaide haar oren in de richting van het geluid. 'Heb je gehoord Kittypaw' Miauwde ze vriendelijk en ze draaide zich om. Ze stond op en liep naar Kittypaw toe, haar poten bijna geruisloos op de grond. Ze boog haar hoofd wat voor Kittypaw, 'Klaar voor je eerste training? Want vandaag gaan we het sluipen oefenen.' Vertelde Emberstorm, 'Ik doe het voor, kijk goed en doe het daarna na.' Ze liet zich langzaam zakken in haar jachthouding. Haar staart had ze zo boven de grond gehouden dat hij de grond niet raakte, maar ook niet zo hoog was dat de prooi haar aan kon zien komen. Voorzichtig stapte ze rond, geruisloos en stil. Ze hield zich laag en haar poten zorgvuldig neerzettend. Ze kwam weer overeind en keek glimlachend naar Kittypaw, 'En nu jij.'


|Emberstorm|
Oefenen 2hgbc46
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Oefenen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 15:31

'Heb je gehoord, Kittypaw.' lachte Emberstorm. Kittypaw sprong op en keek op naar Emberstorm. 'Klaar voor je eerste training? Want vandaag gaan we het sluipen oefenen.' Kittypaw was misschien snel afgeleid, maar dit kon haar aandacht manen later nog vasthouden. Ze wilde dolgraag warrior worden. Vooral sluipen interesseerde haar. 'Ik doe het voor, kijk goed.' Emberstorm zakte door haar poten, in jachthouding. Kittypaw hield haar adem in. Emberstorm was niet te horen. Kittypaw trippelde achter haar aan, en nam alle details in haar op. Nu was eindelijk haar spraakwaterval eventjes stil gevallen. 'En nu jij.' Kittypaw slikte even, zou ze het kunnen? Toen sloot ze haar ogen even, opende ze weer en keek naar Emberstorm. 'Ik zal het proberen.' Nog een keer haalde ze diep adem. Kittypaw zakte door haar poten, en bracht haar staart net als haar mentor naar de grond. Haar spieren waren gespannen, maar ze keek goed waar ze haar pootjes neerzette. Ze vorderde langzaam, maar stiller dan eerst. Na een tijdje stopte ze, wel in de houding blijvend, en keek naar Emberstorm met enorme, vragende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Oefenen DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 15:38

Emberstorm keek glimlachend naar de grote ogen van haar apprentice, voor haar was het niks, maar voor een apprentice kon het er wel uitzien als een hele moeilijke taak. 'Als je het eenmaal onder de knie hebt is het heel makkelijk' suste Emberstorm. 'Ik zal het proberen' Miauwde Kittypaw en ze haalde diep adem. 'Het maakt niet uit als het de eerste keer niet goed gaat, we oefenen niet voor niks en oefening baart kunst.' Miauwde Emberstorm rustig. Ze ging zitten en observeerde hoe Kittypaw het deed, af en toe gaf ze wat tips zoals dat ze haar achterste wat verder omlaag moest houden. Anders was haar jachthouding niet in balans. Tot haar grote trots vorderde Kittypaw al vlug. Emberstorm keek naar haar gespannen spieren, 'Als je je spieren wat meer ontspant wordt het makkelijker' Miauwde ze geduldig en ze krulde haar staart om haar voorpoten heen, de wind trok aan haar halflange vacht maar ze sloeg er geen acht op, ze jaagde en oefende nu al zo lang hier dat ze er al lang aan gewend was. De koude grond viel alleen wel een beetje tegen, maar goed ze kon er tegen. Ze keek naar verbeterpuntjes in Kittypaw's sluiphouding, maar ze wou niet al te veel kritiek geven. Dan zou ze Kittypaw kunnen ontmoedigen. Uiteindelijk stond Kittypaw stil, haar aankijkend met 2 erorme vragende kijkers. Emberstorm glimlachte en liep naar haar toe, 'Je doet het goed voor de eerste keer, alleen zie ik dat je nog al veel steunt op je rechterflank, een goede sluiphouding is volmaakt in evenwicht.' Vertelde ze, 'In het windclan territorium moet je gebruik maken van de camouflage van het hoge gras en ook van de sterke wind die je geur weg kan blazen, al moet je oppassen want het kan je geur ook naar de prooidieren toe blazen.'


|Emberstorm|
Oefenen 2hgbc46
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Oefenen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 15:44

Emberstorm gaf nog wat tips, en uiteindelijk vertelde ze; 'Je doet het goed voor de eerste keer, alleen zie ik dat je nog al veel steunt op je rechterflank, een goede sluiphouding is volmaakt in evenwicht.' Emberstorm's reactie maakte haar trots, en meer gedreven. 'In het windclan territorium moet je gebruik maken van de camouflage van het hoge gras en ook van de sterke wind die je geur weg kan blazen, al moet je oppassen want het kan je geur ook naar de prooidieren toe blazen.' Kittypaw was een en al aandacht. 'Nog een keer?' vroeg ze bijna smekend. Na een knikje van Emberstorm zakte ze opnieuw naar de grond, maar ze lette nu wel op haar gewicht en spieren. Eerst ontspande ze haar spieren. Haar achterste zakte vanzelf lager, en met dat haar staart. Daarna verplaatste ze haar gewicht wat. Dit voelde veel beter! Ietwat sneller nu liep ze door het hoge gras. Haar verbeelding visualiseerde een prooi die nietsvermoedend wat zat te eten. Kittypaw zorgde dat het gras voor haar zat, hoewel grijze katten wel opvallen. De wind waaide in haar gezicht, maar dat was juist de bedoeling. Kittypaw spande haar spieren nu, en sprong, bovenop de jammer genoeg denkbeeldige muis. Met een plof kwam ze neer, en keek even onthutst op; het was niet echt. Wat moest Emberstorm hier wel niet van denken? Kittypaw stond op en likte wat zand van haar vacht af, haar schaamte was duidelijk zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Oefenen DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 15:53

Emberstorm was uiteindelijk klaar met vertellen, ietwat ongemakkelijk dat ze Kittypaw vertelde wat ze moest doen, maar tot haar grote verbazing was Kittypaw een en al oor en heel geconcentreerd. Ze had dat anders verwacht, Kittypaw was als kit altijd zo wild en druk, blijkbaar had ze door gekregen dat ze dat moest beheersen als ze apprentice was. 'Nog een keer?' Vroeg Kittypaw, bijna smekend. Emberstorm knikte, 'Doe maar,' Eigenlijk had ze bewondering voor het enthousiasme van de apprentice, maar ze moest nu als mentor kijken en niet als een vriendin. Ze keek even naar Kittypaw die nu al de jachthouding aardig goed onder de knie had, het was tijd dat ze iets anders gingen proberen. Maar voordat ze iets zei merkte ze dat Kittypaw wegsloop. Verrast keek ze op, waar ging Kittypaw heen? Ze ademde even diep in, nee ze rook geen prooi, waar ging ze dan in Starclan's naam heen? Ze hield haar kop even scheef. Kittypaw verdween tussen het gras. Vragend liep Emberstorm haar achterna, ze proefde de lucht opnieuw, nee ze rook opnieuw geen prooi. Kittypaw zette zich af en sprong. Embertorm keek vragend naar de lege lucht waar ze in was gesprongen maar ineens besefte ze wat Kittypaw deed, ze jaagde op denkbeeldige prooi. Emberstorm gaf haar een speelse duw met haar poot, 'Oefenen mag altijd hoor.' Zei ze met een knipoog, 'Maar laten we weer verder gaan met trainen, zeg eens Kittypaw, adem eens diep in, en vertel me wat je allemaal ruikt'


|Emberstorm|
Oefenen 2hgbc46
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Oefenen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 16:02

Emberstorm gaf haar een speels duwtje. 'Oefenen mag altijd hoor.' Ze knipoogde. Kittypaw lachte. 'Sorry, ik zag opeens een prooi voor me.' 'Maar laten we weer verder gaan met trainen, zeg eens Kittypaw, adem eens diep in, en vertel me wat je allemaal ruikt.' Kittypaw gehoorzaamde. Ze keek om zich heen en ademde diep in. 'Ik... ik ruik.. de aarde, het gras, en muisjes, en een konijn volgens mij. Maar de meeste zijn muisjes. En ik ruik jou en mij natuurlijk.' vertelde ze. 'En de muizen zitten meer naar die kant, hoop ik.' Kittypaw wees op een stukje gras naar het noorden, een paar meter verderop. Ze hoopte dat ze het goed had, want ze wist niet zeker hoe muis rook. 'Wat gaan we doen?' De wind stond nog steeds goed, merkte Kittypaw. Hij waaide wat zand in haar ogen, waardoor ze geïrriteerd knipperde. Het gras wuifde onder de zachte aanraking van de bries, maar de muizen waren goed verstopt tussen de graspollen. Eigenlijk had ze zin om te praten, net zoveel als in de nursery. Maar wat had het nu voor nut? Praten kon ze altijd nog, en die muizen zaten er morgen niet meer! Emberstorm had ook geroken, al deed ze er veel minder lang over dan Kittypaw. Emberstorm was een rasechte warrior.

(Sad ik moet gaan, sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Oefenen DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 16:09

Geïnteresseerd keek Emberstorm toe hoe Kittypaw begon te ruiken. Zelf had ze ook even geroken, ze was benieuwd wat Kittypaw rook. 'Ik... ik ruik.. de aarde, het gras, en muisjes, en een konijn volgens mij. Maar de meeste zijn muisjes. En ik ruik jou en mij natuurlijk.' vertelde ze. 'En de muizen zitten meer naar die kant, hoop ik.' Kittypaw wees op een stukje gras naar het noorden, een paar meter verderop. Emberstorm knikte, dat had ze dus ook geroken, ze had zelfs al een bruin muizenlijfje tussen de graspollen door zien schieten, maar ze had de neiging om hem te pakken verdrongen, ze moest wat aan Kittypaw leren en zichzelf niet laten gaan. 'Wat gaan we doen?' Vroeg Kittypaw nieuwsgierig. Emberstorm keek naar de apprentice, 'Ik ga je laten zien hoe je op muizen jaagt' vertelde ze zachtjes, zodat de muizen haar niet konden horen. 'Blijf hier zitten en kijk goed.. Er zit verschil in jachttechnieken..' Miauwde ze zachtjes. Ze liet zich zakken, haar poten heel zachtjes neer zettend, bij muizen moest je extra oppassen, ze voelden de trillingen in de aarde aan. Ze gebruikte het gras als camouflage en haar groene ogen schitterden in het zonlicht terwijl ze ze fixeerde op de muizen. Uiteindelijk was ze op de juiste afstand om de muizen te vangen. Ze spanden de spieren aan van haar sterke achterpoten en ze zette zich af. Ze sprong door de lucht en landde met haar voorpoten vlakbij een muis. Ze pakte het beestje tussen haar tanden en voordat het ook maar een angstkreet had kunnen slaken maakte ze er een einde aan, ze trippelde terug naar Kittypaw, 'Wat deed ik anders dan de normale sluip?' Vroeg ze aan Kittypaw.


|Emberstorm|
Oefenen 2hgbc46
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Oefenen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimema 2 aug 2010 - 18:25

Emberstorm demonstreerde muizenjacht; ze sloop in hun richting, op een iets andere manier dan eerst, merkte Kittypaw. Toen zette ze zich af, in een flits, en pakte ze een muis voor hij ook maar iets kon doen. Emberstorm kwam terug naar Kittypaw, en vroeg; 'Wat deed ikanders dan de normale sluip?' Kittypaw beet op haar lip, dat was moeilijk. 'Je zette je poten anders neer, zachter, en je dook achter het gras, als camouflage denk ik.' Ze zweeg weer. 'Het was grotendeels hetzelfde, toch?' Kittypaw vond dit best moeilijk, hoe kon ze dat allemaal onthouden? Ze keek Emberstorm aan, had ze het voor een deel goed? Emberstorm zou het vast wel uitleggen, en als het nu niet kwam dan later wel. De muis bungelde nog steeds slap in haar bek. Voor de prooistapel. Hoewel er een storm was geweest, was er gelukkig genoeg voedsel voor Windclan, die er wat warriors bij had gekregen. Kittypaw vroeg zich af of zij de sluip ook zou gaan proberen, als de theorie uitgelegd was. Ze hoopte dat het lukte, en eigenlijk was Kittypaw al blij dat de normale sluip haar een beetje gelukt was, en het stilblijven en ruiken. Dat vond ze voor een eerste training al heel wat. Al zouden er nog manen training volgen, ze had er zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Oefenen DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimema 2 aug 2010 - 18:38

Emberstorm zag dat Kittypaw het moeilijk vond, ze raakte Kittypaw's flank even vriendelijk en rustig met haar staartpunt aan, ze keek Kittypaw aan, 'Het is niet erg als je het niet weet hoor, het is een moeilijke vraag.' Ze glimlachte naar Kittypaw terwijl ze sprak en strekte zich even uit, ze wou de kitten alles leren wat ze wist, ze was zo trots om een mentor te zijn. Ze proefde de lucht eventjes op zoek nar gevaar, je wist maar nooit, maar ze rook alleen de rijke geur van gras, prooi en de geur van Windclan. De patrouille was hier langs gekomen. 'Je zette je poten anders neer, zachter, en je dook achter het gras, als camouflage denk ik.' Kittypaw zweeg even aarzelend, 'Het was grotendeels hetzelfde, toch?' Eindigde ze stilletjes. Emberstorm knikte, trots vulde haar ogen, 'Dat heb je goed gezien Kittypaw, ik liep inderdaad stiller, maar het gras voor camouflage is standaard, dat kun je bij elke prooi gebruiken, nee, het stille lopen moet je vooral gebruiken bij muizen, die voelen trillingen in de grond aan, terwijl konijnen je eerst zullen ruiken of horen, je moet je jachttechnieken aanpassen aan de prooi die je jaagd, daarom is het zo belangrijk dat je de geuren en sporen van prooien kunt onderscheiden, dan zul je niet verrast worden.' Miauwde ze vriendelijk en ze stond op, 'Volg mij, we gaan eens kijken of je hebt begrepen wat ik heb verteld.' Ze liep een stukje verder, tot ze de geur van muis zelf weer oppikte, 'Kittypaw, nu mag je het zelf proberen, probeer een muis te vangen.' Emberstorm ging geduldig zitten en wachtte af wat de apprentice ging doen.


|Emberstorm|
Oefenen 2hgbc46
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Oefenen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimema 2 aug 2010 - 18:58

'Dat heb je goed gezien Kittypaw, ik liep inderdaad stiller, maar het gras voor camouflage is standaard, dat kun je bij elke prooi gebruiken, nee, het stille lopen moet je vooral gebruiken bij muizen, die voelen trillingen in de grond aan, terwijl konijnen je eerst zullen ruiken of horen, je moet je jachttechnieken aanpassen aan de prooi die je jaagd, daarom is het zo belangrijk dat je de geuren en sporen van prooien kunt onderscheiden, dan zul je niet verrast worden.' legde Emberstorm uit.
Kittypaw luisterde met interesse en gespitste oren. Had ze het toch een beetje goed! 'Nu mag jij het ook proberen.' Kittypaw dacht goed na voor ze een stap verzette. Ten slotte zakte ze in de standaard sluiphouding. Daarna verzette ze haar pootjes heel zachtjes en langzaam. Het gras verborg haar grijze vacht. Uiteindelijk rook ze de muis ook. Kittypaw zakte door haar pootjes; nu kon het. De muis was binnen bereik. Haar spieren spanden en ze sprong. Recht op de muis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Oefenen DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 18:12

Emberstorm ging rustig zitten, ze had deze jaagplek expres uitgekozen, ze had op de wind gelet, deze waaide van ze weg dus de muis zou Kittypaw niet kunnen ruiken. Maar zou Kittypaw goed genoeg hebben opgelet en zou ze rekening houden met het zachtjes lopen? Ze zag dat Kittypaw's sluiphouding bijna perfect in evenwicht was, het ging steeds beter, bedacht ze zich met grote trots. Ze was zo enorm blij en trots dat ze een mentor was geworden. Ze krulde haar staart om haar voorpoten heen, ze begonnen een beetje koud te worden van het stil zitten. Eigenlijk wou ze graag zelf gaan jagen, maar nu moest ze Kittypaw beoordelen en helpen met haar jachttechnieken, zometeen zou ze haar gaan leren om op konijnen te gaan jagen. Ze dag dat Kittypaw steeds dichterbij de muis kwam, het zou niet lang meer duren voordat de muis haar kon horen, ze moest snel springen. Ze zag dat de muis al iets in de gaten ging krijgen, maar Kittypaw sprong al, Emberstorm kwam overeind en strekte zich uit om te kijken of Kittypaw de muis te pakken had. Haar staart veegde even over het zand dat op de grond lag heen, het maakte even een kleine stofwolk die langzaam verdween in de wind. Haar groene ogen speurden naar teken van de muis, maar ze kon het niet goed zien, voorzichtig trippelde ze dichterbij, straks zou ze alsnog prooi wegjagen.


|Emberstorm|
Oefenen 2hgbc46
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Oefenen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimevr 6 aug 2010 - 18:33

Kittypaw sperde haar ogen wijdopen, terwijl ze vol ongeloof naar de muis onder haar gestrekte klauwen staarde. Haar hart bonsde snel in haar borst, met triomf en ongeloof tegelijk. Ze had de muis gevangen! Emberstorm kwam aangetrippeld, zacht en veel soepeler dan Kittypaw voor mogelijk zou houden. Kittypaw beet de muis dood, zoals ze warriors wel eens had zien doen, en stond op. Met de muis in haar bek straalde ze trots uit, en blijdschap. Ze keek omhoog naar Emberstorm, haar vriendin en mentor, de geweldige en geduldige poes die haar eerst redde van verveling en daarna van een adder, en haar nu leerde jagen. Kittypaw keek recht in haar ogen, op zoek naar emotie. Ze meende een glimpje trots te zien. Kittypaw liet alle stijfheid vallen, en met dat ook de muis, en liep naar Emberstorm toe. Ze streek haar hoofdje langs haar poot. 'Dankjewel voor het leren jagen, Emberstorm!' snorde ze, zacht genoeg om de prooi niet weg te jagen. Daarna liep ze weer terug naar de muis, pakte hem op en legde hem voor Emberstorm neer. Ze keek weer omhoog met die smekende blik, die commentaar en mildheid vroeg. Kittypaw was dolgelukkig. Ze had haar eerste prooi gedood!
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberstorm
Member
Oefenen DPKsfdL
Babs
420

CAT'S PROFILE
Age: 76 manen
Gender:
Rank:
Emberstorm
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 19:33

Emberstorms groene ogen verzachtten met trots toen ze het nog warme lijfje van de muis stil tussen Kittypaws voorpoten zag liggen. Ze boog haar kop iets, 'Goed gedaan Kittypaw, ik ben blij dat ik je als apprentice heb,' Spon Emberstorm met een brede glimlach om haar mond. Ze was erg trots en blij, ze was dol op Kittypaw sinds ze haar voor de eerste keer bezocht had in de nursery. Sinds dien was Kittypaw volgens Emberstorm al erg gegroeid, ze was een stuk minder druk en gecontroleerder geworden. Ook kon ze luisteren, maar dat kon ze altijd al. Met een glimlach dacht ze terug aan alle verhalen die ze aan Kittypaw, toen nog Kittykit, had verteld. Ze had de kitten toen nog vaak bezocht en nu was ze uiteindelijk een apprentice geworden, haar apprentice. Ze spon rustig, wat Kittypaw niet wist, was dat ze het speciaal had gevraagd. Ze keek op toen ze iets langs haar poot voelde strijken, met een glimlach keek ze naar Kittypaw die haar een kopje gaf. 'Dankjewel voor het leren jagen, Emberstorm!' snorde ze. Emberstorm glimlachte en boog haar kop wat, 'Het was me een groot plezier, graag gedaan Kittypaw' Miauwde ze vriendelijk, gespin schemerde door in haar toon terwijl ze even vriendelijk met haar staart Kittypaw's schouder aanraakte. Langzaam kwam Emberstorm overeind en schoof met haar poot de muis terug naar Kittypaw, 'Je hebt het goed gedaan vandaag, laten we terug naar het kamp gaan, ik denk dat je nu wel wat rust nodig hebt en dan kun je aan iedereen je muis laten zien.' Vervolgde Emberstorm.


|Emberstorm|
Oefenen 2hgbc46
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Oefenen DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Oefenen   Oefenen Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 19:52

Emberstorm was blij met haar als leerling! Kittypaw voelde zich opwarmen vanbinnen; ze had een echte vriendin! Emberstorms staart raakte haar zachtjes aan. 'Het was me een groot plezier, graag gedaan Kittypaw.' Kittypaw zag de poes voor haar, en moest ineens terugdenken aan de keren dat Emberstorm haar in de nursery was komen bezoeken, de vele verhalen die ze daar gehoord had.. De gezelligheid en de geborgenheid van de nursery konden met niets vergeleken worden. Ze was de enige kitten geweest, want haar broer Runpaw was geen kitten meer. Daarna was Lionkit er nog bijgekomen, in haar familie. Ze was nog steeds de enige poes. Maar toen kwam Emberstorm, die haar enthousiaste energie duldde. Kittypaw had het gevoeld dat ze gegroeid was sinds toen, dat ze ouder was geworden. Zowel geestelijk als lichamelijk voelde ze zich ouder, groter, volwassener. Ze was nog steeds even enthousiast als voorheen, maar wist het beter in te tomen. Emberstorm snorde zachtjes en zei;'Je hebt het goed gedaan vandaag, laten we terug naar het kamp gaan, ik denk dat je nu wel wat rust nodig hebt en dan kun je aan iedereen je muis laten zien.' Kittypaw snorde van trots. Ze wist zeker dat de andere katten het goed zouden vinden dat ze haar eerste prooi gedood had, dat ze nu een volwaardige apprentice was. Daar had ze nu al plezier in. Samen pratend liepen de poezen terug naar het kamp. Eenmaal daar legde sleepte Kittypaw haar muis een tijdje trots mee, onderweg complimentjes verzamelend. Uiteindelijk legde ze hem op de prooistapel, liep naar de apprentices den en viel in een gelukkige, diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oefenen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: