Yeety Heaty - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Yeety Heaty

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Heatwave
Member
Yeety Heaty - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Yeety Heaty   Yeety Heaty - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 sep 2019 - 15:01





Kind hearts,
don't grab any glory







Ze konden hem zo snel in het kamp niet vinden, maar toen vertelde Meneer Warrior dat ze wel bij de Leaders Den konden gaan kijken. Zijn oogjes werden groot bij die woorden. Konden ze daar zomaar heen gaan? Maar was dat niet een heel speciale plek alleen voor de leider. Heatkit was ineens niet meer zo zeker, maar Meneer Warrior was al op pad. Nou konden ze niet meer stoppen ook. Straks zou Stallionstar boos worden! Dit was niet echt goede manieren. Wat bedeesd volgde het katertje de zwarte warrior naar de den van hun leider, maar hij zei niets. Hij wilde eerst weten hoe het idee zou uitpakken. Zouden ze weggestuurd worden? Zou hij moeten zeggen om het maar gewoon te laten en dat het later al kon? Maar nee, voor hij een besluit kon nemen kondigde Meneer Warrior hen al aan. Heatkit klampte wat nerveus zijn kaken op elkaar en wachtte voor het antwoord van hun leider, wat een vraag was. Die moest Meneer Warrior beantwoorden, toch?



Yeety Heaty - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Yeety Heaty - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Yeety Heaty   Yeety Heaty - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2019 - 15:25


  Stallionstar knikte vriendelijk naar hen. 'Kom binnen beide, wat is er aan de hand?' vroeg hij.
  Shadefeather keek nog even snel naar Heatkit, knikte en liep toen de Den in. Met zijn staart duwde hij de kitten zachtjes mee. Hij wilde niet dat die bij de opening bleef staan. 'Heatkit wilde graag laten zien hoe goed zijn manieren verbeterd zijn,' kondigde hij aan met een glimlach, waarna hij de jonge kater een bemoedigend knikje gaf. Dit was zijn moment om te shinen, en Shade had alle vertrouwen in hem. Niet dat hij precies wist wat hij zou gaan zeggen, of laten zien, maar het was Heats idee geweest dus hij zou vast wel een plan hebben.


Yeety Heaty - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Yeety Heaty - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Yeety Heaty   Yeety Heaty - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2019 - 20:40



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Hij keek van Heatkit naar Shadefeather maar de kitten bleef stil. Zijn groene ogen gingen terug naar Shadefeather die begon te praten. 'Heatkit wilde graag laten zien hoe goed zijn manieren verbeterd zijn,' miauwde de zwarte kater en hij keek terug naar Heatkit. "Laat maar zien wanneer jij er klaar voor bent" miauwde hij rustig met een warme stem. Daarna ging zijn blik even terug naar Shadefeather en toen weer naar Heatkit. Hij was benieuwd hoe Heatkit hem wilde laten zien dat hij betere manieren had geleerd en eigenlijk had hij het de kitten niet zo heel kwalijk genomen om voor zijn beurt te spreken.






Yeety Heaty - Pagina 2 JXidV8r
Yeety Heaty - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Yeety Heaty - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Yeety Heaty   Yeety Heaty - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 sep 2019 - 16:57





Kind hearts,
don't grab any glory







Heatkit wachte netjes tot er werd gezegd dat ze binnen mochten komen en volgde toen Meneer Warrior stilletjes de den in. Hij wilde nog steeds heel graag dat de zwarte kater zijn mentor was, maar nu was het anders. Nu was het idee wat afgekoeld en moest hij maar hopen dat Stallionstar 'ja' zou zeggen. "Ik, uhm..." Begon hij, toen er werd gevraag d of hij kon laten zien hoe zijn manieren waren verbeterd. Hoe kon hij zoiets laten zien, eigenlijk? Misschien had hij dit toch niet zo goed doordacht. Ik wilde zeggen dat het mij speet van vorrige keer, want ik wilde alleen maar heel graag dat Meneer Warrior mijn mentor ging worden, maar dat was niet de goede manier. En ik heb daarna ook heel goed op mijn manieren gelet en sorry gezegd waneer ik iets fout deed en ik ben heel er aardig geweest. Ook ben ik heel beleefd tegen iedereen geweest!" De woorden kwamen razendsnel uit zijn bekje, bang dat hij gestopt zou worden of dat hij straks helemaal niets meer durfde te zeggen. Oh, Heatkit hoopte maakt dat zijn leider hem zou geloven, dat hij hem de zwarte warrior als zijn mentor zou geven.



Yeety Heaty - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Yeety Heaty - Pagina 2 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Yeety Heaty   Yeety Heaty - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 sep 2019 - 18:05


  'Laat maar zien wanneer jij er klaar voor bent,' miauwde Stallionstar en Shade knikte nogmaals. Hij keek Heatkit verwachtingsvol aan. Wat ging hij doen, of zeggen?
  'Ik, uhm...' begon hij nog wat aarzelend. Shadefeather glimlachte hem bemoedigend toe. 'Ik wilde zeggen dat het mij speet van vorrige keer, want ik wilde alleen maar heel graag dat Meneer Warrior mijn mentor ging worden, maar dat was niet de goede manier. En ik heb daarna ook heel goed op mijn manieren gelet en sorry gezegd waneer ik iets fout deed en ik ben heel er aardig geweest. Ook ben ik heel beleefd tegen iedereen geweest!' kwam er toen razendsnel uit zijn bekje.
  De zwarte kater knipperde even met zijn gele ogen en knikte toen. Precies. Hij richtte zijn blik op Stallionstar met een lichte en hoopvolle glimlach op zijn gezicht. Was dit genoeg om er voor te zorgen dat Heatkit zijn Apprentice zou worden, of had hij ook nog wat verbeter punten?


Yeety Heaty - Pagina 2 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Yeety Heaty - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Yeety Heaty   Yeety Heaty - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 sep 2019 - 18:30



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Zijn groene blik maakte Heatkit blijkbaar wat nerveus. Want eerst kwam er rustig iets over zijn lippen en daarna een soort waterval aan woorden. ''Ik wilde zeggen dat het mij speet van vorige keer, want ik wilde alleen maar heel graag dat Meneer Warrior mijn mentor ging worden, maar dat was niet de goede manier. En ik heb daarna ook heel goed op mijn manieren gelet en sorry gezegd wanneer ik iets fout deed en ik ben heel er aardig geweest. Ook ben ik heel beleefd tegen iedereen geweest!" miauwde de kitten en de gevlekte kater trok even met zijn oren. "Ik zal met Sabrefur overleggen of we dit kunnen doen" miauwde hij en hij glimlachte vriendelijk naar de kitten. "Ik vertrouw erop dat Shadefeather je op het juiste pad houd" miauwde hij en hij keek even streng naar de zwarte kater. Hij wist dat Shadefeather dat kon maar het was een behoorlijke kluif om een Apprentice op te leiden. "Ik accepteer je excuses Heatkit, ga maar weer spelen met de andere kittens nu je nog kitten bent. Dadelijk als je Apprentice bent heb je daar geen tijd meer voor" miauwde hij geamuseerd. Hij gaf Shadefeather ook een knikje ten teken dat het in orde was. Misschien moest hij zo maar eens gaan jagen want hij was nu toch al mooi wakker.






Yeety Heaty - Pagina 2 JXidV8r
Yeety Heaty - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatwave
Member
Yeety Heaty - Pagina 2 Ezgif_10

Elfje
266
Actief
Heat is not a luxury, It's an absolute must-have

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Heatwave
BerichtOnderwerp: Re: Yeety Heaty   Yeety Heaty - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 okt 2019 - 21:36


Hij wachtte hoopvol af op het antwoord van de grote kater. Zou hij zeggen dat Meneer Warrior zijn mentor werd? Doodstil en aandachtig ontving hij dan ook het antwoord van zijn leider. Stallionstar vertelde hem dat hij het er met Sabrefur over zou hebben en dat hij vertrouwde dat Shadefeather hem op het goede pad zou houden. Bedoelde hij daar Meneer Warrior mee? Vol overtuiging knikte het jonge katertje. "Dankjewel!" piepte hij er haast uit, zo blij was hij. Nu kon het toch vast niet mis meer gaan, als de leider en de deputy met elkaar gingen overleggen. Ik accepteer je excuses Heatkit, ga maar weer spelen met de andere kittens nu je nog kitten bent. Dadelijk als je Apprentice bent heb je daar geen tijd meer voor" Weer knikte hij enthousiast, eentje van instemming maar ook van dankbaarheid, en sprintte hij de nursery uit. Misschien kon hij met zijn nieuwe vriendje Gorsekit gaan spelen, en anders kon hij vast wel iemand anders vinden die graag wilde spelen.



Topic uit c:



Yeety Heaty - Pagina 2 Heatsi15
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Yeety Heaty   Yeety Heaty - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yeety Heaty
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: