ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ஓ DrownClan RPG topic ஓ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Strawberry
Member
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 11:23

Sunkit | Kit | Female | Camp |

Een beetje schuw ging Sunkit's blik van clanleader naar medicine cat. Waarom waren ze hier? was er iets aan de hand? Haar oortjes gingen plat in haar nek terwijl ze naar haar pootjes ging kijken, om vervolgens weer overeind te schieten toen de staart van Cypressdance over haar ruggetje streek.


ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 PS18GM0ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 W0qAlxRஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 EjrsROFஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 FWu1gsfஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 13:10


Camp || ϟCyρяєss∂αηcєϟ || Medicine cat || DrownClan

»De poes glimlachte vrolijk. 'Ik kwam even checken of alles goed met je ging' zei ze tegen Sunkit, waarna ze opstond en haar leider wenkte mee te gaan naar buiten. Ze had een patrol nodig die haar kon helpen met kruiden verzamelen.



ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift
Member
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 DPKsfdL
Cesanne
265

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Swift
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 16:13


Rainstar || Leader || Camp || Drownclan ||
Met een koele blik keek hij de kitten aan, die happend naar adem antwoorde. Hij grinnikte even, verlegen het. "Mooi zo." Sprak hij uit waarna hij zag dat Cypressdance naar hem wenkte. Hij knikte en liep achter haar aan naar buiten.

Stormtail || Elder || Camp || Drownclan ||
Hiddenpaw schoot naar binnen, en nogal hijgend zei deze: "Sorry stormtail ik kwam rainstar tegen onder weg, vandaar dat het wat langer duurde," Hij grinnikte even en knikte naar de apprentice waarna hij het muisje van hem aan nam. "Geeft niks, Maar ben de volgende keer wel op tijd, Hiddenpaw." Sprak hij uit waarna hij aan het muisje begon te eten.


ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 C135c31b0f9b890ac4f5d3b
Moonlight shining in the sky
nothing more can stop my flight
Take my hand again, fly with me
thousand million miles away
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 17:57

Fireheart schreef:

Camp || ϟCyρяєss∂αηcєϟ || Medicine cat || DrownClan

»Cypressdance glimlachte weer even en keek Rainstar aan. 'Zou jij misschien wat katten willen aanstellen die met mij mee kunnen gaan op zoek naar kruiden' vroeg ze aan hem.

OOC» Hey I thought, maybe kunnen we iets spannends laten gebeuren ofzow? Het is toch een soort van Stonetribe? Maybe kunnen we iets coowls bedenken.



ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 18:55

Hiddenpaw - Apprentice - Camp

"Geeft niks, Maar ben de volgende keer wel op tijd, Hiddenpaw." Hiddenpaw keek even beschamend naar zijn pootjes, maar knikte daarna naar de Elder. Zijn lichte oogjes glommen een beetje, waaraan te zien was dat hij ergens enthousiast over was. "Uhm... Stormtail? Zou ik mogen gaan? Ik heb een afspraak met Rainstar, hij neemt me mee op patrouille," Hij keek de elder wat verlegen aan, niet wetend of hij het zo maar mocht vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift
Member
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 DPKsfdL
Cesanne
265

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Swift
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 7:26


Rainstar || Leader || Camp || Drownclan ||
Hij knikte nadat Cypressdance wat had gezegd. "Neem Atumnbreeze en Finchpaw maar met je mee." Sprak hij uit. Hij keek even naar de elder den. "Ik ga hiddenpaw maar even verlossen vvan mijn vergeet-achtige vader." Hij grinnikte even en liep richting de elder den. "Hiddenpaw. Kom je?"

Stormtail || Elder || Camp || Drownclan ||
"Ga maar jongen, ALs jij een afspraak met Rainstar hebt dan is het voor mij oké." Hij likte zijn lippen af en legde zijn hoofd op zijn poten, klaar om te gaan slapen.

OOC >> Laat je fantasie maar los x3, en ja, dit is een soort stonetribe ^^


ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 C135c31b0f9b890ac4f5d3b
Moonlight shining in the sky
nothing more can stop my flight
Take my hand again, fly with me
thousand million miles away
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 12:37

Tearkit | katertje | Camp | DrownClan |

Tearkit zag zijn zusje naar buiten tuimelen, en kwam wat schuwer achter haar aan. Wat was er aan de hand? Hij zag Cypressdance even praten met Sunkit, en zijn oogjes knepen dicht. 'Sunkit?' Vroeg hij verlegen, 'Wat doe je?'



Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 12:59

Sunkit | Kit | Female | Camp |

Sunkit struikelde iets achteruit terwijl Cypressdance en Rainstar de nursery verlieten. Ze tuimelde achterover het mos in en nieste eventjes van het stof dat haar neus binnendrong. 'Sunkit?' Vroeg een plotselinge stem 'Wat doe je?' Meteen keek Sunkit weer op, "Ik.. ik weet niet.." Murmulde ze zachtjes terug naar Tearkit.


ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 PS18GM0ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 W0qAlxRஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 EjrsROFஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 FWu1gsfஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Softsnow
Member
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 DPKsfdL
Q
212

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender:
Rank:
Softsnow
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 17:57

Hiddenpaw - Apprentice - Camp

Hiddepaw knikte gretig naar Stormtail toen deze zei dat hij mocht gaan. "Dank u Stormtail," zei hij vrolijk en wilde net naar buiten rennen toen hij voor de tweede keer vandaag tegen Rainstar aanrende. "Auwts," mompelde hij zacht, terwijl hij terugstuiterde. "Sorry Raintail," zei hij daarna zacht. Hij knikte vrolijk toen zijn leader vroeg of hij meekwam. "Ik kom!" riep hij vrolijk en glipte onder Rainstar door naar buiten toe.


ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 WaThnZr
» Every night I want to fall asleep in your arms, knowing that I'm save. «
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift
Member
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 DPKsfdL
Cesanne
265

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Swift
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 18:10


Rainstar || Leader || Camp || Drownclan ||
Hij grinnikte kort toen Hiddenpaw tegen hem oprende. Snel, Iets wat een warrior nodig had. Hij draaide zich om en liep het kamp uit, Met hiddenpaw achter zich


ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 C135c31b0f9b890ac4f5d3b
Moonlight shining in the sky
nothing more can stop my flight
Take my hand again, fly with me
thousand million miles away
Terug naar boven Ga naar beneden
Raintail
Member
ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: Re: ஓ DrownClan RPG topic ஓ   ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 dec 2011 - 15:53

- Mensen ga verder met RPG'en -


ஓ DrownClan RPG topic ஓ - Pagina 2 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ஓ DrownClan RPG topic ஓ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: