Social Cues - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Social Cues

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Shadefeather
Member
Social Cues - Pagina 3 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Social Cues   Social Cues - Pagina 3 Icon_minitimema 2 dec 2019 - 20:38


  'Bedankt meneer,' zei ze droog met een nietszeggend gezicht.
  De kater keek haar even verbaasd aan. Was er iets mis? Had hij wat verkeerd gezegd? Maar al snel grinnikte Dawnwhisper en moest hij ook lachen. Hij keek toe hoe ze precies deed wat hij zei, wat toch wel enigszins wat trots opwekte. Hij hield er echt van om anderen te helpen. En Dawnwhisper deed het nog heel goed ook. Natuurlijk had ze al veel meer ervaring in sluipen dan een Apprentice, dus de verwachting was al hoger. Maar ze deed het heel erg goed.
  'Goed gedaan, Dawn,' complimenteerde hij. 'Netjes. Wil je nu weer voor het echt gaan jagen?' daagde hij haar uit met een speelse glimlach.


Social Cues - Pagina 3 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnwhisper
Member
Social Cues - Pagina 3 Dodiey10
Eline
319
Actief
Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Social Cues   Social Cues - Pagina 3 Icon_minitimema 9 dec 2019 - 20:24

Even leek hij verbaasd, maar gelukkig had hij al snel door dat ze met hem solde. Wat had ze het toch fijn met hem. Er was geen kat met wie alles zo vanzelf ging. En wat baalde ze toch van dat hij een WindClanner was. Maar zolang ze haar clan maar niet met deze vriendschap schaadde was het allemaal goed. Ze had een gezellige middag gehad én kon prooi mee terugbrengen. Toen hij haar vroeg of ze nog meer wilde gaan jagen begon ze te twijfelen. Misschien bleef ze nu wel erg lang weg. "Ik zou graag tot morgen met je blijven jagen," begon ze weifelend. "maar ik denk toch echt dat ik terug moet." Het was jammer, maar waarschijnlijk wel het beste. Als ze te lang wegbleef dan zou de rest vragen gaan stellen, of erger: dan vertrouwde niemand haar meer. Nee, ze kon niet langer blijven.


Yellow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Social Cues - Pagina 3 VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Social Cues   Social Cues - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 dec 2019 - 20:02


Er werd echter getwijfeld over zijn uitdaging om nog te gaan jagen. 'Ik zou graag tot morgen met je blijven jagen,' begon Dawnwhisper weifelend, 'maar ik denk toch echt dat ik terug moet.'
Shadefeather vond het wel jammer, hij had graag nog met haar gejaagd. Willen zien hoe zijn tips hadden geholpen in het hoge gras. Maar ze waren al wel lang bezig en niet veel later zal het al donker worden. Ze had gelijk.
Een glimlach sierde zijn gezicht en hij boog zijn kopje lichtjes. 'Natuurlijk, het is ook al laat,' miauwde hij en hij keek haar weer aan. 'Dan hoop ik later nog te kunnen zien hoe goed je bent in het hoge gras, hm,' daagde hij haar alsnog uit, een speelse grijns rond zijn lippen.


Social Cues - Pagina 3 Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Social Cues
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: