[TS] Spam me kapot



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] Spam me kapot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hermitshell
Member
[TS] Spam me kapot Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Age: ⋆ 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Hermitshell
BerichtOnderwerp: [TS] Spam me kapot   [TS] Spam me kapot Icon_minitimema 26 aug 2019 - 14:36

Mijn inspiratie kan momenteel niet meer op, dus ik ben dringend op zoek naar topics. Hoeveel zie je hier onder. De topics die al gaande zijn gaan trouwens gewoon nog door. Ik zet alleen de hier aangevraagde topics bij de lijstjes voor overzicht. Dus deze getallen komen bovenop de hoeveelheid al lopende topics.
Klik op de namen voor de profielen:

Amare
Rogue • She-cat • 43 Moons
Amare is impulsief en zegt wat ze denkt. Ze wordt niet snel persoonlijk met anderen.
Max: 5
-
-

Dawnwhisper
ThunderClan • She-cat • Warrior • 23 Moons
Dawn is eigenlijk gewoon te goed voor deze wereld. Kom bij haar als je iets kwijt wilt. Kletspraatjes of kleine avontuurtjes zijn ook altijd welkom.
Max: 5
-
-

Tinykit
RiverClan • Tomcat • Kitten • 1 Moon
Tiny is een slimme, maar onzekere knul. Hij is ongemakkelijk en bangig bij drukke kittens en voelt zich meer op zijn gemak bij oudere/rustige katten. Vooral als die hem allerlei interessante verhalen vertellen. Spelen doet hij graag, mits het op zijn tempo gaat.
Max: 5
-Legen, wait for it-
-

Hermitkit
RiverClan • Tomcat • Kitten • 2 Moons
Hermit is een rebel. Hij is brutaal en heeft naar zijn mening altijd gelijk. Maar soms is hij ook een echte schat. Mits je hem behandeld als een prins (of als je écht heel speciaal bent) natuurlijk.
Max: 10
-Seven [Hermitkit]
-


[TS] Spam me kapot Hermit24
::


Laatst aangepast door Hermitkit op vr 30 aug 2019 - 18:41; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
[TS] Spam me kapot 3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Spam me kapot   [TS] Spam me kapot Icon_minitimedo 29 aug 2019 - 21:17

Hermit x Barnpaw ?
Tiny x Barnpaw ?


[TS] Spam me kapot Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hermitshell
Member
[TS] Spam me kapot Hermit10
Eline
883
Actief
B*tch don't kill my vibe

CAT'S PROFILE
Age: ⋆ 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Hermitshell
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Spam me kapot   [TS] Spam me kapot Icon_minitimevr 30 aug 2019 - 14:00

Is goed, als ik Tiny x Barn maak, maak jij dan Hermit x Barn?

Leuke referentie naar Barney trouwens ^^


[TS] Spam me kapot Hermit24
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetle •
Member
[TS] Spam me kapot DPKsfdL
Dine <3
31
Actief
"Make the world a better place, even if your part is really small. It will make a difference."

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beetle •
BerichtOnderwerp: Re: [TS] Spam me kapot   [TS] Spam me kapot Icon_minitimevr 30 aug 2019 - 14:45

Dat is goed!

En yes, altijd leuk als mensen mijn grapje snappen. :"D


[TS] Spam me kapot 81v017

[TS] Spam me kapot M8mwph88w

Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Kukri • Pumpkinkit 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] Spam me kapot
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: