Big night



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Big night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fox •
Member
Big night Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Big night   Big night Icon_minitimedi 3 sep 2019 - 21:35

De laatste manen gingen zoals het normaal ook ging- hij was vooral alleen of spendeerde zijn tijd met zijn neefje Spark, hij deed wat hij moest doen voor de tribe en ging eten, slapen. En dan begon zijn dag weer opnieuw. Spark was echter alweer to be geworden en hij had nooit gedacht dat hij als oom zijnde zo trots kon zijn op zijn neefje. Zijn neefje was dan ook wel.. speciaal voor hem. Als hij heel eerlijk was. Spark was de enige die hem leek te mogen uit zijn familie. Hij sloeg lichtjes met zijn rode, pluizige staart, waarna hij de geur opving van een bekende en hij breed begon te grijnzen. "Doe maar niet alsof ik je niet door heb, Spark." sprak hij met een brede glimlach terwijl hij om zich heen keek, hij was in de buurt, nu alleen nog kijken waar hij zat.
+ Spark


Big night Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Big night 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Big night   Big night Icon_minitimedi 3 sep 2019 - 22:51

Het lag hem redelijk moeilijk, het feit dat hij afstand had gedaan van Thunder als zijn vader. Maar het had gemoeten, als hij het niet had gedaan had hij Coyote niet in zijn leven gehad. En hoewel de kater hard en koud was, was hij wel een goede vader voor hem. Het enige wat hij heel erg miste was affectie… iets wat hij wel kon krijgen bij zijn oom. In zijn ogen was ome Fox een groot idool. Hij was immers een stoere kater die ook een prey hunter was, net zoals hijzelf zou worden wanneer hij groot was. Ja, de bengal hielt enorm veel van de rode kater. Vandaar dat hij deze ook gevolgd was de cave uit, met het idee om de kater te laten schrikken. Dankzij zijn shadowclan achtergrond ging het sluipen en verbergen in de schaduwen hem natuurlijk af, al wist hij dit zelf nog niet. Toen hij ineens de stem van Fox hoorde moest hij wel schrikken… om niet lang hierna uit zijn schuilplaats te springen, richtend op de staart van de ander, om hier in te happen. “Ik heb je toch gevangen ome Fox” Uitte hij opgewekt, om al snel los te laten en spinnend zijn kop tegen de borst van de ander te duwen.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Big night Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Big night   Big night Icon_minitimedi 3 sep 2019 - 23:57

Spark was letterlijk een lichtpunt in zijn leven. Hij wist dat hij Thunder niet meer als vader beschouwde, maar dat maakte het niet dat hij nog steeds familie was. Op sommige momenten waren hij en Spark onafscheidelijk. Hij wilde niet constant de kat achtervolgen want-- de jonge kater moest ook zijn eigen leven opbouwen, maar hij probeerde wel één van de maaltijden bij zijn neefje te zitten en samen te eten. De kater sprong uit zijn schuilplaats toen hij zijn naam noemde en sprong op zijn pluizige, dikke staart. Hij keek grijnzend naar de kitten, die aan het happen was in zijn staart. Hij was het inmiddels wel een beetje gewend na al die manen. En als hij er blij van werd? Dan mocht hij dat zeker ook blijven doen. "Ik heb je toch gevangen ome Fox" klonk er opgewekt van de jonge kater af, waarop Fox even trots begon te spinnen. Spark drukte zijn kop spinnend en wel tegen zijn borst aan, waardoor Fox even kort een lik over de kop van zijn neefje gaf. "Dat heb je zeker Spark. Je begint er steeds beter in te worden." sprak hij spinnend met een glimlach tegen de kater. "Dus ik kan er ook vanuit gaan dat je trainingen goed gaan? Ik hoef niet je mentor te porren toch?" sprak hij met een plagerige glimlach tegen de kater. Maar for real, hij zou het doen hoor. Hij hoefde het maar te zeggen.


Big night Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Big night 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Big night   Big night Icon_minitimewo 4 sep 2019 - 0:23

De kleine kater kneedde nog even de staart tussen zijn pootjes in overwinning, waarna hij zich dichter bij de rode kater bracht. Fox was eigenlijk het beste familielid wat hij had, als het ging om liefde en begrip. En diep in zijn hart wist hij dat ook wel. Dat Fox voor hem veiliger was dan waar dan ook. Maar hij vergaf zijn ouders vaak en praatte hun acties goed, cijferde zichzelf weg zoals hij van jongs af aan al had geleerd. Maar bij zijn oom was het anders, die vroeg hem nooit om iemand anders te zijn dan zichzelf. En ergens vond hij dat wel heel erg fijn. Zijn humeur was dan ook een stuk beter wanneer hij rond de rode kater was. Nu ook genoot hij van de knuffels en prees. “Ik hoop dat ik ooit zo goed word als jij. Papa zegt dat echte katers geen prey hunters worden, dus ik wil de beste worden en hem trots maken” Deelde hij zijn grootse plannen, de lichtjes van ambitie in zijn ogen. Bij het geplaag grinnikte hij warm, om een zacht duwtje tegen de rode pels te geven. “Mevrouw Orchid is super slim en lief tegen me. Ik vind het heel leuk om met haar te trainen. Maar ik leer ook al dingen van andere katten die me mee nemen” Hij gaf een klein glimlachje en keek naar zijn pootjes. “Ik vind het klimmen en sluipen het leukste” Clankat dat hij ook was.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Big night Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Big night   Big night Icon_minitimewo 4 sep 2019 - 0:55

Hij liet een zachte zucht los, het was het meest relaxend hier. Hij wist dat hij misschien nooit compleet op zijn gemak bij de kater zou zijn, puur omdat hij ook nog door bepaalde problemen heen moest, maar hij voelde hier zich beter dan dat hij zich ooit had gevoeld bij een kat. "Ik hoop dat ik ooit zo goed word als jij. Papa zegt dat echte katers geen prey hunters worden, dus ik wilde beste worden en hem trots maken" Hoe kon zijn hart niet smelten bij deze woorden? Dit was misschien wel het mooiste dat hem ooit was verteld. "En dat gaat je lukken ook, daar geloof ik in." Spinde hij tegen de kater met een glimlach, een wel gemeende glimlach. "Mevrouw Orchid is super slim en lief tegen me. Ik vind het heel leuk om met haar te trainen. Maar ik leer ook al dingen van andere katten die me mee nemen" klonk er met een kleine glimlach van de kater af, waarop hij breed glimlachte. Mooi, hij hoefde dus achter niemand aan te gaan. "Ik vind het klimmen en sluipen het leukste" hij glimlachte warm en knikte even begrijpelijk. "Dan moet je maar nog meer op sluipen oefenen, goed? Uiteindelijk moet ik je helemaal niet meer kunnen horen." sprak hij met een knipoogje tegen de kater, waarna hij hem weer een lik over zijn kop gaf. Katten die niet beter wisten zouden zeggen dat de twee vader en zoon zouden zijn, maar dat was zeker niet waar. Ze deelden wel bloed, hoe weinig dat ook was. "En laat je niks aanpraten door je vader, of sowieso door een kat. Als je een droom hebt of iets wilt, dan moet je ervoor gaan." sprak hij met een zachte glimlach tegen de kater. "Behalve als het vliegen is, want dat gaat niet lukken. Dus spring niet naar beneden." sprak hij lachend tegen de kater.


Big night Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Big night 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Big night   Big night Icon_minitimevr 20 sep 2019 - 10:48




Je moet duidelijk altijd blijven opletten, aangezien er plotsklaps een adelaar naar beneden stort op zoek naar een lekker hapje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Big night 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Big night   Big night Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 2:43

Spark duwde zich wat dichter tegen de dikke vacht van zijn oom aan, om het zich hier comfortabel te maken. Alles aan hem was voor hem gewoon vertrouwd. Zijn stem en zijn prees, zijn warme aardelijke geur. Hij voelde zich goed en veilig. Ergens maakte dit hem ook wel nerveus, alsof hij misschien iets vergat waar hij op moest letten. Alsof nu hij niet over alles nadacht hij misschien wat verkeerds zou kunnen doen en zijn oom zou teleurstellen. Ja, het was anders om iemand teleur te stellen die altijd al heel koud was. Dan zou je het misschien niet eens helemaal zien. Maar nu hij de warmte en liefde van Fox kende wilde hij geen wereld kennen zonder. Al was dat voor nu een zorg voor later. Bij zijn woorden grinnikte hij even. “De volgende keer zal ik super stil zijn!” Beloofde hij warm, om luid te spinnen bij de lik tussen zijn oren. Het deed hem goed en het was te zien. Spark straalde en maakte hiermee meteen zijn naam waar. Kort trok hij zich terug van de omhelzing om wat afstand te nemen en speels te springen. “Maar papa heeft toch altijd gelijk?” Hij was een loyaal, dom kind. In zijn ogen was alles wat zijn vader zei de enige waarheid en wet van de wereld. Hoe koud hij ook mocht zijn, hij had hem gekozen. Hij had hem gewild. Dat kon hij niet over zijn echte papa, mama of pleegmama zeggen. “Wilt u mijn droom weten?-” Net nadat hij zijn zin had afgemaakt trok er een schaduw over hem heen en werd het donker. Sterke klauwen landde op hem en hielden hem vast, waardoor hij hard tegen de grond aan werd gedrukt. Zijn kopje ketste tegen de grond aan en even zag hij dubbel.. al was er weinig te zien doordat de vogel zijn vleugels om zichzelf en de to-be had geslagen. Spark wilde roepen naar zijn oom maar hij durfde niet… bang om meer aandacht van de vogel op zich te roepen. Vooral toen de klauwen net wat hechter om hem heen sloegen. De vogel zou hem toch geen echte pijn willen doen... toch? Hij had hem niks aangedaan...


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Big night Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Big night   Big night Icon_minitimewo 27 nov 2019 - 20:34

Spark duwde zich dichter tegen zijn vacht aan. Bij andere katten had hij het heel naar gevonden, maar dit was Spark. En bij Spark vond hij alles prima. Spark was belangrijk voor hem, zijn belangrijkste familielid en misschien wel de enige familielid voor hem die hij zo zou willen beschermen, de rest was immers helemaal niks voor hem. De rest deden alsof hij niet bestond, maar dat was niet het geval voor Spark. "De volgende keer zal ik super stil zijn!" beloofde de kitten warm aan hem. Kort trok de kitten zich vervolgens weg en begon speels wat rond te springen. Hij vond het heerlijk om te zien hoe zijn jonge neefje zich ontwikkelde. Hij was blij dat de kitten zo blij was. "Maar papa heeft toch altijd gelijk?" klonk er van zijn neefje af, waardoor hij even iets met zijn oren draaide. Hoe moest hij dit voorzichtig uitleggen? "Soms wel... maar soms kunnen papa's ook verkeerde beslissingen maken." sprak hij met een rustige glimlach tegen hem. Want het was wel zo, niet iedereen kon alleen maar goede beslissingen maken. "Wilt u mijn droom weten?-" klonk er van de kater af maar een antwoord kon hij niet geven. Hij had het veel te laat gezien en hij was daardoor ook te laat. Een grote vogel kwam neer op Spark, zijn vleugels om zijn prooi heen geslagen. "Spark!" riep hij bezorgd, geschokt. Hij moest meteen actie gaan ondernemen, want lang zou Spark niet hebben als hij niets zou gaan doen. Hij moest de vogel van hem afleiden, want hij was sterker dan dat Spark was en ook sneller. Dus hij moest ervoor zorgen dat de vogel Spark los zou laten en niet weg zou gaan vliegen. Hij had een paar opties en hij moest snel beslissen. Dus hij besloot om voor de meest risicovolle te gaan. Het gene waar hij zelf meer risico zou lopen, maar waar de grote vogel hem wel los moest gaan laten. Hij wierp zich op de grote vogel met zijn nagels uit. De vogel zou hem er af moeten sleuren mocht hij willen overleven. Hij liet zijn tanden ook zakken in één van de vleugels, om hopelijk te voorkomen dat de vogel weg zou gaan vliegen. Hij wilde niet dat de vogel weg zou gaan vliegen want dan wist je wel dat het voor hen allebei over zou kunnen zijn.


Big night Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Big night 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Big night   Big night Icon_minitimezo 9 feb 2020 - 21:26

Ze waren nog net in een gesprek geweest toen de vogel op hem was geland en hem het complete zicht van de wereld had ontnomen. Grote klauwen waren om zijn lichaam geslagen maar gelukkig was zijn dunne, wendbare lijfje nog klein genoeg om de ergste schade te ontkomen. Het geluk was er dat roofvogels niet vlogen met hun prooi, maar hij wilde toch geen kennis maken met de snavel. Doodstil bleef hij hier zitten, hopen dat zijn oom hem kon helpen uit deze situatie. En helpen deed hij. Ineens voelde hij een klap van extra gewicht wat de op de vogel kwam, waardoor hij zelf meer de aarde in gedrukt werkt. De vogel liet een harde kaaa horen van waarschuwing en boosheid, maar hierna ontklemde zijn klauwen wel. Spark wrong zich eronder uit en rende onder de vogel vandaan, om zichzelf tegen een rotswand te drukken en zich zo buiten gevaar te brengen. Nu pas kon hij zien wat zijn oom voor hem over had en nu aan het doen was. Tranen welde in zijn ogen op, bang dat hem iets zou ontkomen. Het beeld van de vuurrode kater in gevecht met de reuzevogel was iets wat hij niet zou vergeten. “Ome Fox, ik ben veilig, laat maar los” riep hij uit naar de ander. Hoewel hij heel graag wilde helpen wist hij niet wat hij zou moeten doen, en nog belangrijker de angst was groter dan de moed. Een bang instinct diep in hem liet hem op deze zo goed als veilige plek zitten en had hem alle controlen van zijn spieren ontnomen. Hij kon enkel hopen dat Fox van de vogel af zou komen en weg kon rennen. De vogel leek immers zijn geduld wel te verliezen.


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Big night Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Big night   Big night Icon_minitimevr 17 apr 2020 - 23:24

Is it fun to watch me burn
¿


Hij had het nooit zien aan komen. Ze waren er net over wezen praten en nu was er eentje die recht op zijn neefje dook. Hij hoefde geen twee keer na te denken over wat hij hoorde te doen. Hij moest zijn neefje beschermen van dit verschrikkelijke ding. Als Spark hem ontnomen werd? Als hij die niet meer zou gaan hebben? Dan kon je hem beter maar meteen de tribe uit sturen of van de eagle's peak af gooien, want gaan zou hij dan zeker. Zonder Spark was de tribe geen huis, zonder Spark was het een emotieloze plek. Een plek die hij misschien wel lichtjes haatte onder zijn dikke, wollige vacht. Nee, hij zou zijn leven zo geven voor Spark. Dus hij sprong erboven op, zonder ook maar na te denken. Uit zijn ooghoeken zag hij zijn neefje weg spurten, waarop hij even opgelucht zijn ogen sloot. De grote vogel was boos, zijn tanden waren immers nog steeds in de vleugel van het jaagdier. "Ome Fox, ik ben veilig, laat maar los" riep zijn neefje naar hem toe. Ja, deze vogel wist wel dat hij niet met hen moest gaan denken dat hij een makkelijk hapje had. Net toen hij zijn tanden uit de vleugel terug wilde trekken, sloeg de vogel met zijn vleugel, waardoor hij zo van de vogel af viel en even een 'hmpf' geluid maakte toen hij op de grond terecht kwam. Het was geen hele grote val, gelukkig, maar hij was er niet op berekend geweest. Tijd om na te denken hierover had hij echter niet, want hij krabbelde meteen weer overeind en liep snel naar Spark toe om voor hem te gaan staan, zijn vacht hoog overeind om zichzelf groter te laten voordoen dan dat hij was voor de roofvogel. "Ben je oké? Niet gewond?" vroeg hij even aan de jonge kater terwijl zijn ambere ogen gefixeerd waren op de grote roofvogel voor hen. Hij kon alleen maar smeken dat deze het op zou geven.

Ɓσ


Big night Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Big night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: