Samen leren vechten.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Samen leren vechten.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Purplestorm
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimeza 31 jul 2010 - 16:40

Purplepaw werdt vroeg in de morgen wakker, het was vrisjen. Een koude windvlaag vloog over haar oren. Ze keek om zig heen, iedereen was nog in diepe slaap. ze wist dat zij niet meer kon slapen dus ging ze maar naar buiten. Langzaam ging ze uit de Apprentices Den, het was stil om haar heen. Met slaperige keek ze het kamp rond, toen schrok ze. Ze was helemaal vergeten dat ze moest trainen met Blackpaw en Blacksky. Vlug rende ze weer in de den en ging naar het nest van haar vriendin toe. ''Wakker worden slaapkop, we komen te laat voor de training!'' Siste ze zachjes zodat de andere niet wakker zouden worden. Blackpaw werdt niet wakker. ' Wat een slaapkop.' Dacht ze in haar hoofd. Ze werdt he5t zat en schopte met haar voorpoot hard tegen Blackpaw's vlank. '' We komen te laat!'' Zij ze harder. Een paar katten werden wakker. Een daarvan keek op en zij. ''Kop dicht, er proberen katten te slapen hier.'' De leerling liet weer zijn hoofd zakken op zijn poten en sliep pissig door. Purplepaw kreeg een hatelijk gevoel van binnen, ze speugde op de grond en liet haar woede zakken. Ze rende naar de uitgang van de Apprentices Den. ''Kom op slaapkop, we zijn al laat.'' Dit keer negeerde ze dat weer de zelfde kat naar haar keek met een pissige kop. Ze rende naar de uitgang en wachte door op Blackpaw.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimeza 31 jul 2010 - 16:55

Blackpaw werd wakker door het geschop van Purplepaw "wij komen niet laat want laat maar". Blackpaw liep met slaap ogen naar buiten toe naar Purplepaw "was dat nou nodig en wij komen heus niet laat als Blacksky net uit de warriors den komt". Blackpaw liep naar de prooien stapel en nam 2 vogels mee terug naar purplepaw, Blackpaw legde de vogel voor Purplepaw neer "eet die vogel maar op dat heb je nodig". Blackpaw peuzelde haar vogel op en rekte zich uit "kom mee ik zag Blacksky net het kamp uit gaan". Blackpaw stond op en liep in de richting waar Blacksky verdween "kom je nog Purplepaw dan kunnen wij Blacksky verassen met een verassings aanval". Blackpaw sloop stilletjes vlak boven de grond achter Blacksky aan "bij drie springen wij op hem Purplepaw"fluisterde Blackpaw "1 2 3 NU" Blackpaw sprong uit de bosjes recht op Blacksky die op zijn Rug belande "he Blacksky Hoe gaat ie".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimeza 31 jul 2010 - 17:14

Blackpaw liet een lijdster voor haar poten neer. "eet die vogel maar op dat heb je nodig. Ze keek recht in de ogen van Blackpawen zei. ''Je hoeft me niet de les te leren hoor. Ik bepaal zelf wel of ik het nodig heb of niet.'' Ze pakte de vogel op en bracht het terug naar de prooienstapel. ''In heb niet veel honger, iemand anders zou het veel beter van pas zijn.'' Ze pakte een muis op en liep naar Blackpaw toe. Daar stond ze stil en liet de muis vallen en haalde het vlees enaf. Toen ze klaar was waren er alleen nog maar een paar kleine botjes over. Ze liep naar de uitgang en verdween in de richting waar Blacksky was verdwenen.Purplepaw stopte even en keek naar Blackpaw "kom je nog Purplepaw dan kunnen wij Blacksky verassen met een verassings aanval". Blackpaw sloop stilletjes vlak boven de grond achter Blacksky aan "bij drie springen wij op hem Purplepaw"fluisterde Blackpaw "1 2 3 NU" Blackpaw sprong uit de bosjes recht op Blacksky die op zijn Rug belande "he Blacksky Hoe gaat ie". Purplepaw liep gewoon door terwijl de andere poes bovenop de krijger sprong als een kitten. Purplepaw boog respectvol met haar hoofd naar Blacksky. Ze ging zitten en likte haar poot af die nog onder het verse bloed van de muis was. '' Sorry dat we laat zijn, ik moest een slaapkop nog wakker maken'' Ze liet haar poot zakken, met een scherpe blik keek ze naar Blackpaw en toen naar de zwart-witte krijger. ''Wat gaan we vandaag leren?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimeza 31 jul 2010 - 18:08

"huh wat" Blacksky zag dat Blackpaw op hem terecht kwam "he Blackpaw het gaat goed met mij en met jou" Blacksky duwde Blackpaw met een zacht duwde van zich af. "hallo Purplepaw ben je klaar voor de training" Zonder een antwoord af te wachten praatte Blacksky weer verder. "purplepaw jij gaat vandaag jagen en ik wil van jou 2 kikkers 3 ratten en 1 konijn maar voor de konijn moet je naar een ander territorium goed en Blackpaw ik heb een opdracht gekregen van Flametail jij moet demonsterren wat je al kan oké" Blacksky ging zitten "zijn er nog vragen zo nee kunnen jullie beginnen zo ja stel dan maar omstebeurt". Blacksky keek de twee poezen aan "van mijn eigen leerling verwacht ik meer dan van mijn zusje dat weten jullie dan ook weer en Purplepaw als je extra mee neemt dan het lijstje dat ik zei krijg je extra punten".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimeza 31 jul 2010 - 18:28

Purplepaw stod op en keek recht naar haar mentor. Oke, ik ben in een wip weer terug.'' Ze draaide zig om en verdween in de richting van een kleine rivier. Toen ze daar aankwam rook ze meteen kikker, vlug keek ze naar de kant. Daar zat een kikker doodstil, hij ademde rustig. Purplepaw aaselde geen moment en sprong recht op de glibberigge kikker. Haar nagels boorde in zijn huit, zo kwam er een einde aan het leven voor hem. Zo ving ze nog eens 3 kikkers en begroef ze in een kuil dat al vaker dood haar was gebruikt. De ratten daar in tegen ving ze er 2 en een babyrat dat roekeloos aan het piepen was. Ze liep naar de kuit en stopte de ratten erbij. ''Nog een konijn uit een andere teritorium halen. Dat kan ik niet maken, dat gaat tegen de krijgerscode.'' Ze sprong snel in de boom en verdween in de dichtbegroeide bladeren. even later sprong ze eruit met een duif en een roodborsje. Met haar hele mond vol prooi kwam ze aan en gooide alles wat ze gevangen had voor de poten van Blacksky. ''Ik kon geen konijn vangen, dat gaat tegen de code.'' Ze liet haar prooi achter en ging in de zon zitter en likte haar nagels schoon van het bloed. Ze wikkelde haar staart lichjes over haar liggaam, maar bleef doorgaan met likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimeza 31 jul 2010 - 19:39

Blacksky gaf Blackpaw een zacht duwdje zodat ze van hem af ging "oké ik ga eerst jagen dan komen bijna alle technieken in voor". Blackpaw ging weg naar de kleine rivier "is kijken als ik hier wat vis kan krijgen". Blackpaw stond aan de rand van de kleine rivier met haar poot iets boven het water oppervlakt PLASH!!!. Er klonk een knal in het water maat Blackpaw had er 1 grote vis en 2 kleine visjes aan haar klauw zitten. Blackpaw groef een kuil en legde de vissen in de kuil en Blackpaw groef hem weer dicht. "Waar zal ik nu heen gaan de meertjes, het moeras, groepje bomen de kraaienplaats natuurlijk voor wat ratten". Blackpaw rende door de struiken klom over omgevallen bomen en sprong over kuilen naar de kraaien plaats. BLackpaw was eindelijk bij de kraaien plaats aangekomen en meteen begon ze te zoeken naar ratten en andere prooien die er leven. Blackpaw hoorde een ratten piepen, ze volgde het geluid en kwam bij een nestje jongen en volwassen ratten aan. Blackpaw ging meteen in de sluiphouding en ze sloop steeds dichter dichter en dichter bij het nestje ratten toe, ze stopte op 2 staart lengtes van het nestje ratten en PAM Blackpaw sloep snel toe met haar klauwen ze had 1 volwassen rat en 2 kleintjes gevangen en gedood de rest is ontsnapt "en nu op naar Blacksky maar eerst die vissen op halen". Blackpaw rende terug naar de kleine rivier om de Vissen op te halen. Ze groef de vissen op en pakte die op in haar mondje en rende terug naar Blacksky met 3 vissen en 3 ratten. Blackpaw kwam tijden de zon ondergang terug bij Blacksky, Blackpaw legde de dode prooi neer voor Blacksky "is dit genoeg Blacksky". Blackpaw keek om en zag Purplepaw aan komen met de prooi die ze van Blacksky moest mee nemen "hey Purplepaw hoe is het met je opdracht gegaan".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 10:26

Toen Purplepaw aankwam lopen hoorde ze een vriendelijke stem, het was Blackpaw. "hey Purplepaw hoe is het met je opdracht gegaan". Ze negeerde de vraag, even later sprak ze. ''Het ging erg goed, heb veel prooi gevangen. Dankje. Maar Blacksky, kunnen we niet beter leren vechten. Het zou een goede training zijn. Als jij dat natuurlijk goed vindt.'' Ze stond op en hield op met likken. In de richting dat ze naar Blackpaw liep rook ze de verse geur van de prooi. Ze gaf haar een stevige duw tegen Blackpaw's flank. Toen ging ze rustig zitten om te genieten van de zon met halfgesloten ogen. Wachtendt op haar mentors andwoord.


(Sorry dat het zo kort is)^^

Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 10:56

'Het ging erg goed, heb veel prooi gevangen. Dankje. Maar Blacksky, kunnen we niet beter leren vechten. Het zou een goede training zijn. Als jij dat natuurlijk goed vindt.' "Nee Purplepaw ik heb van Flametail een opdracht gekregen voor Blackpaw en wat ze allemaal niet meer hoefde te leren en daar stond vechten bij maar als je wil leren vechten vecht dan maar tegen een boom als je die om heb ben je klaar met je opdracht en zal ik je een nieuwe geven als je wil" Blacksky stond op en ging voor Purplepaw staan "begrepen" zei Blacksky met een streng gezicht. " en Blackpaw ik heb nog een andere opdracht voor jou als je wil maar die opdracht heb niks met warrior's te maken oké".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 11:15

Purplepaw stond met een nijdig gezicht na het andwoord van haar mentor. ''Phu, alsof jij alles weet ik wil vechten!'' Dacht ze gemeen in haar hoofd. ''oke, en wat moet ik dan doen?'' Ze ging staan en zwiepte nijdig met haar staart heen en speugde op de grond. Ze stond op en liep een beetje mokkig achter Blacksky aan. Als ik warrior ban zal ik hem een kopje kleinder maken, dan praat hij wel anders tegen mij dan zo boos te doen. Toen ze op keek zag ze een ekster in de book, die had niks ik de gaten wat er beneden aan de hand was. Purplepaw sprong gelijk in de boom en klom langzaam en stilletjes in de richting van de vogel. Toen ze eemaal op de tak stond waar de vogel ook was, die had nog steeds niks in de gaten. Purplepaw kwam met ligte snelle stapjes dichter bij de vogel en sprong. Ze lande met een poot op de vogel die wanhopig tjielpte. Ze pakte de levende vogel op met haar mond en brak de nek daarvan. De vogel hield op met geluid maken en hing slap in Purplepaw's haar mond. Ze deed he5t zo zodat er zo min mogelijk schade aan het dier werdt gemaakt. Zo met het diertje in haar mond sprong ze sierlijk uit de boom en lande voor Blacksky zijn poten. Ze liet haar prooi op de grond vallen en keek met een uitdagende blik naar haar mentor. ''Zo, weer wat eten voor onze clan. Doet teminste nog iemand iets voor haar medekatten. En wat moest ik nou doen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 11:25

"SCHRIKKEN!" Scythepaw kwam vanuit de schaduw vlak naast haar terecht en keek met een grote lach op zijn gezicht naar Purplepaw en toen naar de rest. Scythepaw dook even opzij en begon te lachen. Weer had hij de hele tijd in een boom gezeten en hun bespied. Hun hadden hem niet opgemerkt. Hij had zitten luieren op een tak terwijl hun zaten te praten en andere dingen te doen. Hij werd er maar moe van om andere te zien werken, trainen of jagen. Dus had hij besloten om mee te doen. Hij had alles uitgedacht. Wanneer Purplepaw met haar rug richting hem zou zitten zou Scythepaw naast haar springen en een reactie geven. Purplepaw zou waarschijnlijk schrikken of uithalen en Scythepaw zou gelijk wegduiken voor eventuele reacties en uithalen. "Hadden jullie me niet eens opgemerkt, ik voel me heel erg gekwetst. Zo´n knappe kater als ik valt toch wel op."


Samen leren vechten. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 11:34

'SCHRIKKEN!' "hallo Scythepaw ik had je al eerder verwacht dat je uit die boom kwam om ons te laten schrikken maar dat is niet gelukt tenminste niet bij mij en bij Blackpaw zo ten zien ook niet maar goed ikheb een opdracht voor je jij moet naar Raindrop gaan om te vragen als ze het al zeker weet dan weet zij al genoeg". Blacksky liep naar Scythepaw toe "als je wil vertel ik later wel waarom ik dit vroeg aan jou". Blacksky draaide zich om " Purplepaw en Blackpaw laat maat zien wat jullie kunnen en ik wil geen ernstige verwondingen zien bij 1 van jullie en ik herhaal GEEN ernstige verwondingen Begrepen Purplepaw van jou weet ik het wel Blackpaw dat je goed luistert en dat verwacht ik ook wel van mijn zusje".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 11:52

"SCHRIKKEN!" Purplepaw draaide zig heel snel om en schrok inderdaad. Maar toen ze de kater waar ze op was voor zig zag werdt ze weer rustig. "Hadden jullie me niet eens opgemerkt, ik voel me heel erg gekwetst. Zo´n knappe kater als ik valt toch wel op." ''Een knappe kater in de boom zie je ook niet vaak, en vooral niet zo'n kater die heel leuk is.'' Ze knipoogde naar hem en liet haar staart over zijn kinnetje glijden. Purplepaw en Blackpaw laat maat zien wat jullie kunnen en ik wil geen ernstige verwondingen zien bij 1 van jullie en ik herhaal GEEN ernstige verwondingen Begrepen Purplepaw van jou weet ik het wel Blackpaw dat je goed luistert en dat verwacht ik ook wel van mijn zusje". Toen ze het hoorde werdt ze weer een stuk blijer, dat werdt ze al toen haar vriendje naar haar toe kwam. Nu komt er teminste war actie, daar zit ik al de heletijd op te wachten let maar op. Fluisterde ze in Scythepaw's zijn oor, Ze draaide zig in de richting van Blackpaw, Ze zag schaduw naast haar en dook weg. Je hoorde haar niet en zag haar ook niet totdat ze toesloeg. Met ontbloote nagels sprong ze in de richting van Blackpaw, het ging zo snel dat je alleen een grijse luchtsprong zag. Eemaal bij haar aangekomen sloeg ze met een harde klap tegen Blackpaw's schouderblad. Purplepaw lande zachjes op de grond en sprong weer in de schaduwen om weer aantevallen. Haar ademhaling hoorde je niet, en door de achtergrondgeluiden van het bos rende ze met lichte stapjes die je niet hoorde naar Blackpaw. Achter haar rende ze uit de schaduw en greep met haar nagels de achterpoten van blackpaw vast en beet in haar staart. Allemaal gebeurde het zonder haar zwaar te verwonden. Toen ze losliet Sprong ze tegenover haar en wachte op een niet zo geweldige manier haar tegenaanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Samen leren vechten. DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Samen leren vechten.   Samen leren vechten. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 12:12

"hallo Scythepaw ik had je al eerder verwacht dat je uit die boom kwam om ons te laten schrikken maar dat is niet gelukt tenminste niet bij mij en bij Blackpaw zo ten zien ook niet maar goed ikheb een opdracht voor je jij moet naar Raindrop gaan om te vragen als ze het al zeker weet dan weet zij al genoeg". zei Blacksky. Scythepaw keek hem vragend aan en zei "Ik snap er niks van zeg het even duidelijk." Scythepaw trok zich wat terug de schaduwen in en bekeek het gevecht van Blackpaw en Purplepaw ondertussen zei hij inzichzelf "Niet geschrokken, ja hoor. Doe maar weer stoer. Ik zag je snorharen krullen" Hij liet zijn ogen even gemeen opgloeien en keek naar Purplepaw zachtjes zei hij "Go Purp, Go Purp. Zet hem op Purple!" Hij lachte eventjes gemeen. Het was een oefen gevecht maar alsnog koos hij welke van de 2 zijn favoriete was. Iedere kat kon het al raden. Purplepaw.
Scythepaw drong wat meer de schaduwen in en krulde zich daar op terwijl hij het gevecht bekeek.


Samen leren vechten. 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samen leren vechten.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: