Coming back late



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Coming back late

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scarface
Member
Coming back late DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Coming back late   Coming back late Icon_minitimedi 24 sep 2019 - 22:39

Het was weer eens een late dag geworden. Niet dat de windclan kater zich niet nuttig had gemaakt. Hij was al vroeg weg uit het kamp gegaan zoals de laatste paar dagen dat hij mee was geweest op missie om de een stuk territorium terug te krijgen.  Helemaal mee eens, maar niet met de actie die Sabrefur daar uit had gehaald. Samen met Crowcall en Frayhowl had Scarface geprobeerd de rivierclan leerling vrij te laten, maar hoewel Stallionstar had beweerd er niets vanaf te weten had hij de actie toch door laten gaan en hoewel Scar net als de andere 2 katten weg gehaald waren van het slagveld was Bearclaw voor eigen rechter gaan spelen en had hij Crowcall flink afgetuigd. Scar had alleen geprobeerd de grote bruine kater weg bij haar te halen al had Bearclaw dat helemaal verkeerd begrepen. Die opvliegende gek dacht dat de crème kater hem had willen vermoorden?! Wel had hij wat schade ervan af gekregen, maar om erger te voorkomen was Scarface over de kater heen gesprongen voor hij meer klappen zou krijgen en had gezegd dat hij zou gaan jagen voor de clan en dat had hij in die paar dagen die gevolgd waren van voor zonsopgang weg gaan en na zonsondergang weer terug komen met de buit om die op de prooi stapel te leggen voor hij zijn nest in het krijgshol op zocht. Maar dit tempo begon de krijger op te breken. Vandaag had hij maar twee konijnen weten te vangen inplaatst 4 of meer. Niet dat hij alle prooi tegelijk mee kreeg, dus het verslepen kost ook weer tijd. Ondanks dat Scarface het niet eens met die actie bij het rivier clan kamp was geweest was hij altijd nog loyaal aan zijn clan en zorgde hij er voor dat deze gevoed werd. Natuurlijk deden de andere warriors dat ook, maar hij ontliep de kans om nog eens uit zijn vel te springen tegen Stallionstar of Sabrefur. Het eerste konijn Had hij net laten vallen toen Hij zich snel omdraaide om zijn tweede prooi op te gaan halen. Hij had wel een schim zien bewegen aan de andere kamp van het kamp, maar schonk er geen aandacht aan. Hij had nog een prooi op te halen en het kon net zo goed welke windclan kan dan ook zijn geweest dus sprong Scarface door de ingang naar buiten en draafde over het territorium naar waar hij zijn laatste prooi had begraven. Terwijl Scar het konijn opgroef hoorde hij pootstappen achter zich. Meteen staakte hij zijn werk en keek half om, maar zag nog niemand en dus trok hij het konijn uit de holte voor hij zich weer naar het kamp toe draaide, maar lichtjes opschrok van een gestalte die daar ineens leek te zijn verschenen. Zijn ogen ontmoeten kort die van Stallionstar voor hij zijn oren plat naar achteren legde. Het was natuurlijk niet onmogelijk om zo lang door te gaan eer voor een van de 2 leidende katten zijn patroon zouden op merken natuurlijk.  Scar keek weg en zorgde er wel voor dat niet zijn gewonde gezichtsdeel te zien was. Zijn linkerwang zat nog dik onder de klitten en korsten van de uithaal van een ander gevecht. Maar Scar kon het gewoon niet verdragen dat een kind zo bedreigd zou worden. Misschien hadden die twee een of ander plan gehad, maar was het dan niet handiger geweest de clan hierover in te lichten??? Scar schudden zijn rechter oor naar voren en naar achteren, maar keek zijn leider nog altijd niet aan. Hij was niet langer echt boos meer. Eerder verontwaardigt.

+Stallionstar


Laatst aangepast door Scarface op za 28 sep 2019 - 20:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Coming back late 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Coming back late   Coming back late Icon_minitimedi 24 sep 2019 - 22:54



What good is power if you cannot protect the ones you love?


De geur van ekster vulde zijn neus toen hij terugliep uit het territorium. Het was een geslaagde jacht voor het begin van Leafbare en dat kwam alleen maar goed uit nu hij een extra mond had om te voeden. Hij draaide met zijn oren om onnatuurlijke geluiden te horen maar tot nu toe hoorde hij niks vreemds, zijn reuk zou hem nu niet helpen met een ekster zo vlak voor zijn neus wist hij dus vertrouwde hij op andere instincten.

Voor zich zag hij een lichte vacht en hij minderde zijn snelheid nog een beetje meer om zo de kat die voor hem stond niet te laten schrikken. Toch leek dit niet genoeg te zijn geweest toen hij een haast betrapte blik zag in de ogen van de kat die er bezig was geweest. Scarface keek hem een tel aan en legde zijn oren naar achter. De gevlekte kater trok enkel een wenkbrauw op. Had Scarface last van bijen in zijn pels ofzo? Hij had al opgemerkt dat Scarface veel buiten het Camp was en zo veel mogelijk uit zijn buurt bleef en ook Sabrefur ontliep. De creme kater keek weg en de Leader legde de ekster aan zijn poten neer. Hij ving nog net een glimp op van de wang van Scarface en vroeg zich af hoe het kwam dat de wang van de kater er zo uit zag. De creme kater bleef wegkijken en de hij besloot dat hij het gesprek maar beter kon openen nu hij geen ekster in zijn bek had. "Wat is er aan de hand Scarface? Je ontloopt mij en Sabrefur. En zeg niet dat je dat niet doet, want je doet het wel degelijk" miauwde de gevlekte Leader kalm.



notes: -



Coming back late JXidV8r
Coming back late Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Coming back late DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Coming back late   Coming back late Icon_minitimedi 24 sep 2019 - 23:12

Scar had de wenkbrauw wel op getrokken zien worden, maar hij had er verder niet op gereageerd. Zijn mond zat nog vol konijn en de prooi begon nat te worden dus liet Scarface hem vallen toen Stallionstar begon te spreken. Daarna ging hij zitten en keek zijn leider even kort aan. 'Daar is een reden voor. Wie bedenkt dan ook zo'n muisstom plan om een kind te gaan bedreigen...' Scar had meer willen zeggen, maar kon het op dat moment niet uit zijn strot krijgen omdat hij wist dat dit waarschijnlijk op een snauwende manier uit zou komen, maar nu klonk het eerst buusk en aan bij het bijna stokken van zijn stem verontwaardigt. Maar de windclan kater doelde er met deze woorden ook op welke muisbrein er nu mee deed met het geen wat Sabrefur gedaan had, maar daar zou Stallionstar zelf ook vast wel op komen toch? Scar schudden zijn kop , maar keek Stallionstar nog altijd niet aan. Het oplaaiende vuur in zijn ogen was zo al te zien die hem opnieuw kwaad begon te maken. De staart van de crème kater zwiepte half op en neer proberend om zichzelf kalm te houden, maar of dat lukken ging?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Coming back late 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Coming back late   Coming back late Icon_minitimevr 27 sep 2019 - 9:35



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Bedachtzaam keek hij naar Scarface die nu zijn prooi op de grond liet vallen. Even trok de gevlekte kater met zijn oor, prooi was dan wel prooi maar je kon je prooi op z'n minst netjes op de grond leggen in plaats van neersmijten. 'Daar is een reden voor. Wie bedenkt dan ook zo'n muisstom plan om een kind te gaan bedreigen...' miauwde Scarface en hij zag het gezicht van de Warrior betrekken. Was hij nu nog steeds boos? Blijkbaar wel. Scarface keek weer weg en de kater schraapte zijn keel voordat hij sprak. "Een Deputy die dat niet heeft overlegd met zijn Leader" miauwde hij rustig en zwiepte met zijn staart. "Ik heb dat plan nooit goedgekeurd en Sabrefur heeft hierin een fout gemaakt. Elke kat maakt fouten, ook ik" miauwde hij en bleef kort stil. "Maar dat betekend niet dat we hier niet van leren" zei hij en hij zuchtte even. Hoe het was gelopen bij het beleg had nooit zo moeten aflopen. Butterstar had ineens naast hem gestaan en dat was ook een verassing geweest voor de Leader maar hij had ook gelijk ingezien dat het klaar was.



notes: -



Coming back late JXidV8r
Coming back late Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Coming back late DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Coming back late   Coming back late Icon_minitimevr 27 sep 2019 - 20:33

Nu Scarface zijn woorden hoorde herinnerde hij zich weer wat de kater tijdens het beleg had gezegd. Hij had er niet van geweten, maar dat was niet de enige reden waardoor de windclan kater nog boos op was. 'Klopt zoiets heb je ook gezegd tijdens het beleg, maar wat heb je toen tegen Bearclaw gezegd voor ik Crowcall en Frayhowl weg gehaald werden? Om ons te straffen voor onze mening uit te komen en proberen het zonder gevangene af te handelen?' vroeg Scar die niet veel kalmer was geworden en keek zijn leider nu recht aan waardoor hij de wond dan wel zag die Scar ergens anders had opgelopen, maar desondanks dat alles wilde hij het gewoon weten of het het idee van zijn leider was geweest of dat Bear op eigen houtje had gewerkt? Scarface's ogen verrieden een boosheid, maar ook een zekere teleurstelling in zijn blik die hij hiermee prijs gaf. Natuurlijk wist Scar het niet zeker, maar hij moest het weten of het Stallionstar's idee was geweest om hem en de andere twee windclan katten voor verraders en code schenders uit te maken en daarmee hun ook nog eens te straffen. Echter hield hij de ogen van zijn leider niet vast en keek de crème kater naar zijn poten. Hij had toen met Bear kunnen blijven vechten tot een van hen het op had gegeven, maar uit verstandigheid weer hield Scarface zich van een gevecht, maar hij zou het geen tweede keer doen daar was Scarface zeker van. Ondertussen dat hij aan het wachten was kneden hij de grond onder zijn poten met uit geslagen nagels waardoor hij diepe vorens maakten in de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Coming back late 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Coming back late   Coming back late Icon_minitimewo 2 okt 2019 - 19:31



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Er lag nog altijd boosheid in de ogen van Scarface toen die weer tegen hem begon te spreken. 'Klopt zoiets heb je ook gezegd tijdens het beleg, maar wat heb je toen tegen Bearclaw gezegd voor ik Crowcall en Frayhowl weg gehaald werden? Om ons te straffen voor onze mening uit te komen en proberen het zonder gevangene af te handelen?' miauwde hij die hem even recht aan bleef kijken waardoor zijn oog op een wond viel op zijn wang. "Heeft Bearclaw dat gedaan?" vroeg hij doelend op de wond bij Scarface's gezicht. "Bearclaw heeft strikte orders gekregen van mij die tussen mij en hem zijn. Verwondingen horen daar niet bij" miauwde hij kalm en bewoog de punt van zijn staart. Hij kende Bearclaw al langer als vandaag en verwachtte dan ook niet dat de bruine tom zijn eigen Clangenoten aan zou vallen. Als hij een paar katten moest noemen die altijd voor hem klaarstonden was Bearclaw er een van, die kater was loyaal naar de Clan.

Scarface bleef naar beneden kijken en begon de grond te kneden met uitgeslagen nagels. "Scarface, kalmeer" miauwde hij rustig maar met een duidelijk bevel in zijn stem. "Wat is er precies gebeurd toen jullie werden meegenomen door Bearclaw?" vroeg hij en hij kantelde zijn kop lichtjes. Er was overduidelijk iets gebeurd op dat moment en het zat de crème kater hoog, zoveel kon hij wel zien aan hem.



notes: -



Coming back late JXidV8r
Coming back late Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Coming back late DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Coming back late   Coming back late Icon_minitimewo 2 okt 2019 - 22:06

De vraag van zijn leider liet hem even met zijn oren bewegen. Natuurlijk had Bearclaw die wond niet veroorzaakt op zijn wang, maar eigenlijk kon hij de bruine Tom er wel voor laten opdraaien, maar meteen sprak een zachte stem achterin zijn hoofd dat hij Bearclaw dan een bewijs gaf dat Scarface niet te vertrouwen was. Scarface werd uit zijn gedachtes getrokken toen Stallionstar verder sprak en hij de kater voor zich weer aan keek. Met een half opgeluchte toch vragende blik, maar hij wist dat vragen stellen niets zou uit halen dus zweeg hij daar verder over. Scar schudden zijn kop om weer helder te worden al stopte hij nog niet met het klauw kneden van de grond. 'Nee dat heeft Bearclaw niet gedaan. Ik ben slaags geraakt met een bloodclanner in de Wastelands bij Starlake. Eigenlijk had ik daar tot rust willen komen, maar ben daar wel een groot deel van mijn frustraties kwijt geraakt door het gevecht.' bekende Scarface eerlijk en voelde zijn andere verwondingen prikken die zo op het oog in het donker slechter te zien waren dan die in zijn gezicht. Echter stopte de crème kater met het mishandelen van het territorium toen zijn leider hem vroeg te kalmeren. Een diepe zucht verliet zijn mond en hij voelde hoe droog zijn keel eigenlijk wel niet was, maar voorlopig zou hij toch geen water kunnen gaan drinken. Echter wilde Stallionstar natuurlijk weten wat er gebeurd was en Scarface's staart punt bewoog met schokjes toen hem dat gevraagd werd. Nu kon hij er niet meer onderuit komen en Scar zuchten nogmaals. 'Wel we vertrokken allemaal vanaf het rivierclan kamp met zijn vijven. Eerst was ik net als de rest in de veronderstelling dat we terug naar ons kamp toe gingen, maar Bearclaw die Crowcall al vanaf het rivierclan kamp vast hield in haar nekvel sleurde haar verder van het kamp af voor hij haar tegen de grond smeet en ons verraders en code brekers noemde. Daarna begon hij op Crowcall in te slaan met zijn voorpoten. Eerst stond ik als aan de grond vast genageld door ongeloof dat dit gebeurde. Daarna kwam mijn lichaam zelf in beweging en probeerde ik Bearclaw bij crowcall weg te krijgen. Eigenlijk wilde ik hem bij haar weg krijgen en hem tot reden brengen door een schijnbeweging te maken. Lavenderstorm was nog net eerder dan ik, maar ik kon mezelf door de vaart die ik had niet meer stoppen. Ja ik had mijn klauwen in die schijnbeweging uit geslagen, maar nog voor ik hem raken zou haalde ik mijn klauwen al weer terug en riep hem toe dat we geen verraders nog code brekers waren en wie kitnappers hielp juist de code brekers en verraders waren. Ook zei ik dat dit meer een Bloodclan actie was dan eentje die van de windclan zou zijn, maar Bearclaw wilde niet luisteren en viel me inplaatst daarvan aan en beweerde dat ik hem probeerde te vermoorden...' Scar werd overmand door beelden die zich die dag gebeurd waren en hij stopte even om die beelden uit zijn hoofd te schudden voor hij weer verder ging met zijn verhaal. 'Daarna heb ik nog een paar klappen van Bearclaw weten te ontwijken al heeft hij me ook verschillende keren weten te raken, maar toen ben ik over hem heen gesprongen en nog over mijn schouder naar hem geroepen dat ik voor de clan ging jagen en ben weg gerent. Ik... ik ben geen lafaard maar dit was geen gelijke strijd. Ik weet niet wat hem bezielde zo tegen ons uit te vallen nog hem ik contact gelegd met Crowcall of Frayhowl om te zien of die... die...' Geflikte gek had Scar willen zeggen, maar hij kon het niet. Scar had zichzelf geprobeerd af te leiden door s'morgens vroeg nog voor de eerste katten op stonden en pas heel laat weer terug te keren zodat hij geen echt contact kon leggen nog Bearclaw en Stallionstar of Sabrefur tegen te hoeven komen meer uit angst dat hij hen meer bewijs zou kunnen geven dat hij zijn clan niet trouw was door met Crowcall of Frayhowl te gaan praten. Niet dat hij wist of de drie katten er dan zo over dachten natuurlijk, maar zo'n gevoel kwam er gewoon bij de crème kater op. Natuurlijk hadden ze het nu ook kunnen denken aangezien Scar weinig in het kamp aanwezig was, maar dat besef had hij nu pas. Scar keek half weg met oren die meer van uitputting half om half hingen en plotseling zag hij er doodmoe uit. Scarface was het zat om weg te lopen, maar als Bearclaw hem nog eens voor verrader zou uit maken zou hij de bruine kater eens laten voelen dat hij geen verrader was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Coming back late 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Coming back late   Coming back late Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 14:46



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Voor een kort moment vroeg hij zich af wat er omging in het hoofd van Scarface, als hij niet praatte was het lastig om dingen te bespreken. Net toen de gevlekte kater de Warrior wat aansporing wilde geven begon de crème kater te spreken. 'Nee dat heeft Bearclaw niet gedaan. Ik ben slaags geraakt met een BloodClanner in de Wastelands bij Starlake. Eigenlijk had ik daar tot rust willen komen, maar ben daar wel een groot deel van mijn frustraties kwijt geraakt door het gevecht.' miauwde de kater en hij keek met verwijde ogen naar de Warrior. "Scarface, dat is belangrijke informatie. Als BloodClan hier in de buurt is betekend dat dat ze misschien een aanval plannen of iets anders beramen" miauwde hij verontrust. "Als je ze weer spot zoek een patrol op en jaag ze weg, ze horen in in ons gebied. Zoek Routnose of Lizardpath op om die wond te laten verzorgen" miauwde hij en keek de kater even indringend aan om er zeker van te zijn dat de boodschap was aangekomen.

Daarna vertelde Scarface verder over wat er gebeurd was toen hij met Lavenderstorm, Bearclaw, Crowcall en Frayhowl was weggegaan en hij voelde hoe ongeloof over hem heen spoelde. Wát had Bearclaw gedaan? "Ik zal met Bearclaw gaan praten Scarface. Bedankt voor het vertrouwen om dit te delen" miauwde hij. "Dat was erg moedig" miauwde hij en bewoog de punt van zijn staart heen en weer. "Ik zal ook met Crowcall spreken en Frayhowl" miauwde hij en gaf de kater een knikje.



notes: -



Coming back late JXidV8r
Coming back late Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarface
Member
Coming back late DPKsfdL
228

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scarface
BerichtOnderwerp: Re: Coming back late   Coming back late Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 19:17

Hoewel Scarface er geen aandacht aan had geschonken dat zijn ontmoeting met de bloodclanner een verkenner had kunnen zijn keek hij zijn leider even verschrikt aan aan de gedachten die de woorden van Stallionstar tegen hem sprak eer de crème kater knikte. 'Dat zal ik in het vervolg ook doen, sorry dat ik het niet eerder heb gemeld.' sprak Scarface en boog zijn kop eerbiedig voor hij alles vertelde wat Bearclaw gedaan had. Scar was niet bang voor de bruine kater, maar het was niet eerlijk geweest vanaf het begin al, dus had de windclan kater er ook geen spijt van wat hij gedaan had. Toch voelde hij een zware last van zijn schouders af vallen toen hij de schok van ongeloof van Stallionstar's af kon lezen, maar hij snapte het ook wel. Nu was hij twee keer getuigen geweest van dat de katten in zijn clan iets hadden gedaan wat niet kon... tenminste voor zo ver Scarface het wist. Natuurlijk hadden hij Crowcall en Frayhowl ook niet echt iets gedaan om hun leider te steunen tijdens het beleg, maar dit was Stallionstar's schuld niet geweest, maar die van Sabrefur. Scarface knikte nogmaals en plotseling voelde hij pas echt hoe moe hij echt was. Zijn boosheid ebde weg net als zijn frustratie over de betwisting of Stallionstar er nu wel of niet van af had geweten van wat Sabrefur en Bearclaw hadden gedaan. Het had hem zo bezig gehouden dat de crème kater nauwelijks geslapen had, zelfs overdags sliep hij niet en rusten wel eens, maar altijd met open ogen. In wetenschap dat zijn leider hem er van verzekerd had van niets geweten te hebben en ook met Crowcall en Frayhowl zou gaan spreken en natuurlijk ook met Bearclaw werd zijn staart slap en bewoog niet langer, zijn ogen werden doffer van vermoeidheid en hij voelde dat hij nauwelijks de kracht zou hebben om zijn gevangen prooi terug te brengen naar het kamp voor op de prooi stapel en als al die tekenen nog niet genoeg waren dwong een reusachtige geeuw wel hoe vermoeid de crème kater wel niet was. Hij zou wel 1 of 2 manen kunnen slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Coming back late   Coming back late Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coming back late
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: