They watch us



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 They watch us

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonpaw
Member
They watch us Original
x
80
Actief
"In my dreams I kill him every night"

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw
BerichtOnderwerp: They watch us   They watch us Icon_minitimevr 11 okt 2019 - 11:57

((And yet she dances,))

De vier reusachtige eiken doemden voor de tengere poes. Ietwat geïntimideerd keek ze omhoog, maar de toppen van de bomen waren niet eens zichtbaar door alle laaghangende takken. Eenmaal eerder was ze hier al geweest, bij de tour die haar eerste mentor met haar had gedaan. Zijn uitleg spookte nog in haar oren, over hoe dit de enige plek was waar alle clans in vrede samen kwamen. Het maakte haar nieuwsgierig genoeg om hier weer in haar eentje terug te keren. De stilte overheerste echter en van die vrede kon ze weinig merken nu het geen volle maan was. Met een licht geïrriteerde zucht draaide de sierlijke poes zich alweer om. De bomen waren haar te groot, ze voelde zich er klein onder. En dat gevoel verachte ze.

[Eerste post voor Pepperpaw]


Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
They watch us 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: They watch us   They watch us Icon_minitimewo 16 okt 2019 - 22:00


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Het leek net alsof Starclan een dikke deken van stilte had neergelegd over de vierboom. Het was er altijd zo vredig en stil op het ratelen van de takken na. Pepperpaw had goede hoop dat ze een keertje hier kon zijn met een gathering. Zou haar vader haar binnenkort uitnodigen om mee te gaan? Ze kon enkel hopen. Ze tuimelde voor de verandering een keertje niet naar beneden, ze kwam doelbewust naar beneden gelopen, nieuwsgierig of ze hier deze keer nog katten zou treffen. Acorndust was aan het trainen met Darkpaw, dus alle tijd van de wereld! Ze bevroor echter behoedzaam toen ze zich besefte dat er wel degelijk een kat was. Ze herkende haar.. er stond haar een kitten voor de geest, een kitten die met haar in de nursery gelegen had. "Moon..paw?" besloot ze voorzichtig te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw
Member
They watch us Original
x
80
Actief
"In my dreams I kill him every night"

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: They watch us   They watch us Icon_minitimeza 19 okt 2019 - 18:26

((And yet she dances,))

Haar vacht tintelde van ongemak en Moonpaw was al onderweg met haar weg terug te maken naar eigen terrein, toen ze plots oog in oog stond met een Shadowclanner. Haar was altijd verteld wat op haar hoede te zijn met andere clans, maar deze flame point poes kwam vreemd bekend voor. Moonpaw kwam tot een halt en keek de ander ietwat verward aan, enkel nog meer toen ze dezelfde soort herkenning in diens ogen kon terug lezen. "Moon..paw?" Hoe..? De Windclan apprentice knipperde een aantal keer in stilte met haar ogen, toen ze plots werd overgoten met oude herinneringen in de nursery. "Pepperki- paw," kwam er al even verbaasd uit haar bek rollen. Het was de dochter van... Tinderlight toch? Toen ze héél klein waren geweest speelden ze veel samen, ze wist alle mosbal wedstrijdjes nog vaag naar boven te halen. Een glimlach kwam op haar gelaat. "Pepperpaw! Ik weet jou nog wel!" kwam er vrolijk achteraan, want hoewel ze ienie mienie Moonkit en Pepperkit waren geweest, had ze de ander toen al heel leuk gevonden. "Hoe is het met jou?"


Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
They watch us 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: They watch us   They watch us Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 23:49

Pepperpaw kon het niet helpen om toch wat nerveus met haar oren te wiebelen terwijl ze de reactie van Moonpaw afwachtte. Zou de mooie somali kattin haar herkennen? Pepper moest immers toegeven dat ze Moonpaw en haar broer enkel herkende omdat er niet zo heel erg veel katten waren met hun vachtpatroon. Tegelijkertijd, waren er veel flamepoints aan te wijzen? Toen er herkenning in Moonpaw’s ogen verscheen durfde Pepperpaw voorzichtig te snorren. ”Dat klopt!” miauwde de flamepoint. ”Met mij gaat het wel goed! Met jou dan? Hoe.. hoe is het in Windclan?” Haar stem raakte breekbaarder bij de laatste woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw
Member
They watch us Original
x
80
Actief
"In my dreams I kill him every night"

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: They watch us   They watch us Icon_minitimeza 14 dec 2019 - 23:06

((And yet she dances,))

De gedachten aan Pepperkit, nu Pepperpaw, waren vaag en ver weg, samen gesmolten tot de warme brei aan simpele geuren en spelletjes die ze haar jeugd noemde. Om eerlijk te zijn had ze altijd moeite om er te veel aan terug te denken, omdat tegenover al haar zorgeloze kuren nu opeens ook het ijskoude besef stond dat er zoveel mis was gegaan. "Met mij gaat het ook goed, mijn mentor zegt dat ik een van de snelste apprentices ben die hij kent" snorde ze best wel een beetje trots en zocht stiekem naar iets van jaloersheid of waardering in de blauwe ogen van de ander. "Windclan is... Oké. Maar vertel! Hoe is het daar tussen de schaduwen?" ze stapte iets dichterbij, nieuwsgierigheid in haar licht blauwe ogen. "Mis je het nooit?" ze zou de velden, haar velden, nooit voor iets kunnen ruilen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
They watch us 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: They watch us   They watch us Icon_minitimedo 19 dec 2019 - 16:23


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw sperde haar ogen wat open bij de woorden van Moonpaw, dat wilde ze ook! Pepperpaw schuifelde wat met haar voetje over het gras. “Wat goed!” reageerde ze met oprecht enthousiasme maar toch ook met een hint van jaloezie, “ik ben een hele langzame apprentice.. ik kan niet zo goed jagen namelijk, ik wil rennen maar ik mag alleen maar sluipen,” miauwde ze met een zucht. Moonpaw mocht waarschijnlijk wel rennen! Dat wilde Pepperpaw ook verdorie. “Shadowclan is fijn! Maar.. ik mis Windclan ook wel.. Ik wou dat het allebei kon,” bekende Pepperpaw vervolgens aan Moonpaw.


Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw
Member
They watch us Original
x
80
Actief
"In my dreams I kill him every night"

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: They watch us   They watch us Icon_minitimevr 20 dec 2019 - 1:41

((And yet she dances,))

De waardering van Pepperpaw bracht een wam gevoel teweeg in haar borstkas, vooral de jaloezie die ze toch onder haar woorden kon vinden. Wanneer ze niet zo zeker van zichzelf was, was het de waardering of jaloezie van anderen dat haar weer helder op de poten bracht. "Natuurlijk, gekkie. Je bent van Windclan! Het gras dat je buik kietelt, de grote hemel boven je hoofd, je hoort te rennen," ze kon het zich niet inbeelden om voor altijd gevangen te zitten tussen dat donkere tralies van bomen. "Waarom zou het niet allebei kunnen?" de ondeugende twinkeling in haar ogen sprak boekdelen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
They watch us 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: They watch us   They watch us Icon_minitimema 3 feb 2020 - 20:11


Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw trok een gezicht bij de woorden van Moonpaw. Zoals de mooie poes het vertelde klonk het heel erg simpel, maar helaas viel dat vies tegen. Pepperpaw schudde hierop dan ook zachtjes haar hoofdje. “Rennen is heel moeilijk in Shadowclan, want er zijn veel teveel bomen en heel erg veel modder om in te glijden.” Ze trok kort met haar oortjes en zuchtte. “Ik zou het wel heel erg graag allebei willen daarentegen.”


Terug naar boven Ga naar beneden
 
They watch us
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: