Het dank-je-wel-topic - Pagina 11



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Oceanstar
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 16:21

Ik hoop iedereen te bedanken voor de gezellige tijden hier. Zelfs als iemand chagrijnig is kan diegene hier altijd weer vrolijk worden.
In speciaal wil ik de mensen bedanken waarmee ik mooie storylines heb gehad zoals Daan, bedankt voor het compliment en ons lopende storyline is echt geweldig. Tiger en Ocean moeten nog vele Moons samen zijn. Bunny, eerst met Whitelion en toen met Neverland heb je altijd een grote taak gehad in mijn groei in de rpg maar ook in de verhaallijn van Oceanbreeze. Ze is hoe ze is onder andere door jou! Floriske voor de rust en vriendelijkheid die je uit straald in elk korte berichtje en de prettige communicatie die je hebt. Ook jouw posts zijn vaak kort maar prachtig. De relatie tussen Ocean en Ever is geweldig en ik hoop nog vaak met je te kunnen posten. Bo van Burnetkit etc. Bedankt voor de gezelligheid en het meedenken in verband met de gezondheid van onze kat. Hij is veranderd in een vrolijke drukke stalker maar eet nog niet geweldig. In ieder geval lijkt hij op te knappen. En nog veel meer mensen bedankt, zoals Waz, Mimi, Emma en Julia. En iedereen die ik niet opgeschreven heb :")


Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Oceano10
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 LcrIgCQHet dank-je-wel-topic - Pagina 11 JwNO92gHet dank-je-wel-topic - Pagina 11 EjrsROFHet dank-je-wel-topic - Pagina 11 UK1ajoIHet dank-je-wel-topic - Pagina 11 3qCkg2fp_oHet dank-je-wel-topic - Pagina 11 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 0:11

Alright ik ben ziek en het is laat dus tijd om cheesy te zijn B)
Ik wil even een grote shout-out geven naar Freedje, Beer en Daan. Jullie zijn allemaal echt onwijs lieve mensen met wie ik super graag RPG. Alle topics zijn origineel en blijven lekker lopen, maar afgezien van dat is het ook buiten de RPG om gewoon super leuk met jullie. Ik heb echt heel lang niet echt aansluiting kunnen vinden op dit forum, maar met jullie praat ik ook buiten de RPG om en ik voel me gewoon zoveel meer betrokken en blij dat ik met jullie kan praten, niet alleen als RPG buddies maar ook gewoon als internet vrienden <3

En dan vooral nog even een hele erg bedankje naar Bo2. Mjan ik heb het ook wel persoonlijk tegen je gezegd, maar ik ben nooit zo goed in dit soort dingen typen lmao. Maar toch ga ik het doen want!! Dat moet. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe we van technisch gezien strangers naar wat we nu zijn, zijn gegaan. Hoe?? Ik heb geen idee maar oh boi ben ik blij dat dat is gebeurd. Ik kan uren met je praten zonder moe te worden en het is gewoon altijd gezellig. Als me iets dwarszit, dan weet ik dat ik dat bij je kwijt kan en jij luistert ook gewoon geduldig naar mijn gezeur ondanks dat je ook je eigen shit hebt om mee te dealen en ik apprecieer dat echt, echt heel erg. Ik ben niet altijd even goed in dat te laten zien, maar i really do ;w; Je bent echt een gewleidg persoon en sdhafsdh ik kan niet wachten om je eens in het echt te gaan meeten. Jij maakt RPG'en gewoon leuk als ik geen zin heb en zelfs als ik me niet lekker voel en in niemand zin heb kan ik alsnog blij worden van een berichtje van jou in mn inbox. Ik weet dat je jezelf niet altijd op dezelfde manier ziet, maar je bent zo onwijs getalenteerd, lief en vastberaden. Dat moet je maar goed in je oren knopen, en het is best oké om af en toe gewoon even wat tijd voor jezelf vrij te maken en jezelf eens at leuks te gunnen, ipv altijd er voor anderen zijn!! I love you man you dont even know.

Als laatste ook nog een shout-out naar Hannah, Bunny, Loïs, Linn, Butter, Anouk, Nynke, Yanthe en nog een hele hoop andere mensen ook; ik ken jullie persoonlijk allemaal niet zo geweldig goed, maar posten met jullie maakt me altijd blij!!


oké dat was het hahah


This isn't about right or wrong now
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Icon_minitimevr 17 aug 2018 - 18:48

I want to spread love today <3

Ten eerste een grote shout-out in het speciaal naar Beer! Met jou praten is altijd gezellig en plotjes verzinnen is super leuk!!! Met jou posten is nice en jouw posts zijn altijd geweldig. Ik hou echt van al jouw characters en jouw setjes zijn prachtig <333 love ya

En dan nog een shout-out naar Bunny, Loïs, Kip, Hannah, Lore, Babs, Lianne en Julia want met jullie rpg'en is super leuk en jullie schrijven altijd zo mooi! Bovendien zijn jullie altijd gezellig in het aot en discord! <3

En natuurlijk naar het team omdat zij zo hard voor ons werken en de boel hier zo leuk mogelijk maken!

Liefde voor jullie allemaal <3



Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Swallo12
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 G3K5gZvO_oHet dank-je-wel-topic - Pagina 11 XehOIgmF_oHet dank-je-wel-topic - Pagina 11 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Icon_minitimevr 17 aug 2018 - 23:56

Een bedankje aan Nath, Freedje, Marlie, Rebecca, Kip, Beertje, Dodo en Nynke waar ik altijd mee kan praten, plotten en lachen. Ik weet altijd precies hoe ik een gesprek kan starten en een plot is ook makkelijk gedaan. Het roleplayen geeft mij meer motivatie en inspiratie met hun en soms inside jokes hier en daar.
Ook Elfje voor het overgeven van een obsessie voor de boeken Percy Jackson, die ik nu zeker helemaal ga lezen <3


Daarnaast wil ik eigenlijk iedereen bedanken die altijd hier de boel levend en gezellig houden. Dank jullie wel dat het roleplayen hier nooit saai of stom is geworden <33


Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 ZHqaAJF
Everything’s free if you run fast enough

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Icon_minitimezo 19 aug 2018 - 22:49

Ja hoor jongens het is weer wholesome hour met Kip B)

Even naar Jamie omdat RPG'en gewoon super leuk met je is, niet alleen hier maar ook met onze probleem kinderen op telegram. Je bent een super gezellig, getalenteerd en creatief persoon waar ik uren mee kan praten en plezier kan hebben<3 Je hebt echt oog voor detail en weet alles zo super goed uit te werken, iets waar ik echt respect voor heb. Ook wordt ik gewoon blij van met je praten en dingen uitwerken. Super blij dat ik je beter heb leren kennen, zou het nooit meer anders willen!!!!

Also naar Babs omdat je altijd zo'n frisse blik op dingen hebt. Je houdt de rpg spannend, niet alleen nu maar ook vroeger al. Ik was altijd zo impressed als ik je topics met Strawberry of Smokegaze las :'D En ook all die essays die je schreef waren spot-on. Ook nu weet je vrijwel single handedly de tribe weer in leven te schoppen en zo gaat het lijstje door. Je karakters zijn zo lekker anders dan de status quo en ook buiten de RPG ben je super behulpzaam en vriendelijk. Gewoon zo'n persoon die je positief blijft verbazen. Dus, complimenten voor dat! <3

En naar Hannah omdat je gewoon zo'n leuk persoon bent. Je karakters zijn verrassend en super grappig, ik vind het absoluut geweldig wat je met Chicken gedaan hebt! Hij is heerlijk origineel en leuk. Maar ook buiten de RPG ben je gewoon super gezellig. Die dingen die je op instagram stuurt laten me altijd hard lachen en je bent ook gewoon heel erg aardig. Thanks for that!!

Naar Nynke ook eventjes, omdat ook jou karakters super uitgewerkt zijn. Ik ben weak voor sterke, vrouwelijke karakters zoals Swallowflight, maar ook Coyotepaw is zo'n heerlijke herrieschopper. Ik ken je buiten de rpg niet super goed, maar je bent altijd vriendelijk en posten met jou is altijd leuk <3

En natuurlijk Butter! Je bent altijd spot-on met alles regelen en je hebt het leaderschap met Oceanstar zo goed in de hand. Het is je eerste keer dat je een hele drama clan moet leiden, en je doet het echt super! Ook zijn onze topics altijd leuk en met jou plotten of chatten maakt me altijd blij!

En omdat ik anders wel een heel groot boekwerk ga opzetten bedank ik tegelijk Marlie, Mimi, Yanthe, Rebecca, Quinty, Anouk, Cynthia, Beer, Loïs, Luca,Lore en nog veel meer omdat ik altijd zo heerlijk met jullie kan posten. Topics blijven spannend, verhaallijntjes komen zo'n beetje uit de lucht vallen en ook gewoon op chat zijn jullie gezellige, leuke mensen die allemaal zo creatief zijn!

Alright, dat was misschien wat lang maar ik wordt gewoon blij van dit topic :')


You thought I was a pet,
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Hmmm123
You thought wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Icon_minitimedi 24 dec 2019 - 23:18

Oef, bijna 2020. Ik vond dat het tijd was om dit topic even weer het leven in te blazen en wat mensen te bedanken in mijn leven. Het ging met ups en downs, maar jullie waren er voor me <3 Of dat nou sinds kort is of voor al een langere tijd! Jullie zijn allemaal lieverds en ik hou van jullie allemaal! Ook degene die nu leest, ja jij, ook jij bent deel van mijn leven en ik hou van je! Thanks voor alle leuke dingen in de RPG! <3

Maar goed, er zijn een paar mensen die ik even persoonlijk wil bedanken. Mensen die de afgelopen tijd veel voor me hebben gedaan <3.

Als eerste, Babs. Echt, je bent een geweldig persoon en laat niemand anders je iets anders aan praten! Heerlijk om soms gewoon lekker te praten over katten of gewoon puur kattenfoto’s naar elkaar te sturen HAHA. (en stop met me te pushen om nieuwe accounts aan te maken B( nee geintje ik hou van je.) Tijdens een moeilijke periode in m’n leven bood je me een luisterend oor aan, kreeg je ook helaas zelf wat problemen door (oeps, sorry again :”D). Je ging zelf ook door wat dingen dit jaar en ik sta voor je klaar!! Ik weet dat ik echt niet goed ben in advies geven enzo maar je weet dat je altijd mag aankloppen over whatever te zeuren!! Zelfs als het over een pak melk gaat idk :”D. Anyway, je bent geweldig Babs. Echt. I love you <3

Dan komt nu Mim, thanks voor de leuke fotoshoot met mn prachtige kinders. Het was super gezellig maar hey, dat is het bijna altijd wel als we meeten B). Ik vertrouw je nog steeds niet met dit ‘De Plan’ gedoe, maar je bent echt een toffe meid <3.

Ook wil ik wat plotters bedanken voor de leuke plots die we samen hebben, samen met Falcon een beetje hihi.

Kip!! Mn mentor!! Boy had ik niet zien aankomen dat ik met Falcon de medicine cat apprentice zou gaan worden onder Routnose. Kip, je bent een super gezellig persoon waar ik altijd echt goed mee om kan gaan! Ook al praten we misschien niet super vaak, je bent geweldig en posten op topic’s die ik met jou heb doe ik altijd met zoveel plezier <3 Dankjewel voor alles! Zowel van in het verleden als in de toekomst. Ik hoop ook dat we eens vaker aan praten toekomen hehe <3

Jamie! First of all geez!! Dankjewel voor de prachtige tekening van mijn Falcon baby ;v; Ik ben er echt verliefd op, maar dat heb je al wel gehoord hehe. Wij praten ook niet veel, maar de keren dat we praten is het echt geweldig en lachen. Je bent echt super aardig en nice! Je bent zo open naar iedereen om te praten en dat vind ik echt een super goede eigenschap! Je bent een schat van een mens en ik vind onze topic’s ook altijd zo leuk hihi. Van de lieve Spark met zijn favoriete oom Fox, tot Falcon en Primrose! Man, jouw karakters zijn altijd zo mooi uitgewerkt en daar heb ik zoveel respect voor! <3

Bunny! Ik wil je (heerlijk laat en allang gedaan) super erg bedanken dat ik Falconpaw mocht gaan bespelen onder Amberstorm. De topic’s die tussen lopen zijn heerlijk dramatisch. Ik geniet van hun topic’s, vooral omdat het zoveel emoties zijn en er voortgang(!!) in komt. Maar niet alleen met Amberstorm heeft Falcon goede topic’s, want nu ook met Bloom! Thanks voor alle leuke topic’s die we samen hebben! En thanks voor de leuke tijd die we hebben in de server als we aan het chatten zijn <3

Het team!! Echt, ik wil jullie voor zoveel dingen bedanken. Ik wil jullie bedanken voor het feit dat jullie de site zo goed draaiende houden en dat jullie steeds met zulke leuke dingen komen om de rpg interessant te houden! Dit kon allemaal niet gebeuren zonder jullie inzet, dit doen jullie ook maar in jullie vrije tijd en dat is natuurlijk wel iets om even aan te stippen. Jullie kunnen trots op jullie zelf zijn, dat jullie zo’n mooie site hebben die nog steeds actief is. Echt, dankjullie wel voor alles wat jullie doen!! En niet alleen dat, ik wil jullie ook heel erg bedanken voor de kans die ik heb gekregen met Falconpaw. Ik wil jullie bedanken voor het vertrouwen dat jullie in me hebben om deze rang op me te nemen. Echt, dankjewel. <3.

En nu iemand die ik tot het laatste heb bewaard, maar zeker niet de minste is. Ik weet ook niet of je verwacht had om hierbij te staan en misschien ook wel, ik weet het niet. Maar je verdient hier zeker wel bij te staan! Lieve, lieve Renske!! Man oh man zolang praten we nog niet eens privé maar jeetje. Als we praten lijkt het net alsof we elkaar al jaren kennen de manier waarop wij aan het praten zijn en dan vooral ook waarover we aan het praten zijn HAHA. Alle deets komen elkaars kant op, tot stuk gaan aan toe. Meid, je bent echt zo grappig en leuk. Ik kijk altijd uit naar onze grappige gesprekken en wat er nou weer van zou gaan komen. En dan onze 10.000 topic’s die we hebben waar we er nog veel meer van gaan krijgen ook. Onze topic’s groeien steeds meer verder en het maakt ons niet eens wat uit. Ondanks dat je soms zegt dat t teveel is ( :< ) vind je het stiekem niet erg, dat weet ik ook wel!! (; Echt heel erg bedankt voor al die super leuke gesprekken. Ik kan niet wachten tot we samen gaan stappen, want dat wordt zeker een ding!!! En in de tussentijd sturen we elkaar gwn alle deets door als de ander gaat stappen HAHAHA. Wordt lit. 2020 wordt super lit met jou, dat weet ik nu al B) Verander alsjeblieft niet, want je bent echt super grappig en lief. Volgend jaar wel kalm aan doen met je weet wel wat (; Waar je toen een mooie sticker van stuurde in onze chat. Bedankt dat je er bent, is basically waar ik je voor wil bedanken. Bedankt voor alles, in deze korte periode <3. Op naar nog veel meer lachen, plots, topic’s, het-niet-pushen-om-accounts-aan-te-maken-danku, uitgaan, katten knuffelen, en andere gekke dingen die zeker gaan gebeuren komend jaar bij ons in de chat. Love you gek kind <3

Ik ben klaar voor 2020, samen met alle mensen hier op deze site, zodat we er samen weer een prachtig jaar van kunnen maken! Dankjewel iedereen voor dit prachtige jaar. Mensen zullen nog wel komen en gaan, maar weet dat er altijd een plekje hier is voor je op warrior cats en anders staat mijn discord altijd open voor gekke, gezellige, emotionele, luisterend-oorende gesprekken! Zonder jullie was ik niet geweest wie ik wilde zijn en om dit gekke wisselvallige jaar af te sluiten wilde ik even mensen uitgebreid gaan bedanken voor dit jaar. Ik kan niet wachten om erachter te komen wat voor meer mooie herinneringen we met elkaar gaan maken! <3 Oh. En fijne kerst iedereen! <3

Kleffe Bo out xoxo


그대는 나의 이야기였다
Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: