a story behind a story



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 a story behind a story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitefur
Member
a story behind a story DPKsfdL
Eden
108
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior [Moorrunner]
Whitefur
BerichtOnderwerp: a story behind a story   a story behind a story Icon_minitimeza 26 okt 2019 - 0:23

Hellootjes!
Whitefur heeft een tijdje terug kittens gehad, (alweer 3 maanden c:)
En ze gaan steeds een grotere rol in haar leven spelen, net zoals de vader.
spijtig zijn geen van de kits actief, noch de vader.
dus nu ben ik opzoek naar een aantal nieuwe kits,
dit mogen gewoon bestaande accounts zijn en gezien de apprentice boom leek dit een geschikt moment aangezien de kits in de volgde ceremony apprentice hoorde te worden.

de vader moet een tunderclanner zijn, de oude vader was dit ook,
en ook ed vader van Whitefur zelf (half tc half wc. Wat Whitefur 25% tc maakt) en de kittens uiteindelijk ook 75% tc en enkel 25% wc (genoeg wiskunde voor vandaag)

dus ik ben opzoek naar een aantal kits en een tc daddie.

de kittens hoeven niet van naam te veranderen, wss enkel de bloodline.

xx


a story behind a story Nusjice
Terug naar boven Ga naar beneden
Darktrail
Member
a story behind a story Mini-avatar-Darkpaw
348
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darktrail
BerichtOnderwerp: Re: a story behind a story   a story behind a story Icon_minitimeza 26 okt 2019 - 9:10

Ik heb wel een Donderclan kater mocht je op jonge katers vallen. Leafface is dan wel 13 maantjes jonger, maar hij is een actieve kater en ik probeer hem ook in zoveel mogelijk actief in topic te houden.


Hydra - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ - Moonpaw - Crow • - Scarface
Terug naar boven Ga naar beneden
Scruffy
Member
a story behind a story DPKsfdL
2
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 82 moons ☾
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Scruffy
BerichtOnderwerp: Re: a story behind a story   a story behind a story Icon_minitimeza 26 okt 2019 - 12:38

Mag er een kitten in Thunderclan leven, die meegenomen is door de vader?


a story behind a story WX17F3N
scruffy
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
a story behind a story 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: a story behind a story   a story behind a story Icon_minitimeza 26 okt 2019 - 12:39

Darkpaw schreef:
Ik heb wel een Donderclan kater mocht je op jonge katers vallen. Leafface is dan wel 13 maantjes jonger, maar hij is een actieve kater en ik probeer hem ook in zoveel mogelijk actief in topic te houden.

Hallo Darkpaw!

Helaas zijn lapjes/schildpadkatten altijd vrouwelijk. Indien ze mannelijk zijn is dit door een genetische fout (in de X-Y chromosomen) waardoor ze bijna altijd onvruchtbaar zijn. Aangezien vruchtbare lapjes/schildpad katers zo'n hoge uitzondering zijn, hebben we op Warrior Cats in de regels staan dat deze katten altijd onvruchtbaar zijn om nog een beetje realisme na te streven. Helaas kan Leafface dus geen kittens krijgen.

Bedankt voor je begrip!

Groetjes,

Babs/Pepperpaw namens het team.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pebblepaw.
Member
a story behind a story NINTCHDBPICT000556913256
Blake
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pebblepaw.
BerichtOnderwerp: Re: a story behind a story   a story behind a story Icon_minitimeza 26 okt 2019 - 13:29

Scruffy schreef:
Mag er een kitten in Thunderclan leven, die meegenomen is door de vader?

mocht de vader het daarmee eens zijn kan het zijn dat de vader idd een kitten in zijn eigen clan wilt
dus ja
maar dit gebeurt dan later in het verhaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Darktrail
Member
a story behind a story Mini-avatar-Darkpaw
348
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darktrail
BerichtOnderwerp: Re: a story behind a story   a story behind a story Icon_minitimeza 26 okt 2019 - 19:05

Dat weet ik zelf ook ik ik heb namelijk zelf ook katten. Maar toch bedankt voor de regel die ze hier op gezet hebben Babs. Die had ik nog niet in het reglement zien staan Wink


Hydra - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ - Moonpaw - Crow • - Scarface
Terug naar boven Ga naar beneden
 
a story behind a story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: