[wren] breakfast for two



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [wren] breakfast for two

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cougar •
Member
[wren] breakfast for two NINTCHDBPICT000556913256
Blake
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cougar •
BerichtOnderwerp: [wren] breakfast for two   [wren] breakfast for two Icon_minitimezo 27 okt 2019 - 14:47

(( It is never too late to be what you might have been.  ))
Cougar opende langzaam zijn groen gele ogen, hij knipperde tegen het zwakke zonlicht dat hier en daar naar binnen scheen door de ingang. Hij strekte zijn bek in een luide geeuw. Een rilling liep over zijn rug, het begon steeds kouder te worden. Het zal niet lang meer duren voor de time of frozen water zou aanbreken. Nog steeds wat stijf van de slaap wandelde hij zijn bed uit richting de stapel met prooi. Hij had de avond er voor ook niet gegeten en zijn maag rommelde als ik weet niet wat. Wat kieskeurig boog hij voorover op het best wel karige hoopje, beter ging hij zo eventjes jagen in zo verre hij dat kon. De to-be koos een kleine maar malse valk en wandelde terug richting de to-be den. Hij keek in het rond, zoekend naar iemand waarmee hij de prooi kon delen. Al snel herkende hij de gevlekte vacht van Wren, "Hwoi wren, wil je ookw mweeeten?" murmelde hij, de woorden tegengehouden door de prooi in zijn bek.

Wren


[wren] breakfast for two Giphy
“I've only got forever and forever is fine”
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
[wren] breakfast for two Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: [wren] breakfast for two   [wren] breakfast for two Icon_minitimema 28 okt 2019 - 0:07


Wren was die ochtend niet uit haar nest gekomen. Ze had namelijk helemaal geen zin om Day weer te zien en te praten over hun stomme training. Ze was er nog steeds kwaad om. Ze wilde graag trainen, ze wilde beter worden, maar Day maakte dat onmogelijk met opdrachten dat ze naar stenen moest kijken en over nadenken waarom dat nuttig was. Hoe leerde ze hier nou de grot mee beschermen? Hoe leerde ze nu vechten en arenden neerhalen door erover te peinzen waarom stenen niet konden lopen. Ze draaide zich nog een keer om in haar nest en sloeg haar poten over haar gezicht terwijl ze nog enkele keren terwijl ze verder kniesde om de kwestie en waarom ze Day niet mocht.
Totdat ze opeens een stem achter zich hoorde. Ze spitste kort haar oren en herkende de stem als Cougars zijnde. Hij vroeg of ze wat eten wilde. Wren had absoluut geen trek, ze had gister immers geen drol gedaan. ‘Nee,’ miauwde ze dan ook fel tegen de kater, waarna ze haar kop weer op haar poten legde en knorrig voor zich uit staarde. Ze had eigenlijk helemaal nergens zin in. Waar ze eigenlijk altijd enthousiast was, had Day dat bijzonder goed weten te verpesten. Hij zou haar vandaag waarschijnlijk toch weer niet de grot uit laten. Dus wat voor zin het had?




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Cougar •
Member
[wren] breakfast for two NINTCHDBPICT000556913256
Blake
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cougar •
BerichtOnderwerp: Re: [wren] breakfast for two   [wren] breakfast for two Icon_minitimema 28 okt 2019 - 0:44

(( It is never too late to be what you might have been. ))
Wren spitste kort haar oren bij het oren van zijn stem, "Nee" miauwde ze daarna fel en ze legde haar kop weer op haar voorpoten. Voorzichtig kwam cougar wat dichterbij en ging vervolgens half voor, half naast haar liggen en liet de valk voor zijn neus vallen. "Wat is er?" hij was dit gedrag helemaal niet gewend van de to-be, normaal was ze veel opgewekter. En veel vrolijker. Ze was altijd het zonnetje van de to-be's den geweest. "Waar zit je mee?" vroeg hij. De kattin leek duidelijk niet in haar hum, misschien iets met de training? Ze had immers Day als mentor. Niet dat hij uit ervaring sprak, gelukkig niet. Maar naar horen kon de chief nogal eh... Spiritueel overkomen. Over de wolken, stenen alles. Overal zag hij iets in ofzoiets. Sommige vonden het irritant maar negeerde het. Cougar vond het degelijk fascinerend en best wel leerzaam. Ookal hield hij zelf meer van de feiten.


[wren] breakfast for two Giphy
“I've only got forever and forever is fine”
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
[wren] breakfast for two Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: [wren] breakfast for two   [wren] breakfast for two Icon_minitimedi 29 okt 2019 - 23:57


Cougar begreep de hint niet. Nee, hij kwam ook nog eens dichterbij terwijl ze al nee had gezegd. Vervolgens vroeg hij wat er aan de hand was. Ze tilde even haar kop op, waarna ze iets meer richting hem keek. Daarna liet ze hem weer in het mos vallen en slaakte een gefrustreerde kreet uit. ‘Day!’ riep ze toen uiteindelijk uit. ‘Hij laat me niets anders doen dan in de grot zitten, naar stenen kijken en dan praten over waarom ik naar stenen moet kijken,’ legde ze gefrustreerd uit. Hij zou vast zo meteen haar komen ophalen voor weer een stomme training. Bah! ‘Ik doe helemaal niets! Ik leer helemaal niets! Zo duurt het nog eeuwen voordat ik een echte cave-guard wordt. Turtle en Rumble gaan me inhalen en dan ben ik als laatst.’ Nee, dat kon al helemaal niet. Day was echt waardeloos als mentor. Ze wilde vechten, leren hoe ze de Tribe moest beschermen tegen het gevaar. Stenen waren geen gevaar. Ze voelde zelfs traantjes opkomen toen ze eraan dacht hoe boos ze was. En Wren huilde nooit.




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Cougar •
Member
[wren] breakfast for two NINTCHDBPICT000556913256
Blake
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cougar •
BerichtOnderwerp: Re: [wren] breakfast for two   [wren] breakfast for two Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 11:14

Cougar • schreef:
(( It is never too late to be what you might have been.  ))
Wren ratelde een heel verhaal over Day die haar naar stenen liet kijken, en over stenen liet praten. En over hoelang het nog zou duren tot ze uiteindelijk cave-guard zou worden. Cougar knikte melevend. "Hey, kop op. Ik ben al twaalf manen en heb net mijn eerste trainingen er op zitten, je hebt nog zat tijd. Het komt heus wel goed. Day weet wat hij doet." miauwde hij, hij probeerde de kattin niet te kwetsen. Maar het was wel waar, Wren was waarschijnlijk veel wijzer dan hem ondertussen. En ze was ongeveer 7 manen, hij was er 12. Zijn broers zouden volgende maan al officieel cave-guard e prey-hunter worden. En hij zat nog steeds de basis lessen te volgen. "En je hebt toch geleerd?" vroeg hij. Ze moest toch wel iets nuttig meegekregen hebben?


[wren] breakfast for two Giphy
“I've only got forever and forever is fine”
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
[wren] breakfast for two Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: [wren] breakfast for two   [wren] breakfast for two Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 0:13


Wren was helemaal niet van plan om "op te koppen". Nee, dat had haarzelf beloofd om de grootste pijn in Days staart te zijn totdat ze weer eens wat leuks gingen doen. Maar Cougar begreep er niets van. Hoe kon het ook? Hij had vast een hele leuke mentor die hem alle leuke dingen leerde, zoals vechten en het jagen in een patrouille om de jagers te beschermen.  ‘Jij bent een uitzondering,’ snauwde ze op zijn opmerking dat hij al 12 moons en nog steeds een beginner was. Hij had last van weet ik veel gehad. Hij was eigenlijk nog een grotere loser dan zij was! Nukkig wende ze haar kopje weer af. Het deerde haar niets of haar woorden misschien pijn hadden gedaan. Het deerde haar niets dat hij haar probeerde op te beuren. Nee, ze was helemaal verzwolgen in zelfmedelijden, in woede jegens haar mentor, in verontwaardiging, ongeloof dat dit nou juist haar moest overkomen. Zij, die het meest fanatiek was van iedereen. Wat had ze misdaan om dit te moeten verdienen? Haar ogen schoten vuur toen Cougar vroeg of ze had geleerd. ‘Je luistert ook niet, hè?’ hapte ze kwaad naar de kater. De vonken sprongen bijna van haar vacht, zo kwaad was ze om die opmerking. ‘Ik leer NIETS!’




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Cougar •
Member
[wren] breakfast for two NINTCHDBPICT000556913256
Blake
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cougar •
BerichtOnderwerp: Re: [wren] breakfast for two   [wren] breakfast for two Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 22:03

(( It is never too late to be what you might have been.  ))

Wren keek hem verontwaardigd aan, "Jij bent een uitzondering," snauwde ze, Cougar trok zijn bek open om een antwoord te geven maar sloot hem weer toen de ogen van de jongere To-be vuur schoten, "Je luistert ook niet, hè?" miauwde ze kwaad. Cougar drukte zijn oren een beetje naar achter, wat had ie toch fout gedaan? "I-k wou je niet kwetsen.." stamelde hij een beetje verbijsterd door de pit van de gevlekte poes, "Ik leer NIETS!" kaatste ze, haar woorden galmde door de grot heen. Hij snapte dat ze niks anders wou als zo snel mogelijk cave-guard worden en natuurlijk deed ze haar best, dat deden ze allemaal. "Het spijt me," miauwde hij voorzichtig, nog steed niet zo goed wetend wat hij moest zeggen. Day was op zich best wel oke. Ookal kon hij een andere manier van denken hebben als sommige gewend waren, maar stiekem leerde ze heel veel van hem. Schoot door zijn kop, als hij later terug dacht aan zijn tijd dat ie de sick cat den doorbracht. Hij haatte het om opgesloten te zitten terwijl zijn broers trots als to-be's rond dartelde. Eenzaam en verveeld waren de enige woorden die die tijd konden beschrijven. Maar later besefte hij dat hij best wel wat dingetjes had geleerd. "Je hebt toch wel iets geleerd? Ookal voelt het niet zo." de laatste zin miauwde hij er iets zachter achteraan. Bang dat hij Wren weer boos zou maken.


[wren] breakfast for two Giphy
“I've only got forever and forever is fine”
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
[wren] breakfast for two Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: [wren] breakfast for two   [wren] breakfast for two Icon_minitimewo 6 nov 2019 - 23:33

Wren hoorde de pogingen van Cougar niet eens om zich te verontschuldigen, om haar te sussen. Nee, ze was een wildvuur, die alles kon verzwelgen dat op haar pad kwam en wat maar brandbaar was. Haar ogen weergaven datzelfde vuur, diezelfde woede. Alles waar ze maanden voor had gedroomd, was opgegaan in rook. Ze wilde het liefst weer in haar nest gillen toen ze er weer over nadacht. Maar Cougar wist haar woede weer precies aan te wakkeren, door gewoon dezelfde stomme opmerking weer te maken waar ze net zo kwaad om was geworden. ‘Hoe dik is jouw schedel?’ snauwde ze naar hem. Je zou denken dat als hij was ouder was, hij ook wel een beetje snuggerder zou zijn. Maar nee, hij bewees maar dat zijn brein vol bijen zat. Moest ze hier nog moeite in steken. Ze krulde haar weer op in haar nest, haar kop verscholen tussen haar poten en de tranen van woede ontstonden in haar ooghoeken. Ze wilde helemaal niet meer trainen. ‘Ga jij maar eens een uren naar een steen kijken en vertel wat je hebt geleerd. Maar ik kan je wel vertellen: niets!’ bromde ze kwaad, waarna ze een keer snikte en haar neus helemaal verschool in het mos.




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
 
[wren] breakfast for two
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: To-be's Den-
Ga naar: