A short break.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A short break.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: A short break.    A short break.  Icon_minitimezo 27 okt 2019 - 16:58

De schemering begon al langzaamaan te vallen, maar daar trok Darkvoid zich vrij weinig van aan. Hij was sowieso iemand die beter in het donker functioneerde dan bij daglicht. En hoewel hij van zijn slaap hield, hield hij ook van het door het woud dwalen wanneer de enige lichtbron de heldere maan was. En hun voorouders die op hun neerkeken vanuit StarClan, natuurlijk. Soms ging hij op zijn rug liggen en keek hij naar boven, zijn gedachten afdwalend naar zijn favoriete grootouder die StarClan nog maar recent geleden bezocht had. En hij was nooit meer teruggekomen, maar niets was sterker dan een levendige herinnering in iemands brein. Darkvoid kon zich nog prima herinneren hoe zijn grootouder hem mee had genomen op jacht als zijn mentor dat even niet kon, hoe ze zich vermaakt hadden en hoe trots hij was geweest toen Darkvoid warrior was geworden. En opeens was de ziekte die iedereen in de winterse periode trof hem fataal geworden en was hij naar StarClan gegaan. Soms, als Darkvoid op zijn rug lag en naar zijn voorouders lag te kijken, dan koos hij één specifiek fel glinsterende ster uit en bedacht zich dat dat misschien zijn grootouder kon zijn. Darkvoid schudde zijn gedachten weer helder toen hij koud water tegen zijn poten voelde, hem terugbrengend naar het hier en nu. Het was dan ook nu pas dat hij in de gaten had dat hij gekraak achter zich hoorde. Darkvoid opende zijn bek en deed vervolgens geen moeite om over zijn schouder te kijken. Hij had niets te vrezen van een Clanmate.


+ Eerste post voor Amberhunt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimezo 27 okt 2019 - 17:28

Zijn rode pels begon eindelijk weer mooi te mengen met de kleuren van het woud, zoals elk jaar rond deze tijd gebeurde. Amberhunt hielt van leaf-fall, het maakte zijn jachten langer en zijn gedachten prettig leeg. Soms verliet hij rond dageraad het kamp en kwam dan pas tegen de avond terug. Daarbij kwam nog dat dit een zeer aangename Leaf-fall was, de temperatuur was zacht en de prooidieren waren dus nog niet bezig om zichzelf te verstoppen voor het koude weer. Dit zou in een paar moons wel compleet anders zijn, dan werd de wereld weer koud en zouden de clans honger lijden. En honger leidde tot onrust, en onrust tot conflicten. Nee, Amberhunt keek niet met heel veel heimwee terug op de Leaf-báres die hij had meegemaakt.
Na een rustige patrouille die laat in de middag was teruggekomen had hij het kamp weer verlaten onder het excuus dat hij op jacht ging. En hoewel de kleine kater wel plande om op zijn terugweg te jagen was het voor nu meer een vredige wandeling. Hij was al een heel eind gekomen toen hij stromend water hoorde, wat inhield dat hij het beekje had bereikt. Doordat hij zo in gedachten verzonken was merkte hij de andere kater pas op toen hij hem zag. "Goede... Avond" besloot Amber na een blik op de lucht te hebben geworpen. Hij hoopte maar dat hij Darkvoid's rust niet verstoord had. Niet dat hij daar erg bang voor was, hij had rustig gelopen en had hem net zo rustig begroet.


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimema 28 okt 2019 - 20:56

Darkvoid wachtte af of Amberhunt als eerste zou spreken. En zijn wachten leek beloond te worden; hij werd niet veel later nadat hij de geur had opgemerkt begroet door zijn Clanmate. Darkvoid deed een stapje opzij zodat de twee katten makkelijk naast elkaar konden staan zonder een hinder te vormen voor elkander. “Goedenavond, Amberhunt,” zei hij op een vriendelijke manier. Ze hadden nog niet veel gepraat sinds Darkvoid in de warrior’s den was gekomen nadat hij zijn apprenticesschap had voltooid. Amberhunt was een stukje ouder dan Darkvoid en had ook meer ervaring, waardoor de jonge warrior wel het nodige respect had voor de bijna senior warrior zijnde. Misschien was een simpele ontmoeting bij een simpel beekje op een simpele avond ook wel aanleiding om elkaar beter te leren kennen, al vreesde Darkvoid dat hij niet al te veel sappige details te vertellen had over zijn leven. Hij had eigenlijk nog vrij weinig meegemaakt omdat hij zich zo op zijn taken had gestort dat er soms weinig ruimte voor andere dingen leek te zijn. “Wat een heisa allemaal de afgelopen tijd, hè?” grinnikte hij, doelend op de vreemde gebeurtenissen die zich nog maar recent geleden hadden plaatsgevonden in hun Clan. “Ik vraag me af of wij de enigen zijn die er last van hebben.” Er verscheen kort een frons, maar die liet hij algauw varen. “Maar ik neem aan dat er prettigere onderwerpen om over te praten zijn dan dat. Hoe is het met je, Amberhunt?” Misschien een te persoonlijke vraag, maar hij wist op dit moment niks anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimema 28 okt 2019 - 21:25

Maar hij bleek niemands rust verstoord te hebben, en Amberhunt nam voorzichtig naast de jongere kat plaats. Hij keek schuin omhoog naar de sterren en liet een zorgeloze zucht gaan. Met een vriendschappelijk knikje ontving hij de begroeting van Darkvoid. Dit zou misschien wel een goede gelegenheid zijn om elkaar een beetje te leren kennen. En gelukkig scheen de zwart-witte kater hetzelfde te denken, aangezien hij meteen een gesprek startte. Hij begon over de heisa in de clan van de afgelopen tijd en Amberhunt kon het niet helpen om even te glimlachen. "Er lijkt altijd heisa in deze clan te zijn. Maar je hebt gelijk, op dit moment is het wel bijzonder heftig." Toen hij dat zei besefte de kleine tabby opeens dat hij echt wel een stukje ouder was dan Darkvoid, die zijn hele drama hooguit via anderen had meegekregen. Voordat hij de kans had om nog meer van zijn mening over de kwestie te delen besloot zijn gesprekspartner over te stappen op iets persoonlijkers, de eeuwenoude vraag "hoe is het?" "Zoals je misschien weet ben ik niet de meest joviale in de clan" begon hij glimlachend en naar waarheid. "Maar het gaat goed, Ik heb mezelf al een aantal seizoenen uit de problemen weten te houden en ben wel tevreden zo" Dat was bijna allemaal waar. Op zich was hij tevreden met hoe het nu ging. Maar dat betekende niet dat hij niet van plan was om door te blijven werken om te zien of hij nog verder kon groeien, niet letterlijk natuurlijk. "En met jou? Ik hoop dat het warriorschap je nog steeds bevalt" In zijn toen zat een licht humoristische ondertoon, hij wist namelijk best dat Darkvoid niet net Warrior was geworden.


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 16:39

Amberhunt beaamde dat het hem ook was opgevallen dat er meer heisa was dan gewoonlijk en dat was dat. Waarom zouden ze er te veel aandacht aan besteden als ze het ook over andere dingen konden hebben? Ze konden het verleden toch niet meer ongedaan maken en voor nu scheen er ook niet een directe oplossing te zijn buiten het open houden van ogen en het alert blijven, maar Darkvoid twijfelde er niet aan dat dat de intentie was van elke kat die buiten het kamp ging om een bepaalde taak op zich te nemen. Darkvoid keek met een schuin oog naar de rode tabby toen deze er van uit leek te gaan dat Darkvoid al veel over hem gehoord was. De waarheid was dat Darkvoid niet eens een paar flarden had opgevangen over wat er allemaal gebeurd was rond Amberhunt. Hij was nog maar een apprentice en aan het einde van zijn training geweest toen Amberhunt zijn leeftijd was en onder de apprentices werden dat soort dingen niet snel gedeeld. En als ze al werden gedeeld, dan lette Darkvoid er niet op omdat hij te druk bezig was geweest met overal in uitblinken. “Ik tast hier volledig in het duister, neem me niet kwalijk,” gaf hij dan ook toe aan de warrior. “Ik heb geen idee over welke problemen je het precies hebt, maar wees vrij om ze met me te delen als je erover zou willen praten. Ik zal je niet veroordelen. Het gaat me meer om de kat die je nu bent en niet om wie je vroeger bent geweest.” Tenzij het echt héél ernstig was, maar hij nam aan dat Tallstar Amberhunt dan allang uit de Clan zou hebben geschopt. Dus zo erg kon het niet zijn, wel dan? “Het warriorschap bevalt me prima. Ik heb zowel bij Tallstar als bij Acorndust aangegeven dat ik denk bereid te zijn voor een eigen apprentice, dus we zullen wel zien wat dat dat geeft. Ik doe nu vooral mijn best om de katten in mijn Clan een beetje beter te leren kennen. Ik heb het gevoel dat er dat met mijn training nogal overheen is geschoten.” Hij glimlachte schaapachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 17:51

Aha, hij had het toch niet echt meegekregen. Dat was niet al te vreemd, besefte Amber opeens, hij was immers een stuk jonger en zou op dat moment nauwelijks een apprentice zijn geweest. Misschien werd het gewoon als onbeleefd gezien om over een warrior te roddelen, bedacht hij opeens geamuseerd. "Nou ja, ik wil niet nog een keer te veel de details in duiken, want het is niet mijn lievelingsverhaal. Maar het komt er op neer dat ik mijn zus, die buiten het bos leeft, hier naartoe nam omdat het de enige plek was waarvan ik wist dat ze behandelt kon worden aan haar verwondingen. En toen moest ik uiteraard uitleggen waarom ik contacten buiten de clan had. Ik zette mijn familie voor de clan, en dat was een groot probleem... En dat snap ik nu ook helemaal" legde hij zo snel mogelijk uit. Het was waar, hij had zeker geleerd van de ervaring. Hoewel het een flinke duistere tijd en een vernietiging van zijn mentale welzijn had gekost, hij was er nu beter uitgekomen. "Dat is mooi om te horen, en ik denk dat je het geweldig zal doen. Wie weet, misschien heb je geluk wanneer Slatefur's jongen apprentice worden" Glimlachte hij terug.


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimezo 3 nov 2019 - 15:17

Amberhunt legde kort uit wat er gebeurd was en Darkvoid gaf een knikje. Aan de ene kant kon hij het wel begrijpen omdat ze familie was, maar aan de andere kant was ShadowClan Amberhunt’s Clan en loyaliteit die op de eerste plaats moest komen. Gelukkig besefte de rode tabby zich dat ook en leek het een ervaring te zijn geweest die hem sterker had gemaakt. Als zijn Clanmates hem daar langer op aan wilden kijken, was dat zijn probleem. Het was niet alsof hij een moord had gepleegd of iets dergelijks, al was het voor een Clan natuurlijk niet aangenaam om te weten te komen dat er banden buiten de Clan al langer aangehouden werden zonder dat iemand daar ook maar van wist. “Je Clan is je familie, Amberhunt,” antwoordde hij rustig. “Ik snap dat dat soms zwaar valt, maar je Clan is je eerste loyaliteit boven alles.” Hij zuchtte. “Maar ik snap ook wel waarom dat je het gedaan hebt. Het moet niet makkelijk zijn om familie buiten de Clan te hebben.” Aangezien Darkvoid geen rogue had gezien of geen ceremonie had gevolgd waarbij de naam van een kat veranderd werd naar een Clannaam, nam hij aan dat ShadowClan Amberhunt’s zus weer buiten had gezet nadat ze beter was. En misschien was dat ook maar beter zo. Een rogue hoorde niet thuis in een Clan. Hij gaf een dankbaar knikje toen Amberhunt hem een compliment gaf. “Ik heb het nestje gezien en ik moet zeggen dat ik zeker nieuwsgierig ben hoe hun karakters zich gaan ontwikkelen. Je bent als moeder echt gezegend als je zes gezonde kittens hebt.” Het was niet dat hij zelf geen vader wilde worden, maar hij had nu eerst andere dingen om zich op te richten en bovendien had hij nog geen kat gevonden waarbij hij echt iets voelde. Misschien kwam dat nog wel. “En jij, Amberhunt?” vroeg hij. “Ben jij al een beetje gesettled?” Ook op dat vlak had hij geen idee hoe het zijn Clanmate verging, tot zijn grote schaamte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimema 4 nov 2019 - 7:56

Hij moest een glimlach onderdrukken toen darkvoid dezelfde uitspraken deed als iedereen die het in de Amara-situatie het beste met hem voor had gehad. Ja, zijn clan was zijn familie en die ging boven alles, ja hij wist het. Gelukkig toonde de zwarte kater ook wat medeleven en was het niet alleen maar goedbedoeld advies. "Nee, maar ik heb dat achter me gelaten" Beloofde Amberhunt, bijna volledig naar waarheid. Hij was dan ook blij toen de ander overstapte op het onderwerp van de kittens. En hij merkte pas echt hoe gefocust Darkvoid op zijn taken was toen bleek dat die niks wist over zijn gezin. "Oh ja, ik heb Demonslayer." Miauwde hij met een gelukkige ondertoon in zijn stem. "En zijn twee nestjes, bij elkaar negen kittens" vervolgde hij, opeens beseffend hoeveel hij in dat gezin geïnvesteerd had. Hij was een stuk jonger dan zijn mate en had nu, nu alle kittens apprentice waren, voor het eerst echte rust ervaren.


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimedi 12 nov 2019 - 20:31

Het onderwerp van de rogue zus was afgesloten. Misschien maar beter ook. Hoe minder Amberhunt kon spreken over dat soort dingen, hoe minder het in zijn gedachten zou dwalen en hoe makkelijker hij het er naar verloop van tijd uit zijn kopje kon zetten. Natuurlijk bleef het familie en zou het altijd een zwak punt blijven, maar zoiets kon met tijd minder worden. De pijn werd minder, de herinneringen werden vager. Nieuwe herinneringen zouden de oude vervangen en hopelijk zou Amberhunt daar zijn draai in kunnen vinden. Darkvoid luisterde aandachtig toen Amberhunt over zijn gezin vertelde. Darkvoid had nog niet eerder gehoord over een relatie tussen twee toms, maar wist wel dat het zeker mogelijk was. Zo lang ze maar gelukkig waren, toch? Hij glimlachte. “Negen? Wauw. Hoe doen jullie dat?” grapte hij. Hij keek de tom nu wat serieuzer aan. “En zijn ze alle negen even gezond? In dat geval moet StarClan zeker aan jullie kant hebben gestaan.” Hij glimlachte warm naar de tom, een korte referentie naar hun eerdere gesprek over de rogue. Als StarClan hun zegende met negen gezonde kittens, wilde dat zeggen dat ze niet boos waren over zijn eerdere keuzes. Dat moest Amberhunt goed onthouden als hij ooit aan zichzelf zou twijfelen. “Ik denk dat ik eerlijk gezegd al blij mag zijn als ik genoeg energie overhoud met twee of met drie kittens. Zeker in hun jonge moons lijkt het me toch steeds om met een bang hartje af te wachten hoe het hun zal vergaan.” Hij dacht eerlijk gezegd wel dat hij dat soort sentimentele vader zou worden, al wilde hij dat natuurlijk niet graag toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimewo 13 nov 2019 - 10:51

Hij moest stoppen met focussen op Amare,  het was het niet waard om de dingen die hij hier had op te geven voor familiebanden. Zijn clan had hem daarbij ook harder nodig dan zij,  Amberhunt wist dat zijn zus het wel zou overleven. De kleine tom glimlachte een beetje om de verassing in Darkvoid's reactie.  Ja,  ze hadden er een hoop. Zijn gezicht vertrok echter een beetje toen de ander vroeg of ze allemaal gezond waren. "Één van hen heeft zijn clan verlaten voor de Elite.. Kort daarna is hij dood aangetroffen." Legde Amberhunt zo snel mogelijk uit. Hij wachte nog even met vertellen wat hij achter de situatie had gezocht: Namelijk dat het een waarschuwing was van Starclan,  om te laten zien wat hem zou overkomen als hij ooit terug viel in zijn oude fouten. Maar desondanks was hij het met Darkvoid eens: Starclan had bij alle anderen aan hun zij gestaan.  Geen van hen was aan ziekte of gevecht gestorven en ook waren enkelen al Warrior. Het was al een hele opluchting voor Amber geweest,  aangezien hij enorm bang was geweest voor het lot van het eerste nestje. Dat was namelijk geboren uit een korte relatie tussen Demonslayer en een Windclankat tijdens hun tocht naar de bergen. Zijn glimlach kwam eindelijk terug toen Darkvoid opmerkte hoe moeilijk het moest zijn om voor negen kittens te zorgen. "Wij hadden uiteraard het geluk dat er,  toen ze nog kittens waren,  altijd drie ouders waren. De queens die voor hen gezorgd hebben hebben een enorm gewicht van onze schouders gehaald. Legde hij uit. Ja, hij had een enorme waardering voor de kattinen die zoveel voor zijn kinderen hadden gegeven. "En jij? Ben je al van plan om onze clan te zegenen met meer kleine Warriors? "  grinnikte hij zachtjes.


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 19:06

Darkvoid vroeg maar niet wie van het nestje dat gedaan had. Hij had zo het idee dat het toch voor zijn tijd was geweest of pas op het moment dat hij het allemaal niet goed kon beseffen. Hij wilde Amberhunt niet wéér terug naar een vervelend onderwerp sleuren. “Gelukkig zijn alle andere acht wel gezegend door StarClan,” zei hij zachtjes, zijn staart even kort rustend op de rug van zijn Clanmate. Dat was het enige wat hij erover ging zeggen. Hij wilde een vriendschap opbouwen, maar het was niet de bedoeling dat ze te diep ingingen op verdrietige zaken. Misschien konden ze er later op terugkomen als ze al wat verder in hun vriendschap waren, maar Darkvoid had nu wel in de gaten dat Amberhunt er weinig behoefte aan had om over door te praten. En wie was hij dan om erover door te gaan? “Queens zijn echt een zegen voor de Clan,” knikte hij instemmend. Hij grinnikte vervolgens toen de rode tabby zijn vraag stelde. “Tja, daar zal ik eerst een mate voor moeten vinden,” zei hij met een ernstige uitdrukking, maar er brak een lach door op zijn gezicht. “En het is niet alsof ik geen knappe she-cats in mijn Clan heb zitten, maar… ach, ik ben te druk geweest met andere dingen. Misschien moet ik me inderdaad maar eens wat bezig houden met dat soort zaken.” Hij grinnikte. “Al twijfel ik of ik de kneepjes van het vader zijn al direct onder de knie zou hebben. Ik vrees dat mijn gezicht niet zo’n open boek gaat zijn en dat ik de extreme emoties maar voor me ga houden.” Hij wilde ook weer niet de koude vader zijn, maar hij wilde ook weer niet te sentimenteel zijn. Keuzes, keuzes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimeza 23 nov 2019 - 22:18

De steun van een clanmate was rustgevend, wetend dat er om zijn problemen gegeven werd. Zelfs als die clanmate niet precies wist wat er gebeurt was en duidelijk bang was om te ver door te vragen uit angst voor een ongemakkelijke situatie waarin Amberhunt geen zin meer hand om verder te praten. Maar gelukkig had hij het onderwerp weg van Skullpaw kunnen sturen, richting Darkvoid's hypothetisch nakomelingen. De jongere warrior scheen ermee te zitten dat het moeilijk was om de kneepjes van het vaderschap onder de knie te krijgen. Amberhunt lachte zachtjes "Geloof me, ouder zijn is puur improvisatie. Niemand kan jou vertellen hoe het zal zijn, het is voor iedereen weer anders. Ik heb nog steeds geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen. En kijk hoe die van mij terecht zijn gekomen, sommige zijn zelf al warrior geworden. Ik moet dus in ieder geval iets goed hebben gedaan." Drukte hij Darkvoid op het hart.


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimezo 24 nov 2019 - 17:04

Amberhunt wist hem wat advies te geven over het vaderschap en Darkvoid gaf een knikje. “Ik heb al contact gelegd met enkele kittens van Acorndust en elke situatie was inderdaad anders, steeds weer een andere reactie. Ik heb maar gewoon gedaan wat ik op dat moment goed achtte en één van de kittens, Sedgekit, wil met me het woud in trekken zodra hij apprentice geworden is.” Hij kon het niet laten om dat met een zweem van trots aan te kondigen, al was dat helemaal niet zo’n prestatie op zich. Voor Darkvoid was het dat wel. Het wilde zeggen dat hij de juiste dingen had gezegd, dat hij de kitten op zijn gemak had gesteld. Van Twistedkit en Porcupinekit wist hij het nog niet zo goed, maar van dat improviseren waar Amberhunt het over had, had hij in elk geval aangegeven dat hij dat wel kon. “En het bijkomende voordeel van in een Clan leven is dat als je iets fout doet er genoeg katten zijn die je kunnen vertellen hoe je het dan wel moet doen.” Hij glimlachte. “En misschien heeft die she-cat die mij mijn kittens bezorgd al wel enige ervaring.” Hij voelde zich warm worden onder zijn pels. “Hoewel ik nog niet echt contact heb gelegd met de she-cats binnen onze Clan. Ik denk dat dat de grootste obstakel wordt,” murmelde hij en hij grimaste wat ongemakkelijk naar Amberhunt. Oh jee. Hoe ging hij dít nu weer aanpakken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimema 2 dec 2019 - 8:15

Hij vond het leuk om te horen hoe Darkvoid al met de kittens van anderen overweg kon. Dat zou betekenen dat zijn eigen vaderschap al een stapje makkelijker zou zijn. Ook knikte Amberhunt toen Darkvoid zei dat hij er in ieder geval op kon vertrouwen dat de rest van de clan hem zou kunnen corrigeren als dat nodig was. Toen ging hij over op het onderwerp van de she-cat waar hij zijn kittens mee zou hebben. Amber grinnikte binnensmonds toen hij de ongemakkelijke uitdrukking van de jonge kater opmerkte. "Tja, liefde kan ik je helaas ook niet leren. Maar er actief naar zoeken heeft weinig zin. Het komt vanzelf op je pad en je zult het weten wanneer dat gebeurt." Beloofde hij met een knipoog.


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimedi 3 dec 2019 - 23:25

Het was nu niet bepaald zijn bedoeling geweest om zijn zorgen te delen met een oudere warrior, maar aan de andere kant zag hij er ook niet veel slecht in. Misschien was Amberhunt wel juist de aangewezen kat om zijn zorgen mee te delen juist omdat hij niet voor de she-cats was. Nee, zijn relatie was veel ongebruikelijker. Er waren namelijk niet veel tom cats – toch niet waar Darkvoid weet van had in elk geval – die voor elkaar hadden gekozen als partner en dat maakte hun liefde juist zo uniek. Darkvoid hoopte dat ook te kunnen vinden, maar dan wel in een she-cat. Hij voelde toch een prikkeling van teleurstelling toen Amberhunt aangaf dat hij hem niet kon helpen in de liefde. Hij had ergens misschien wel verwacht dat de tom cat hem spontaan tips zou geven of iets dergelijks, al was dat natuurlijk wel vrij ver gezocht. En hij wist ook niet zeker of hij het echt zou weten als het op zijn pad kwam, maar hij wilde ook geen irritante vragen gaan stellen en dus gaf hij maar een knikje. “Ik zou niet weten op welke seinen ik moet letten, maar ik vermoed dat je gelijk hebt.” Hij lachte een tikkeltje ongemakkelijk. “De band tussen iemand die je echt liefhebt is natuurlijk anders dan met iemand die je ziet als een goede vriend. Ik vermoed dat het verschil daartussen wel vrij duidelijk moet zijn, ja.” Dat leek hem toch het meest logische in elk geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 18:58

Misschien was het voor de ander een vreemd gesprek. Maar Amberhunt vond het niet erg om over dit soort onderwerpen te praten. Zijn relatie met Demonslayer was publiekelijk bekend en hoewel hij soms vragen kreeg, werd er nooit moeilijk over gedaan. Darkvoid leek lichtelijk teleurgesteld dat hij geen tips kreeg. Maar toen hij het over seinen had dacht Amberhunt daar toch even opnieuw over na. Achteraf gezien had hij de boodschap veel eerder moeten opvatten met Demonslayer. Zelfs als de grote tom het zelf nog niet had geweten, was het redelijk duidelijk geweest dat hij zijn rode maatje wel als iets meer dan dat had gezien. "Aan jezelf zul je het wel merken ja. Je kan jezelf niet lang voor de gek houden voordat je begint in te zien dat er echt iets speelt." Antwoordde hij glimlachend.

3333 posts c:


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 20:40

Amberhunt had het over het feit dat Darkvoid de verliefdheid bij zichzelf wel op zou merken als het zover was en Darkvoid vroeg zich nog steeds af waar hij op moest letten. Hij had veel dingen besproken met zijn mentor, maar dit was er niet één van. Was dit iets wat je met je mentor besprak? Hij dacht van niet, hoewel hij altijd een luisterend oor zou bieden aan zijn apprentice als dat nodig moest zijn. Zijn apprentice moest hem als veilige haven zien, als iemand waar hij zijn goede en zijn slechte dingen mee kon delen en niet gewoon als iemand die hem opleidde tot warrior. Maar als zijn apprentice daar geen behoefte aan zou hebben, zou hij het ook niet pushen. Hij concentreerde zich weer op het gesprek dat hij had met de rode tabby en trok een gezicht. “Waarom zou je jezelf voor de gek willen houden? Als het een band is dat door StarClan geapprecieerd wordt en je wilt je gevoelens niet verbergen, waarom zou je dat dan doen?” Hij grinnikte. “Het wordt natuurlijk iets anders als je verliefd wordt op iemand buiten je Clan, op de medicine cat of op iemand die al bezet is, maar ik zie alle drie de gevallen nog niet snel bij mij gebeuren.” Vooral het verliefd worden op de medicine cats niet, maar dat zei hij maar niet tegen Amberhunt. Hij wilde hem niet beledigen of zo.


OOC: Nice! Goed bezig! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimedi 10 dec 2019 - 19:58

Natuurlijk was jezelf voor de gek houden geen goed idee. Maar Amberhunt kon zich best een aantal scenario's voorstellen waarin het gebeurde. "Als je niet wilt toegeven dat er iets is tussen jou en die andere. Ik heb er bijvoorbeeld te lang over gedaan om Demonslayer te vertellen hoe ik me voelde. En hetzelfde gold trouwens voor hem. We wisten gewoon niet zeker of het normaal zou zijn en of er aan ons getwijfeld zou worden." Legde hij uit, hopend dat het zo wat duidelijker zou zijn. Hij vond dit een fijn gesprek, hij kon zijn levenservaring delen en tegelijkertijd zijn hart een beetje luchten. "Dus ik vraag het je nu, geef het alsjeblieft gewoon toe. Een duidelijke nee is altijd nog beter dan eeuwige onzekerheid."


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoid
Member
A short break.  DPKsfdL
Freedje
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkvoid
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimewo 11 dec 2019 - 15:18

Darkvoid probeerde zijn verbazing te verbergen. Het was juist omdat Amberhunt nu zo zeker en trots was over zijn relatie met Demonslayer dat het voor Darkvoid moeilijk te bevatten was dat de tom cat daar eerst zo twijfelachtig over was geweest. Aan de andere kant kon hij het wel begrijpen. Een relatie tussen twee tom cats kon volgens sommige kortzichtige zielen natuurlijk begrepen worden als iets abnormaals, maar Darkvoid vond dat echt totale onzin. “Ik hoop dat je nu wel ingezien hebt dat dat niet nodig is,” sprak hij op een rustige toon. “Het mooiste wat er is, Amberhunt, is liefde tussen twee katten, ongeacht welk geslacht ze zijn. Andere katten die daar moeite mee hebben, moeten hun kop maar wegdraaien. Geloof me maar dat er meer katten zijn die het wel gewoon normaal vinden dan katten die het niet kunnen accepteren.” Hij glimlachte bemoedigend naar de rode tabby. “Aan het einde van de rit maakt het niet echt uit wat anderen denken, toch? Jullie moeten met elkaar door het leven gaan. Ik denk dat wat Demonslayer over jou denkt of op dat moment over jou dacht tien keer belangrijker is dan wat de rest vindt.” Hij grijnsde. “Maar ik zal je raad zeker niet afslaan. Ik denk dat ik sowieso niet iemand ben die mijn gevoelens voor me kan houden als het moment daar zou zijn. Ik ben niet zo’n held in het moment afwachten en wil liever meteen weten waar ik aan toe ben, dus dat zit wel goed.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
A short break.  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: A short break.    A short break.  Icon_minitimevr 13 dec 2019 - 8:59

Er was wel iets van verbazing in Darkvoid's blik te zien toen hij dat hoorde. Maar hij moest eens weten.. Als ze niet zo lang gewacht hadden zou hun eerste nestje waarschijnlijk een hele andere moeder hebben gehad. De journey was een vreemde tijd geweest, ze hadden alles moeten achterlaten en niemand wist hoe het verder zou gaan. Amberhunt had er helemaal erg meegezeten, hij kon zijn weinige bekende familieleden niet meenemen en had zich daarom wanhopig vastgeklampt aan Demonslayer. Hij luisterde naar Darkvoid en knikte een beetje. Hij had gelijk, de mening van zijn mate was veel belangrijker geweest dan die van wie dan ook. " Dat is mooi.." Antwoordde Amberhunt simpelweg terwijl hij weer naar het donkere water keek. Ondertussen was het helemaal donker en hij wist dat ze binnenkort terug zouden moeten keren naar het kamp als ze morgen nog productief wilden zijn.


A short break.  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A short break.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: