Stinky smell.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stinky smell.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rainpaw"
Member
Stinky smell.  DPKsfdL
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainpaw
BerichtOnderwerp: Stinky smell.    Stinky smell.  Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 15:58

Rainpaw keek behoedzaam over haar schouder naar de warrior die uitleg aan het geven was. Het begon tegen de middag te vallen en Rainpaw had nu wel een beetje genoeg van al de nieuwe stof die ze moest leren. Ze dacht dat ze het belangrijkste wel gehad hadden en er zat één apprentice in haar groepje die het niet helemaal begreep en constant dezelfde vragen. Wat niet erg was, natuurlijk, maar het zorgde er wel voor dat de grijze tabby zich ging vervelen. Opeens herinnerde ze zich weer de uitleg die ze van haar mentor had gekregen over de verschillende territoria. En over Fourtrees. Haar ogen begonnen te glimmen. Ze was nog niet mee mogen gaan naar een Gathering, maar ze wist wel ongeveer waar ze de open plek met de vier grote eiken kon vinden. Haar mentor had het haar namelijk aangewezen; het was echt niet ver van hun territorium af. En dus glipte Rainpaw weg toen ze dacht dat ze even niet op haar letten. Ze zou later wel zeggen dat ze was gaan vissen of iets dergelijks, maar voor nu wilde ze op ontdekkingstocht gaan. Ze dacht niet aan de gevaren die er waren, aan katten die haar eventueel pijn wilden doen. Daar stond ze allemaal niet bij stil. Als ze daar aan moest denken, kon ze niet eens meer het kamp uitgaan, wel dan? Bovendien had haar mentor haar gezegd dat Fourtrees een heilige plek was waar katten elkaar geen pijn mochten doen. Dus zó gevaarlijk was het nu ook weer niet. En BloodClan was allang verdreven. Die gedachten zorgden ervoor dat het kloppen van haar hart afnam en dat ze met een iets relaxtere houding naar de open plek trok. Het duurde een poosje eer dat ze het had gevonden en het had niet veel gescheeld of ze was over de border van een andere Clan gegaan, maar uiteindelijk doemden de grote eiken toch op in de verte. Haar bek zakte een klein beetje open en haar ogen begonnen opnieuw te glimmen. Dit stopte echter weer snel toen dat ze geluid achter haar hoorde, gevolgd door een smerige geur die ze enkel kon bestempelen als ShadowClan. Toch was haar nieuwsgierigheid getrokken en draaide ze zich om, haar nek strekkend om te zien wie er tevoorschijn zou komen uit het struikgewas.


+ Eerste post voor Wolfpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Stinky smell.  Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Stinky smell.    Stinky smell.  Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 14:05

Stinky smell.  Dbyufyg-5a1a214a-8dd4-4ab0-ae82-3da045112d6f

Wolfpaw had niet zo heel erg veel respect voor de sterren, een leuk trekje dat ze van haar ma mee had gekregen. Die ene keer dat ze mee had gemogen met Tallshadow toen hij zijn levens ging halen en ze met zoveel ontzag naar haar voorouders had gekeken leek een eeuwigheid geleden. Nu was ze enkel bitter over die sukkels die daar boven de wolken toekeken, glimlachten om hun ongeluk en voor de rest geen reet uit voerden. De grote apprentice was voornamelijk boos op de wereld en alles dat ze niet kon controleren, waar dus ook Starclan onder viel. Leuk, dat je overleden zusje en die andere sukkels van je familie op je neer keken, maar ze hadden tot zover verdomd weinig uitgevoerd om haar te beschermen of gelukkig te maken. Wolfpaw liet een grauw horen en zette voor een laatste keer haar klauwen in de bast van een van de heilige eiken. Hijgend bleef ze staan nadat ze herhaaldelijk klauwsporen over het schors had getrokken. Kleine druppeltjes boomsap dropen uit de wonden en geduldig bleef ze staan, kijkend of de bliksem nou eens op haar neer zou slaan. Zou Starclan even neerkomen en haar in het gezicht slaan om te straffen? Maar het bleef ijzig stil, er gebeurde helemaal niets. Een bittere, haast teleurgestelde glimlach kwam op haar gelaat. "Dat dacht ik al, lafaards," gromde ze in stilte, waarna ze zich omdraaide om weg te gaan. Het was toen dat een andere apprentice de bosjes uitkwam die kennelijk ook op weg was geweest naar de fourtrees. Een koude, wat vijandige blik kwam in haar ogen terwijl ze naar de vreemdeling keek. "Had je wat, vissenkop?"

Stinky smell.  Wolf_hunch_by_tevros-daz3cxv
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainpaw"
Member
Stinky smell.  DPKsfdL
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stinky smell.    Stinky smell.  Icon_minitimezo 3 nov 2019 - 16:45

Niet alleen was de geur die de she-cat voor haar met zich meebracht smerig, ook was de eigenaresse van de geur onaardig. Rainpaw trok enkel met haar oortje toen ze het verwijt naar haar kopje geslingerd kreeg. Normaal gezien had ze een open houding en wilde ze graag vrienden worden met iedereen, maar ze hield er niet van als ze ten onrechte afgesnauwd werd. En ze was ook zeker niet de schroom om de confrontatie aan te gaan, al hield ze er wel niet zo van als deze uitdraaide op vechten. Niet dat ze dan veel kon doen; ze had nog geen skills geleerd die er echt voor zorgden dat ze goed kon vechten. Ze had tot nu toe enkel geleerd hoe ze moest jagen en hoe ze geuren moest onderscheiden. Aan vechttraining zou ze wellicht pas toekomen als ze een vaste mentor kreeg. “Oh nee, hoor,” sprak ze op een onschuldige toon. “Ik was enkel nieuwsgierig naar van wat die afschuwelijke geur nu eigenlijk afkomstig was. Maar ik neem aan dat ik mijn antwoord heb.” Ze keek de she-cat voor haar op een haast nonchalante manier aan. “Vieze moerassnuiver,” voegde ze er vervolgens zachtjes aan toe, al deed ze niet echt haar best om te verhullen dat ze geïrriteerd was geraakt door de vijandige houding van de she-cat. Dat was toch nergens voor nodig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Stinky smell.  Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Stinky smell.    Stinky smell.  Icon_minitimedi 5 nov 2019 - 21:20

Stinky smell.  Dbyufyg-5a1a214a-8dd4-4ab0-ae82-3da045112d6f

De blik in haar ogen kwam dicht bij vijandig. Ze had genoeg dingen aan haar kop hangen, genoeg gezeik en gedoe, zin in een of andere stomme Riverclanner had ze absoluut niet. “Oh nee, hoor,” Kort leek de vreemdeling het te begrijpen, maar het lot gunde Wolfpaw kennelijk helemaal niets. “Ik was enkel nieuwsgierig naar van wat die afschuwelijke geur nu eigenlijk afkomstig was. Maar ik neem aan dat ik mijn antwoord heb.” Wolfpaw liet een dreigend, laag gegrom horen en stapte rustig dichterbij. Welke imbeciel stond hier tegenover haar? Ze torende boven de kleinere en veel jongere apprentice uit die ook nog eens het lef had om een scheldwoord te fluisteren onder haar adem. De massieve Shadowclan apprentice bracht zichzelf dichtbij de ander, woede in haar ogen en haar nagels uitgeslagen. "Wát zei je, vissenkop?" sprak ze dreigend. Hoe durfde ze, deze kleine kikker die amper nog een kitten was. "Ik zou heel snel je grote bek houden en terug oprotten naar je mama, als ik jou was," heel goed in vriendjes maken was ze niet bepaald.

Stinky smell.  Wolf_hunch_by_tevros-daz3cxv
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainpaw"
Member
Stinky smell.  DPKsfdL
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rainpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stinky smell.    Stinky smell.  Icon_minitimeza 16 nov 2019 - 15:13

Een korte blik over haar schouder leerde Rainpaw dat de ShadowClanner op het punt stond om haar nagels te gebruiken. Rainpaw bekeek de apprentice voor haar met een afkeurende blik. Ze dacht dat in Fourtrees de wapenstilstand gold, maar ze wist niet of de apprentice zich hier aan zou houden. Plotseling twijfelde ze. Als de apprentice haar zou aanvallen, dan was dat een gevecht dat ze zeker ging verliezen. Ze was veel beter met strijden met woorden dan dat ze dat kon met klauwen. Bovendien had ze nog geen enkele fatsoenlijke vechttraining gehad en deze apprentice zag eruit alsof ze elk moment warrior kon worden. Nee, een gevecht veroorzaken met deze kat was geen slim idee, maar Rainpaw weigerde om zichzelf zo af te laten snauwen. De woede ebde uit haar weg toen de apprentice een dreigement maakte. Ze keerde haar lichaam volledig naar de apprentice toe en trok met haar oortje. “Waarom ben je toch zo boos?” vroeg ze na een korte stilte. “Ik heb je helemaal niks aangedaan, behalve dan dat ik even in je richting keek. Is dat zo erg dan?” Ze hield haar kopje kort scheef. “Waarom gelijk je klauwen uitslaan en scheldwoorden naar me gooien? Dat is toch nergens voor nodig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stinky smell.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: