and you are...?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 and you are...?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firerain
Member
and you are...? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Firerain
BerichtOnderwerp: and you are...?   and you are...? Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 15:06

Firerain liep heel langzaam, alsof ze over iedere stap nadacht. Na eerst een paar kittypets te hebben afgeblaast was ze naar de rivier gelopen en had even in de warme zon gezeten. Toen dat begon te vervelen was ze maar ergens heengelopen zonder dat ze het zelf eigenlijk doorhad. Ze ging weer zitten en waste een poot, het was erg warm in de zon en de krekels tjirpten luidruchtig maar Firerain had geen zin om ze te vangen. Ze had intussen een grondige hekel gekregen aan de kittens. Ze bleven maar doorzaniken. Een tak kraakte, Firerain dook inelkaar en wachte. 'Kom te voorschijn.' miauwde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
and you are...? FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: and you are...?   and you are...? Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 15:15

Koel en kil liep Blacksouldoor de schaduwen van de struiken. Het was niet bepaald warm maar haar zwarte vacht nam veel warmte op, en ze hield ervan om door de schaduwen te lopen. Ze was dicht bij de grenslijnen, en die van haar clan moesten nodig ververst worden. Ze rook een onbekende geur, vast een nieuwe bloodclanner aangzien die er wel aan vast kleefde.Blacksoul was een van de meest gerespecteerde bloodclanners van iedereen, en hield daar wel van. Ze ging wat sneller lopen, en halverwege liet ze een takje kraken. Ze kwam netjes uit de schaduwen, zoals gevraagd en stond voor de nieuwe Bloodclanner, ze keek haar met vragende ogen aan.''En jij bent?'' vroeg ze met een kille koele stem, eigenlijk zoals altijd.


and you are...? Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Firerain
Member
and you are...? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Firerain
BerichtOnderwerp: Re: and you are...?   and you are...? Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 19:17

Een grote, zwarte poes verscheen voor haar neus en Firerain kreeg meteen spijt dat ze vanochtend zo uitgebrijd ontbeten had. De poes torende majestijtelijk boven haar uit, tja Firerain was een snelle maar toch vrij kleine poes. 'En jij bent?' vroeg de poes kil. 'Firerain mevrouw.....' zei Firerain een beetje nederig. Ze wist dat dit ook een bloodclankat was. 'Ik moet voorzichtig zijn want er lopen hier tweebenen rond die me poekie noemen.' Firerain zei dat laatste spottend en zwiepte met haar staart. 'Vandaar mijn onbeleefdheid, maar ik wil u niet langer ophouden dus em....' eigenlijk wilde ze gewoon weg, de poes was zo groot en sierlijk dat je er misselijk van werd.


Lolly's zijn gigantisch lekker, maar niet zo lekker als kaas! Moehahahahahahaha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
and you are...? FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: and you are...?   and you are...? Icon_minitimeza 24 dec 2011 - 11:33

Blacksoul keek de poes minachtend aan.''Dus jij bent een Poesiepoes geweest he?'' In haar achterhoofd schreef ze op het lijstje van niet aardige katten de naam al op, Firerain. En hoe die kat haar ook behandelde met Mevrouw, en u. Dat had ze zeker geleerd toen ze nog in dat verdomde stinkende tweebeennest zat waarschijnlijk. Ze snoof en zuchtte toen geeergerd.''Ik mag je nu al niet Poesiepoes! Jij bent veel te beleefd voor de Bloodclan, en bovendien moet jij die test nog doen, want je heb nog geen halsband!'' Eeen windvlaag liet De vacht rond Blacksouls nek opwaaien, en toonde een Bloedrode halsband.''Toen ik met een hond vocht.'' Trots was ze er niet op, iedereen van de Bloodclan liep met zo'n schurend ding om. Ze zuchtte en keek Firerain met een spottende blik aan.


and you are...? Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Firerain
Member
and you are...? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Firerain
BerichtOnderwerp: Re: and you are...?   and you are...? Icon_minitimeza 24 dec 2011 - 21:45

''Dus jij bent een Poesiepoes geweest he?'' sneerde ze. ''Ik mag je nu al niet Poesiepoes! Jij bent veel te beleefd voor de Bloodclan, en bovendien moet jij die test nog doen, want je heb nog geen halsband!'' Eeen windvlaag liet De vacht rond Blacksouls nek opwaaien, en toonde een Bloedrode halsband.''Toen ik met een hond vocht.'' Firerain ging kaarsrecht. ''En ik heb mezelf ook geleerd om als smerige beesten zoals jij me uitschelden ik met recht iets terug kan zeggen.'' Haar ogen fonkelde. ''Ik ben geboren in de bloodclan maar die vervloekte tweebenigen hebben me uit het nest gesleurd samen met mijn twee zusjes. Ik vraag je trouwens, heb jij ooit een bloedverwant vermoord?'' Ze keek de poes woedend aan maar bleef rustig. ''Ik moet nog een test doen ja, maar ik bewees mezelf al aardig genoeg door...'' ze zweeg, dit hoefde ze niet te vertellen. ''Jij bent zeker zo'n slijmbal die bij Scourge gaat zitten klagen als er iets niet in orde is.'' Ze zwiepte haar staart in de lucht en draaide haar gat naar de poes, dit was een teken van behoorlijke onbeleefdheid. Ze keek haar weer aan met minachting in haar ogen. ''Kom maar op'' dacht ze.

(vette ruzie jonguh)


Lolly's zijn gigantisch lekker, maar niet zo lekker als kaas! Moehahahahahahaha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
and you are...? FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: and you are...?   and you are...? Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 19:40

''Ik ben geen slijmbal Firerain, ik ben een ware Bloodclankrijger, geboren gedoopt en getogen in de Bldoodclan, getraind door een van de beste krijgers, en als je het wilt weten, Ik, zelfs ik kijk tegen Scourge op, wie niet?'' Iets in haar achterhoofd gaf haar een vaag gevoel dat deze poes best gevaarlijk kon zijn, maar als Blacksoul haar klauwen met die van haarzelf vergeleek zou zij dit makkelijk kunnen winnen.''Ja, ik heb ooit mijn zus vermoord, die dacht dat ze beter was dan iedereen, haar naam was Shiverpelt, misschien klinkt het bekent in de oortjes?'' Sneerde Blacksoul. Shiverpelt was een uitmuntende Bloodclanwarrior geweest, maar al die roem was haar naar het hoofd gestegen, en zo was ze aan haar eind gekomen, vermoord in de nek door haar eigen zus. Blacksoul had laatst van Scourge gehoord dat de test eraan kwam, en zij wist wat het inhield.

(Ik weet idd. wat de test inhoud omdat ik hem ongeveer samen hebbedacht Razz)


and you are...? Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Firerain
Member
and you are...? DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Firerain
BerichtOnderwerp: Re: and you are...?   and you are...? Icon_minitimevr 30 dec 2011 - 20:43

'Ik ben geen slijmbal Firerain, ik ben een ware Bloodclankrijger, geboren gedoopt en getogen in de Bldoodclan, getraind door een van de beste krijgers, en als je het wilt weten, Ik, zelfs ik kijk tegen Scourge op, wie niet?'' Firerain vond dat daar iets in zat. ''Ja, ik heb ooit mijn zus vermoord, die dacht dat ze beter was dan iedereen, haar naam was Shiverpelt, misschien klinkt het bekent in de oortjes?'' Sneerde Blacksoul. ''Nou, dan hebben we in ieder geval één ding gemeen. Mijn ouders waren een stel niksnutten maar dachten altijd dat zij beter waren dan iedereen, ze gingen weg uit de bloodclan en lieten mijn en mijn zusjes voor dood achter.'' Firerain slikte, het was vernederend.


Lolly's zijn gigantisch lekker, maar niet zo lekker als kaas! Moehahahahahahaha!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
and you are...?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: