Memories



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Memories

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Inkspots
Member
Memories Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Memories   Memories Icon_minitimewo 6 nov 2019 - 21:19

Gelukkig was hij niet meer zoals vroeger. Zijn vroegere zelf was iets wat hij graag wilde vergeten. Hij ging vroeger altijd het territorium uit. Hij was een probleemmaker, ging regelmatig andermans territorium in en was daar ook vaak voor in de problemen gekomen. Was ook geen verrassing dat hij pas op 15 manen warrior was geworden door al de problemen die hij had veroorzaakt en verre van dingen serieus nam. Op het eind nam hij het serieus hoor, maar de eerste paar manen was hij echt een ramp. Hij had medelijden gehad met zijn oude mentor. Dat hij hier weer was bracht echt herinneringen terug. Hij was hier al een tijdlang niet meer geweest, omdat hij zijn reputatie van jonge apprentice niet terug wilde halen, maar eens in de zoveel tijd kon het wel. Dat zou niet meteen weer alles terug brengen. Hij krulde zijn staart om zijn lichaam heen terwijl hij rustig om zich heen keek. Er was echt niks verandert hier.
+ Primrose


Memories Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Primrose
Member
Memories CJZe8M5
James
65
Actief
“We all grow tired eventually; it happens to everyone. Even the sun, at the close of the year, is no longer a morning person.”


CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Primrose
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimewo 6 nov 2019 - 22:07

De roest kleurige color point vond langzaam zijn weg richting de Fourtrees. Vaak kwam hij hier niet, simpelweg omdat hij er vaak geen rede voor had. De geur van kat was zo sterk dat er zelden prooi zou bevinden en hoewel de bomen enorm indrukwekkend waren ze ook geen complete reis waard. Normaal bracht hij wel eens zijn apprentices mee om ze alvast de plek te laten zien voor hun eerste gathering, zodat ze hier al wat bekender konden zijn. Nu.. had hij eigenlijk geen rede. Hij was gewoon wakker geworden met de behoefte aan een flinke wandeling en dit was als eerste in hem op gekomen. Heilige grond was wel een mooie eindbestemming. Toen Primrose voet zette op het terrein viel hem al snel een gestalte op. Kalm nam hij de rest van zijn omgeving in zich op waarna hij richting de vreemde liep. Vooral om zijn aanwezigheid beleefd bekend te maken. Aan de geur herkende hij de knap gevlekte kater al snel als een shadowclanner, al duurde het even voor de naam klikte. "Goedemiddag, Inkspots als ik me niet vergis?" Opperde hij neutraal, al leunde er wel een vriendelijkheid in zijn stem. De oudere kater kende de meeste van de katten die in dit woud leefde, op de kittens en jong apprentices na. Al duurde het soms even voor alles weer op de juiste plek kwam. Zoals nu. Plots kroop er een zeldzame grijns over zijn snuit. "Ah, het is Inkspots ja, ik herinner me nog ene Inkpaw die ik eens uit Riverclan gebied heb begeleid" Er zat wat plagends in zijn stem, iets speels, al moest je er goed naar zoeken.


Memories Ddu46wq-6cbf29c8-4b6a-4be3-bb17-003b104c4bd8.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2U3MzM3YWQwLTRhNDQtNGRiZi1iZmI3LTIyODUyM2Y0NWI1OFwvZGR1NDZ3cS02Y2JmMjljOC00YjZhLTRiZTMtYmIxNy0wMDNiMTA0YzRiZDgucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkspots
Member
Memories Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Re: Memories   Memories Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 19:18

De geur van RiverClan bereikte zijn neus terwijl hij rustig zat. Hij knipperde even rustig, want de geur kwam hem ergens wel bekend voor maar waar vandaan kon hij niet zo snel plaatsen. Het was een bekende geur, dat wel. Als hij de kat zag zou hij het waarschijnlijk wel weer weten, want dat gebeurde veel als hij heel erg eerlijk was. Dus hij draaide zijn kop kalmpjes om, om een kater te zien die hij herkende. Oh ja, die herkende hij zeker. Deze kater had hem wel eens het RiverClan territorium uit geschopt toen hij apprentice was. Zou de kater hem ook nog herkennen of dat ook weer niet meer? "Goedemiddag, Inkspots als ik me niet vergis?" klonk er neutraal van de kater af, waarop hij even glimlachte naar de kater. Dat de kater zijn hele warrior naam inmiddels wist ook nog! Wat een leuk iets was het toch om een oude bekende tegen te komen, zelfs uit zijn tijd dat hij zo ondeugend was. Of, laten we eerlijk zijn, een pain in the ass. Een grijns verscheen op de kop van de kater, waardoor hij wist dat de kater hem inmiddels zou moeten hebben herkend, dat kon vrijwel niet anders als de kater zo reageerde op alles. "Ah, het is Inkspots ja, ik herinner me nog ene Inkpaw die ik eens uit Riverclan gebied heb begeleid" klonk er van de kater af, waarop hij even zachtjes lachte en zijn kop schudde. "Primrose, je bent geen haar verandert." sprak hij met een grijnsje tegen de oudere kater. Hij had respect voor hem, ondanks dat hij op zijn donder had gekregen van hem toendertijd. "Gelukkig heb je dat sindsdien niet meer hoeven te doen, al had ik dat niet erg gevonden als jij de kater was die me uit Riverclan gebied weer zou begeleiden hoor." sprak hij met een charmante glimlach op zijn snoet. Hij kon het niet helpen, echt niet. Hij was blij toe dat hij het niet meer deed, want dat zou hem alleen maar in grotere problemen brengen en daar was hij niet klaar voor.


Memories Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Memories
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: