Watch me!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Watch me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eaglekit.
Member
Watch me! DPKsfdL
Freedje
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglekit.
BerichtOnderwerp: Watch me!   Watch me! Icon_minitimezo 17 nov 2019 - 16:36

Eaglekit had een deel van de ochtend gebiologeerd liggen kijken naar twee apprentices die aan het sparren waren in het kamp. Ze hadden in plaats van hun prooi te eten elkaar proberen te overtuigen door te laten wie de beste vechttechnieken had. Eaglekit vond dat ze het allebei goed gedaan hadden. Hij had geprobeerd om de technieken in zich op te nemen en hij dacht dat hij er eentje wel na kon doen, maar dan had hij natuurlijk publiek nodig. Een blik over zijn schouder leerde hem dat de meeste kittens hun middagdutje deden en dat de queens het niet op prijs zouden stellen als hij hun aandacht zou proberen te trekken, dus dan moest hij maar publiek buiten de nursery vinden. Hij deed een paar stapjes naar buiten en zijn oog viel algauw op een apprentice die net het kamp binnenkwam. Hij herkende Amberpaw nog van de tijd dat ze bij hem in de nursery had gelegen, al was hij toen nog erg jong geweest. “Hé, Amberpaw!” riep hij vrolijk. “Kijk eens wat ik kan!” Vervolgens deed hij net alsof hij een aanval van een andere kat ontweek door zich op zijn zij te laten vallen, weg te rollen en vervolgens weer overeind te springen. Helaas struikelde hij over zijn poten toen hij te haastig overeind wilde komen en viel terug neer, met zijn kopje tegen de grond aan. “Auwtch,” zei hij al lachend. “Nou ja, zo ging het ongeveer dus.” Hij lachte schaapachtig naar de apprentice. Oh, wat awkward weer!


+ Eerste post voor Amberpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
Watch me! DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: Watch me!   Watch me! Icon_minitimezo 17 nov 2019 - 21:09

Ze was net op patrouille voor het controleren van een van de zuidelijkere tunnels. Ze had er niets mis aan ondervonden en wilde dat net aan Frostfall melden toen Eaglekit haar roep. Amberpaw liep naar hem toe en keek toe hoe hij een verdedigingstactiek uitvoerde. Bijna goed, maar nog wat te ongecoördineerd. 'Bijna goed Eaglekit. Je moet je poten wat wijder neer zetten kijk maar.' Amberpaw kende deze techniek al en viel vloeibaar opzij en rolde weg van de denkbeeldige kat voor ze haar voorpoten wijd van haar lijf op de grond zetten en daarna weer omhoog kwam. 'Zie je. Jij zetten je pootjes te dichtbij elkaar waardoor je over je eigen pootjes struikelden. Maar waar heb je dat geleerd?' vroeg Amber en ging naast het jong zitten. Hij was nog zo klein geweest toen ze zelf nog in de kraamkamer had gelegen. Nu was hij 4 manen en al best een mooie grote jonge kat geworden.


image host


Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Amberpaw - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglekit.
Member
Watch me! DPKsfdL
Freedje
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglekit.
BerichtOnderwerp: Re: Watch me!   Watch me! Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 19:46

Eaglekit luisterde aandachtig toen Amberpaw aangaf wat hij verkeerd deed en wat hij in plaats moest doen. “Nice!” riep hij naar Amberpaw toen ze het voordeed. Vervolgens deed hij haar na, maar zette zijn poten deze keer ietsje wijder, waardoor hij stabieler bleef staan. Hij wiebelde nog steeds wel een beetje, maar hij ging in elk geval niet meer onderuit. Een trotse blik verscheen in zijn ogen en hij keek met twinkelende ogen omhoog toen Amberpaw naast hem kwam zitten. “Oh, ik zag twee apprentices daarnet oefenen,” zei hij op een vrij nonchalante toon, alsof het normaal was dat hij die beweging in één keer na kon doen na de apprentices even bestudeerd te hebben. Het was waar dat hij een vrij fotografisch geheugen had en dat hij bovendien snel kon leren. Goh, wat zou zijn mentor wel niet zeggen als hij die move liet zien zodra hij aan zijn training zou beginnen? Waarschijnlijk begonnen ze nog niet eens eerst met vechttechnieken. Eaglekit’s oogjes begonnen te glinsteren bij het idee dat hij zijn mentor op die manier kon imponeren. En zijn vader! Zijn vader zou het al helemaal cool vinden! “Ik durf te wedden dat als jij me een jachttechniek laat zien, ik dat ook over kan nemen!” Hij keek haar enthousiast aan en begon bijna te stuiteren. “Ahh… Toe, toe, toe?” Hij keek haar lief aan met zijn grote oogjes, hopend dat ze toe zou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
Watch me! DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: Watch me!   Watch me! Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 19:14

Eaglekit was zeer enthousiast, maar ja welk kitten was dat nu niet. Amberpaw luisterde naar wat hij zo nonchalant vertelde. Dat vond ze best knap voor een kitten van zijn leeftijd. Toen keek hij haar een eens aan en vroeg of ze hem een jachttechniek wilde laten zien en begon bijna te stuiteren. Amber moest even lachen door zijn actie en ging staan. 'Prima dan maken we er meteen een spelletje van, Jij bent de prooi en loopt hier door het kamp dan ga ik jouw zoeken en je eerst vangen.' lachte ze en knipoogde naar het jong en wachten tot hij weg zou stuiven.


image host


Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Amberpaw - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglekit.
Member
Watch me! DPKsfdL
Freedje
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglekit.
BerichtOnderwerp: Re: Watch me!   Watch me! Icon_minitimezo 24 nov 2019 - 14:24

Yes! Eaglekit riep dat woordje bijna door heel het kamp toen ze instemde. Ze stelde het al gelijk voor als een spelletje, maar Eaglekit nam dit bloedserieus. Oké, ook weer niet zó serieus. Een spelletje was nog wel oké, maar dan mocht ze niet valsspelen! “Dan moet je wel je ogen sluiten, anders is het wel heel makkelijk voor je!” joelde hij tegen haar. Hij keerde haar al de rug toe voordat hij had gezien of ze ook daadwerkelijk de daad bij zijn woorden had gevoegd. Hij liet zijn blik door het kamp glijden en vroeg zich af wat een goede verstopplaats zou zijn voor hem als prooi zijnde. Hij had van verhaaltjes van de elders af kunnen leiden dat muizen zich graag onder grote struiken verstopten. De elders! Hij opende zijn bek en rook al de vieze geur van muizengal, het spul dat apprentices gebruikten om teken te verwijderen uit de pelzen van elders. Dat kon hij naar zijn voordeel gebruiken! De kleine kitten rende snel naar de elders den en verstopte zich achter één van de elders die momenteel gecontroleerd werd op teken, de vreemde blik van zowel de elder als de apprentice negerend. “Ik ben prooi,” fluisterde hij. “Ik moet me verbergen voordat Amberpaw me ontdekt.” Hij negeerde het spottende gesnuif van de apprentice en bleef geconcentreerd wachten, zich af en toe op zijn achterpootjes verheffend zodat hij boven de rug van de elder uit kon kijken of Amberpaw hem al had gespot.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watch me!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: