Rebels



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rebels

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coyotespirit
Member
Rebels Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Rebels   Rebels Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 21:47


Het was vroeg, heel erg vroeg. Zo vroeg zelfs dat het nog donker was. Maar Coyotepaw was wakker, en ze wilde wat actie. Ook zij had gehoord van de belachelijke regels die Panthergrowl had verzonnen voor zijn kroost, en kennelijk hoorde Coyo daar nu ook bij. Ze moest voor het donker thuis zijn, mocht niet zonder begeleiding van een warrior het kamp uit... Hallo, hoe oud dacht hij dat zij was? 2 moons? Kijk ze kon het enigszins begrijpen voor zijn jongere kids, maar voor Chivysniff en voor haarzelf -al helemaal omdat ze niet een kind was van Panther- vond ze het ronduit belachelijk. Dus, tijd voor wat ondeugends! Aangezien ze voor het donker thuis moest zijn, zou ze al vast vertrekken wanneer het nog donker was. Ze was immers thuis, en het was al donker geweest. Ze hobbelde de medicine cat's den uit, richting de apprentice's den. Ze wilde opzoek gaan naar kruiden, en aangezien ze iemand mee moest nemen wist ze al wie dat ging zijn. Een ander kind van Panther. Gewoon, om die boomer is op stang te jagen. Ze wist héús nog wel hoe boos hij de vorige keer was toen hij haar op iets stouts betrapte, maar dat was toen wel redelijk terecht. Nu was ze gewoon al een volwassen kat, soort van, en Rookpaw kon ook aardig wat aan. Ze pokete de apprentice wakker. "Heee Rook, wil je met mij op zoek gaan naar kruiden? Mijn kruidenvoorraad heeft een opvulbeurt nodig." fluisterde ze in het oor van de poes. Tijd voor avontuur, iets waar ze al weken lang behoefte aan had!

- Rookpaw eerst


Rebels Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rookchirp
StarClan
Rebels Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: Rebels   Rebels Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 21:56

Rebels Da6laim-88d5b487-7ca9-4005-b0d8-5482353d278b

Vandaag was nogal zwaar geweest, en om eerlijk te zijn begon ze ook weer een beetje ziekig te worden, zoals altijd wanneer de winter kwam. Daarom was ze nogal vroeg in gedut vandaag. Wat een slechte hormonale puber was ze ook, keurig voor bedtijd al liggen pitten! Gelukkig hield de bedachtzame Coyotepaw rekening met haar. Hoe lief! "Heee Rook, wil je met mij op zoek gaan naar kruiden? Mijn kruidenvoorraad heeft een opvulbeurt nodig." Rookpaw keek nogal slaap dronken op, de vacht op haar kop alle kanten op. "Bwuh, huh?"kwam er nogal slaapdronken uit waarna ze haar kop schudde en de woorden van haar vriendinnetje pas écht door drongen. Rookpaw trok verrukt met haar snorharen, een ondeugende blik in haar oogjes. Ohhhh, ze wist heus wel waarom Coyotepaw dat deed. Haar papa had hele stomme regels opgesteld opeens, en daar hadden ze gezamenlijk schijt aan. Ze was geen baby meer! Rookpaw gniffelde. "Kjoot! Bedankt dat je me mee vraagt voor deze zéér belangrijke missie," sprak ze gespeeld serieus en gaf Coyotepaw een speelde por. "Heck yeah, let's go!"


Icarus flew too close to the sun
Rebels Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Rebels Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Rebels   Rebels Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 22:12


Coyotepaw keek toe hoe Rookpaw langzaamaan ontwaakte uit een diepe slaap. Het was best hilarisch om de poes in deze staat te zien. Haren alle kanten om, een wazige blik die haar voor een aantal seconden verward aankeken. Gelukkig herkende ze algauw de ondeugende glans in Broek's ogen. Yes! Ze wilde mee! "Ik wist wel dat ik op je kon rekenen, Broekje." gniffelde ze, waarna ze knipoogde. "Oké, we moeten wel zachtjes het kamp verlaten want we weten allebei hoe groot de oren en ogen van Panthergrowl zijn en die willen we absoluut niet tegenkomen op dit moment." vervolgde ze op een iets serieuzere toon. Dit was waar, Panthergrowl zou ziedend zijn als hij merkte dat twee van zijn huisdieren hun nest verlaten hadden om nuttige dingen te doen. Ze stapte weer over de slapende lichamen de den uit, het donker in. De zon zou nog lang niet op gaan, dacht Coyo. Des te meer avontuur, des te meer fun! Hoewel het niet heel praktisch zou zijn om in het donker kruiden te gaan zoeken, was het wel leuker. Ze stopte buiten de apprentice's den, en keek om zich heen. Geen Panther te bekennen, right? "Oké Broek, laten we eerst het kamp uit weten te komen, daarna vertel ik wat we gaan zoeken." vertelde ze de jongere poes op een fluisterende toon. Ze waren super zachtjes, toch?


Rebels Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Rookchirp
StarClan
Rebels Tumblr_obync3JGIe1upe1ufo2_540
Kip
244
Actief
Don't tell me I can't, because I can
and don't tell me I won't, because I will!

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 14 moons forever
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rookchirp
BerichtOnderwerp: Re: Rebels   Rebels Icon_minitimevr 22 nov 2019 - 22:13

Rebels Da6laim-88d5b487-7ca9-4005-b0d8-5482353d278b

Ze grinnikte schaapachtig toen Coyotepaw haar bij haar oude bijnaam noemde. Ze was heel erg gesteld op de medicine cat's appretice en eigenlijk zag ze haar een beetje als een hele coole, naar kruiden ruikende grote zus. Chivysniff was ook heel erg lief hoor! Maar die was altijd zo braaf en streng, Kjootpaw wilde tenminste nog wel eens kattekwaad uithalen! "Pfft, ik ben zo stil als een ninja. Noem mij maar Rook....stealth," grapte ze met een grijns op haar gelaat. De glimlach verdween echter van haar gelaat toen ze naar buiten stapte, de duisternis in. Rookpaw verstijfde toen de koude avondwind haar begroette, omdat het toch wel héél donker was buiten. Ze was daar nooit bang voor geweest, totdat Sabrefur haar mee had genomen. Oh Starclan, zou hij weer hier zijn? Zou hij in een van die schaduwen kunnen zitten? Klaar om de klus te klaren, zoals hij gezegd had. "Oké Broek, laten we eerst het kamp uit weten te komen, daarna vertel ik wat we gaan zoeken." Rookpaw werd uit haar angsten getrokken door de stem van Coyotepaw. Nee, nee, ze zou zich nooit meer in de weg laten zitten door angst! Ze kon alles! Toch trilden haar pootjes een beetje, en dat kwam niet alleen door de kou. "Oh, ehm, oké!" sprak ze op een zeer gedempte toon en dwong zichzelf toen om dapper naar buiten te stappen, haar scherpe oogjes opzoek naar haar papa. "Zit er niet een plekje bij de nursery waar we makkelijk door het riet kunnen?" fluisterde. Ze was niet bang, ze was niet bang, ze was niet bang.]


Icarus flew too close to the sun
Rebels Rook2
but at least he flew
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rebels
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: