Let me hear



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me hear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornstar
StarClan
Let me hear DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Let me hear   Let me hear Icon_minitimema 2 dec 2019 - 21:06

De vermoeidheid was waarschijnlijk van hem af te lezen momenteel. Hij deed zijn best om zijn kop boven water te houden, terwijl alles op zijn schouders viel nu. Hij kon nog geen deputy kiezen om hem te helpen. Dat kon hij niet doen zonder dat hij wist dat dat was wat Starclan wilde. Als Tallstar nog steeds als de leider beschouwd werd, dan zou hij nog steeds de deputy zijn in Starclan's ogen en dan kon hij dus ook geen nieuwe aanwijzen. Dat nam alleen niet weg dat het lastig was om en de deputies taken en die van de leader te doen. Normaal waren er twee katten die dit deden, dus misschien zou hij ook het werk moeten verdelen, maar van wie was hij zeker dat hij ze kon vertrouwen? Waren er katten die loyaal naar Tallstar waren geweest en niet naar hem?


[Demonslayer]


If you are strong, you'll find responsibility
Let me hear 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Let me hear 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Let me hear   Let me hear Icon_minitimema 2 dec 2019 - 21:31

Zijn borstvacht was dicht opgezet toen hij naast het kampuitgang de wacht hield. De wind blies vandaag killer dan normaal en hij voelde het als een voorteken. De clan was in een week tijd overdonderd en het was nu maar de vraag wanneer de volgende chaos zou uitbreken. Acorndust probeerde de clan draaiend te houden in zijn uppie nu Tallstar hen de rug toegekeerd had. Hij had respect voor de bruine deputy maar toen hij de tom vanochtend langs had zien lopen had hij zowat de wallen onder zijn ogen zien hangen. Demonslayer liet een brommende diepe zucht klinken en schudde zijn brede kop. Hoelang zou het duren voor Shadowclan weer terug op de poten kwam? Hij vertrouwde dat Acorndust het in ieder geval beter zou doen dan die yoga kleuter ooit zou kunnen maar niet in zijn eentje. Vooral nu er zo veel dreigingen boven de kop hingen. Demon vond dat het tijd werd om rond de tafel te gaan en besloot om Acorndust op te zoeken wanneer hij afgelost werd van zijn taak.

Nadat de massieve senior warrior afgewisseld werd stapte de grijs witte tom direct het woud in. Zijn neus volgde de geur van zijn deputy tot hij deze uit eindelijk aantrof bij de pinewoods. "Acorndust." Klonk zijn lage stem tussen de bomen door. Zijn dikke wenkbrauwen duwde zich samen terwijl hij zijn ijsblauwe ogen rustte op de vermoeide deputy. De grote warrior leunde zijn gespierde dikke lijf tegen een dunne boomstam aan toen hij ging zitten. "Ik kom met een voorstel, heb je tijd?" Vroeg hij hem zijn wel bekende rokerige brom stem.


Let me hear Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Let me hear DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Let me hear   Let me hear Icon_minitimedi 3 dec 2019 - 21:48

Hij was in gedachten verzonken, waardoor hij vrij laat doorhad dat iemand zich bij hem gevoegd had. Hij liet zijn blik kort naar de senior warrior gaan en knikte kort ter begroeting. "Demonslayer," Hij ging er vanuit dat dit een van de katten was die aan zijn kant zou staan ondanks het gebeuren met Skullpaw. "Ik heb tijd," Hij was wel benieuwd naar wat de kater mee zou komen. Er waren zoveel voorstellen die de ander konden doen, maar hijzelf zou zo snel niet weten welke het zou zijn. "Wat voor een voorstel heb je voor me?" Hij hoopte maar dat het niet weer iets nieuws zou zijn, maar dat het wat was dat paste bij wat er nu allemaal al gebeurde.


If you are strong, you'll find responsibility
Let me hear 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me hear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: