And the mountains echoed [Falconpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 And the mountains echoed [Falconpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowcall
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimema 2 dec 2019 - 22:54

Een nieuwe medicine cat apprentice. Het was een van de weinige mededelingen van de laatste tijd waar Crowcall blij van geworden was. Voor zover ze kon beoordelen was de jonge kater duizend keer beter dan zijn moeder en leek hij ook niet van plan om in haar voetsporen te treden. Toen ze hem in het kamp zag lopen, stond ze op om hem te begroeten. “Gefeliciteerd nog met je benoeming”, miauwde ze. “Medicine cat apprentice is een mooie rol.” Nee, zijn moeder zou ze niet feliciteren, maar voor hem was ze blij. Hij ging een mooiere toekomst tegemoet dan een warrior.
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimema 2 dec 2019 - 23:27

Het leven van een medicine cat apprentice was voor hem opeens heel erg anders. Hij had niet alleen een nieuwe mentor, maar ook een nieuwe slaapplek. Weg van zijn zusje. Weg van zijn vrienden en dat was wel even slikken, want hij vond het echt heel erg leuk in de apprentice den. Maar hij snapte het wel en het was ook zeker niet dat Routnose niet aardig was! Routnose was heel lief en zorgzaam en hij was echt heel blij dat hij haar nu echt kon helpen, echt voor het echt. Het was gewoon even wennen dat zijn leven nu compleet anders was, vooral omdat hij gewend was om vroeg op te staan om te gaan trainen, was het nu vroeg op staan om de kruiden na te gaan. Hij kende echt vrijwel niks. Hij wist de besjes nog waarmee hij Routnose een keer had geholpen, telde dat? Bedenkelijk liep hij dan ook door het kamp, een beetje van zijn game gegooid omdat hij normaal nu vechten zou oefenen of jagen.. maar dat was nu niet meer het geval. Vanuit zijn ooghoek zag hij een poes naderen, Crowcall, waarop hij zijn gedachten van zich af schudde en haar met een vriendelijke glimlach aan keek. "Gefeliciteerd nog met je benoeming" klonk er van de zwarte poes af, waarop hij warm naar haar begon te glimlachen. "Dankjewel Crowcall!" sprak hij spinnend tegen de poes. Gelukkig, ze had geen medische hulp nodig. Dat kon hij nu nog vrijwel niet verlenen! "Medicine cat apprentice is een mooie rol." sprak de poes, waarop hij zachtjes glimlachte en knikte. Het was een mooie rol inderdaad, eentje die hij niet verwacht had dat hij die zou krijgen, maar wat StarClan wilde zou gebeuren. Dus hij accepteerde de rol ook met heel zijn hart, want katten helpen zat al van jongs af aan in zijn hart. "Dat is het zeker en ik ga hard leren, zodat ik de clan goed kan helpen. Zodat jullie trots op me kunnen zijn." sprak hij met een warme glimlach tegen de zwarte poes. Zodat, mocht Crowcall ooit gewond raken, hij voor haar kon zorgen. Zodat ze weer beter kon worden en de Clan weer kon gaan beschermen! "Maar Warrior is ook een mooie rol! De clan beschermen en voeden is net zo belangrijk als katten beter maken!" sprak hij met een brede glimlach tegen de poes. Zo zag hij het wel tenminste. De clan kon immers niet leven zonder de warriors.


그대는 나의 이야기였다
And the mountains echoed [Falconpaw] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 22:51

Zijn enthousiasme bracht een klein glimlachje op haar gezicht en het bood haar enige troost dat deze kat niet volledig verpest zou worden. Zijn rang kon hem niet beschermen voor pijn en verdriet, maar hij zou tenminste geen dader worden. Hij zou leren verder te kijken dan zijn clangenoten. Hij zou leren te helpen, ongeacht clan. Daarvoor zou ze wel trots op hem kunnen zijn. Bij zijn laatste opmerking kon ze een schamper lachje niet onderdrukken. Maar ze had hem niet aangesproken om te klagen over haar ‘plichten’ en te ruziën over goed en kwaad. “Ik hoop dat je goed met Routnose op kunt schieten? Je hebt al heel wat tijd met haar doorgebracht, natuurlijk”, miauwde ze, doelend op hun zoektocht naar Hazelpaw.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 1:26

Hij vond het altijd leuk om gesprekken te voeren. Hij was altijd al een vrij open kat geweest, tegen iedereen. Hij sprak liever niet over de problemen die hij op dit moment had met Amberstorm, maar hij zou nooit liegen. Hij zou nooit zomaar een kat negatief benaderen. Hij wist dat hij dat al meerdere malen had gedaan en dat toen Stallionstar de woorden sprak bij de ceremonie hij zich wel aangesproken voelde. Maar hij snapte het ook een beetje niet, zolang iedereen aardig tegen elkaar deed en de regels respecteerde was er toch niks mis? Zo had hij al meerdere gesprekken gehad met katten uit andere clans en hij had geen regels overtreden. Net zoals de andere katten. En dan konden ze gewoon super goed met elkaar om gaan en was het net alsof je met een windclanner om ging! Dus nee, hij snapte het punt soms niet. Iedereen kon aardig tegen elkaar zijn, toch? Hij sprak vervolgens over dat hij ook met alle liefde warrior was geworden, waarop er een schamper lachje van de gitzwarte poes af kwam. Wat? Hij meende het, hij had de clan trots gemaakt. De ene of de andere manier. "Ik hoop dat je goed met Routnose op kunt schieten? Je hebt al heel wat tijd met haar doorgebracht, natuurlijk" Hij glimlachte warm naar de poes. Daar zei ze inderdaad wat. En hij kon het ook super goed vinden met de oudere poes. Ze was een beetje wat hij altijd had gemist in zijn jeugd, een moeder. Dat zou hij natuurlijk niet zeggen tegen Crow, maar het was wel in zijn ogen te zien dat hij al veel warmte voelde voor de medicine cat. "Routnose en ik kunnen het heel goed vinden, maar dat is ook al sinds het moment dat ik haar een keer heb geholpen in de medicine cat den." sprak hij warm tegen de gitzwarte poes. Hij meende het, hij had natuurlijk al wel wat vecht training gehad en mocht het er toch op aan komen dat hij Routnose en hem moest beschermen, dan zou hij dat doen ook. Misschien kon hij naast zijn trainingen nog wel aan Stallionstar vragen of hij nog wat vecht trainingen met hem kon doen. Niet omdat hij mee wilde vechten in de oorlogen, maar omdat hij mocht het nodig zijn de zieken en gewonden kon beschermen. Routnose kon beschermen. "De reis naar de bergen heeft ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht. Daar ben ik StarClan erg dankbaar voor." sprak hij met een glimlach tegen Crowfur. Maar jeetje! Hij was nu alleen maar over zichzelf aan het praten! Dat was natuurlijk ook niet de bedoeling, een gesprek ging twee kanten op. "Vandaag wel een goede dag gehad? Ik weet dat de prooien wat schaarser worden, maar ik hoop dat je wel misschien een goede jacht hebt gehad?" Jagen was hij zo bar slecht in, maar goed. Scheelde wel weer dat hij nu niet broodnodige prooien zou wegjagen door zijn slechte jaagkunsten.


그대는 나의 이야기였다
And the mountains echoed [Falconpaw] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 20:25

Zoals ze al had verwacht, ging het prima tussen die twee. Ze zag in zijn ogen de warmte die ze zelf ook voor haar vriendin voelde. Rout was een schat, daar waren ze het duidelijk over eens. Al wenste Crowcall soms dat de medicine cat iets harder voor haar mening uit zou komen in plaats van zo angstvallig niemand tegen de haren in te strijken. Blijkbaar had Falconpaw haar ook al eens eerder geholpen met haar kruiden. Misschien was dat ook wel de reden dat hij uitgekozen was.
Crowcalls glimlach kreeg even iets wrangs toen Falconpaw StarClan noemde. Alsof StarClan hem die trip naar de bergen cadeau had gedaan. Dat eeuwige vertrouwen in StarClan dat ze bij iedereen zag maakte haar soms wat onpasselijk. Het leek wel alsof iedereen een eigen plaatje van zijn voorouders in gedachten had en dat plaatje te pas en te onpas gebruikten als redenering voor de gekste dingen. Oorlog. Want StarClan wilde het. Gebeurde er iets goeds? Oh, dank StarClan! Gebeurde er iets slechts? Dan hadden ze StarClan vast boos gemaakt. Rare regels? Tja, StarClan had ze ooit bedacht, dus die konden ze maar beter niet breken! Lieten de levenden maar eens niet alles bepalen door die geesten in Zilverpels. Crowcall ademde rustig in en uit. Het was ook niet het moment voor deze discussie.
"Een konijn", miauwde ze schouderophalend. Een nogal mager beestje, maar het moest maar voldoen. Of ze haar dag voor de rest goed kon noemen... nou, nee. Toegegeven, er waren geen noemenswaardige rampen gebeurd, maar haar eigen gedachten wisten ook een gebeurtenisloze dag wel te verpesten. "Ik hoorde dat jullie haar helemaal bij de Tribe hebben teruggevonden, je zusje", miauwde ze. Hoe was zo'n jonge apprentice helemaal in de bergen terechtgekomen? Het groepje dat eropuit was getrokken was ook nog geen maan weggeweest. Hoe hadden ze dat voor elkaar gekregen, zo snel heen en weer?


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimezo 8 dec 2019 - 18:26

Routnose was in een korte tijd iemand geworden waar hij heel erg close mee was. En dat was alleen maar goed, omdat ze zoveel samen moesten gaan werken. Vertrouwen was dan het belangrijkste en dat ging wel lukken. Falcon vertrouwde Rout met heel zijn hart, dus daar waren geen enkele twijfels over. Crow's glimlach kreeg echter wel iets aparts toen hij over StarClan begon, omdat hij StarClan bedankte voor de reis. Hij wist niet waarom, maar hij was er ergens wel geïnteresseerd in. Maar, hij wilde ook niet alleen maar over zichzelf praten, dat vond hij echt niet fijn. Hij was er ook om te luisteren naar andere katten, die waren immers net zo belangrijk als dat hij was binnen een clan. "Een konijn" klonk er schouderophalend van de poes af, maar voor Falcon klonk dat meer als een droom. "Wat gaaf! Ik heb nog nooit een konijn kunnen vangen..." sprak hij met een zacht glimlachje tegen de poes. Hij vond het ergens wel jammer, maar aan de andere kant zouden de konijnen hem vast veel te slim af zijn. Maar ooit!! Dan zou hij toch een konijn kunnen vangen, daar was hij van overtuigd. Ooit op een dag zou het hem lukken en dan zou iedereen zo trots op hem zijn! "Ik hoorde dat jullie haar helemaal bij de Tribe hebben teruggevonden, je zusje" klonk er van de poes af, waardoor hij warm begon te glimlachen en even knikte. Ja, dat was een moeizame reis geweest en eentje die hij liever niet nog een keer wilde maken zonder reden, maar zolang er een reden was, was het goed te doen. Want dan kon je doorzetten. En er komen. Daarbij zou het in je eentje ook veel zwaarder zijn dan met z'n tweeën. "Ja! Het duurde best lang en het was moeizaam maar we hebben haar gevonden! Gelukkig was ze veilig en wel bij onze oma." sprak hij met een warme glimlach tegen de zwarte poes. Hij vond het wel jammer dat de katten die hij had ontmoet in de Tribe, hij waarschijnlijk nooit meer zou zien, maar goed. Dat was het leven, schijnbaar! En het was ver weg voor hun.


그대는 나의 이야기였다
And the mountains echoed [Falconpaw] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimema 9 dec 2019 - 22:17

Falcons enthousiasme om het konijn was aandoenlijk. Voor haar was het vangen van een konijn niet zo’n bijzonderheid meer en de herinneringen die ze had aan de tijd voordat ze het had gekund waren eerder vol van zenuwen en stress dan van dit soort bewonderende fascinatie. Tegenwoordig was het vooral een opluchting dat het iets was wat ze goed kon. Tja, ze stonden duidelijk verschillend in het leven, zij en Falconpaw.

Lang en moeizaam? Lang niet zo lang en moeizaam als de Grote Reis voor hen was geweest. Toen Falcon zijn oma noemde, glimlachte Crowcall even. Ze kende Brindleleaf niet goed, maar ze meende dat ze een betere kat was dan hoe Amberstorm haar afschilderde. Ze zou niet beweren dat het goed was dat de poes haar kittens had achtergelaten - zie wat het teweeg had gebracht - maar ergens begreep Crow wel dat ze hier niet langer had kunnen blijven, met hoe de clan op de waarheid over die kittens had gereageerd. Het was bijzonder hoe Brindleleaf een nieuw thuis had gevonden. Het was mooi hoe ze daar door de bergkatten geaccepteerd was. Ze leken zo veel ruimdenkender daar. “Maar hoe hebben jullie haar spoor helemaal tot de bergen gevolgd?” vroeg ze, want ze zag nog altijd niet voor zich hie dat te volgen zou zijn, met al die donderpaden en die tweebeenplaats waar zo veel geuren door elkaar liepen. En hoe had Hazelpaw helemaal alleen die reis gemaakt?


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimewo 11 dec 2019 - 20:27

Jagen was vanaf begin af aan al niks voor hem geweest. Zou dat misschien de reden zijn waarom StarClan had ingezien dat hij beter ingezet kon worden als medicine cat of waren er andere redenen waarom StarClan hem wilde hebben als medicine cat? Hij wist het niet, hij zou het vanzelf wel allemaal verder zien. Toen kwam de vraag van Crow over de bergen, waar oma zich bevond en waar hij met een groep katten naar toe was gegaan om Hazelpaw terug te halen. Je hoorde het niet iedere dag en hij was dan ook erg trots op de prestatie dat hij heen en terug was gereisd vanuit de bergen en daarmee ook nog Hazelpaw veilig en wel had terug gebracht. Dat was wel iets wat hij de rest van zijn leven mee zou nemen en waar hij ook geen enkele twijfel had over het feit dat hij het één van zijn belangrijkste dingen uit zijn leven was die hij had meegemaakt. Dat en medicine cat apprentice geworden natuurlijk. Anders klopte er al iets niet. "Maar hoe hebben jullie haar spoor helemaal tot de bergen gevolgd?" klonk er van de poes af, waardoor hij even met zijn oortjes wat draaide. Hij wist niet zeker of hij alles mocht vermelden maar aan de andere kant.. dit was haar eigen clangenoot! Dus waarom zou dit niet mogen? Het zou eerder raar zijn als hij dit niet aan zijn mede clangenoten te vertellen. "Bij de tunnels! Er is een tunnel naar de bergen toe!" sprak hij met een kalme glimlach aan de gitzwarte poes. Het scheelde zoveel reistijd! Maar veel prooien waren er ook niet te vinden daar, dat dan weer niet. "Maar het is alsnog een zware reis hoor!" vervolgde hij tegen haar. Hij hoopte niet dat ze daar naar toe wilde gaan reizen!


그대는 나의 이야기였다
And the mountains echoed [Falconpaw] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimezo 15 dec 2019 - 22:30

Een moment aarzelde hij en in stilte smeekte Crowcall hem om antwoord te geven met een vurigheid die haar zelf een beetje verraste. Toen kreeg zijn enthousiasme weer de overhand. De tunnels. Er was al die tijd al een tunnel direct tot de bergen? Welke kon het zijn? In gedachten ging Crowcall razendsnel haar interne plattegrond van de tunnels na. “Een tunnel...” fluisterde ze voor zich uit. Was het zo makkelijk? Niets geen donderpaden en tweebeenplaatsen vol ratten. Niets geen honden of klauterpartijen langs smalle richels. Gewoon een tunnel, een rechtstreeks pad, zo makkelijk. Een zware reis, noemde hij het, maar een apprentice had het in haar eentje gehaald. “En ik maar denken dat ik als tunneler alle tunnels wel kende”, miauwde ze geamuseerd. “Kun je me laten zien welke het was?”


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimedi 17 dec 2019 - 18:34

Hij wist niet waarom de poes zo graag wilde weten hoe hij er was gekomen, maar misschien was het een normale vraag! Wie weet wilde ze even iemand gaan opzoeken! Was natuurlijk niet zomaar de bedoeling maar.. ja. "Een tunnel..." fluisterde ze zachtjes, waarop hij langzaam knikte. Ja, een tunnel! Hij had het er ook niet achter gezocht maar toch was het er geweest. Geen wonder dat sommige katten die verdwaalden in de tunnel nooit meer terug gevonden konden worden, er was gewoon een hele tunnel richting de bergen. "En ik maar denken dat ik als tunneler alle tunnels wel kende" klonk er geamuseerd van de poes af, waarop hij even glimlachte naar de poes. Zo zag je maar weer dat er overal weer nieuwe dingen ontdekt konden worden! Ditmaal door Hazelpaw! Wat een geluk. "Kun je me laten zien welke het was?" Hij draaide zijn oortjes wat spijtig naar achteren. Hij was al één keer bijna voorgoed verdwaald geweest in de tunnels toen hij achterna gezeten was door een hond.. en Sabrefur was overleden in de tunnels.. Samen met Routnose, Lavenderstorm en Amberstorm durfde hij het wel, maar toen had hij ook een doel om door de tunnel heen te komen: om zijn zusje te halen. "Ik denk dat je aan mij niet veel zal hebben, sorry Crowcall..." sprak hij zachtjes terwijl hij verontschuldigend naar de poes keek. Hij zou de tunnel ook echt niet meer kunnen herinneren, zelfs als hij er moeite voor zou doen. Daar beneden leek alles op elkaar in zijn opinie. "Maar Routnose, Lavenderstorm of Amberstorm zouden het je wel misschien kunnen laten zien?" vroeg hij met een zachte glimlach.


그대는 나의 이야기였다
And the mountains echoed [Falconpaw] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimeza 21 dec 2019 - 12:25

Bij zijn ontkennende antwoord bleef haar blik even stil op hem hangen. Waarom zei hij nee? Waarom kon hij haar de tunnel niet laten zien? Of wilde hij het niet? Falconpaw noemde andere katten die het konden laten zien en Crowcalls gezicht vertrok even. Lavenderstorm of Amberstorm? Nee, bedankt. Dan bleef Routnose over, maar ze voelde meteen tegenzin bij de gedachte hier met haar vriendin over te praten. Het was niet alsof ze plannen had... maar ze wilde hier gewoon rustig onderzoek naar doen. Zonder moeilijke vragen, gewoon om even rustig de informatie op een rijtje te krijgen. "Maar weet je nog waar de ingang is? Is het in de buurt van de oude dassenburcht? Of ligt hij voorbij de grens?" drong ze aan. Hij moest toch wel iets onthouden hebben?


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimevr 27 dec 2019 - 22:56

Hij wilde niet nog een keer die tunnels in. Na alles wat er met die tunnels was gebeurd ging hij liever niet nog een keer de tunnels in. Dat was al erg genoeg. Hij had nare herinneringen aan de tunnels en hij ging er niet alleen terug in om iemand de weg naar de tribe te wijzen. Daar was hij niet voor. Hij kon daar niet nog een keer verdwalen, hij had een taak hier om te doen in het kamp en in het territorium. Routnose had natuurlijk ook een taak hier, dus hij hoopte eerder dat ze het aan Lavenderstorm of Amberstorm zou gaan vragen. Daar voelde hij zich het meest op zijn gemak bij. Daarbij wist hij dat het goed zou gaan komen. "Maar weet je nog waar de ingang is? Is het in de buurt van de oude dassenburcht? Of ligt hij voorbij de grens?" Hij knipperde even en klemde zijn kaken even op elkaar. Hij voelde zich ongemakkelijk bij dit gesprek. Het was niet dat hij niet had opgelet tijdens de reis maar eerder... zijn gedachten hadden een andere prioriteit gehad. "Het zijn de windclan tunnels. Dus binnen de grenzen." sprak hij zachtjes tegen de poes, zijn blauwe ogen op haar gericht. Hij wist niet hoeveel hij precies erover mocht vertellen, dat was het hele probleem. Daarom voelde hij zich er zo ongemakkelijk over. "Hazel was verdwaald geraakt bij de tunnels. Ze komen uit op een grot. Via de rivier bij de grotten te volgen kom je bij de bergen." sprak hij zachtjes. Was dat genoeg voor de zwarte poes?


그대는 나의 이야기였다
And the mountains echoed [Falconpaw] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimedo 23 jan 2020 - 21:32

Nog heel even, dacht ze met een lichte paniek toen ze hem zag aarzelen. Er lag tegenzin in zijn blik. Ongemak. Ging ze te snel, drong ze te veel aan? Het leek wel of hij het verdacht vond, al begreep ze niet goed waarom. Waarom zou het geheim zijn? Wat kon het voor kwaad als iedereen de weg naar de bergen wist? Wat verwachtte hij dat katten zouden doen? Ze liet haar ingehouden adem opgelucht ontsnappen toen hij toch antwoord gaf. Haar hersenen gingen over de woorden. De omschrijving was niet bepaald duidelijk te noemen, maar ze wist in ieder geval dat ze op eigen territorium moest beginnen. Ze glimlachte. "Dat geen van de Tunnelers hem eerder heeft ontdekt!" miauwde ze met net iets te gemaakt vrolijke verbazing, in een poging zijn argwaan te doen zakken. Ze kon maar beter niet verder vragen, een gedetailleerdere routebeschrijving kon ze niet verwachten en hij zou maar ongerust worden en haar vragen aan een ander doorspelen. Waarom ze daar bang voor was, wist ze zelf niet precies. Ze kon toch niemand kwaad doen met die informatie? Maar bang was ze de laatste tijd wel vaker, voor wel minder, en dus moest ze zich maar een beetje gedeisd houden. Misschien kon ze vanmiddag de tunnels in en kijken of ze Hazelpaws geurspoor nog terug kon vinden, of dat van de patrouille. Geuren bleven lang hangen onder de grond, zonder wind om ze weg te blazen en regen om ze uit te spoelen.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimedi 4 feb 2020 - 0:31

Hij wist niet zo goed wat hij hiermee moest doen. Moest hij het hier over gaan hebben met Routnose? Hij wist namelijk niet zo goed hoe hij haar moest beoordelen. Of ze het gewoon wilde weten zoals hij dingen wilde weten of omdat er nog iets achter zat en ze het wilde weten voor een heel ander iets. Iets wat hij niet wist en waarschijnlijk ook niet te weten wilde komen als hij heel erg eerlijk was. ”Dat geen van de Tunnelers hem eerder heeft ontdekt!” klonk er van de zwarte poes af, waarop hij even met zijn oren draaide. Ja.. dat was natuurlijk omdat er vele tunnels waren. Vele waar katten verdwaald in waren en waar sommige katten nooit terug gevonden waren. Maar ja, dat geen van de tunnelers het had ontdekt was wel iets speciaals. Maar misschien hadden ze het wel gezien en nooit iets van gedacht, dat kon natuurlijk ook. Hij sloot niks uit. ”Het tunnelsysteem is erg groot… je moet er maar net diep genoeg in gaan denk ik?” Sprak hij even met een onhandige glimlach tegen de poes. Hij ging er alleen nooit meer in zonder een goede reden, no way josé. Dan moest je hem er mee in slepen, anders ging hij gewoon lekker terug naar zijn nest waar hij zeker wist dat hij niet verdwaald zou gaan raken. ”U bent toch niet van plan om ernaar toe te gaan… toch?” Vroeg hij toch wel even ietwat twijfelachtig aan de zwarte poes voor hem. Wat… Hij vroeg het alleen maar voor de zekerheid!


그대는 나의 이야기였다
And the mountains echoed [Falconpaw] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimedi 4 feb 2020 - 12:13

Waar zou ze beginnen? Geconcentreerd ging ze de kaart in haar hoofd na. Waar zou ze de meeste kans maken? Het zou waarschijnlijk op een plek zijn waar meestal wat minder konijnen zaten, waar de Tunnelers meestal aan voorbij gingen... "Hm", reageerde ze afwezig op Falconpaws woorden. Ja, ergens diep in de tunnels, daar moest het zijn. Ze aarzelde toen hij de vraag stelde die ze wel aan had zien komen. Ze had niet meteen een antwoord klaar. "Nee", zei ze na een paar tellen, hopelijk niet te laat om geloofwaardig te zijn. "Misschien dat ik het begin van de tunnel zoek... het is toch interessant. En als Tunneler moet ik alle tunnels toch kennen." Puur professionele interesse, jep, absoluut.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimedi 4 feb 2020 - 15:06

Het was zijn taak om zich zorgen te maken over zijn clangenoten, zoveel was wel duidelijk sinds hij zijn rang had gekregen. Ook buiten zijn rang, voordat hij zijn rang had gekregen, maakte hij zich vaak al zorgen om zijn clangenoten, maar nu alleen nog maar meer. Of dat heel positief was wist hij nog niet, daar was hij nog niet achter gekomen. Hij sprak tegen de poes dat het diep in de tunnels lag, maar ze leek erg in gedachten verzonken sinds hij de plaats had onthuld waar de tunnel liep, waar de grot liep, richting de bergen. “Hm” klonk er afwezig van de poes af. Daardoor werd hij alleen maar wat meer ongerust, wat leed tot zijn vraag of de poes naar de bergen ging. Hij wilde niet degene zijn waardoor ze naar de bergen zou gaan, omdat hij zijn mond niet dicht kon houden en de poes zou gaan vertrekken doordat ze nu een kortere route wist dan dat zij hadden genomen eerst. “Nee” klonk er na een paar tellen van stilte, waardoor hij even iets met zijn oren draaide, niet helemaal zeker of de poes het meende. “Misschien dat ik het begin van de tunnel zoek… het is toch interessant. En als Tunneler moet ik alle tunnels toch kennen.” Klonk er van de poes af, waarop hij haar even ietwat onzeker aan keek. Hij wist niet zo goed wat hij van het antwoord moest vinden. Hij kon niet zomaar de woorden van een oudere warrior in twijfel nemen, dat was zeker, maar hij was er toch ook wel bezorgd om. “Beloof je dat?” vroeg hij even onzeker aan de poes voor hem, twijfelend. Als ze het niet wilde beloven dan wist hij dat er wel iets anders speelde dan gewoon even de tunnels onderzoeken.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
And the mountains echoed [Falconpaw] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimevr 7 feb 2020 - 11:57

Volledig overtuigd leek hij niet. Een tikkeltje onzeker keek hij haar aan en vroeg haar of ze het beloofde. "Dat beloof ik", miauwde Crowcall. Zo moeilijk was liegen niet als anderen je al vertelden wat ze wilden horen. Het had haar verbaasd, die eerste keer, toen ze haar warriornaam kreeg, hoe weinig moeite het kostte, hoe makkelijk de belofte over haar lippen gleed. Het was niet zo moeilijk om een eed af te leggen. Ze voelde de woorden niet op haar wegen, ze voelde niet de verplichting eraan te voldoen. Toen niet en nu niet. En hey, ze wist nog niet eens of dit echt een leugen was, ze wist niet wat ze wilde, enkel dat ze haar mogelijkheden open wilde houden. Dat ze een keuze wilde hebben. En die had Falconpaw haar zojuist geboden, een keuze, een alternatief. Hoe veel het waard was, wist ze nog niet, maar het bood hoop. Haar hart voelde al ietsje lichter.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
And the mountains echoed [Falconpaw] SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Thirtythree moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitimevr 7 feb 2020 - 18:03

Hij was onzeker over de intenties van de zwarte poes. Hij wist niet of het haar plan was om WindClan te verlaten en bij de Tribe te gaan wonen, of dat ze oprecht gewoon geïnteresseerd was hoe ze er waren gekomen en misschien als haar rang als Tunneler het gewoon wilde weten. Het was immers in haar tunnels dat die plek er was en hij kon best begrijpen dat dat best wel eens interessant was voor haar om te bekijken. Dat betekende echter niet dat hij er meer op zijn gemak gesteld door werd. Hij wilde het niemand wensen wat hij had doorgemaakt met Hazel, hij was zelden zo bezorgd om iemand geweest en hij wilde niet dat iemand die van Crow hield dit ook mee zou maken. ”Dat beloof ik” klonk er van Crowcall af, waarop hij even langzaam, opgelucht, knikte. Gelukkig maar, want hij wilde niet dat ze zomaar weg zou gaan. Ze was een goede warrior voor de Clan en hij kon haar wel appreciëren. Dit gesprek was dan wel een beetje vaag geweest en ergens was hij eerst bang geweest dat ze naar hem toe was gekomen puur voor dit onderwerp, maar dat was vast niet het geval! … toch? ”Goedzo.” Sprak hij met een zachte glimlach tegen de zwarte poes. ”Het zou jammer zijn als we je zouden verliezen, Crowcall.” Sprak hij met een warme glimlach tegen de zwarte poes. Hij was goedgelovig. Als iemand hem iets beloofde dan geloofde hij er ook heilig in dat het echt een belofte was. Niets meer en niets minder, beloftes waren belangrijk voor hem.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
And the mountains echoed [Falconpaw] Unknow11

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: And the mountains echoed [Falconpaw]   And the mountains echoed [Falconpaw] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
And the mountains echoed [Falconpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: