See through



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 See through

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breezesong
StarClan
See through TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: See through   See through Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 20:25

Het was al lang maanhoog geweest, maar Breezesong had even een frisse neus moeten halen. Ze kon niet goed slapen die nacht dus had ze haar nest verlaten en was even buiten de Warriors Den gestapt. Ze zette haar vacht op voor de kou en richtte haar blauwe ogen naar boven. De hemel was gevuld met sterren en even vroeg ze zich af of StarClan wist hoe lang al deze elende zich nog moest voortzetten. Het gedoe met RiverClan was soort van over, maar ergens had ze het gevoel alsof er nog meer was. Stallionstar was druk en ergens maakte ze daar wel zorgen om. Toch probeerde ze zich gewoon te focussen op haar Warrior taken. Als haar zoon haar hulp nodig had dan hoorde ze dat wel. Hij had natuurlijk ook alle drama met Shatteredice er nog bij.
Een zucht verliet haar bekje en ze keek weer naar voren, om daar een andere kat te zien. Even moesten haar ogen focussen maar uiteindelijk herkende ze de Apprentice Amberpaw. Ze fronste, wat zou die hier doen?

+ Amberpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
See through DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: See through   See through Icon_minitimevr 6 dec 2019 - 20:39

Ze was een heel eind van het kamp geweest om een konijn te vangen voor de oudsten, maar het was te koud vond ze om over het territorium heen te lopen met de prooi. Dus was ze een van de meer grotere tunnels in gedoken met de prooi, maar dat was toch weer een fout gebleken?! Nu miste ze het samen eten met Woodpaw, maar zij sleepte hier een vrij groot konijn nog voor deze tijd van het jaar met zich mee. Amber sjorde en rukte aan het vel van het konijn toen het soms vast leek te zitten, maar al snel had ze hem weer los en kon ze weer een paar 100 meter verder trekken tot de prooi weer vast zou komen te zitten in de meer nauwere stukken van de tunnel. Toen ze eindelijk bij een van de uiteindes van de tunnel kwam die direct in het kamp uit kwam zonder eerst nog door het kamp ingang te hoeven gaan hing de prooi voor de laatste keer vast. Nu kreeg ze er echt geen beweging meer in! Amberpaw herpakte de prooi opnieuw vast en trok er voor een laatste keer krachtig aan waardoor het konijn los kwam, maar het dode dier vol op haar viel. "oemph!"kwam het over haar lippen, maar de gevlekte poes had de kracht even niet om zich er onderuit te wurmen, maar nu pas zag ze hoe donker het was hier buiten. Was ze zo lang na zonhoog bezig geweest om haar buit hier te krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
See through TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: See through   See through Icon_minitimezo 15 dec 2019 - 17:14

De Apprentice had duidelijk moeite met iets, zo te zien een groot stuk prooi wat ze naar binnen sleepte. Waarom Amberpaw nog zo laat buiten was geweest om iets te vangen wist Breezesong niet en ze besloot daar ook zeker naar te vragen. Om nog zo laat alleen buiten te zijn was nooit handig. Het was tijd om te slapen. De Senior Warrior stond op en liep met grote passen naar de Apprentice.
'Amberpaw, wat ben je aan het doen?' vroeg ze, zacht genoeg zodat ze niemand wakker zou maken maar wel met een strenge ondertoon. Het was natuurlijk niet de bedoeling dat er Apprentices zomaar nog zo laat gingen jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
See through DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: See through   See through Icon_minitimema 30 dec 2019 - 23:14

Een stel pootstappen klonken op net als de trillingen die ze door de grond aan kon voelen komen van welke richting de kat aan kwam lopen drongen eerder tot de jonge poes door dan de geur van Breezesong door haar neusgaten waar werden genomen. Amberpaw probeerde haar kant op te kijken, maar het oor van het konijn hing net in haar blikveld. 'Het spijt me Breezesong, maar ik was na zonhoog gaan jagen voor de oudste, maar deze prooi kwam steeds vast te zitten in de tunnels en ik ben zo moe dat ik hem niet van me af kan duwen.' verontschuldigde Amber zich en probeerde het konijn van zich af te duwen, maar het lukte haar echt niet en viel het bijna even grote prooi weer bovenop haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
See through TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: See through   See through Icon_minitimema 6 jan 2020 - 21:07


Amberpaw keek op, maar het konijn viel half voor haar gezicht. Het leek wel alsof dat konijn zwaarder was dan zijzelf. 'Het spijt me Breezesong, maar ik was na zonhoog gaan jagen voor de oudste, maar deze prooi kwam steeds vast te zitten in de tunnels en ik ben zo moe dat ik hem niet van me af kan duwen,' verontschuldigde de Apprentice, waarna ze het konijn van haar af probeerde te duwen.
Breezesong keek er even naar en knikte toen. Ze zette haar tanden in het vel van het konijn en trok het van de jonge poes af. 'Zo.' Ze keek op naar Amberpaw. 'Goed van je dat je ben gaan jagen, maar probeer de volgende keer misschien een andere route, of een minder grote prooi,' miauwde ze, met een lichte grinnik in haar stem. Ze sleepte het konijn daarna naar de prooistapel voor haar. 'Ik weet zeker dat de Elders er blij mee zullen zijn, morgen,' glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
See through DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: See through   See through Icon_minitimema 6 jan 2020 - 22:03

Gelukkig was Breezesong niet boos op haar. en trok de poes de prooi van de leerling af. Amber stond op en schudden zich even uit waardoor ze een paar wankele passen opzij maakte om niet om te vallen. Ze was zo moe dat ze wel een maan zou kunnen slapen. De prijzende woorden van Breeze lieten haar trots kijken. Ja ze dacht wel aan haar clan genoten al leek het soms niet zo. Zeker als ze lang weg was zo als nu ook weer het geval was, maar toch snorde Amberpaw op de manier waarop gevlekte warrior haar aan gesproken had. De oudste zouden morgen zeker blij zijn met dit konijn, maar nu volgde ze Breezesong en ging daarna naast haar zitten. 'Bedankt Breezesong. Anders had ik onder het konijn moeten gaan slapen.' miauwde ze dankbaar en legde haar staart rond haar pootjes. , Maar waarom ben jij nog zo laat op?' vroeg de kleine schildpad poes nieuwsgierig met een vragende blik keek ze Breezesong dan ook even nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
See through TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: See through   See through Icon_minitimewo 15 jan 2020 - 20:20


De Apprentice snorde zachtjes bij haar woorden en ging vervolgens naast haar zitten. 'Bedankt Breezesong. Anders had ik onder het konijn moeten gaan slapen,' miauwde ze dankbaar.
Breeze grinnikte en knikte. 'Ja, dat willen we natuurlijk niet. Veel te koud voor ook.' Er waren soms wel katten die buiten de Den sliepen, maar Breezesong zelf had liever de warmte van haar nest. Zeker in leafbare.
'Maar waarom ben jij nog zo laat op?' vroeg Amberpaw vervolgens, een nieuwsgierige toon was in haar stem te horen. De tortie-shell poes zuchtte even en haalde haar schouders op.
'Ik kon niet zo goed slapen en had wat frisse lucht nodig,' antwoordde ze met een lichte glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
See through DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: See through   See through Icon_minitimewo 15 jan 2020 - 21:36

Breezesong grinnikte en sprak instemmend. Ja het was kouder geworden en zeker nu kon de grond de warmte uit je warme lijf trekken. Amber schudden zich even bij de gedachten ziek te zijn geworden enkel omdat zij laat terug gekomen was en dan toch gedwongen zou moeten zijn geweest om onder haar eigen prooi te moeten slapen... Heel even was ze stil maar knikte wel. Toen de oudere warrior haar vraag beantwoorden legde de jonge poes haar staart even tegen de schouder van Breezesong. 'Dat komt wel goed vermoed ik. De meeste oudere krijgers zie ik wel eens laat buiten wanneer ik snachts naar de vuilplek moet.' miauwde Amberpaw en ze keek naar de lucht. De zilverpels scheen vol en straalde koud licht uit, maar toch voelde ze zich gerust. Geeuwde even en likte haar voorpoot om die vervolgens over haar oor te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
See through TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: See through   See through Icon_minitimevr 24 jan 2020 - 14:14


De Apprentice legde haar staart tegen haar schouder aan toen ze haar vraag beantwoordde. 'Dat komt wel goed vermoed ik. De meeste oudere krijgers zie ik wel eens laat buiten wanneer ik snachts naar de vuilplek moet,' miauwde Amberpaw.
Breezesong knikte. Niet dat ze echt vaak buiten te vinden was 's nachts, maar tegenwoordig wel wat meer. Het zat ook allemaal niet mee en hoewel ze andere katten niet te kort wilde doen voelde ze toch wel wat extra zorgen, zeker omdat de Leader haar zoon was. Ze wilde hem gelukkig zien en dat was hij niet. Dat gaf wel een dosis zorgen mee. Hopelijk kon ze snel weer gewoon slapen zonder steeds wakker te worden.
In haar ooghoek zag ze Amberpaw geeuwen. Zelf voelde ze ook wel wat moeheid komen opspelen, gelukkig maar. 'Het is al laat.. Laten we weer terug keren naar ons nest,' stelde ze voor terwijl ze opstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ambersnare
Member
See through DPKsfdL
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ambersnare
BerichtOnderwerp: Re: See through   See through Icon_minitimevr 24 jan 2020 - 21:25

Breezesong knikte en Amber knipperde even met haar oogjes. Ze was moe van het slepen van het grote konijn. Maar ze stribbelde dan ook niet tegen toen de oudere kattin zei dat ze maar eens naar hun nest moesten. De schildpad leerling stond op en rekte zich eventjes uit voor ze een klein stukje met Breezesong mee liep. Zelf moest ze nog iets verder om bij het leerlingen hol te komen. 'Slaap lekker Breezesong.' mauwde Amber moe en stapte in kalme pas verder al verheugde ze zich er wel op om zich naast Woodpaw op te rollen. Ze knikte nog even naar de oudere poes en kroop daarna het hol binnen en sloop langs alle slapende leerlingen tot ze haar samengevoegde nest had gevonden waar haar vriendje al lang te slapen. Amber geeuwde nog even voor ze zich naast hem neer legde en nog even een snorrende lik over zijn oor gaf voor de kleine schildpad kattin haar koppie naast die van Wood neer legde en viel al snel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
See through
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: