Progress, not perfection



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Progress, not perfection

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kazan
Member
Progress, not perfection Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimedo 19 dec 2019 - 0:55

you're a weapon and weapons
don't weep
Met een snelle lik over zijn borst klom de kater zijn nest uit. Het weer was een stuk beter dan de dagen daarvoor en zo nu en dan kwamen er zonnestralen door de wolken heen. De maine coon liet zijn blik even door het kamp glijden, maar veel katten waren er nog niet wakker op dat moment. Hij was altijd al een ochtendkat geweest, maar als hij laat ging slapen merkte hij daar niks van. Zijn slaapschema was moons geleden al verpest en nu deed hij ook geen poging meer om deze te verbeteren.

Het gras begon langzaam weer wat op te drogen nadat de ochtendvorst begon te smelten. De druppels die aan zijn vacht bleven hangen hadden dit aan zijn poten laten plakken, maar dat kon hem weinig schelen. Hij had een dik muisje tussen zijn kaken geklemd en met een norse blik op zijn snuit legde hij deze op de prooistapel toen hij weer terug in het kamp was. Het was niet veel, maar het was beter dan zonder lege poten terugkomen.


tag: falcon






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Progress, not perfection SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimedo 19 dec 2019 - 1:55

Sinds de dag dat hij apprentice was geworden was hij blij dat hij toen hij een normale apprentice was geweest al gewend was aan het vroege opstaan. Het was een ding die erbij hoorde, dat wist hij. Vroeg op staan om de katten in de den te verzorgen en een planning te maken voor de dag. Hij rekte zich uit, maar kon niet voorkomen dat er een gaap uit zijn bekje ontsnapte. Hij kon er niets aan doen dat hij wat vroeger op stond. Als medicine cat hoefde je niet zó vroeg op te staan als de meeste warriors, maar het was wel vroeger dan dat je gewend was als je bijvoorbeeld een kitten was geweest en kon uitslapen tot wanneer je wilde. Hij trippelde rustig de den uit, waarna hij even rustig het kamp rond keek met een vriendelijke glimlach op zijn snuit. Zijn ogen landden op Stagstorm, een wat oudere kater uit de Clan. Met zijn staart vriendelijk omhoog liep hij naar de grote kater toe, zonder ook maar enige twijfel. ”Goedemorgen Stagstorm!” sprak hij half spinnend tegen de kater, waarna zijn ogen op de prooistapel geleid werden. ”Goede jacht gehad?” vroeg hij met een rustige glimlach aan de kater.


그대는 나의 이야기였다
Progress, not perfection Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Progress, not perfection Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimedo 19 dec 2019 - 9:48

you're a weapon and weapons
don't weep
Vanuit zijn ooghoek had hij de rood gevlekte kater al wel gezien, maar stiekem had hij gehoopt dat hij de andere kant op zou lopen en Stag terug zijn nest in zou kunnen zonder tegen hem te hoeven kletsen. ”Goedemorgen Stagstorm!” Half spinnend werd hij begroet door de nieuwe medicine cat apprentice en Stagstorm knikte naar hem als begroeting. Tot zo ver zijn plan om ergens anders heen te gaan. ”Goedemorgen.” Bromde hij terug. Het was niet dat hij een hekel had aan jongere katten, maar hij wist nooit hoe hij met ze om moest gaan waardoor hij bijna altijd te bot of grof was naar de ander. ”Goede jacht gehad?” Vroeg hij daarna en de maine coon haalde zijn schouders op. ”Ik heb wel eens slechtere dagen gehad.” Antwoordde hij, zijn goudkleurige ogen op het katertje gericht.

tag: falcon






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Progress, not perfection SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimevr 27 dec 2019 - 22:43

Hij wilde anderen natuurlijk niet in de weg lopen, maar aan de andere kant vond hij het nog steeds interessant om verhalen te horen van de warriors over hun dag. Een soort glimps naar het leven dat hij eerst zou krijgen. Of hij was altijd al geboren met de intentie van Starclan om hem zo ver te krijgen dat hij medicine cat apprentice zou worden. Hij wist het niet, StarClan was daar altijd vaag over. "Goedemorgen." bromde de kater naar hem terug, waarop hij naar de kater glimlachte. Vervolgens stelde hij de vraag aan de kater of de kater een goede jacht had gehad, want hij had iets neergelegd op de prooistapel. Hij was dan wel echt vroeg weg gegaan, als hij nu al iets had om op de prooistapel te leggen. Of de kater was gewoon een super snelle jager, dat kon ook. Hij was nog steeds niet de beste in jagen en dat zou hij ook nooit worden. En dat was nu ook niet echt nodig meer. Hij zou nu niet meer vaak hoeven te jagen, maar dat was vooral omdat hij zich moest gaan richten op andere taken die voor hem meer nut zouden hebben, voor de clan meer nut zouden gaan hebben, dan dat hij een middagje zou gaan jagen. Als hij tijd had en er meer prooien waren zou hij natuurlijk best wel eens een keertje op stap gaan om te jagen, maar ja, dat was alleen maar hopen op. "Ik heb wel eens slechtere dagen gehad." klonk er van de grote kater af, waarop hij even slikte. Tja, het werd een koudere tijd en dat betekende ook dat er minder prooien zouden zijn omdat die zich ook gingen voorbereiden op een koudere tijd die zou gaan komen. En na de koude tijd zou alles weer opbloeien, zou er weer genoeg voer zijn voor de meeste prooien en zouden er weer jongen geboren worden. "Wat heeft u allemaal gevangen?" sprak hij met glinsterende blauwe ogen tegen de kater. Hij had alleen maar in zijn leven een fazant, een muis en een eekhoorn gevangen. Een zielig lijstje van drie prooien in die 3 manen dat hij een normale apprentice was geweest.


그대는 나의 이야기였다
Progress, not perfection Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Progress, not perfection Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimezo 29 dec 2019 - 19:07

you're a weapon and weapons
don't weep

De kater voor zijn neus herinnerde zich aan hemzelf. Hij wilde altijd alles weten en was vriendelijk naar iedereen, wat hem zijn vriendschap met Brat waarschijnlijk opgeleverd had, maar nu niet meer. Nu vond hij het alleen maar irritant als iemand hem vroeg naar hoe de jacht was, hoe het met hem ging of in dit geval wat hij allemaal ooit gevangen had. Stagstorm draaide even met zijn oren en kneep zijn ogen zonder het door te hebben samen naar de medicine cat apprentice. "Een hoop." Bromde hij en beëindigde daarmee hun gesprek over wat hij allemaal wel eens gevangen had. Er waren andere dingen waar de kleine kater zich op moest focussen.

flut oeps

tag: falcon






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Progress, not perfection SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimema 30 dec 2019 - 22:01

Hij wist niet waarom de kater zo slecht gehumeurd was, was er iets gebeurd tijdens de jacht waardoor de kater zo slecht gehumeurd was geworden? Hij wist het niet, maar het was wel zijn taak als de medicine cat apprentice dat de katten in zijn clan (en andere clans als hij die tegen kwam) zich goed voelden. Dus het was aan hem om het allemaal uit te gaan pluizen waarom de kater zo'n chagrijn was, dat kon toch niet gewoon een karaktertrekje zijn? Iedereen begon puur, dus er moest wel iets gebeurd zijn waardoor alles was veranderd en hij was klaar om uit te vinden wat het nou precies was. "Een hoop." bromde de kater alleen maar toen hij aan de kater vroeg wat hij allemaal voor prooien had gevangen. Gelukkig was Falcon koppig, want de kater moest maar niet zo stom en chagrijnig doen! Hij zou de kater helpen of hij het nou wilde of niet. "Is er iets gebeurd tijdens de jacht? Of in het verleden, of een andere dag." vroeg hij aan de kater, zijn blauwe ogen bezorgd op hem gericht. Hij moest hem toch helpen? Hij kon hem niet helpen als hij niet zou gaan praten!


그대는 나의 이야기였다
Progress, not perfection Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Progress, not perfection Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 22:34

you're a weapon and weapons
don't weep
De neiging om zichzelf met een grote steen voor zijn kop te slaan werd steeds groter en hij merkte dat zijn blik naar de grond afgedwaald was en hij opzoek was naar die steen waar hij bijna van kon dromen. Het zou hem uit de ondervraging van Falcon halen en dat wilde hij maar al te graag. Hij hoefde zijn hart niet te luchten bij een katertje die vele moons jonger was dan hij was. "Is er iets gebeurd tijdens de jacht? Of in het verleden, of een andere dag." De kater ademde uit en gromde diep, de kleine kater zachtjes waarschuwend dat hij dingen wilde weten die hem niks aangingen. Hij had zijn nagels hun hulzen in moeten trekken en zijn kaken op elkaar geklemd, maar geen woord verliet zijn mond.

tag: falcon






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Progress, not perfection SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimewo 15 jan 2020 - 14:47

De kater praatte maar niet met hem en dat was ergens wel heel erg frustrerend moest hij wel even zeggen. Maar goed hij zou Falcon niet zijn als hij geen moeilijke dingen aan zou kunnen, dan zou hij beter een andere rang kunnen krijgen want hij moest toch wel zijn bezorgdheid kunnen uitten tegen de andere kater? De kater tegenover hem ademde uit en gromde diep, een waarschuwing van de kater. Hij keek de kater even fronsend af, echt waar? Moest hij zo gaan reageren tegen hem? Dat was ook wel weer een beetje overdreven vond hij ook niet? Was hij hier niet juist voor? Om te praten met de katten en hen te helpen met niet alleen fysieke dingen maar ook mentale dingen? "Oké oké, misschien kun je dan met Routnose er over praten? We zijn er immers voor alles!" Stelde hij daarom meteen koppig voor tegen de kater. Hij was koppig, net zoals zijn moeder, dat was hij altijd al geweest immers. "Ik maak me namelijk zorgen om u Stagstorm." Eindigde hij even met een fronsje op zijn gelaat. Hij moest toch niet hebben dat er alleen maar meer problemen zouden gaan komen?
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
Progress, not perfection Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Progress, not perfection Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimewo 15 jan 2020 - 16:03

you're a weapon and weapons
don't weep

Misschien was hij wat grof naar de medicine cat apprentice, maar hij kon er niet tegen dat iemand hem om zijn gevoelens vroeg terwijl hij er zelf zo mee in de knoop zat. Hij snapte er niks meer van en het was één wazige bende. "Oké oké, misschien kun je dan met Routnose er over praten? We zijn er immers voor alles!" Stelde de rood gevlekte kater daarna toe en Stagstorm moest zijn koppigheid even bewonderen. Hij trok een wenkbrauw naar hem op terwijl hij ging zitten en knikte even voordat de ander weer verder brabbelde. "Ik maak me namelijk zorgen om u Stagstorm." Ook zijn andere wenkbrauw kwam nu omhoog en kwamen samen tot een frons. "Niet nodig. Er zijn genoeg andere dingen om je zorgen om te maken, Falconpaw."

tag: falcon






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Progress, not perfection SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimewo 15 jan 2020 - 16:31

Hij stond bekend om zijn koppigheid en dat kon later zowel voordelen als nadelen geven zodra hij zelf medicine cat was geworden. Want, tja, hij kon er wel om heen gaan draaien, maar door zijn koppigheid kon het wel schelen tussen leven of dood van een kat. Een nadeel was dat niet iedereen het fijn vond als hij zo aan het reageren was. Niet iedereen kon het hebben. Toen hij voorstelde om misschien met Routnose te gaan praten ging de kater zitten en trok een wenkbrauw op, maar knikte wel even naar hem. Kijk! Hij had iets bereikt met zijn koppigheid! Misschien was het wel weer van die volwassen dingen waar hij zogenaamd niet mee kon helpen, maar ondanks zijn persoonlijkheid was hij eigenlijk al best wel volwassen. Hij regelde zelfs alles voor zijn familie en hij was degene die de ruzies oploste tussen hem en zijn moeder en haar aan sprak op het feit dat ze zich niet goed aan het gedragen was naar hem en Hazel. Daar was hij allemaal voor. Het kinderlijke in hem was misschien daarom ook wel een compensatie voor het volwassene werk dat hij al deed sinds hij een jonge man was. Toen hij sprak dat hij zich zorgen maakte om de kater kwam de andere wenkbrauw ook omhoog en ontstond er een frons op het gezicht van de kater. "Niet nodig. Er zijn genoeg andere dingen om je zorgen om te maken, Falconpaw." klonk er van de kater af, waarop hij even nadacht en zijn kop even schudde. Daar was hij het niet mee eens! "Het is mijn taak om zorgen over anderen te maken als ik het op merk." sprak hij met een lichte glimlach op zijn lippen. Het was de waarheid, hij zou een slechte medicine cat worden als hij dit soort dingen door zijn poten liet slippen en het uiteindelijk een groter probleem zou worden toch? "Ik weet dat ik er misschien uit zie als een kind en dat ik net ben begonnen, maar dit hoort bij mij en op dit moment toevallig ook bij mijn rang." Sprak hij even met een onhandige glimlach tegen de andere kater. "Dus ik snap dat je misschien niet tegen mij wilt praten, maar waar je ook mee zit, het is beter om erover te praten. Door te praten kan je vooruit komen. Hoe langer je er mee zit hoe slechter uiteindelijk het jagen en andere dingen zouden gaan." Als hij nou ook eens een keer zijn eigen advies zou opvolgen he.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
Progress, not perfection Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Progress, not perfection Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimewo 15 jan 2020 - 21:01

you're a weapon and weapons
don't weep

"Het is mijn taak om zorgen over anderen te maken als ik het op merk." Sprak de apprentice met een kleine glimlach en Stagstorm sloeg zijn staart om zijn poten terwijl hij zijn kop een beetje scheef hield. Ik weet dat ik er misschien uit zie als een kind en dat ik net ben begonnen, maar dit hoort bij mij en op dit moment toevallig ook bij mijn rang." De gestreepte kater luisterde naar wat hij zei en knipperde even, liet een korte stilte vallen en opende toen zijn mond om erop te reageren nadat hij over zijn woorden nagedacht had. "Een kind is soms wijzer dan een ouder, ze hebben een nieuwe kijk op dingen. We doen alleen alsof ze nog niks weten omdat ze nog geen ervaring zouden hebben en omdat we niet willen dat ons de les geleerd wordt door jongere." Hij had het vaak genoeg zien gebeuren bij zijn eigen vader. Wanneer hij Thistletongue iets nieuws liet zien wat net wat anders was dan hoe het geleerd was klopte het niet en deed hij het fout. Een mentor was er naar zijn vader zijn mening om zijn kennis over te brengen, niet om daarna zelf te oefenen en andere dingen te leren. "Dus ik snap dat je misschien niet tegen mij wilt praten, maar waar je ook mee zit, het is beter om erover te praten. Door te praten kan je vooruit komen. Hoe langer je er mee zit hoe slechter uiteindelijk het jagen en andere dingen zouden gaan." Een zacht, bijna humorloos gegrinnik rees in zijn keel terwijl hij hem in zijn ogen aankeek. "Onthoud je eigen advies. Daar kan je nog veel van leren"

tag: falcon






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Progress, not perfection SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimedo 16 jan 2020 - 15:57

Hij meende wat hij zei, het was zijn taak om voor iedereen te zorgen hier. Het was waarvoor hij werd opgeleid en daarom was het dus ook zijn taak om zich met anderen bezig te houden. Hij moest andere katten in de gaten houden en als hij dacht dat er iets mis was ingrijpen. Zo werkte het toch? Hij kon niet alleen maar gaan afwachten en hopen dat ze naar de medicine cat den zouden gaan. Het was niet alleen maar de problemen oplossen, maar ook preventieve zorg geven. Als hij het opmerkte wilde hij het al gaan oplossen zodat het niet nog meer uit de hand zou gaan lopen. Dat leek hem de beste aanpak tenminste. Stagstorm sloeg zijn staart over zijn poten heen, waarna de kater hem even met een scheef gehouden kopje aan keek. Er was even een korte stilte na zijn woorden dat het bij hem paste en dat het niet alleen zijn rang was waarom hij de vraag stelde. Zo was hij ook al geweest voordat hij medicine cat apprentice was geworden, hij was altijd bezorgd om zijn clangenoten. Dat maakte hem misschien ook wel gewoon een goede medicine cat apprentice. "Een kind is soms wijzer dan een ouder, ze hebben een nieuwe kijk op dingen. We doen alleen alsof ze nog niks weten omdat ze nog geen ervaring zouden hebben en omdat we niet willen dat ons de les geleerd wordt door jongere." klonk er van de kater af, waardoor hij even knipperde. Wow, de kater was het dus toch wel met hem eens? Hij was al blij dat de kater minder boos op hem reageerde dan als hij eerder had gedaan. Hij knikte even begrijpend op de woorden van de kater, maar goed, over het algemeen kon hij ook al heel erg goed volwassen gesprekken voeren met andere katten. Als het nodig was. Anders was hij altijd met andere dingen bezig die hem toch nog een beetje jong hielden. Als laatste sprak hij dat het belangrijk was over dingen te praten, zodat het je niet teveel af zou gaan leiden van je taken. Waarop de kater zacht grinnikte. "Onthoud je eigen advies. Daar kan je nog veel van leren" klonk er van de kater af, waardoor hij lichtjes glimlachte naar de kater. Dat wist hij zelf ook wel, het was belangrijk dat hij ook een keer naar zichzelf ging luisteren, maar toch leek dat moeilijker te zijn dan het advies op te volgen die andere katten tegen je vertelde. Daar was hij dan ook heel erg dankbaar voor. "Ja, daar heb je wel gelijk." sprak hij met een grinnik tegen de kater. Misschien zou hij daar binnenkort ook wel even iemand voor aanschieten, iemand die hem kon begrijpen.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
Progress, not perfection Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Progress, not perfection Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimezo 19 jan 2020 - 19:49

you're a weapon and weapons
don't weep

Hij had de medicine cat apprentice eerst een irritant mormel gevonden, maar toen hij eenmaal naar hem begon te luisteren merkte hij dat hij misschien gewoon zijn best probeerde te doen. Zijn moeder was de deputy van de clan geworden wat het voor hem misschien nog wel lastiger en moeilijker maakte om haar trots te maken. Hij wist het niet, maar erg veel boeide het hem ook niet. Dat waren niet zijn dingen om naar te vragen. Stagstorm had hem erop gewezen dat hij naar zijn eigen advies moest gaan luisteren en hij kreeg een glimlach terug van hem. "Ja, daar heb je wel gelijk." Sprak hij met een grinnik en Stagstorm haalde zijn schouders op. "Ik heb soms zo mijn momenten"

tag: falcon






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Progress, not perfection SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimema 20 jan 2020 - 14:50

Hij was blij dat de kater tegenover hem wat meer begon te ontdooien in plaats van zo boos bleef te zijn. Hij had niks verkeerds gedaan immers tegen de ander en daarom vond hij het ook zo raar dat de kater zo tegen aan hem aan het praten was eerst, maar gelukkig begon de kater steeds meer te ontdooien, want dat betekende dat de kater hem misschien ook wel wat mag. Hij ging er maar van uit dat de kater tegenover hem hem stiekem wel mocht in plaats van dat hij op het negatieve lijstje van de kater stond. Hij vond het fijn, want daardoor kon het ook misschien wel zijn dat de kater ook makkelijker naar hem toe zou gaan lopen om met hem te praten over dingen of in ieder geval makkelijker de medicine cat den in zou gaan lopen als hij ergens last van had. Hij hoopte tenminste wel dat de kater dat wat sneller zou gaan doen, hij zou het veel fijner vinden als hij die drempel kon verlagen voor katten. En dat ze zich voor nergens hoefden te schamen als ze bij hen de den in kwamen voor hulp. "Ik heb soms zo mijn momenten" klonk er met een schouderophaal van de andere kat af, waardoor hij even grinnikte en zijn kopje schudde, natuurlijk was het niet soms! De kater was warrior, hij had veel kennis! "Ik wed dat je veel wijzer bent dan dat je denkt dat je bent." Sprak hij met een brede glimlach tegen de andere kater. Hij wist het vrijwel zeker zelfs. Dat kon ook niet anders met de manier waarop de kater sprak en met dat soort katten wilde hij ook veel vaker mee om gaan, waardoor hij even een geïnteresseerde glans kreeg in zijn blauwe ogen. "Waar ben je beter in, jagen of vechten?" vroeg hij even aan de kater met een lichte enthousiaste zwiep en een brede glimlach op zijn gezicht. Hey, hij kon er misschien wel wat van maken in zijn ogen. Wie weet kon het dan nog wel iets voort uit komen, als hij het goed speelde ten minste. Hij wilde namelijk liever niet aan één kat vastzitten, hij had al gemerkt dat hij veel beter van meerdere katten kon leren met andere inzichten.
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
Progress, not perfection Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Progress, not perfection Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimewo 5 feb 2020 - 12:30

you're a weapon and weapons
don't weep

Langzaam warmde de kater wat op naar de apprentice, iets wat hij niet van zichzelf verwacht had, maar sinds hij Brat weer gevonden had en hij samen was met Stallion leek zijn leven alleen maar beter te worden. Iets waar hij aan de andere kant ook weer bang voor was. Des te beter je leven steeds werd, des te harder en dieper je dan weer zou vallen. Hij schudde even met zijn kop om zijn aandacht weer op de ander te focussen. "Ik wed dat je veel wijzer bent dan dat je denkt dat je bent." Sprak hij met een brede glimlach terug en moest er bijna om grinniken. "Ons geheimpje dan maar" reageerde hij met een knipoog naar de gevlekte kater en al snel werd de andere vraag naar hem toe gevuurd. "Waar ben je beter in, jagen of vechten?" De brede glimlach zat nog steeds bij Falconpaw op zijn snuit en Stagstorm moest even denken over zijn vraag. "Vechten, denk ik. Ik ben niet zo snel als sommige jagers hier." Het lichaam van Stagstorm was groot, breed, maar toch ook redelijk wendbaar. Hij zou echter nooit zo wendbaar of snel zijn als Shadefeather bijvoorbeeld.

tag: falcon






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Progress, not perfection SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Progress, not perfection   Progress, not perfection Icon_minitimevr 7 feb 2020 - 17:58

De kater was eerst een stuk bozer geweest dan dat hij nu over kwam. Soms had een beetje pushen dan toch nog een beetje zin, want de kater begon een beetje te smelten voor zijn neus. Hij wou dat zijn moeder dat ook zo snel had gedaan, maar goed. Het was in ieder geval vooruitgang voor de kater voor hem! Dat kon hij dan trots zeggen dat Stagstorm hem misschien in ieder geval een klein beetje mocht? Hoopte hij dan tenminste. Hij sprak tegen de ander dat hij wijzer was dan dat de kater misschien dacht dat hij was, waarop de kater wel positief op reageerde. ”Ons geheimpje dan maar” klonk er met een knipoog van de kater, waarop hij even knikte met een brede glimlach. Kijk! Hij had zelfs een geheimpje met de kater nu! Dat was een teken van vertrouwen en dat de kater hem toch echt wel een beetje leuk begon te vinden, dus dat was een score! Hij vroeg vervolgens of de kater beter was in jagen of vechten, waarop de kater tegenover hem even moest nadenken over de vraag die hij gesteld had aan hem. ”Vechten, denk ik. Ik ben niet zo snel als sommige jagers hier.” Mooi! Zijn blauwe ogen begonnen te stralen bij het antwoord, waarna hij voorzichtig een stapje dichterbij de kater zette en hem met een brede, licht smekende, glimlach aan keek. ”Zou je me toevallig vechttraining willen geven?” Vroeg hij aan de kater met glimmende oogjes. Als hij goed was in vechten dan kon hij het hem vast wel leren toch?? Van verschillende katten leren was alleen maar beter voor hem! Met de hele Clan kon je leren en Routnose had hem verteld dat hij nog steeds goed moest leren vechten en jagen dus.. Dan ging hij het ook vragen aan warriors! Stallionstar was immers nog steeds de leider en kon best druk zijn en vaker ging hij jagen met de grote warrior dan vechten, dus dan ging hij het maar aan anderen vragen om met hem te vechten! ”Als je tijd hebt natuurlijk!” Sprak hij met smekende blauwe ogen. Heb alsjeblieft tijd…
Ɓσ


그대는 나의 이야기였다
Progress, not perfection Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Progress, not perfection
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: