see me now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 see me now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfheart
Dark forest
see me now Frkp8xW
Kiki
326
Actief
Let the sin we swim in drown us
Let the world shatter
Into dust
Nothing else matters
Only us

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfheart
BerichtOnderwerp: see me now   see me now Icon_minitimedi 24 dec 2019 - 18:31

Hijgend drukte de bruine kater de aarde onder zich weg. Met elke beweging van zijn poten kwam hij dichter bij zijn prooi. Dichter... steeds dichterbij. Hij kon de vacht van het konijn al bijna tussen zijn tanden voelen. Toen hij zich af zette voor de sprong wist hij meteen dat hij te vroeg geweest was. De kater vloekte vanbinnen terwijl zijn poten langs de flank van het konijn gingen. Het moment leek wel slow-motion terwijl hij de klap opving met zijn schouder en een stuk door rolde door het gras heen. Het was mislukt. Even bleef Wolfheart liggen op de grond, hopend dat niemand hem gezien had. Een inschattingsfoutje kon iedereen gebeuren, maar hij hoopte toch dat hij de enige was die wist van dit foutje. Maar hij hoorde iemand achter zich dichterbij komen en op dat moment wist hij dat deze kat hem gezien moest hebben. Shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
see me now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: