scorched by flames



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 scorched by flames

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyren
Member
scorched by flames Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimedo 26 dec 2019 - 23:37

   


Voorheen had ze nooit zo ver af mogen dwalen. Haar mentor had haar altijd aan een kort lijntje proberen te houden terwijl hij constant in haar nek aan het hijgen was. Zijn dood was haar dan ook eerder een bevrijding dan iets anders, gemis kwam niet bepaald in de sneeuwwitte poes op. De dood was nu eenmaal een deel van het leven, voornamelijk wanneer je je leven in de Elite spendeerde. Met rustige pootstappen begaf ze zich door het donkere gebied heen, bewonderd door het as dat aan haar voetjes bleef hangen. Ze vroeg zich af wat aan dit landschap gegeten had, omdat ze zelf nog nooit gezien had wat vuur kon veroorzaken.



Prairiefox



Terug naar boven Ga naar beneden
Prairiefox
Member
scorched by flames 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimevr 27 dec 2019 - 17:33

Burn with the
Fire that you started ♡


Hoewel Prairiefox niet werkelijk bang aangelegd was, kwam ze in dit gebied liever niet. Het spookte, vond ze, met de zielen die hier ooit zo woest uit het leven getrokken waren. Hoewel ze deels wel in Starclan geloofde was de manier waarop alle verhalen verteld werden niet helemaal te geloven voor haar. Immers voelde ze iedere keer als ze hier was een rilling over haar rug heen lopen, wat moest komen door de spoken die ze vermeende te voelen. Echter was ze hier vandaag, ze had vanmorgen een lichte uitbarsting gehad in het kamp en was toen weggegaan om even af te koelen. Haar lichaam had haar hierheen gedragen, onbewust maar vast om een reden. Het vosje merkte al snel een ander op. Kort geloofde ze dat het een spook was, de witte vacht stak af van alle as en diens blauwe ogen stonden glazig, althans dat vermeende Prairie te zien. Toen ze beter keek zag ze echter dat het ging om een gewone kat, wiens geur verraade dat deze bij Bloodclan hoorde. De nekharen die eerst omhoog waren gaan staan bij het aanzjen van een spook gingen weer liggen. Een glimlach trok aan haar lippen en een glinstering speelde op in haar ogen. [i]'Hé daar,'[i] sprak de Riverclanner, lang niet zo op haar hoede als ze zou moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyren
Member
scorched by flames Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimezo 29 dec 2019 - 13:34

   


Haar eenzaamheid was van korte duur, bleek snel genoeg. Cyren kwam tot een halt en keek rustig naar een gevlekt figuur dat verderop stond. Eerst hadden de haren op haar nek fel overeind gestaan, maar die waren na enkele seconden gaan liggen en hadden plaats gemaakt voor een glimlach op haar gelaat. Het was haast alsof het zicht van de Bloodclanner geruststellend was, waardoor Cyren haar interesse meteen was getrokken. De oudere clankat begroette haar haast joviaal, zonder iets van de gebruikelijke waakzaamheid waarmee haar soort normaliter mee werd ontvangen. Een geamuseerde glimlach kwam op haar witte lippen. Oh, wat een naïeve ziel, een eenzaam poesje afgedwaald naar onbekend gebied. Had haar mama nooit enge verhalen verteld over de katten wiens klauwen dropen van bloed? Of was ze al zo vroeg in de watten gelegd, dat de wereld was overgewaaid naar een waanbeeld van glorie en liefde? Verwend kreng. Had zij even geluk dat Cyren slechts een schadeloze, zachtaardige Young one was. Cyren stapte dichterbij zonder iets te zeggen en snuffelde aan de andere poes. "Hi," kwam er over haar lippen rollen. "Waarom ben je hier?" aan haar poten lag een territorium vol bloei en leven en prooi, waarom zou ze zich tot het as van hier keren?



- Dallas



Terug naar boven Ga naar beneden
Prairiefox
Member
scorched by flames 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimema 30 dec 2019 - 13:47

Ze werd besnuffeld; het kietelde een beetje. Zachtjes giechelde het calico katje terwijl het witte katje haar geur rook. Ze deed hetzelfde terug. De geur van Bloodclan kwam overduidelijk haar neus binnen. Prairie genoot van het mooie lichaam dat de ander had. Ze werd begroet en er werd haar gevraagd waarom ze hier was. Prairie wiebelde met haar oortjes terwijl ze een lik gaf over haar poot. 'Dit gebied is het mooiste gebied wat er is,' opperde de Riverclan kat. 'Het laat zien hoe krachtig het leven kan zijn.' Met grote, blauwe ogen keek ze naar de ander. Hoe zou die erover denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyren
Member
scorched by flames Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 21:48

   


Een honing zoet lachje steeg op uit haar keel een ondertoon van spot leek te dragen. "Het mooiste gebied bestaat uit as?" ze schudde weemoedig haar hoofd op die pseudo-poetische gedachtegang. Het was een luxe om schoonheid te zoeken in vergane plekken. "Wat zijn jullie bospoesjes toch vreemd verwend," ze stapte nog wat dichterbij en maakte oogcontact, benieuwd of ze grenzen aan het duwen was. "Het mooiste gebied is een met water, eten en een slaapplek. Goed gezelschap misschien," schoonheid was een luxegoed. Iniedergeval wanneer het op dit vlak aan kwam.



- Dallas



Terug naar boven Ga naar beneden
Prairiefox
Member
scorched by flames 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimewo 1 jan 2020 - 12:46

Helaas, vandaag zou niet de dag zijn dat ze eindelijk filosofische overeenkomst ging bereiken met iemand. Kort knipperde ze met haar ogen toen de andere kat haar haast spottend leek na te praten. Oei, als er iets was waar Prairiefox niet goed tegen kon waren het katten die deden alsof ze gek was. Echter wist ze haar eigen gevoelens te beheersen, nu ze nog maar beginnend waren. Dat de mooie witte she-cat dichterbij kwam deed haar niet zoveel, sterker nog, Prairie hield altijd van uitdagingen en fysiek contact in dit soort gevallen als onbewuste powermove. Echter leek de andere kat deze theorie ook onder de knie te hebben. 'Water, eten en een slaapplek zijn essentieel voor overleven, echter maakt dat ze niet mooi,' sprak de Riverclanner met pretlichtjes in haar ogen terwijl ze nog wat dichter naar de ander stapte en deze toen een vlugge, plagende lik over haar wang gaf. 'Goed gezelschap daarentegen is één van de mooiste dingen in het leven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyren
Member
scorched by flames Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimeza 4 jan 2020 - 16:03

   


De woorden die uit de mond van de gevlekte vreemdeling kwamen waren haar erg interessant, vooral omdat ze voort leken te komen uit een - in haar ogen- verschrikkelijke verwenning. Cyren haar ogen waren niet beschadigd, ze wist ook wel dat een zonsopgang tussen de daken door prachtig kon zijn, maar was het essentieel? Ze kon genieten van de schoonheid wanneer het oranje licht op haar witte vacht werd gereflecteerd, maar het zou haar nooit zo gelukkig maken als een buik vol goed eten en het besef dat haar leven niet meer zo fragiel was als het ooit was geweest. De lik die ze over haar wang kreeg wist haar eerlijk te verrassen, wat niet vaak gebeurde. Een ingenomen glimlach kwam op haar lippen terwijl ze zachtjes giechelde en ze stapte nog wat dichterbij, er leek iets vervaarlijks in haar ogen te liggen. "Er is niets mooier dan goed leven en je eigen plezier, one way or another," sprak ze zelfingenomen. "Jij bent ook een durfal, niet? Zo maar filosoferen met een oh zo dodelijke Bloodclanner," ze lachte zachtjes. "Gelukkig ben ik maar een young-one, de naam is Cyren,"






Terug naar boven Ga naar beneden
Prairiefox
Member
scorched by flames 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimewo 19 feb 2020 - 20:27

De volgende woorden die de witte she-cat uitte, kwamen weer iets meer overeen met haar eigen filosofie. Dus knikte ze met een glimlach om haar lippen, hoe kon ze ook anders wanneer de ander nog dichterbij haar kwam staan. Dat was toch veel ste spannend. "Je eigen plezier boven alles, niet?" sprak ze instemmend, waarna ze met smacht wachtte naar de volgende woorden van de ander. Oh, het gebeurde maar zelden dat ze zo'n intellectueel gesprek aan kon gaan, en dan ook nog is met iemand die ongetwijfeld een heel interessant persoon was. "Mijn naam is Prairiefox, maar de jouwe is mooier," beantwoordde ze vlijend op de begroeting van de ander, maar wel naar waarheid. "Het klinkt exotisch, weet je misschien waar het vandaan komt?" Oprechte interesse tekende haar stem. "En ik vind dat goed gezelschap overal gevonden kan worden, als je maar open minded genoeg bent om het te vinden,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyren
Member
scorched by flames Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimema 23 maa 2020 - 0:22

   


Het waren die woorden waarin Cyren zich kon vinden. Dat was haar filosofie. Immers, wat had andermans geluk voor invloed op jouw leven? Niets, en dat bleef de waarheid. De vleiende woorden van de ander brachten een kleine glimlach op haar gelaat, ergens tevreden dat de ander angstloos bleef waar ze was. Waarom zou ze ook? Haar klauwen waren scherp, maar vast niet getraind genoeg om haar buik open te trekken. Ze was slechts een leerling nog, de onschuld nog verscholen in haar hart. Niet? "Hm, wat een toepasselijke naam. Het is goed je te ontmoeten, Vosje," haar bleek blauwe ogen zochten naar een teken van de ander. Stonden haar tenen al tegen een grens aan? Of was dit alles nog altijd een welkom spel? "Oh, bedankt, er zit inderdaad een verhaal aan," haar staart werd naast zich neer geslagen, waar het kort langs de ander streek. De afstand tussen hen was net genoeg om een sensuele hint met zich mee te dragen. "Er schijnen verhalen te zijn over sirens, prachtige, monsterlijke wezens in de zee die zo mooi konden zingen, dat het mannen betoverde. Ze konden niets anders dan hun schepen naar het geluid draaien, en dan hun dood vinden op de klippen," een liefelijke glimlach lag op haar lippen. "Vind je?" vroeg ze oprecht wat verrast op haar uiting over gezelschap. "Er zijn genoeg toms tegen wie ik nog zo open minded kan zijn, maar tot dusverre heb ik nog nooit iets nuttigs van hun tong gehoord. Een gesprek zoals deze zou ik nooit met hen kunnen voeren,"



Prairiefox



Terug naar boven Ga naar beneden
Prairiefox
Member
scorched by flames 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimema 23 maa 2020 - 14:39

Voor nu was het filosoferen even voorbij, en werd het volgende onderwerp aangekaart. Over hoe haar naam toepasselijk was, en Prairie glimlachte kort. "Ja, vind je? Ik neem aan dat ik zo genoemd ben naar mijn staart, maar heel interessant vind ik dat dan weer niet. En waar Prairie vandaan komt, dat heb ik nog steeds niet achterhaalt," vertelde ze haar gedachtegang, waarna ze giechelde om de bijnaam die ze gekregen had. Nou, vosje stak nog steeds maar bleekjes af bij de naam Cyren, waar ze nu wel heel nieuwsgierig naar geworden was wat dat dan precies betekende. Het verhaal dat de witte she-cat haar vertelde, liet haar oortjes verrukt overeind staan. "Wauw, wat een speciale betekenis," uitte ze, helemaal in haar nopjes. "En een prachtig verhaal, ik wou dat ik zo'n siren was, wat een leven heb je dan! Iedere man voor je op zijn knieën." Haar blauwe ogen stonden haast heimelijk terwijl ze nadacht over het beeld dat dit gaf. Met een sierlijk lachje wuifde ze de laatste opmerking van de ander weg. "Oh, alsjeblieft, met een man kan je geen goed gesprek houden. Daarvoor heb je een vrouw nodig, al zeggen sommigen dat het andersom is. Maar iedere man met een krachtige positie heeft een sterke vrouw achter zich die de touwtjes werkelijk in handen heeft, of dit nou een partner, moeder of dochter is." Met twinkelende ogen keek ze naar de lucht, die nu opeens minder eng was nu ze gezelschap had. Ze dacht na over alle sterke leiders voor hen, alle vrouwen die in de geschiedenis vergeten waren ondanks hun vitale rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyren
Member
scorched by flames Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimedi 7 apr 2020 - 23:26

   


"Hm, misschien ben je wel even onvergefelijk en.. Warm als de prairie?" De twee twinkeling in haar blik was lang niet zo onschuldig als dat haar baby blauwe ogen een ander zou laten doen geloven. Met haar witte poten stapte ze herhaaldelijk dichterbij, waarbij ze haar staart om de ander liet kietelen. "Ik zou best wel mijn vachtje in de prairiezon willen warmen, hoor," met meisje giechelde zachtjes. Met liefde beantwoordde ze de ander haar vraag. Haar naam doeg ze zonder enige spijt of afgunst, het was een gegeven waar ze naar zou leven. Waar anders was meer pracht te vinden dan een wezen dat mannen tot een einde bracht? Cyren nam iets meer afstand, waarna ze enkel korrels as van haar glanzend witte voetje aflikte, haar oortjes geamuseerd iets rechter getrokken door wat de ander haar vertelde. "Oh, ze laten zichzelf slechts in hun waan," ieder leefde enkel naar zijn eigen idealen, dacht een plek te volbrengen hier. Och, ze kon de mannen met een daadwerkelijke impact op haar vingers tellen. "Maakt de impact enkel leuker wanneer ze zien aan wiens klauwen-"Haar schoon gewassen pootje streek ze over die van de ander. "hun touw daadwerkelijk gebonden is,"



Prairiefox



Terug naar boven Ga naar beneden
Prairiefox
Member
scorched by flames 0e6b1c33a56997a1ebb6f9d6c95ceb72
loïs
70
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Prairiefox
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimezo 19 apr 2020 - 11:59

Een glimlachje trok over haar snuit toen Cyren mee speculeerde over de betekenis van haar naam. Hmm, zoals ze het zei klonk het wel prachtig, niet? "Wie weet, misschien is dat het wel, al neem ik aan dat mijn moeder niet wist dat ik zo zou worden als ik nu ben toen ik nog een kitten was," uitte ze met een giechel. Ja, misschien had haar moeder het wel gewoon een mooi woord gevonden. Wie weet. De ander kwam dichterbij en met een wiebel van haar neusje keek ze naar haar, terwijl haar staart haar onder haar kin aanraakte. Zachtjes spon Prairie, dit vond ze hartstikke leuk. "Dat willen ze allemaal," grapte ze, al schudde ze wel met haar hoofd dat dat niet waar was. Het was een halve waarheid, dan, want op de één of andere manier leek Prairiefox altijd veel romantische aandacht te trekken. Ze vond het niet erg hoor, nee, helemaal niet. Ze hield van de spanning dat het gaf, het kloppen van twee harten, het bloed wat sneller ging stromen. Heerlijk vond ze het. Het verhaal van de naam van Cyren was erg mooi, en verrukt uitte Prairie hoe leuk ze het wel niet vond. Het gesprek vorderde, en ging uiteindelijk over anti-patriarchaat. Cyren wist precies waar ze het over had, en het was fijn om eens een gesprekspartner te hebben die het zo met haar eens was. Het pootje dat langs haar vacht streek vond ze ook niet erg, verre van erg zelfs. "Als je niet oppast, haak je dadelijk je klauwen nog in mij~" beantwoordde ze de uitspraak van de ander, waarbij ze diens pootje een lik gaf. "Maar ik zou het niet erg vinden hoor, als jij het was die mijn touwtjes vast had,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyren
Member
scorched by flames Giphy
.
50
Actief
Death is a girl and she's only one dance away

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyren
BerichtOnderwerp: Re: scorched by flames   scorched by flames Icon_minitimema 29 jun 2020 - 16:55

   


Hoe heerlijk naief hun spel was. Het mocht welliswaar niemandsland zijn hier, de waarheid bleef dat hun loyaliteiten ergens ver tegenover elkaar zouden moeten liggen. Al was het slechts dat wat aan hen opgelegd was. Haar witte vacht zou nog vaak genoeg rood zijn van clanbloed, maar niet uit een passievolle haat. Vooral gedreven uit noodzaak en een zoektocht naar bevrediging. Alleen, wat was er meer bevredigend dan een dergelijke twinkeling in de ogen van een ander te zien? Haar suggestieve woorden waren zuiver gezongen. "Oh lief, jouw vacht schittert bijna te mooi om aan scherpe klauwen gescheurd te worden," zachtjes gniffelde ze. Onschuldig, lief, plagend. Haar poot hief ze de lucht in en één scherpe nagel liet ze sierlijk rondjes draaien in de lucht."Nee, ik zou je enkel laten dansen. Dansen zoals geen kater ooit zou kunnen,"






Terug naar boven Ga naar beneden
 
scorched by flames
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: