gevechts training



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 gevechts training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blueflame
Member
gevechts training DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Blueflame
BerichtOnderwerp: gevechts training   gevechts training Icon_minitimema 2 aug 2010 - 18:23

Blueflame liep met sunpaw naar de zandkuil -vandaag dan maar eens een goede vecht training- dacht Blueflame. Het was een lekker warm weertje dus ze konden de hele dag trainen. Toen ze er aan kwamen zei blueflame ''oké dit word je eerste echte gevechts training. Doe net alsof dit het kamp is en dat er een strijd met een vijandige clan is'' Blueflame liep naar de andere kant van de kuil. ''doe ofdat ik een vijandige warrior ben en val me aan, en wees niet voorzichtig ik kan wel tegen een stootje'' zei Blueflame.

Posts van 5 regels alsjeblieft Blueflame,

Mvg, Honeyfeather
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
gevechts training DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: gevechts training   gevechts training Icon_minitimedi 3 aug 2010 - 11:40

Sunpaw liep achter Bleuflame aan en stak haar kop in de lucht ze snoof ,geen onbekende geuren of prooi in de buurt.
Enkel een paar muisjes en een specht maar het was een erge mooie dag dus sunpaw waagde het erop ze nam een aanloop achter aan Bleuflame en stormde met volle vaart achter haar vandaan met een machtig groote sprong kwam ze tegen de boom terecht ze had de specht in haar klouwtjes en beet hem snel dood. Sunpaw nam de specht in haar bek en keek nog even rond ze zwiepte met haar staart en keek naar beneden het was laag genoeg om er in een sprong van af te gaan, dus Sunpaw zakte in een en met een krachtige afzet sprong ze soepel naar beneden en kwam weer naast Bleuflame terecht ze keek op met de specht in haar bek en vroeg ''wat zei je ook alweer?,
wat ik wel heb verstaan, is dat jij zei dat dit mijn eerste gevechtstraining is dan moet ik je verbeteren dit is de tweede gevechtstraining en de vorige is goed gelopen ik heb er veel van geleerd''
sunpaw keek opgewonden en respectvol naar Blueflame en toen naar haar vers gevangen specht.
Toen ging bleuflame haar weer voor naar de zandkuil toen ze daar waren zei Bleuflame ;'' doe net of er een vijandige clan in het kamp is'' Bleuflame liep naar de andere kant van de kuil en zei toen nog ;'' doe of ik een vijandige warrior ben ,en val me aan en wees niet voorzichtig ik kan tegen een stootje''
En daar maakte sunpaw gebruik, van ze sprong een paar keer van links naar rechts om bleuflame aftelijden toen sloeg ze een sirkel om Bleuflame heen en verwdeen in de struiken. En uit het niets weer uit een andere hoek kwam sunpaw met een gesis uit de struiken vandaan en storte zich op Bleuflame met haar poten op Bleuflame,s schouders met uitgeslagen nagels en het zelfde bij haar achterpoten en Sunpaw zetten haar tanden in bleuflame haar nek maar niet super hard zodat ze niet te veel verwond zou worden want sunpaw had geen zin ok haar eigen mentor naar de medicienkat,s hol te brengen sunpaw bleef in die greep zitten en wachte op Blueflame,s tegenslag.


gevechts training 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflame
Member
gevechts training DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Blueflame
BerichtOnderwerp: Re: gevechts training   gevechts training Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 19:00

Blueflame lag op de grond met Sunpaw boven op haar. ''goed gedaan maar nu is het mijn beurt'' zei Blueflame. Ze rolde om zodat Sunpaw haar los moest laten. Blueflame stond op en sprong op Sunpaw. ''goed gedaan vooral die afleiding'' Zei Blueflame. En ze sprong van sunpaw af. ''mischien moeten we de rollen nu eens omdraaien'' Zei Blueflame ''als je wil het hoefd niet, dat deed ik altijd met mijn mentor'' Ze keek sunpaw een beetje uitdaagend aan om haar te motiveren, dat werkte altijd wel bij haar mentor.


sorry erg korte post
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
gevechts training DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: gevechts training   gevechts training Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 19:56

Sunpaw keek uitdagend naar haar mentor en Bleuflame zei,, zullen we de rollen nu eens omdraaien, dat deed ik ook altijd met mijn mentor,, Sunpaw dacht na '''hhmm.... okee leuk!,
dan ben ik nu bijvoorbeeld de Schaduwclan en jij de Donderclan ik weet hoe je als een Schaduwclankat moet vechten ik heb er al best vaak mee gevochten laatst nog bij het donderpad maar ik vond dat ik het best goed deed''.
Sunpaw ging in een aanvalshouding staan en schraapte haar poot langs de vochtige aarde ze snoof een beetje en kwam toen op bleuflame afstormen en sprong met een lichte hups langs Bleuflame maar toen ze langs Bleuflame gekomen was had ze uitgehaald met haar klouw ze stond nu aan de rug van Bleuflame en liet een uitdagende grouw horen.


gevechts training 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflame
Member
gevechts training DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Blueflame
BerichtOnderwerp: Re: gevechts training   gevechts training Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 18:03

'''hhmm.... okee leuk!, dan ben ik nu bijvoorbeeld de Schaduwclan en jij de Donderclan ik weet hoe je als een Schaduwclankat moet vechten ik heb er al best vaak mee gevochten laatst nog bij het donderpad maar ik vond dat ik het best goed deed'' Zij Sunpaw. Sunpaw ging klaar staan en sprong op Blueflame af, en raakte haar met haar klauw.
Blueflame stond met haar rug naar Sunpaw toe. Ze wachte eventjes.... En draaide zich toen om, sprong naar Sunpaw toe. Blueflame beukte Sunpaw met haar achterlijf omver. Daarna greep ze sunpaw in haar nekvel en trok haar omhoog. ''Een vijand met je achterlijf omver beuken is soms een goede techniek, meestal overmeester je je vijand dan snel'' Toen slingerde ze Sunpaw aan haar nekvel en gooide haar weg. ''gaat het???'' vroeg Blueflame toen ze weer in de aanvals positie ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
gevechts training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: