White tiger



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 White tiger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Turtle •
Member
White tiger DPKsfdL
Cynthia
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Prey hunter
Turtle •
BerichtOnderwerp: White tiger   White tiger Icon_minitimedo 9 jan 2020 - 13:31

De wind blies hier aardig sterk vandaag, maar ergens vond hij het wel prettig om het zo in zijn vacht te voelen. Hij was dan ook blij dat hij niet echt een dunne vacht had, want dan vond iemand het misschien wel koud. Het was ook een van de plekken waar je het meeste uitzicht had en dat beviel hem ook wel. Naast natuurlijk de plek waar hij nog niet mocht komen, omdat hij nog een to-be was. Het jammere was wel dat er nu amper nog bloemen waren, het was tenslotte kouder aan het worden, dus misschien had hij dit juist moeten verwachten. Een nieuwe windvlaag bracht toch wel een prettige geur met zich mee, dus hij begon het langzaam te volgen. Was hier dan toch nog een bloem ondanks de kou? Als dat zo was, was hij er zeker wel nieuwsgierig naar.


[Spark]


White tiger SaXWOn
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
White tiger 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: White tiger   White tiger Icon_minitimezo 9 feb 2020 - 19:31

Dit was een van de mooiste plekken die er was in hun huis, vond hij. Maar dat kwam misschien ook omdat hij niet super vaak de kans kreeg om er te komen. De bijzonderheid hielt het mooi en mysterieus, zorgde ervoor dat je nieuwsgierigheid aangespannen bleef. Waarom deze plek hem zo trok wist hij niet. Misschien omdat je nu eindelijk de open lucht kon zien of alle prachtige bloemen die hier heer en meester waren. Of misschien omdat hij hier zo openlijk kon rennen. Misschien was het wel alles bij elkaar. Hij grinnikte en zette zich af, om snel even over de rotsen heen te rennen. De wind trok aan zijn dunne vacht en de kou klemde rond zijn lichaam maar het maakte voor nu even niet uit. Hij genoot van het rennen, van zijn lichaam tot de grens duwen en zichzelf eventjes vrij te voelen. Bij een lagere richel sprong hij ook hoog op, om zo een korte vlucht te maken tot hij weer landde. Onder hem had hij kort een vlaag van grijs en roestkleur gezien, maar gelukkig was hij net iets verderop geland. Verontschuldigend grijnsde hij, zijn borst ging hard op en neer maar zijn ogen hadden wat wilds. “Heh- Sorry Turtle, ik hoop dat ik je niet heb geraakt”


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Turtle •
Member
White tiger DPKsfdL
Cynthia
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Prey hunter
Turtle •
BerichtOnderwerp: Re: White tiger   White tiger Icon_minitimevr 13 maa 2020 - 2:40

Hij was zo gefocust geweest op het rondkijken voor een eventuele bloem dat hij pas op het laatste moment door had dat er iets over hem heen suisde. Voor een moment sprongen zijn haren overeind, bang voor dat hij mogelijk in gevaar was. Maar net op dat moment kwam de bekende geur van Spark zijn neusgaten binnen en forceerde hij zijn vacht om plat te gaan liggen. "Nee, je raakte me niet." Antwoordde hij wat ongemakkelijk, terwijl hij zijn borstvacht een paar snelle likken gaf. "Wat was je eigenlijk aan het doen?" Hij was wel nieuwsgierig waarom de to-be ineens over hem heen was komen vliegen.


White tiger SaXWOn
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
White tiger 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: White tiger   White tiger Icon_minitimedi 14 apr 2020 - 11:34

Gelukkig had hij de ander niet geraakt, waardoor hij een knikje gaf, niet zozeer bewust dat de ander wat ongemakkelijk was in zijn doen. Zelf raasde de energie die rennen hem had gegeven nog door hem heen, waardoor hij een brede grijns op zijn snuitje had staan. Hij schudde zijn vacht wat uit, in een poging deze flarden van drukte kwijt te raken. “Rennen” Uitte hij hierna opgewekt naar de ander. “De Windclanners die waren gekomen hadden het over zo hard rennen als de wind in open velden. Dus dat wilde ik proberen” Hij grinnikte even, nog altijd enthousiast. “Ik kan me niet voorstellen om zo te jagen, maar het is wel heel leuk”


Just because you are soft doesn't mean you are not a force. Honey and wildfire are both gold.
Terug naar boven Ga naar beneden
Turtle •
Member
White tiger DPKsfdL
Cynthia
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Prey hunter
Turtle •
BerichtOnderwerp: Re: White tiger   White tiger Icon_minitimeza 18 apr 2020 - 2:19

Rennen? Dat was ergens een raar besef. Hoe zou je op die manier kunnen jagen? Dan zou je prooi moeten hebben dat ook snel was. "Voor snelle prooi is het misschien nodig." Niet dat hij ooit al een prooidier had gevangen dat snel was. Toch leek het hem ook wel een keer leuk om te proberen. Gewoon rennen tot je doodop was. "Ik wil dat ook wel proberen." Sprak hij dan ook vrijwel direct erna. Hopelijk zou Spark het niet erg vinden dat hij het ook wilde proberen. Het leek hem tenslotte gewoon leuk om ook te doen.


White tiger SaXWOn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
White tiger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Highlands-
Ga naar: