Crimson



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Crimson

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Baneflower
Member
Crimson 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Crimson   Crimson Icon_minitimema 13 jan 2020 - 13:26

Baneflower bewoog zichzelf door het territorium van de bergen heen. Ze had proberen zichzelf te vestigen in deze groep, al was het soms nog een beetje moeilijk. Niet alleen had ze haar eigen zorgen om nu eindelijk te confronteren, ze was ook vol in een gezinssituatie gegooid. Hoe het nu tussen haar en de gave guard ging was verassend fijn. Natuurlijk was hij nog koud en controlerend, zijn nest was warm. En hoe klein het ook mocht zijn hij gunde haar liefde. Sinds kort durfde ze zelfs aan een mogelijke toekomst te denken, als haar trail voorspoedig afronden. Maar dit waren nog enkel persoonlijke verlangens. Ook was ze weer in contact gekomen met haar zoon, een die een heel stuk groter was geworden sinds ze hem gebaard had. Hij was van sneeuwwit naar goud gegaan met een wild patroon wat hij van zijn biologische vader had geërft. Gesprekken met hem waren soms wat lastig. Ze overviel hem met liefde en de jongen, opgevoed door Coyote, leek hier vreemd van te zijn. Maar het wende wel, sprak ze zichzelf voor. Tevens had hij veel verteld over katten die hij belangrijk achtte. Waarvan de eerste op de lijst Fox was geweest. Zoals ze het had begrepen was hij dus Spark zijn oom, en dus een broer of half broer van Thunder zelf. Hoe dan ook was hij familie in de ogen van haar zoon, wat het de moeite waard maakte om ook hem goed te leren kennen. Uiteindelijk kwam ze hem tegen, de rode vacht goed opvallend tegen het groen van het bos. Ietwat nerveus voor het sociale contact liep ze naar hem toe. "Hallo Fox that Lurks through the Night" Ze zwaaide even met haar staart. Ze had hier duidelijk moeite mee, al deed ze haar best. "Ik ben de moeder van Spark that starts Wildfires, hij heeft veel verteld over zijn 'ome Fox', dus ik wilde je graag ontmoeten" Alles voor haar zoon, alles voor haar kans op een nieuw leven. Zelfs small talk.

+ Fox


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Crimson Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Crimson   Crimson Icon_minitimevr 7 feb 2020 - 17:05

Alsof het niet erger kon worden met al die clankatten die hier maar kwamen aanwaaien. Als je clanleven zo stom was, kwam dan niet het leven van de tribe verzieken. Weglopen betekende niet meteen dat je hele leven ging verbeteren. Hadden die clankatten dat nooit geleerd ofzo? En het ergste was: Spark’s moeder was gekomen. De moeder van Spark wilde de Tribe joinen en daarmee haar zoon weer gaan opvoeden. Hij wist niet hoe hij daarover moest nadenken. Het was niet de bedoeling dat ze zijn neefje zou wegpakken van hem, Spark was alles dat hij had en hij hield zielsveel van het kind. Spark was de hele reden dat hij het uithield met zijn stomme broer. Het feit dat hij de vader was geweest van zo’n goed kind was hem een raadsel, al had Coyote nu meer de zorg op zich genomen dan dat hij misschien gewild had. Toen de geur van clankat zijn neus bereikte haalde hij zijn neus even op. Gadver, hij kon nog steeds niet wennen aan die verschrikkelijke geur. Wat zou hij blij zijn als die geuren voor altijd weg zouden blijven, want hij vond het helemaal niets. ”Hallo Fox that Lurks through the Night” klonk er van de poes waarna ze met haar start zwaaide. Het was niet dat hij veel vrienden had hier en dat hij het zich kon permitteren om zich als een klein kind te gedragen door stom te doen tegen de poes, maar ergens wilde hij dat. In de hoop dat ze niet geaccepteerd zou worden en Spark bij hem zou blijven in plaats van naar haar toe zou gaan. Want dat zag hij wel gebeuren ook. ”Ik ben de moeder van Spark that starts Wildfires, hij heeft veel verteld over zijn ‘ome Fox’, dus ik wilde je graag ontmoeten” Hij haalde even diep adem en sloot zijn ogen even. Kalm blijven. Hij was gewoon jaloers op de poes. Hij had Spark onder zijn vleugel genomen, zij had de kitten gewoon weg gebracht en was weg gegaan. Vreselijk was het gewoon in zijn ogen. Waren de clans nou echt zo erg of lag het aan hem? ”Ja Flower iets?” Sprak hij even terwijl hij zijn ogen opende en naar de zwart-witte poes keek. Hij hield zijn respectabele afstand, maar ook omdat hij niet van dit soort dingen hield eigenlijk. ”Ik ben inderdaad Fox that Lurks through the Night. Zijn oom.” Sprak hij tegen de poes, gewoon puur om op de feiten te drukken. Dat Coyote de zorg van zijn neefje op zich had genomen was niet zijn probleem. Dat Thunder zo incapabel was, was ook niet zijn probleem. Dus als de poes hem daarop zou gaan aanvallen, dan zou hij haar net zo goed terug kunnen pakken. ”Waren de ‘Clans’ niet goed genoeg meer voor je?” Klonk er terwijl hij het woord ‘clans’ zowat uitspuugde. Hij verachtte ze. Compleet.


Crimson Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Crimson 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Crimson   Crimson Icon_minitimevr 28 feb 2020 - 23:31

De vijandelijkheid en afkeuring waren voor haar voelbaar. Het maakt de lucht om hun heen dik en als het zou kunnen was ze het liefste meteen weggelopen. Maar dat kon niet. Ze moest dit doen. Ten wille van haar eigen toekomst en een leven met haar kind. Al voelde ze nu al hoeveel moeite dat koste. Ze was immers duidelijk ongewenst in dit gesprek, en eigenlijk wilde ze die dingen ook niet meer aanhoren. Al dat kritiek op haar beslissingen. Alsof het voor haar een makkelijke keuze was geweest. Maar ze had het moeten doen, en ze had het beter kunnen doen. Maar dat was altijd achteraf. Op het moment had ze gedaan wat haar het beste leek. En nu deed ze wat haar nu het beste leek. Wat blijkbaar praten was met een humeurige rode tom. Bij zijn reactie knikte ze kort, geen aanstalte makende om dichterbij te komen. Voor haar was de afstand ook prettig genoeg. “Baneflower” Corrigeerde ze hem zonder al te veel toon in haar stem. Simpelweg omdat het niet belangrijk was hoe ze werd aangesproken. Hij had het algemene idee wel te pakken gehad. Toen hij zijn woorden vervolgde bevestigde hij was ze al had gehoord van haar jongen. “Spark zei dat ik eens met jou moest praten, hij spreekt met veel liefde over je” Het was de waarheid, en dat was nog het vuilste ook. Hoe kon die kit voor iedereen zo veel liefde voelen? Zelfs voor figuren zoals Coyote en deze Fox, maar niet voor haar? Het deed zeer en het was moeilijk, omdat affectie naar hem voor haar wel zo natuurlijk kwam. Ze haalde diep adem. Het kwam nog wel goed, hij had misschien alleen tijd nodig. Tijd kon ze hem geven. Ze drukte haar oren scherp naar achteren en pluisde haar staart uit bij zijn zure woorden. Vriendelijk en beleefd blijven was moeilijk met deze types. Baneflower was van natuur best een ruziezoeker. Vooral wanneer ze zo werd uitgedaagd. “De clans waren nooit mijn thuis. Daarom ben ik teruggekomen. Het was niet zo simpel en makkelijk als wat je misschien denkt” Het laatste had een hint van uitdaging in zich. Haar vuur wat er uit leek te komen. “Geloof me Fox. Ik voel precies hetzelfde over de clans als jij”


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Crimson Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Crimson   Crimson Icon_minitimevr 17 apr 2020 - 23:44

Is it fun to watch me burn
¿


Waarom? Waarom moest een buitenstaander weer alles willen veranderen? Spark was gelukkig hier, Spark was gelukkig met de tribers en was al helemaal gelukkig geweest zonder zijn moeder. En nu stond ze er weer, voor zijn neus. Want ze wilde een moeder voor hem zijn. Het was bijna misselijkmakend. Het liefste zou hij de poes dan ook zo weer hun territorium uit bonjouren, maar goed die keuze zou niet aan hem zijn om dat te doen, dat was de keuze van Starteller. Al had hij er wel vertrouwen in dat de poes deze poes het territorium uit zou gooien dan bij de tribe liet voegen. De poes die nu aan de macht was, had zelf namelijk ook niet zoveel trek in al die buitenstaanders had hij al gemerkt. Dus hij was blij dat de kans groot was dat deze poes gewoon weg zou moeten gaan. "Baneflower" corrigeerde ze hem op haar naam. Ja, ja, whatever. Het was niet dat hij haar naam vaak wilde gaan gebruiken en zodra ze de tribe uit was- hoefde hij die naam al helemaal niet meer te gebruiken. "Spark zei dat ik eens met jou moest praten, hij spreekt met veel liefde over je" Hij voelde vrijwel meteen zijn rode nekharen overeind gaan, alleen maar door het feit dat de poes voor hem Spark zijn naam uit sprak. Ze had het recht niet om zo over hem te praten, maar Spark had gesproken dat hij graag wilde dat ze met hem ging praten. Wat moest hij er aan doen dan? Wilde Spark dat hij haar ging mogen? "Ja, het is een goede jongen." bromde hij even zachtjes. 'maar niet dankzij jou' voegde zijn hoofd erachter nog eventjes aan. Toen hij vroeg of de clans niet goed genoeg meer voor haar waren, schoten haar oren naar achteren en kwam de vacht naar boven in haar staart. "De clans waren nooit mijn thuis. Daarom ben ik teruggekomen. Het was niet zo simpel en makkelijk als wat je misschien denkt" klonk er van de ander af, waarop hij gewoon met een opgehaalde wenkbrauw naar de poes keek. Meende ze deze? Ze dacht dat ze zó'n zwaar leven had? Nou boehoe haar, ga maar weer terug naar die Clans. Doei. "Geloof me Fox. Ik voel me precies hetzelfde over de clans als jij" een droog lachje ontsnapte vrijwel meteen terwijl ze haar woorden zei, waarna hij met zijn ambere ogen naar de poes keek. "Nou? Vertel op dan. Wat vind ik van de clans?" klonk er uitdagend van de rode kater af. Als zij zo goed wist hoe hij zich voelde, dan kon ze hem dat maar beter gaan vertellen toch?

Ɓσ


Crimson Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Crimson
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: