Fine line [ks]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fine line [ks]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Waterpaw
Member
Fine line [ks] Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Fine line [ks]   Fine line [ks] Icon_minitimewo 22 jan 2020 - 19:24


Hell yea! Je hoort het goed. Owl en Under krijgen kittens.

Je vraagt je waarschijnlijk al wel af hoe ze dat gaan flikken. Want beide zijn niet capabel om vaders te worden. Al hebben ze de mentaliteit wel. Ondanks hun jonge leeftijd zullen ze beiden de zorg nemen op drie kittens. Waaronder eentje door Hannah gespeeld wordt.

Ook voor Owlbate en Undersea zal het vaderschap onverwachts komen. Want dit zal een besluit zijn dat in slechts een paar seconden besloten zal kunnen worden. Want namelijk, een andere kattin zal dus zwanger moeten zijn! Dit gaat echter om Faithleap van Butter! Zij is een 100% WindClankattin met een witte vacht en blauwe ogen. Ook is ze de dochter van Oceastar en Neverland, en dus ergens met Under en Owl verbonden. De vader van de kittens, however, is onbekend. Waarschijnlijk een buitenclanner, rogue, wie weet. Want ze zal onverwachts in een moment van stress bevallen en het leven van een kitten en van haarzelf kosten. Gezien ze een goede vriendin van Undersea is, zal hij de neiging krijgen om voor de kittens te zorgen.

Van de vier kittens zullen er drie leven. Namen maken niet uit, gebruik je creativiteit maar! Al letten we wel op wat niet en wat wel kan.

Als eerst: de vacht.
Faithleap is een witte kattin. De vachten zullen dus behoorlijk willekeurig zijn gezien ook de vader onbekend is. Vooral ook omdat de stamboom zo behoorlijk ver gaat. Wij willen het liefst iets van Owl en Under in de kittens zien. Een wat donkerbruine vacht of een lichtrode vacht zal ook heel mooi zijn. Maar dat laten wij aan jullie over.

Als tweede: de ogen.
Faithleap heeft blauwe ogen. Owlbate heeft bruine ogen en Undersea heeft groene ogen. Gezien alle ogen behalve rood toegestaan zijn, kan je hiermee doen wat je wilt.

Dat zijn onze enige eisen. Maar waar we het meest enthousiast over zijn is hoe de kittens in het algemeen zijn. Wees vooral creatief en uniek in je aanmelding!

Groetjes,
Marlie en Hannah


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Fine line [ks] R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Fine line [ks]   Fine line [ks] Icon_minitimedo 23 jan 2020 - 20:57


Tansy <3:

Naam|| Tansykit
Algemeen|| Maak kennis met Tansykit. Ze is een opvallende verschijning, die graag gezien wordt. Omdat ik in deze kitten zowel iets Owbate als Undersea wilde verwerken, heb ik dit verdeeld over haar uiterlijk en haar karakter. Ze is een bruin-witte poes met lichtbruine oogjes. Dit uiterlijk leunt enorm aan bij de kleuren van Owlbate. (De witte opvallende vlekken zijn trouwens ook een verwijzing naar Faithleap, haar moeder). Het karakter daarentegen is bijna helemaal te linken aan Undersea. Tansykit is een heel vrolijke, enthousiaste en speelse poes die geen vlieg kwaad zou doen. Haar hartje ligt op de juiste plaats en zit vol met liefde, dat ze maar al te graag deelt met haar familie en vrienden. Omdat ze zo onschuldig is en de katten om haar heen snel vertrouwt, zal haar opvoeding wel een uitdaging worden. Ze maakt graag vriendjes en daarbij zullen Owl en Under hun poten vol hebben om haar weg te houden van katten die misschien niet te vertrouwen zijn. Tansy is zich van geen kwaad bewust. Naast haar vrolijke en speelse karakter, zal ze ook snel laten weten wanneer ze iets wilt (op een positieve manier). Hierbij zal ze geregeld (gespeeld) dramatisch optreden. Bij deze zijn haar vaders gewaarschuwd. ; ) Naarmate ze ouder wordt, afhangende van haar opvoeding en de katten om haar heen, zal ze zichzelf willen bewijzen aan haar ouders en de rest van haar familie.

Toekomstige naam|| Tansypaw, ...
Leeftijd|| 0 Moons
Geslacht|| Vrouwelijk
Bloedlijn|| 50% Windclan 50% ... [onbekend]
Rang|| Kitten (ongeboren momenteel)

Vachtkleur|| Donker-en lichtbruin met een grote aanwezigheid van de kleur wit.
Patroon|| Tansy heeft een opvallend tabbypatroon dat doorbroken wordt door witte vlekken.
Vachtlengte|| Ze heeft een langere vacht. Afhangend van het seizoen wordt deze vacht nog langer en dikker.
Oogkleur|| Lichtbruin, zoals de ogen van Owlbate.
Bouw|| Ze is wat kleiner dan de gemiddelde Windclankat.
Staart|| Fluff <3

Tansykit:


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Fine line [ks] Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Barnpaw
Member
Fine line [ks] Wtdr0a1
Dine <3
97
Actief
“When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.”

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fine line [ks]   Fine line [ks] Icon_minitimema 3 feb 2020 - 17:28

i couldn't help myself, sorry not sorry

b a s i c s


N A M E
Dogkit - Dogpaw - Dogbark
M E A N I N G
Dogkit is a really joyful and energetic kitten, that is a little clumsy. Because of that, he has the perfect ‘puppy’ mentitality. The suffix -bark, has his origin at the fact that he is not scared to say things.
G E N D E R
Male

p e r s o n a l i t y

T R A I T S
1. Funny; He likes to be the clown of town, but also likes to mock with others.
2. Bold; Dogkit doesn’t always know when to stop and this makes that he sometimes crosses borders that he shouldn’t cross.
3. Smart; This boy is pretty intelligent, but doesn’t like to use it for actual ‘good’ stuff, but rather uses it for jokes or pranks.
4. Childish; Although he gets older, he stays childish. He doesn’t like to be serious and can be pretty childish when he has to do something that he doesn’t like.

F A C T S
o When he lies, he repeats certain words so many times, that it really becomes suspicious.
o He likes challenges A LOT. So be aware that if you accidently say some kind of like a challenge, he will probably try to do it.

a p p e a r a n c e

Fine line [ks] Y4h68ac26jk

F U R ~ C O L O R Brown, like his dad Owlbate
F U R ~ P A T T E R N Tabby with white spots (white = like his mom Faithleap)
F U R ~ L E N G T H Short

B U I L D Tall and slim
E Y E S ~ C O L O R Green, like his dad Undersea
E Y E S ~ S H A P E Round


S E T
Fine line [ks] 6lan2tb97
Fine line [ks] 6v6jtz606e8c[/b][/b]


Fine line [ks] Barnsi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Russetfur
StarClan
Fine line [ks] DPKsfdL
Nath
311
Actief
Only the end matters

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Russetfur
BerichtOnderwerp: Re: Fine line [ks]   Fine line [ks] Icon_minitimewo 4 maa 2020 - 15:23

H A W K K I T
• "Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.''

Name: Hawkkit
Future names: Hawkpaw - Hawkswoop - Hawkstar (?)
Meaning & Reason: Hawkpaw wordt vernoemd naar de havik, om zijn donkere vacht en hiermee ook naar zijn vader, Owlbate, die ook de naam van een roofvogel draagt. Later zal hij met zijn warrior naam de naam Hawkswoop ontvangen om zijn behendige jacht en vechtkunsten.
Gender: Male
Romantic interest: Straight
Bloodline: 50% Windclan / 50% Unkown
Alliance: Windclan

Pelt colour: Donkergrijs met zilveren vegen, een smoke tabby patroon
Pelt structure: Lang en dik
Eye colour: Hij zal geboren worden met donkerblauwe ogen, die zullen verkleuren naar helder goud.
Build: Hawk is groot en slank gebouwd. Zijn slanke en daarmee lenige lichaam zijn duidelijke windclan eigenschappen, het grote komt overduidelijk ergens anders vandaan.
Features: -

Good traits: Ambitieus, gedreven, enthousiast, nieuwsgierig, speels en energiek.
Bad traits: Opdringerig, koppig, onbegrensd en ongeduldig.
Explained: Als kitten is Hawkkit een vrij normale kitten. Hij heeft een extraverte persoonlijkheid en staat graag op de voorgrond. Hij heeft grote dromen en is niet bang hier over te spreken en te pronken. Hij is als kitten al enorm gedreven en er moet zeker bij hem op de rem getrapt worden. Hij is een vrolijke, enthousiaste en nieuwsgierige kitten die graag alles wilt weten. Zijn speelsheid kan soms nog wel eens te veel zijn, het is moeilijk om al zijn energie in het gareel te houden.
Later: Zijn persoonlijke ontwikkelingen kunnen alle kanten opgaan. Dit laat ik graag beïnvloeden door de spontaniteit van de RPG. Ik heb ergens wel een beeld en dat is dat hij een enorm uitgesproken warrior zal worden, gedreven, loyaal en ambitieus. Als jonge kater zal hij nogal een flirt zijn en een groot ego hebben.

Likes: Stoeien, wedstrijdjes, rennen, ontdekken, avonturen.
Dislikes: Slapen, stilzitten, regen.

Windclan warrior position: Moor Runner
Strength: + + +
Defense: +
Speed: + + +
Stamina: + +
Intelligence: +
Explained: Kracht en snelheid zullen zijn sterkste punten worden. Hij zal het soort warrior zijn die tijdens gevechten meer incasseert dan blokt, meer aanvalt dan een verdedigende houding aan neemt. Hij zal snel zijn en erg behendig, wat zowel goed is in gevechten als tijdens de jacht. Hij zal sneller doen dan denken, en daarmee dus laag scoren op intelligentie.

Player: Nath, 23 jaar
Motvation: Hii, intussen doe ik al iets van 9 jaar aan RPG'en. Ik ben een poosje afwezig geweest, had een pauze nodig van het RPG'en, maar ben nu weer terug en actief. Hawkkit heb ik eigenlijk al wat bedacht tijdens mijn afwezigheid, aangezien ik RPG wel miste en nu ik dus ook terug ben, wilde ik hem graag aanmelden voor een nestje en een Windclan nestje, met als ouders Owlbate en Undersea is ideaal en zal ook leuk zijn voor zijn karakterontwikkeling. Owlbate ken ik net wat beter dat Undersea, al is Undersea mij ook niet helemaal onbekend. Beide characters vind ik ontzettend leuk en origineel en het lijkt me super tof om met ze te RPG'en.
...


Setje Hawkkit:


Fine line [ks] BFXFBvt
"You know, the only thing that matters is the ending. And this one is very good. This one's perfect."
Terug naar boven Ga naar beneden
Undersea
Member
Fine line [ks] Img_6610
Queen M
132
Actief
Nøthing kills a man faster than his øwn head.

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Undersea
BerichtOnderwerp: Re: Fine line [ks]   Fine line [ks] Icon_minitimezo 8 maa 2020 - 16:23

Omdat we op zoek waren naar twee leuke kittens en wij denken dat tijd niet veel meer gaat uitmaken met de hoeveelheid aanmeldingen, hebben wij besloten om gewoon zonder aankondiging van een deadline al te gaan kiezen!


Fine line [ks] Dao7sq10


Gefeliciteerd Yanthe & Nath met Tansykit en Hawkje <3 wij verwelkomen jullie met veel liefde xoxo



Fine line [ks] 8lI7ZiZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Fine line [ks] R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Fine line [ks]   Fine line [ks] Icon_minitimeza 14 maa 2020 - 12:44

Woohoo, ik maak d'r zo aan en zie het geboortetopic wel verschijnen! Wink


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Fine line [ks] Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tansypaw.
Member
Fine line [ks] FfefbVt
Yanthe
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tansypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Fine line [ks]   Fine line [ks] Icon_minitimedo 19 maa 2020 - 21:35

Hier is Tansy trouwens, klaar voor de RPG! ;D

Ze is enkel een beetje van uiterlijk veranderd, maar heeft wel haar eigen faceclaim nu, YAY!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkkit.
Member
Fine line [ks] DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Born
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hawkkit.
BerichtOnderwerp: Re: Fine line [ks]   Fine line [ks] Icon_minitimevr 20 maa 2020 - 23:11

Hawk is er ook!


Fine line [ks] 1KPkigI
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fine line [ks]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: