Een post om te bekritiseren



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een post om te bekritiseren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wiseheart
Member
Een post om te bekritiseren  DPKsfdL
9
Wiseheart
BerichtOnderwerp: Een post om te bekritiseren    Een post om te bekritiseren  Icon_minitimeza 24 dec 2011 - 20:27

OFF:
Dit is een post die ik heb gemaakt in het topic "I just want to know..."
Nou is het mij ter oren gekomen dat het slim was als nieuweling om eerst te oefenen met posten, dus hier een postje waar iedereen kritiek op mag geven. Wel opbouwend, natuurlijk.

Wiseheart liep behoedzaam door het bos. Hij had een vreemde geur opgepikt, eentje die hij nog niet kende. Het rook naar kat, maar niet naar de katten in de Thunderclan. Kort gezegd: er was een indringer. Het was op zijn lijf geschreven om dit zaakje uit te zoeken, hij was warrior, had ervaring en was slim.

Al snel kwam de indringer in zicht. De kat zat op een steen en goed in het zicht ook. De idioot. De resten van een muis lagen voor hem, die had hij waarschijnlijk net gegeten. Dus nu at hij ook al hun eten op? Een indringer én een dief was het. De indringer keek naar achter, het had geritsel in de struiken gehoord. Wiseheart ook, maar hij wist al wat daar schuilde. Waarschijnlijk een vogel. Vogels maakte andere geluiden dan muizen of eekhoorns, ze waren makkelijk te herkennen. Dit was blijkbaar ook geen warrior van de andere clans, anders had hij niet zo schichtig om gekeken.

Langzaam kwam Wiseheart wee in beweging. Hij baande zich een weg door de bomen massa zonder geluid te maken, zoals alleen een kat kon doen. Vlak bij de steen waar de nog onbekende kat op zat hield Wiseheart de pas in. 'Dat is een vogel,' zei hij. Wiseheart hield de onbekende kat goed in de gaten, voor hetzelfde geld was het een moordenaar. Je kon niet voorzichtig genoeg zijn. 'En ik vraag me af wie jij bent en wat je hier doet en waarom je van ons eten eet.'


Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Een post om te bekritiseren  DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Een post om te bekritiseren    Een post om te bekritiseren  Icon_minitimezo 26 feb 2012 - 19:51

Firelion moest eigenlijk gaan jagen maar hij had een vreemde kat geroken.Dwars door het struikgewas heen volgde hij stilletjes het spoor opeens zag hij de de kat zitten,boven op een steen hij sloop nog wat dichterbij en toen zag hij daar wisehaert staan hij ging snel naast haar staan.Hij was net optijd om haar te horen vragen 'ik vraag me af wie je bent wat je hier doet en waarom je van ons eten eet"dat vraag ik me ook af"zei firelion.en ging nog wat steviger staan.



mooie tekst wisehaert


Een post om te bekritiseren  2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
Een post om te bekritiseren  DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Re: Een post om te bekritiseren    Een post om te bekritiseren  Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 22:13

Scars ging in de jachthouding zitten, toen hij een dik konijn zag huppelen. zijn korte vacht wapperde in de wind en het litteken op zijn snuit keek toe. Hij schoot als een kolibrie naar het witte beestje toe, en doodde hem in 1 keer. Zachtjes grinnikte de kat en hij rende naar een open plek in het bos. Hij ging op zijn gemakje aan het beestje eten. Met grote slokken at hij het op. toen pas besefte hij dat hij op een steen was, die met een dun laagje sneeuw. Achter hem hoorde hij geritsel. 'Dat is een vogel' hoorde hij een kat miauwen. Scars rook de geur van de nieuwsgierige kat, en het geritsel van een andere kat. Toen de katten dichterbij waren, zei er eentje:
'en ik vraag me af wie je bent, wat je hier doet, en waarom je van ons eten eet' 'Ja, dat vraag ik me ook af zei de andere kat. Scars grinnikte een keer om hun reacties 'Wie zegt dat dit jullie eten is? Het leeft in het bos, en het is VRIJ!' zei hij, en sprong op zijn poten 'En trouwens, als ik honger heb, eet ik gewoon' zei hij. Scars wist dat hij deze katten aankon, zijn littekens zeiden al genoeg. De litteken op zijn nek deed pijn toen hij dacht aan zijn oude kittypet leventje. Hij was hem gesmeerd toen hij de kans kreeg, en toen zijn halsband afdeed. Dat litteken op zijn nek herinnerde hem weer aan kittypet zijn, wat is dat afschuwelijk!! Hij kreeg een briljant idee. Een erg briljant idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowtear
Member
Een post om te bekritiseren  DPKsfdL
95

CAT'S PROFILE
Age: 13 Manen
Gender:
Rank:
Willowtear
BerichtOnderwerp: Re: Een post om te bekritiseren    Een post om te bekritiseren  Icon_minitimedi 28 feb 2012 - 22:50


Goede posts jongens, hier wat tips voor Firelion:

Firelion schreef:
.. zei firelion.en ging nog wat steviger staan.

Na een punt of komma komt altijd een spatie.

Firelion schreef:
eet"dat vraag ik me ook af"zei

n er komt ook een spatie tussen de '' en het woord er voor, of aan het einde van de zin die de kat zegt; erna. Als je overtikt wat een kat zegt, om daar op te reageren. Zou ik tussen de zin van jou kat, en de kat waarop je antwoord ook een spatie doen. Zodat je niet de leestekens aan elkaar geplakt krijgt.

Firelion schreef:
zei firelion.en ging nog wat steviger staan.

Probeer wat meer te letten op de Hoofdletters.

----

Misschien proberen de post nog iets langer te maken en dan is ie perfect! Het gaat steeds beter! (:



Mvg, Bluestar.
Terug naar boven Ga naar beneden
ghostfighter
Member
Een post om te bekritiseren  DPKsfdL
1

CAT'S PROFILE
Age: 6 maanden
Gender:
Rank:
ghostfighter
BerichtOnderwerp: Re: Een post om te bekritiseren    Een post om te bekritiseren  Icon_minitimeza 24 maa 2012 - 23:07

GosthFighter liep langzaam heen en weer in de bossen, toen ze iets hoorde. Ze draaide zich om en keek even, ze zag niets. Ze liep in de richting van het geluid, het waren andere katten.
Zag daar drie katten en keek ze een voor een aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Een post om te bekritiseren  Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Een post om te bekritiseren    Een post om te bekritiseren  Icon_minitimezo 25 maa 2012 - 0:53

@Ghostfighter: Op Warrior Cats posten we minimaal 5 volle regels, is het minder dan valt het onder spam. Jouw post zou te klein zijn in de RPG, maar is makkelijk groter te maken hoor ^^ Schrijf wat meer over de omgeving, wat je kat voelt, ruikt, hoort, etc. Gebruik emoties, misschien soms wat uit het verleden van je kat. Probeer alles wat gedetailleerder te omschrijven en dan heb je ze zo vol.


Een post om te bekritiseren  RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een post om te bekritiseren
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: