Ik wolk van jouw ☁



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ik wolk van jouw ☁

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudthroat
Member
Ik wolk van jouw ☁ FS5HYF1F82EZJMU.RECT2100
Beertje
26
Actief
"Drink me" - poison

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudthroat
BerichtOnderwerp: Ik wolk van jouw ☁   Ik wolk van jouw ☁ Icon_minitimeza 21 maa 2020 - 21:36

HET WAS EEN zachte aangename dag. De wind blies door een nog dikke wintervacht. Die bewoog daardoor speels heen en weer. De vacht was nootbruin met dikke zwarte strepen erdoor. Van achteren zag je bijna geen witte markeringen, maar als je voor de kat stond zag je een bekende witte keel. De reden van zijn naam. Het was Cloudthroat, de jonge zoon van de leider van Windclan en de beste moeder van de hele wereld. Hij stond op een verhoging en keek uit over het gebied. Toch had hij zijn ogen genietend dicht gedaan. Wat een heerlijke dag.

+ Heatherpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherpaw.
Member
Ik wolk van jouw ☁ DS6C9dl
Loïs
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 11 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ik wolk van jouw ☁   Ik wolk van jouw ☁ Icon_minitimeza 21 maa 2020 - 21:42

Een bekende geur stroomde haar neus binnen. Meteen draaide ze zich om, met een zachte zucht. Heather had geen zin in socializen en al helemaal niet met haar oudere broer. Het liefste zou ze gaan emigreren, naar een andere clan of zelfs naar de bergen, zodat ze nooit meer met haar drama familie om hoefde te gaan. Ze zou ze wel missen, stiekem, maar ze had het ervoor over. Haar hartje kon namelijk maar tot een bepaald punt pijn aan, en haar familie had hem een paar flinke stoten gegeven. Nu wist ze niet helemaal hoeveel ze nog kon hebben, of dat ze haar hoogtepunt al bereikt had. Per ongeluk stapte ze in een bosje takken, die hard kraakten onder haar gewicht.


Ik wolk van jouw ☁ Heathe10
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudthroat
Member
Ik wolk van jouw ☁ FS5HYF1F82EZJMU.RECT2100
Beertje
26
Actief
"Drink me" - poison

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudthroat
BerichtOnderwerp: Re: Ik wolk van jouw ☁   Ik wolk van jouw ☁ Icon_minitimeza 21 maa 2020 - 21:49

ZIJN OGEN WAREN nog altijd gesloten. Hij genoot van alles wat rondom hem gebeurde. Vogels die fluitend over vlogen en de wind die rond zijn oren speelden. Het getik van het hoge, lange gras tegen zijn buik en flanken. Zo ook hoorde hij gekraak van een bosje takken. Hij opende zijn ogen die hij bijna meteen kon plaatsen op een zeer goed gecamoufleerde kat. Toen hij zijn zusje herkende zag je zijn gezichtsuitdrukking van neutraal naar enthousiast gaan. Hij sprong recht. "Hey zusje!", miauwde hij een beetje te luid.


Ik wolk van jouw ☁ SqT0UE1
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherpaw.
Member
Ik wolk van jouw ☁ DS6C9dl
Loïs
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 11 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heatherpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ik wolk van jouw ☁   Ik wolk van jouw ☁ Icon_minitimezo 22 maa 2020 - 21:32

Shoot, hij had haar gezien. Een beetje betrapt draaide ze zich om en gunde ze hem een duidelijk niet gemeende glimlach, zo eentje als dat zij zo goed kon. Gelukkig mocht ze Cloudthroat dan nog wel, dus echt kwaad in de zin had ze niet hoor. "Hé, Cloud," sprak ze tegen haar grote broer en met een zucht ging ze zitten. "Stoor ik niet?" vroeg ze dan maar. Ze hoopte van wel.
duidelijk niet gemeende lach:


Ik wolk van jouw ☁ Heathe10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik wolk van jouw ☁
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Heatherfields-
Ga naar: