Big news



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Big news

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Quietcreek
Member
Big news NQMHIIB
Dorian
108
Actief
Avatar and signature made by: Kip
Mini avatar made by: Jamie


CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietcreek
BerichtOnderwerp: Big news   Big news Icon_minitimedi 24 maa 2020 - 17:47


Eindelijk, een relatief warme lente ochtend was hem gegund. Quietcreek was niet bepaald fan van Bareleaf. Al een tijdje had hij gesmacht naar wat meer zomerse tijden. In warm weer kwam hij simpelweg het beste tot zijn recht. Redelijk opgewekt wandelde de kater richting de rivier. Het was nog vroeg, maar hij was al op weg voor de eerste prooi. De belofte voor een zonnige dag had hem hernieuwde energie geven en die kon hij dan ook maar beter gelijk inzetten. In de verte kon hij het water al zien glinsteren. Er zou nu wel een overvloed aan prooi zijn. Dat maakte de dingen toch wel makkelijker. RiverClan heeft andere tijden gekend. En dat maakte hem extra dankbaar voor deze tijdelijke staat van gemak. Toen hij de rivier naderde hoorde hij zijn naam. Quietcreek hield zijn pas in en draaide zich om. Hij keek nieuwsgierig richting de kattin die hem inmiddels naderde. Blueflower, dat zou zomaar iets interessants kunnen zijn. En zo niet dan was dat niet erg. Ze hadden een goede band met elkaar, altijd al gehad. Als ze met hem mee wilde vissen dan was ze uiteraard van harte welkom. Quietcreek overbrugde het laatste stukje tussen hen. “Hey Blueflower.” Begroette hij haar enthousiast terwijl een kleine grijns zijn snuit sierde.

-first post for blueflower.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blueflower
Member
Big news VcoUtBO3_o
Lianne
325
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ● 35 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blueflower
BerichtOnderwerp: Re: Big news   Big news Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 14:47


Speelt zich af vóór dat Blueflower bevallen is.

Het grote nieuws was er uit. Ze had het aan Appleseed vertelt en zijn reactie was alles waar ze op had gehoopt. Het was nu definitief en het zou niet lang duren voor de rest van de clan op de hoogte gebracht was. Nieuws verspreidde zich snel. Daarom vond de kleine she-cat het zo belangrijk om het nieuws zo snel mogelijk aan haar broer te vertellen, voordat hij het van iemand anders hoorde. Het duurde niet lang voordat ze hem gevonden had. Toen hun blikken elkaar kruiste voelde ze hoe haar eigen mondhoeken zich ook om begonnen te krullen. Quietcreek zijn enthousiaste begroeting zorgde er voor dat ze zelf zacht begon te snorren. "Hey, Quietcreek." Ze gaf hem een kopje en zette daarna een stapje achteruit. Het voelde nog steeds alsof ze zweefde. Alsof het niet goed waar kon zijn. "Ik heb groot nieuws, ben je er klaar voor?" Haar ogen begonnen te fonkelen toen ze voor dramatisch effect even een pauze liet vallen, bedoeld om haar broer een beetje te plagen. "Ik ben daarstraks bij de medicine cat's geweest en ze hebben mij vertelt dat ik in verwachting ben." Haar stem werd dik van emotie toen ze nogmaals diezelfde golf blijdschap voelde toen de woorden eenmaal haar mond verlieten. Ze zou moeder worden.

OOC: wauw, Quietcreek heeft een prachtig setje<3


from love i do come
B L U E F L O W E R
from love i do go
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietcreek
Member
Big news NQMHIIB
Dorian
108
Actief
Avatar and signature made by: Kip
Mini avatar made by: Jamie


CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietcreek
BerichtOnderwerp: Re: Big news   Big news Icon_minitimevr 27 maa 2020 - 11:49


De twee keken elkaar vanaf een afstandje aan. Ze glimlachte naar hem en hij grijnsde terug. Quietcreek overbrugde het laatste stukje tussen hen tweeën. “Hey Blueflower.” Begroette hij haar enthousiast. “Hey, Quietcreek.” Zei Blueflower al snorrend. Hij kreeg een liefkozend kopje van haar. De tom gaf haar een klein kopje terug, waarbij hij zachtjes begon te snorren. Wat had hij toch maar weer geluk met Blueflower. Behalve de gebruikelijke onenigheden in hun kitten en apprentice tijd hadden de twee nooit echt ruzie gehad. Ze waren close met elkaar en stonden altijd voor elkaar klaar. Iets waar hij heel dankbaar voor was. Blueflower zetten een klein stapje achteruit. “Ik heb groot nieuws, ben je er klaar voor?” Vroeg ze hem met een twinkeling in haar ogen. Quietcreek keek haar ietwat verbaasd maar bovenal nieuwsgierig aan. Groot nieuws? Wat zou dat kunnen zijn? Geen wonder dat ze hem zo in de vroege morgen al was komen opzoeken. Blijkbaar was dit zo belangrijk nieuws dat ze hem alleen wilde spreken, zonder pottenkijkers erbij. Hij was er klaar voor. Maar ze liet hem toch even in spanning afwachten. Quietcreek grijnsde, ze wist hoe ongeduldig hij zo nu en dan kon zijn. En stelde hem hier gewoon even op de proef. “Ik ben daarstraks bij de medicine cat's geweest en ze hebben mij vertelt dat ik in verwachting ben.” Zijn bekje viel bijna open van verbazing. “Blueflower … dat … dat is geweldig… ik ben zo blij voor je.” Stamelde hij. Uit alle dingen die er door zijn gedachten waren gegaan had hij nog niet kunnen raden dat Blueflower zwanger zou zijn. Dat betekende dat … hij zou oom worden. Dat klonk zo oud… Maar dat hoefde niet perse te zo te zijn. Jong van geest, dat had hij zelf in de hand. “Als je me nodig hebt, met wat dan ook, dan kun je op me rekenen.” Beloofde hij haar. Zijn stem nog altijd vol joy. De zon begon al intensiever te schijnen. Het leek in alle opzichten een prachtig mooie dag te worden.

- Bedankt! Kip heeft die gemaakt :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Big news
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: