nursery rhymes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 nursery rhymes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hedgepaw.
Member
nursery rhymes A328f0c87544e7adda829f42026e21adeb5b8099
Elfje
183
Actief
You Once Said That You Wished Me To Become A Man Of Worth

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hedgepaw.
BerichtOnderwerp: nursery rhymes   nursery rhymes Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 14:13

@thawrose Dawn tinted the darkness like water ink Het was eindelijk gebeurd. Eindelijk had de gestreepte kitten zich buiten de nursery durven te wagen voor de eerste keer en wat een avontuur was dat geweest. En nu? Nu huppelde Hedgekit vrolijk naar de Elders den toe, want hij had toch eens wat gehoord van de andere kittens. De elders konden verhalen vertellen over grote en sterke katten die vóór de clans in het woud hadden geleefd. Of verhalen over hele grote en belangrijke gevechten. Spannende verhalen dus! Maar dan moesten ze die verhalen wel willen vertellen en dus hing er nu een muis in zijn kleine bekje. Hedgekit had bedacht dat als hij ze een muis zou brengen, dat ze hem dan vast wel een verhaaltje wilden vertellen. Daarom had hij er héél voorzichtig een van de prooistapel afgeplukt en deze meegenomen op zijn avontuur naar de Elders den. Met wat moeite kwam hij de den binnen zonder over de muis te struikelen en legde deze netjes voor de poten van een elder met een witte vacht neer. ”Mag ik alsjeblieft een verhaaltje horen?” Vroeg hij met een hoopvolle blik in zijn blauwe oogjes.


Thawrose eerst
MONTY


nursery rhymes Hedges10
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrose
Member
nursery rhymes DPKsfdL
Bo3
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thawrose
BerichtOnderwerp: Re: nursery rhymes   nursery rhymes Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 17:43

Eindelijk had ze wat rust gevonden met haar blindheid. Ze wist er redelijk mee om te gaan en kon nu het kamp rond zonder assistentie van een ander. Maar Thawrose voelde zich een last, omdat ze nu een elder was was haar voeding een prioriteit over de anderen. En dat had er in Leafbare voor gezorgd dat er soms katten met een lege maag naar hun nest gingen zodat zij gegeten kon hebben. Eerst had de kattin geprobeerd die voorrang af te wijzen, maar daar werd geen gehoor aangegeven. Ze was net klaar met het wassen van haar witte vacht, gelukkig kon ze dat nog wel helemaal zelf, toen er iemand binnenkwam. Meteen vulde de warme geur van een verse muis haar neusgaten. Die zou dan wel niet voor haar komen, Thawrose haalde altijd zelf haar eten op. Maar vreemd genoeg kwam de geur juist steeds dichterbij. Nu hoorde ze ook de moeizame pootstapjes: Een kitten dus. Thawrose hoorde hoe de prooi voor haar poten werd neergelegd. Een onbekend piepstemmetje vroeg haar toen om een verhaaltje. Aha, ze werd dus omgekocht, daar was die muis voor geweest. Thawrose bromde geamuseerd. Hoewel ze het verschrikkelijk vond om als een elder behandelt te worden, kon ze deze beleefdheid wel waarderen. Ze richtte haar ooit zo heldere blauwe ogen op het punt waar ze dacht dat de kitten moest zitten. Hij had geluk dat hij er nu was en niet een aantal moons geleden, want dan zou hij een definitief trauma hebben opgelopen van de aanblik van haar kapotte gezicht. Maar nu waren de wonden nog slechts dunne streepjes, en hoewel haar ogen een melkwitte glans hadden, zagen ze er niet meer zo eng uit. "Een verhaaltje, natuurlijk. Ik wil jou best een verhaal vertellen, maar dan moet je mij wel vertellen wie je bent. Jouw stem herken ik niet en mijn zicht is de laatste tijd niet meer zo goed." Miauwde ze vriendelijk terwijl ze haar staart om haar pootjes legde.


nursery rhymes Ezgif_11
Terug naar boven Ga naar beneden
Hedgepaw.
Member
nursery rhymes A328f0c87544e7adda829f42026e21adeb5b8099
Elfje
183
Actief
You Once Said That You Wished Me To Become A Man Of Worth

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hedgepaw.
BerichtOnderwerp: Re: nursery rhymes   nursery rhymes Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 17:23

@thawrose Dawn tinted the darkness like water ink Ja! De elder wilde hem een verhaaltje vertellen! En brede glimlach verscheen op zijn gezicht. “Mijn naam is Hedgekit en mijn mama is Dewberry. Enne mijn broertjes heten Rookkit en Bumblekit en mijn zusje is Stallionkit!,” ratelde hij vrolijk weg. De she-cat voor hem had er niet om gevraagd, maar het leek hem de juiste infromatie om te geven, want ze leek niet te weten wie hij was. En als hij over zijn mama en siblings vertelde dan zou ze dat toch vast wel moeten weten! Maar wat was dat over haar zicht? Vragend keek de gestreepte kitten goed naar haar gezicht en huh, wat was dat nou? Ze had wel hele gekke ogen! Ze waren wittig, iets wat hij nog nooit had gezien. Was dat een speciale kleur? Of kregen alle elders witte ogen? Hij had immers nog nooit een elder gezien tot nu toe. “Komt het daardoor dat uw ogen zo gek zijn?” Vroeg hij de seconde dat de gedachte zijn kopje binnen was geschoten. Misschien zou hij ooit een filter krijgen, maar vandaag was niet die dag. Hedgekit wist natuurlijk helemaal niet dat sommige gedachtes niet zo aardig of beleefd waren en hij ze eigenlijk maar beter niet kon vragen. Bijna twee manen op de wereld was daar echt nog niet genoeg voor om dat al helemaal te hebben geleerd.
MONTY


nursery rhymes Hedges10
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrose
Member
nursery rhymes DPKsfdL
Bo3
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thawrose
BerichtOnderwerp: Re: nursery rhymes   nursery rhymes Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 22:21


Het was prachtig om te horen hoe graag de kitten een verhaaltje wilde horen. Hij gaf haar direct een goed plaatje van wie ze voor zich had: Zijn moeder was Dewberry. Thawrose had haar alleen als Dewpaw gezien, maar wist wel dat ze pas een paar moons warrior was. Nu al kittens? Dat schoot wel op, zeg. Omdat ze niks over een vader had gehoord stelde Thawrose zich gewoon een mini-dewpaw voor: Wit met grijze vacht en gele ogen. Plotseling vroeg Hedgekit haar nog iets: Kwam het daardoor dat haar ogen zo gek waren. Ouch, was het echt zo duidelijk? Zelfs voor zo'n jonge kitten. "Nou, eigenlijk komt het allebei door hetzelfde. Mijn ogen zien er vreemd uit en werken niet omdat ik blind ben. Ik kan niks zien." Legde ze vriendelijk uit. In een bijzonder kwaadaardige seconde dacht Thawrose er aan om dát verhaal aan de jonge Hedgekit te vertellen. Maar ze dacht niet dat hij, of zijn moeder, dat zou kunnen waarderen.


nursery rhymes Ezgif_11
Terug naar boven Ga naar beneden
Hedgepaw.
Member
nursery rhymes A328f0c87544e7adda829f42026e21adeb5b8099
Elfje
183
Actief
You Once Said That You Wished Me To Become A Man Of Worth

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hedgepaw.
BerichtOnderwerp: Re: nursery rhymes   nursery rhymes Icon_minitimema 30 maa 2020 - 22:02

@thawrose Dawn tinted the darkness like water ink Oh, oh nee. De elder leek zijn vraag niet heel lief te vinden. Zijn enthousiasme vervaagde naar een wat sip gezichtje. Wat als ze hem nou geen verhaaltje wilden vertellen? Dan had hij het allemaal zelf verpest! "Nou, eigenlijk komt het allebei door hetzelfde. Mijn ogen zien er vreemd uit en werken niet omdat ik blind ben. Ik kan niks zien." Werdt het piekeren van Hedgekit onderbroken en zijn aandacht was weer bij iets heel anders. Niets zien? Maar dat kon hij eerst ook niet, dus dan zou ze toch gewoon weer wel gaan zien? Net als hij had gedaan. ”Maar…gaat u ooit nog zien?” vroeg hij dan ook, het niet helemaal begrijpend.
MONTY


nursery rhymes Hedges10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
nursery rhymes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Elders den-
Ga naar: