Paralyzed



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Paralyzed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kazan
Member
Paralyzed Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 19:48




Toen hij die avond weggelopen was van Stallionstar nadat ze samen het kamp binnengekomen waren had hij een tijd rondgelopen zonder echt een doel voor ogen te hebben. Hij wist dat als hij bij zijn mate was blijven liggen dat hij teveel zou denken en wie weet, misschien kwam hij onderweg nog wel een hond tegen die zo lief zou zijn zijn luchtpijp door te bijten? Die avond had het hem vrij weinig kunnen schelen, maar toen hij eenmaal wakker geworden was in het oude skyclan kamp was hij ergens ook wel blij. De takken en stukken hout die hij gesloopt had lagen om hem heen en hij stond met een zucht op.

[ shadefeather ]








KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Paralyzed VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 21:08


Hij kwam normaal gesproken helemaal niet zo ver. Maar zijn poten hadden hem deze keer toch zo ver gebracht. Het waren toch ook wonderbaarlijke dingen, die poten. De kater had ondanks zijn positiviteit in het leven toch een beetje een dipje toen hij de Desolate Woods in de gaten kreeg. Yeh, hij ging liever maar weer terug. Maar toen kwam de geur van Stagstorm zijn neus binnen, en het was nog redelijk vers. Shadefeather keek verbaasd op. Wat deed Stagstorm hier? Hij was een beetje aan het twijfelen, maar omdat hij wist dat het niet makkelijk geweest was het moment dat hij en Stallionstar het kamp in waren gekomen, wilde hij toch even zeker weten dat alles goed ging. Just to be sure.
En daar ging hij. Hij volgde de geur van de bruine kater en niet veel later zag hij hem staan, tussen stukken gesloopte takken. 'Uh... Stagstorm?' miauwde hij aarzelend, en van een afstandje.


Paralyzed Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Paralyzed Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 21:18



"Uh... Stagstorm?" De stem van Shadefeather haalde hem uit zijn trans en de oudere kater keek hem recht in zijn ogen aan. "Wat" bromde hij, maar de boosheid en woede die in zijn lichaam zat die avond daarvoor had een zachte, bijna breekbare kater achtergelaten. "Is het niet wat vroeg voor jou om hier te zijn?" Mopperde de warrior terwijl hij de stukken hout weg veegde en uit zijn vacht schudde.  








KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Paralyzed VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 21:21


Hij werd niet hartelijk verwelkomt, maar dat had hij ook niet verwacht. 'Is het niet wat vroeg voor jou om hier te zijn?' mopperde de kater terwijl hij stukken hout wegveegde en uit zijn vacht schudde. Shadefeather knipperde met zijn gele ogen. 'Vroeg? Wat bedoel je?' Voor hem was het niet vroeg, gewoon normale tijd. Maar hij had zo'n idee dat hij iets verkeerd begrepen had, wat dingen niet beter maakte voor hem. Maar hij probeerde te helpen. Dit keer wel op een veilige afstand.


Paralyzed Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Paralyzed Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 21:25



Stagstorm liet zijn blik een keer over de ravage gaan die hij had aangericht en hij kneep zijn wenkbrauwen samen tot een frons. Hij had niet doorgehad dat hij zoveel takken versnipperd had als een soort versnipperaar. "Vroeg? Wat bedoel je?" De oudere warrior schudde met zijn kop. "Laat maar" mompelde hij en keek naar de lucht, eigenlijk keek hij overal naartoe behalve de ander, hoewel hij één van de weinige leek te zijn die blij was geweest voor hem en Stallionstar.








KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Paralyzed VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 21:28


Hij wist dat hij iets verkeerds begrepen had. De ander schudde zijn kop. 'Laat maar,' mompelde hij. Shade zuchtte zachtjes en knikte. Hij zou dit keer niet doorvragen. Dat had hij nu wel geleerd. Hij was even stil, niet goed wetend wat hij moest doen of zeggen. Het ging niet zo soepel met Stagstorm, een klap had hij immers nog nooit gekregen van iemand. Maar goed, dat terzijde.
'..Is er iets waar ik mee kan helpen?' Misschien als hij het zo vroeg dat het dan wel goed was? Dat hij hem wel goed kon helpen?


Paralyzed Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Paralyzed Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 22:09



Even keek hij verbaasd naar de zwarte kater toen hij hem vroeg of hij ergens mee kon helpen. De laatste keer dat hij dat aan Stagstorm gevraagd had had hij een klap tegen zijn kop gekregen (en had hij daarna zijn excuus aan moeten bieden door Stallion, heel kinderachtig). ”Nee, maar- uh- bedankt?” mompelde hij vragend en liet zich op zijn billen vallen met een zachte zucht. ”Anyways, wat doe je hier?” Met zijn kop gebaarde hij naar het bos om hun heen en met een opgetrokken wenkbrauw bekeek hij de kater, een vriend van zijn mate, maar niet van hem.






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Paralyzed VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 22:16


De kater tegenover hem leek verbaasd dat hij dat vroeg. 'Nee, maar- uh- bedankt?' mompelde hij. Shadefeather glimlachte lichtjes. Hij stapte wat meer naar voren toen Stag ging zitten. Toch bleef hij voldoende afstand houden. Zo'n ongeveer 1,5 meter afstand. Better safe than sorry.
'Anyways, wat doe je hier?' vroeg Stagstorm toen terwijl hij naar ht verbrande bos om hem heen gebaarde. Shadefeather haalde zijn schouders op. 'Ik weet het eigenlijk niet, ik was hier opeens,' antwoordde hij met een zacht lachje. 'En.. En ik rook jouw geur en.. Well, ik was een beetje bezorgd. Dingen gingen volgens niet zoals gepland.. Toen jij en Stallionstar het kamp in kwamen.'


Paralyzed Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Paralyzed Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimewo 25 maa 2020 - 22:31



”Ik weet het eigenlijk niet, ik was hier opeens” vertelde Shadefeather hem toen Stagstorm hem vroeg wat hij hierzo deed. Het was geen plek waar hij Shadefeather nou snel dacht tegen te komen, als hij eerlijk was. Even draaide een mondhoek van de kater omhoog, maar toen de kater zijn mond weer opende zakte deze al snel weer naar beneden. ”En.. En ik rook jouw geur en.. Well, ik was een beetje bezorgd. Dingen gingen volgens niet zoals gepland.. Toen jij en Stallionstar het kamp in kwamen.” Stagstorm schraapte zijn keel ongemakkelijk en wiebelde met zijn oortjes heen en weer, zijn blik op zijn voorpoten gericht die door de aarde kneedde. ”Juist ja” mompelde hij, maar verder wist hij niet zo goed wat hij erop moest zeggen.






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Paralyzed VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 14:25


Misschien als hij wat minder snel dingen zei, dat het dan goed was. Shadefeather zag met pijn in zijn hart hoe de mondhoeken van de kater weer naar beneden bewogen. Hij was zo blij geweest met die kleine glimlach die op zijn snoet verschenen was. Maar die was nu weer als de sneeuw voor de zon verdwenen. Jammer dit, Shade.
'Juist ja,' mompelde Stagstorm. Hij was duidelijk ongemakkelijk. Ook wel te begrijpen, Shade zou het zelf ook vet ongemakkelijk vinden als zoiets zou gebeuren met hem. De kater zuchtte en stapte nog wat dichterbij. 'Het spijt me dat het zo gegaan is, Stag. Ik had graag gezien dat iedereen jullie met open poten zouden ontvangen, zeg maar..' Hij pauzeerde even, hopende dat hij niet weer een klap zou krijgen. Hij is echt getraumatiseerd nu. 'Ik wil graag dat je weet dat ik het gewoon helemaal support. Ik ben blij dat Stallionstar zo'n goede mate heeft als jij. Hij is blij met jou en.. En ik hoop dat jullie samen nog hele leuke herinneringen zullen delen, ongeacht wat anderen denken.'


Paralyzed Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Paralyzed Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimeza 4 apr 2020 - 22:33



”Het spijt me dat het zo gegaan is, Stag. Ik had graag gezien dat iedereen jullie met open poten zouden ontvangen, zeg maar.." De zwarte kater was ondertussen dichter naar hem toe gestapt, maar het kon de gestreepte kater op dat moment vrij weinig schelen. Hij had andere dingen aan zijn kop dan Shadefeather die te dichtbij zou komen en dan weer een klap zou krijgen. "Ik wil graag dat je weet dat ik het gewoon helemaal support. Ik ben blij dat Stallionstar zo'n goede mate heeft als jij. Hij is blij met jou en.. En ik hoop dat jullie samen nog hele leuke herinneringen zullen delen, ongeacht wat anderen denken." De oudere warrior liet zijn blik van de grond naar de goud gekleurde ogen van de ander gaan en even trok hij een mondhoek omhoog. "Bedankt, Shadefeather"






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Paralyzed VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Paralyzed   Paralyzed Icon_minitimezo 5 apr 2020 - 19:48


De bruine kater gaf geen tekenen van dat hij hem ging slaan, dus dat ging goed. Het luchtte Shadefeather op toen de mondhoek van de kater wat omhoog kwam. 'Bedankt, Shadefeather.' De zwarte kater glimlachte naar hem en knikte. 'Het is geen probleem, Stag. Ik ben er in ieder geval altijd voor je, voor jullie allebei,' miauwde hij. 'Als je ooit.. Wilde praten, of iets dergelijks. Maar dat hoeft natuurlijk niet, als je dat niet wilt.' Hij wilde namelijk niet weer een klap. Maar hij meende wel wat hij zei. Hij wilde er graag zijn voor zijn vrienden. En hoewel Stagstorm misschien geen vriend was, dat zou hij wel kunnen worden in de toekomst.


Paralyzed Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paralyzed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: