Distance between us



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Distance between us

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 16:23

Coal is meant to burn
Helderblauwe ogen keken wellicht een tikkeltje berekenend naar de kater die zich bij een van de bomen had neergezet. De jonge zwarte kattin had hem al lang en breed herkend, het was een van de beste vrienden van haar broer Waterpaw en daarmee trok ze zijn gesteldheid dan ook wel aan. Aan de andere kant was het niet haar probleem dat hij momenteel zo verzonken was in zijn eigen gedachten dat hij haar niet eens had horen aankomen, tenminste zover ze door had want ze kon hem niet geheel doorgronden. Zachtjes snoof ze de frisse lucht van Newleaf op, het warmere weer was een welkome afwisseling van het koude dat ze hadden doorstaan. Twijfelend stapte de kattin uiteindelijk dan toch op de tabby af voordat ze met een zacht innerlijk gemompel naast hem kwam zitten. Hij was praktisch familie, de vroegere Apprentice van haar moeder en wellicht de beste vriend van Waterpaw. '...de bloesems zijn tenminste weer in bloei. Wat zou mijn broer doen..' Haar gedachten vlogen echt alle kanten uit. 'Ardentheart?' Vroeg ze uiteindelijk voorzichtig.
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 18:16

it can't be a mistake if i just call it change

Blooming woods. De laatste keer dat hij zich daar begeven had was alles kaal geweest en het weer niet bepaald aangenaam. Niet dat het weer heel veel was veranderd, maar het was wel warmer en een licht zonnetje scheen. Dat deed de bloemknopjes die nu ontstonden aan de bomen boven zijn hoofd vast goed. Ardentheart wist dat het hier in een mum van tijd vol zou liggen met bloemblaadjes. Toch konden al die gedachtes hem niet veel opvrolijken. Hoe kon iets dat doen? Hij had misschien wel de grootste fout in zijn leven gemaakt. Maar het woord fout klonk ook fout, want hij had echt van haar gehouden. Niet dat hij dat ooit gezegd had en niet dat ze dat nu nog wilde horen. Nee, hij mocht van geluk spreken als ze hem ooit nog wilde zien. De laatste keer dat ze elkaar hadden gezien, toen ze hem het nieuws had verteld, was alles behalve vredig of gelukkig verlopen. En dat was ook haast al weer twee manen geleden. Hij piekerde over hoe alles was afgelopen, maar ook welke consequenties er nog konden komen en het was dan ook geen wonder dat dat van hem af te lezen was. Waterpaw wist wat hij had gedaan en dat was een hele opluchting, maar hij wilde zijn beste vriend ook niet ieder moment lastig gaan vallen met zijn liefdesproblemen. Nee, hij had het druk genoeg met zijn rol als medicine cat apprentice.
Het was dan ook daarom dat de jonge warrior het kamp uitgetrokken was, want het voelde daar toch steeds meer vernauwend. Waarschijnlijk omdat hij in geheim de code niet één maar twee keer had verbroken en hij bang was dat iemand er achter zou komen. Silverwish had hem al vragen lopen stellen, maar haar wilde hij ook niet betrekken, want zij had genoeg zorgen maar haar eigen kittens. Nee, hij wilde zeker niet dat het uitkwam, maar waarom wilde hij het dan ook niet wegstoppen? Alles werd altijd ingewikkeld. Dat bewees deze hele chaos wel weer. Nu zat hij hier, onder een van de bomen, onwetend dat er een van zijn clangenoten in de buurt was. Als hij alert was geweest, er met zijn hoofd bij was geweest, dan had hij haar waarschijnlijk binnen een mum van tijd opgemerkt. Maar het was pas toen haar stem hem uit zijn gedachten schokte dat hij doorhad dat er iemand bijna praktisch voor zijn neus stond. Hij stond oog in oog met de helderblauwe blik van Coalpaw. Zij was de zus van Waterpaw, maar in tegenstelling tot zijn beste vriend leek zij sprekend op hun moeder Swallowflight. “Oh, uhm, sorry, ik had je niet opgemerkt Coalpaw,” reageerde hij wat gegeneerd. “Wat brengt jouw hier?” vroeg hij daarna op vriendelijke toon. Hoewel hij niet veel met haar omging, betekende dat niet dat hij haar niet aardig vond. Hij was gewoon altijd een beetje druk geweest met zijn avonturen. Iets wat nu een beetje kinderlijk leek, gezien de omstandigheden van zijn persoonlijke leven. Niets beter dan een groot dilemma om een nieuw perspectief te krijgen, toch?



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 18:45

Coal is meant to burn
Het was haar moeder's Apprentice geweest en ergens was ze er zeker van dat deze hem altijd op alertheid gewezen had. Een Warrior moest weinig ontgaan, tenminste in haar gedachten. Vele dingen zouden ontdekt worden, vele geheimen gevonden als er dieper gekeken werd dan de meeste katten deden. Een van deze geheimen had Ardentheart in zijn macht. Hij had kittens gekregen met een Windclanner, niet dat iemand dat wist en al helemaal niet de zus van Waterpaw. Ze zou het niet goedkeuren maar om een fout als deze geheel af te keuren was ook lastig. Immers was ze zelf ook een halfbloed, al was ze opgegroeid met twee moeders als volbloed Thunderclan. 'Oh, uhm, sorry, ik had je niet opgemerkt Coalpaw,' Sprak de kater wat gegeneerd. 'Wat brengt jouw hier?' Vroeg hij daarna op vriendelijke toon waardoor de jongere kattin haar peinzende blik in die van hem boorde. Ze wilde weten waarom hij niet was zoals ze had verwacht. Hij was enkele Moons ouder dan haar en nog maar net Warrior. Hij kon de lessen van Swallowflight toch niet vergeten hebben? 'Ik was zoals altijd keurig mijn taken aan het doen. Je kent het wel, tot ik bedacht dat de bloesem wel zeer mooi was. Kort daarna zag ik een gestalte dat wel erg moedeloos leek, en gezien je praktisch familie bent... Kan je gezelschap gebruiken?' Ze wist bijna zeker dat hij haar niet weg zou sturen, ze mocht een aparte eend in de bijt zijn maar bleef een vriendelijke kattin met een sterk randje. Ze droeg zich dan ook zelfverzekerd zeker voor haar jonge leeftijd en de weinig beproevingen die ze had gehad. Een warme lach gleed kort over haar lippen voordat ze naast hem neer plofte en begon te neuriën. Zacht mompelende woorden over de natuur die weer op leefde en de zon die haar vacht verwarmde.
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 19:28

it can't be a mistake if i just call it change

Nu hij haar had opgemerkt ontging het hem niet dat het er op leek dat ze hard aan het nadenken was. Alhoewel, dat deed Coalpaw volgensmij altijd wel, met gedachtes die hier en daar verspreid waren. Dat was iets wat hij eerst niet had begrepen maar nu wel. Toch had hij haar nooit echt raar gevonden, zoals sommigen dat misschien wel deden. Nee, uniek was een goed woord, maar niet raar. Er was een soort van comfort in hoe zij hetzelfde was gebleven, want dan was er tenminste één ding het zelfde sinds de laatste keer dat hij haar ontmoet had. 'Ik was zoals altijd keurig mijn taken aan het doen. Je kent het wel, tot ik bedacht dat de bloesem wel zeer mooi was. Kort daarna zag ik een gestalte dat wel erg moedeloos leek, en gezien je praktisch familie bent... Kan je gezelschap gebruiken?' Beantwoorde Coalpaw zijn vraag.
Het viel dus op, dat hij onder zijn gedachtes en emoties leed. Misschien was dat ook een teken dat alles moest veranderen. Misschien kon hij Dewberry beter uit zijn hoofd zetten, aangezien het er toch op leek dat ze niets met hem te maken wilde hebben. Misschien kon hij alles gewoon beter vergeten. Maar misschien en de werkelijkheid waren een heel ander ding. Hij kon niet zomaar zeggen dat hij de kattin waarvan hij zo kort had gehouden voordat alles fout ging zou vergeten. Dat hij de kittens die ze nu samen hadden en hij nog geen woord van had gehoord noch glimps van had gezien. Maar hij kon beginnen met het uit zijn hoofd te zetten voor een moment en de eerste stap was afleiding. Daarom knikte hij ook toen ze vroeg of hij gezelschap kon gebruiken. “Ja, dat kan ik zeker wel gebruiken,” vertelde hij de zwarte she-cat die nu vrolijk naast hem zat te mompelen. Haar gedachten, realiseerde hij zich. Dat was wat de gemompelde woorden die ze uitsprak waren en dat bracht een glimlach naar zijn gezicht. Het had wat onschuldigs.




Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 19:39

Coal is meant to burn
Haar gedachten namen altijd deel aan het gesprek. Hoe graag ze het ook stil hield, toch murmelde ze de woorden die lange zinnen werden. Het had iets onschuldigs, iets liefs. Meestal gingen ze immers niet over duistere zaken. Ze was niet dom, zeker niet voor haar leeftijd en toonde vaak oprechte emoties, zelfs als anderen dat zwak konden vinden. Ze had inlevingsvermogen, en hoewel ze dat niet altijd toonde onder haar strenge blik, was ze toch warm en lief. Zolang een kat maar de tijd nam haar te leren kennen en in te zien dat ze gek was op het leven en wellicht ook wel een tikkeltje gek in haar doen en laten. Hoewel ze niet op avontuur ging, beleefde ze avontuur in haar gedachten en met haar woorden maakte ze nieuwe herinneringen. De meeste katten leken geen problemen te hebben met het zachte gefluister, alsof er een eeuwig beekje was dat suisde.
De kater knikte toen ze vroeg of hij gezelschap kon gebruiken. Hij leek niet langer eenzaam te willen zijn in zijn gedachten, al sprak hij deze nog niet uit. Tenminste niet zoals Coalpaw dat altijd deed. 'Ja, dat kan ik zeker wel gebruiken,' Vertelde hij het zwarte evenbeeld van Swallowflight. De jongere kattin glimlachte warm voordat ze begon te mompelen over de natuur en de warmte, ontspannen zat ze dan ook naast hem voordat ze haar scherpe blik weer op hem richtte en kort stil viel. 'Wat is er?' Recht voor zijn raap en oprecht, er was iets want waar was de altijd avontuurlijke kater gebleven? Die zelfs haar bijna los had doen laten van de bijna dwangmatige manier waarop ze zich volwassen probeerde te gedragen. De manier waarop ze zoveel mogelijk met de Warrior Code van doen wilde, ze wilde haar mama trots houden en niet meer zorgen bezorgen, nog steeds niet. Zelfs als dat betekende dat ze nooit maar dan ook nooit regels kon verbreken, zichzelf in gevaar kon brengen. Niet dat het lang geheim bleef, haar gedachten waren nooit alleen van haar gebleven.
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 20:15

it can't be a mistake if i just call it change

Haar blik brandde in de zijne, maar niet bepaald onaangenaam; meer een scherpe, bestuderende blik. Dat was dan ook waarschijnlijk waarom ze stil was, omdat ze hem aan het bestuderen was. Ze leek ook op te merken dat er iets mis was met hem. Maar misschien verborg hij dat ook gewoon helemaal niet zo goed, want hij had zijn hart immers altijd dicht op zijn mouw gedragen. Opnieuw wenste hij dat hij het gewoon kon vertellen, opbiechten zonder dat hij in de problemen kwam. Maar waar hij bij Waterpaw wel wist dat het geheim zou blijven, was dat bij Coalpaw een ander verhaal. Hij vertrouwde haar wel, tot een gegeven punt dan en dat bedoelde hij helemaal niet rot, maar het onschuldige van haar hardop noemen van haar gedachtes maakte het ook moeilijk om een geheim te bewaren. Daarbij was het des te beter als minder clanmates het wisten. Hij had al een enorme gok genomen twee van zijn vrienden, eentje deels dan, in vertrouwen te nemen. ”Ik heb iets extreem doms gedaan, en ik wist dat ik het niet moest doen, maar het is toch gebeurd.” Zolang hij niet zou vertellen wat hij nou echt had gedaan, dan zouden er ook geen problemen komen. Al wist hij ergens dat dat maar een hoopvolle gedachte was, dat hij niet in de problemen zou komen met wat er was gebeurd. Toch wilde hij het geen fout noemen, want het voelde aan een kant totaal niet fout, maar aan de andere kant wist hij dat het volgens de code verboden was. Misschien dat een gesprek met Coalpaw nog een ander inzicht kon geven, want zij had dan toch weer haar eigen manier van denken, eentje die haar geen zorgen leek te geven.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 20:34

Coal is meant to burn
Hoewel haar blik scherp was, was het nooit gemeen. Ze was wel een geduchte vijand als het daar ooit op zou komen, maar iemand oprecht pijn doen zonder reden; dat zat er bij haar niet in. Coalpaw bestudeerde de kater, zonder bang te zijn dat hij zijn blik weg zou trekken, zijn houding zei meer dan zijn gele ogen die even helder als altijd waren. Minder geïnteresseerd in avontuur leek hij echter wel te zijn, was hij moe, nu al? Viel het leven als Warrior hem zwaar? 'Ik heb iets extreem doms gedaan, en ik wist dat ik het niet moest doen, maar het is toch gebeurd.' Mauwde hij waardoor de kattin nadenkend knikte. 'Aan je keuzes valt weinig te veranderen. Fouten maakt iedereen. Het is een pad zoals een rivier die altijd uitwijkt en veranderd, het leven bedoel ik. Soms is een uitwijking goed, soms ook niet. Maak de fout gewoon geen tweede keer.' Haar stem klonk zacht en soepel voordat ze haar kop schuin hield en hem troostend een lik over zijn wang gaf. 'Brengt het de Clan in gevaar?' Want dat was het aller belangrijkste, zolang de Clan veilig bleef was er niks aan de hand. Natuurlijk zouden geheimen altijd boven komen, maar geheel verbergen deed de kater het niet. Hij gaf tenminste toe dat hij iets had gedaan, en daar had ze bewondering voor. 'Alles veranderd, altijd veranderd.' Murmelde ze duidelijk weer in gedachten verzonken. Dat deed het ook, net zoals de seizoenen. 'net zoals de seizoenen.' Van de koude van het sneeuw naar de warmte van de lenteregen. Haar blauwe ogen gleden naar Ardentheart voordat ze haar ogen vredig knipperde.
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 21:47

it can't be a mistake if i just call it change

Bij zijn woorden knikte ze. Een instinctieve beweging in actie gezet door de gedachten die haar hoof binnen waren geschoten. Ze leek het te begrijpen, zonder dat ze het verhaal wist. Maar was dat dan wel oprecht begrip? ‘Aan je keuzes valt weinig te veranderen. Fouten maakt iedereen. Het is een pas zoals een rivier die altijd uitwijkt en veranderd, het leven bedoel ik. Soms is een uitwijking goed, soms ook niet. Maak de fout gewoon geen tweede keer.’ Hij liet haar uitpraten, zonder er een woord tegen in te brengen. Soms was het wonderbaarlijk hoeveel wijsheid de jonge kattin kon hebben, maar dan, heel veel jonger als hem was ze ook weer niet. Er zat maar een paar manen verschil tussen hen. Vroeger had dat in zijn jonge ogen echter heel veel geleken, maar nu hij ouder was wist hij wel beter. Maar haar beredenering was wel iets om na te denken, een mooi perspectief. Maar was zijn leven op dit moment dan een chaotische en wild stromende rivier? Zo voelde het wel.
Hij werd weer uit zijn innerlijke debat over perspectieven gehaald toe Coalpaw hem een troostende lik over zijn wang gaf. Kort werden zij ogen groot. Belachelijk, want hij was helemaal geen vreemde aan lichamelijk contact. Nee, het had hem gewoon verrast. ‘Brengt het de Clan in gevaar?’ vroeg ze toen en hij schudde zijn hoofd. Nee, de reputatie van de Clan waarschijnlijk wel, maar dat was niet waar ze naar vroeg. Toch, het gaf hem nog steeds geen lekker gevoel. Hij richtte zijn blik weer op die van haar en slikte. ‘Als het uitkomt, zullen ze mij waarschijnlijk niet meer heel erg leuk vinden,” vertelde hij haar wel. Misschien zou het iets weggeven, maar daar dacht hij nu even niet over na. Hij wilde zijn gedachten verdomme eens op een rijtje hebben, want zo kon hij toch geen goede warrior zijn voor zijn clan? Niet dat hij dat ooit was geweest, eigenlijk, want hij was al verliefd geworden op Dewberry toen ze beiden nog apprentices waren. Daar had hij het moeten stoppen, hij had haar toen gewoon uit zijn hart moeten zetten. Maar het was zoals de zwarte she-cat hem had verteld, hij kon er nu niets mee aan veranderen, alleen zorgen dat het niet weer gebeurde. Dat leek hem ook sterk, want hij had zijn les nu zeker wel geleerd. Maar kon hij het zien als verandering, het punt waar Coalpaw’s gedachten nu naartoe waren gedwaald? Hij wist het allemaal niet, maar misschien kon hij het proberen. ‘Ja, maar het is niet altijd even goed, zoals de kou van Leafbare voor weinig prooi zorgt,’ zuchtte hij. Maar Leafbare was geleidelijk aan het verdwijnen nu, plaats aan het maken voor Newleaf. Misschien kon zijn situatie dus ook geleidelijk omdraaien, dat hoopte hij tenminste.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 22:08

Coal is meant to burn
Er waren maar enkele katten die daadwerkelijk naar haar woorden luisterden, woorden als poëzie. Ze leek hem te begrijpen, zelfs al wist ze niet precies wat er was gebeurd. Ze kende spijt, angst en onrust. Spanning die het lichaam in zijn macht had, haar blauwe ogen stonden sympathiek. De kater zweeg, maar luisterde duidelijk naar haar woorden, nam deze in zich op waardoor haar volgende actie als reactie kwam. Hij leek verrast, zijn ogen werden groot nadat ze een lik over zijn wang had gegeven, in steun en geruststelling. Ze kon niet laten te vragen of het de Clan in gevaar zou brengen. Immers ging de Clan in vele gevallen voor op geheimen. 'Als het uitkomt, zullen ze mij waarschijnlijk niet meer heel erg leuk vinden,' De zwarte kattin knikte even goedkeurend, of nu ja goedkeurend. Ze was blij dat hij de Clan niet in gevaar had gebracht ook al zouden niet alle katten zijn acties goedkeuren. 'Elk zaadje dat geplant is vormt een bloem. Welk zaadje zal jij planten?' Vroeg ze zachtjes, welke keuze zou hij in het vervolg maken? Ze was een kattin van vele gedachten. Haar gedachten dwaalden af naar de seizoenen, de veranderingen in de natuur waar ze mee leerden leven. Ze moesten er door heen om sterker te worden en het leven te waarderen. 'Ja, maar het is niet altijd even goed, zoals de kou van Leafbare voor weinig prooi zorgt,'  zuchtte hij, Leafbare zou echter niet eeuwig blijven hangen, Newleaf kwam er aan, zeker als ze de bloesem moest geloven. 'Hmm.' Klonk er eerst alleen voordat de zwarte kattin hem met knipperende ogen aan keek en haar staart zwiepte. 'Als er geen Leafbare was, was Greenleaf ook niet zo mooi.' Murmelde ze uiteindelijk vastbesloten. Haar blauwe ogen opende ze weer voordat ze hem recht aan keek. 'Je bent Warrior Ardentheart, het is niet het makkelijkste pad maar wel een die ons dit gunt.' Verklaarde ze uiteindelijk waarna ze zich loom op haar flank legde.
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 22:51

it can't be a mistake if i just call it change

Bij zijn woorden knikte ze. Een instinctieve beweging in actie gezet door de gedachten die haar hoof binnen waren geschoten. Ze leek het te begrijpen, zonder dat ze het verhaal wist. Het duurde even voor de metafoor over bloemen en zaadjes ook echt bij hem binnenkwam en hij er wat logica in kon vinden. Bedoelde ze wat hij nu zou doen? Welk pad hij nu zou kiezen? Man, zou hij dat zelf ook niet graag willen weten. Het enigste wat hij nu wilde doen was alles goedmaken, maar hij wist niet hoe hij dat kon doen. Hij kon moeilijk even gezellig het territorium van een andere clan in lopen om zich ze verontschuldigen, dan had hij er nog een hoop problemen bij. Hij mompelde dan ook maar wat terug over Leafbare, maar zelfs daar kon Coalpaw een positieve spin aan geven. Wonderbaarlijk hoe ze alles positief kon zien, hoe ze niet naar de slechte dingen keek, maar naar een manier hoe iets opgelost kon worden. Hij liet zichzelf ook naast haar neerploffen. ’Je bent Warrior Ardentheart, het is niet het makkelijkste pad maar wel een die ons gunt.’ Ja, dat was misschien waar. Maar toch, toch was alles ingewikkelder geworden, minder tijd, meer geheimen. ”Het lijkt alsof het alleen maar moeilijker wordt hoe ouder ik wordt,vertelde hij haar oprecht, zijn blik afwendende naar de grond.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 23:03

Coal is meant to burn
Het was nooit standaard geweest dat ze overal een weerwoord op had. Kort naar het overlijden van haar witte moeder, Herondulcet was er een gat ontstaan in haar hart dat bleef kloppen. Elke bons had zeer gedaan, want het was een slag zonder haar tweede moeder en ook haar evenbeeld, haar biologische moeder had het er moeilijk mee gehad. Het was een lange weg geweest, waarin ze zich soms verloren had gevoeld maar altijd had ze zaden geplant en bloemen zien groeien. Ze had wel het gevoel gehad dat ze minder kon dan Waterpaw, haar broer droeg zijn hart op een andere wijze, en was zelfs door Starclan gekozen om Medicine Cat te worden. Ze was trots op hem en wist dat haar pad op die van haar moeder zou gaan lijken, een Warrior met een scherpe blik op de Clan. De grotere kater liet zich naast de kattin neer liggen waardoor ze zacht en warm snorde. Het was goed, zelfs al wist Ardentheart het niet. Het was goed, tenminste nu, op dit moment. De zachte wind blies door de bloesem heen, de zon scheen en vogels fluiten. Het was goed. 'Het lijkt alsof het alleen maar moeilijker wordt hoe ouder ik wordt,' Sprak de gestreepte kater waardoor ze zijn blik naar de grond volgde. 'Vroeger was ik jaloers dat je mijn mama als Mentor had. Een groots krijger, sterk en slim. Nu echter... Nu zie ik dat ze je veel heeft kunnen leren en ik van mijn eigen Mentor. Ik ben blij dat je met haar hebt mogen leren jagen en vechten. Dan leeft mijn mama altijd door.' Sprak ze eerlijk voordat ze haar kop tegen zijn hals aan legde en zuchtte. 'Hoe langer je leeft, hoe meer keuzes je maakt. Maar ook hoe meer bloemen je kunt zien zoals deze.' Hierbij bewoog ze kort van hem vandaan om een roze bloesem in zijn vacht te stoppen en daarna haar kop weer tegen zijn schouder aan te leggen terwijl ze tegen hem aan leunde. Op niet meer dan een vriendschappelijke wijze, hij was grotendeels onbekend al was hij praktisch familie, zelf hadden ze zelden gesproken. Andere levens geleid. Ze kwamen nu samen op dit punt, bij deze bloemen.
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimevr 27 maa 2020 - 0:29

it can't be a mistake if i just call it change

Jaloers? Op hem? En alleen omdat hij haar moeder als zijn mentor had gehad? Misschien dat ze daarom zo had gedaan de enkele keren dat hij haar had gesproken, heel anders als dat ze nu was. Maar ze waren ook allebei volwassen geworden, meer dan ze waren in ieder geval. Als hij echt volwassen was geweest dan had hij beter geweten dan toch een buitenclanse relatie aan te gaan, denkende dat het niet in problemen zou uitlopen. Maar zijn hart won het toch bijna altijd van zijn hoofd en hij volgde het dan ook blindelings. Het was een van zijn goede eigenschappen, maar soms ook een van zijn grootste fouten. In een vriendelijk gebaar legde Coalpaw haad kop tegen zijn hals aan en sprak ze met een zucht. 'Hoe langer je leeft, hoe meer keuzes je maakt. Maar ook hoe meer bloemen je kunt zien zoals deze.' Kort bewoog ze bij hem vandaan, een actie waarbij ze een roze bloesem plukte en deze in zijn vacht stopte. Een simpel, vriendelijk gebaar, maar wel eentje die herinneringen naar boven bracht. Herinneringen van hoe hij en Dewberry in hun apprentice tijd naar het Rogue territory waren gegaan en hoe hij daar de mooiste bloem voor haar had geplukt en deze in haar vacht had gewoven. Ze had toen hetzelfde terug gedaan. Een knoop vormde zich in zijn maag. Dat was waarschijnlijk het eerste, onbewuste teken geweest dat hij haar leuk had gevonden in een manier die hoger ging dan alleen vrienden. Toen was alles nog makkelijk geweest, waren ze vrij en zorgeloos. Toen was hij naïef geweest, net als kortgeleden. En nu? Nu proefde hij de bittere nasmaak die die naïviteit met zich meebracht. Toch was het minder nu hij hier met Coalpaw was. Tenminste, totdat zij de bloesem in zijn vacht had gestopt. Toen kwam het rotte gevoel weer terug. Misschien was hij liefdesziek, of had hij last van een gebroken hart? Een van de twee in ieder geval. Maar de zwarte she-cat, die naast hem lag en net haar kop weer tegen zijn shouder aan had gelegd, bedoelde het alleen maar goed. Dat wist hij ook wel en hij kon het haar dan ook niet kwalijk nemen. Ze wist niet dat deze herinnering naar boven had kunnen komen, hem nieuw verdriet had kunnen geven. Daarom zette Ardentheart ook maar een waterige glimlach op. ”Dankje Coalpaw, ik meen het. Bedankt” vertelde hij haar zachtjes. Hij had niet veel met haar gesproken over de manen heen sinds hun allereerste ontmoeting, maar misschien was dit een goede verandering. Een vriendschap die aan het opbloeien was net als de bloesems aan de bomen.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimevr 27 maa 2020 - 9:25

Coal is meant to burn
Hij keek wel kort verbaasd te zijn bij haar eerlijkheid maar veel konden ze er toch niet aan veranderen. Het was een keuze die de jonge kattin in het begin op een jonge leeftijd gemaakt had maar waar ze uiteindelijk een ommezwaai door maakte en leerde op een volwassene manier naar het leven te kijken. Natuurlijk miste de zwarte kattin nog de ervaring van een oudere Warrior maar ze was veel gegroeid in de afgelopen Moons. Dat kon ze zonder twijfel ook van Ardentheart zeggen, het Warriorschap stond hem goed, al had hij het op dit moment zo zwaar. De kattin bleef spreken over bloemen, want deze maakte haar soms raadselachtige woorden mooier, lieten de puurheid zien. Ze had nog nooit een kat gezien die deze bloesem niet kon waarderen. Kort bewoog ze bij de gestreepte kater vandaan om daarna een bloesem in zijn vacht te steken, niet wetende dat deze warme actie een steek in zijn hart veroorzaakte. Anders had ze het nooit gedaan. De zwarte kattin had haar houding tegen hem aan weer aangenomen, ontspannen en wellicht nog wel zorgeloos. Onbewust over de pijn die ze haar metgezel per ongeluk had aangedaan. 'Dankje Coalpaw, ik meen het. Bedankt.' Vertelde hij haar zachtjes, ze hadden elkaar nauwelijks gesproken sinds hun eerste ontmoeting toen ze nog beide Apprentice waren. 'Geen probleem. Vrienden... Vrienden zijn er altijd zelfs als je ze niet verwacht.' Murmelde ze met een lichte geruststelling in haar stem terwijl ze haar ijsblauwe ogen langzaam sloot en diep zuchtte. Ze leek op beide ouders die ze had gekend, beide moeders, onbewust. Het leven was voort gegaan, ze was groot geworden en sterk al bleef ze anders dan de meeste. Ze was niet de enige in het nest die een pad bewandelde die voor sommige onvoorstelbaar was, Waterpaw werd Medicine Cat als Rousebell klaar was met zijn opleiding tot genezer. Ze hoopte dan ook dat hij geluk zou vinden in de rang die absoluut niet bij haar zou passen.
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimezo 29 maa 2020 - 17:26

it can't be a mistake if i just call it change

Ze vertelde hem op lichtelijk geruststellende toon dat dit alles, dit hele gesprek, geen probleem was omdat ze vrienden waren. En het werkte. Toch kon hij niet helpen denken dat ze misschien een beetje onzeker had geklonken over het stuk dat vrienden er altijd waren, zelfs als je ze daar niet verwachtte. Hij kon het de zwarte she-cat ook niet bepaald kwalijk nemen, want ze hadden niet veel contact gehad in hun apprentice tijd, maar na dit gesprek was ze zeker zijn vriend. Hij schonk Coalpaw een oprechte glimlach voordat ze haar ogen met een bijbehorende, diepe zucht sloot. Ze leek diep in gedachten verzonken, en dus liet hij haar maar even. Misschien was een moment stilte dan ook niet zo erg, want dan kon hij ook even nadenken. Over het hele gesprek wat hij net had gehad met iemand die hij eerst als het zusje van zijn beste vriend had gezien, maar nu al een vriend op haarzelf. Grappig hoe één gesprek daar verandering in kon brengen. Maar gesprekken hielden vaak acties en motieven verborgen. Ze konden veel veranderen, iemands leven beter maken of juist overhoop gooien. En toch waren het ook maar simpele woorden. Grappig hoe dat toch zo’n impact kon hebben. Nou ja, grappig. Het laatste gesprek wat hij met Dewberry had gehad was alles behalve grappig geweest. Eerder verwarring, boze worden, een hint van spijt, maar er was geen lol geweest.
Maar dan had je ook dit gesprek, waar hij zich aan het begin rot had gevoeld en hij was in tweestrijd met zichzelf geweest. Dat was natuurlijk nog niet helemaal weg, maar het inzicht van Coalpaw, met haar unieke manier van denken, hield het hem een stuk minder in zijn grip. Want ze had gelijk, iedereen maakte fouten, dat was hoe je leerde in het leven. Als hij geen fouten had gemaakt tijdens zijn training, zou hij nu ook niet weten wat wél de goede manier was om sommige vechtmanoeuvres uit te voeren. Maar hoe hij nu zou kiezen zou alles bepalen. Hij kon kiezen om hier over in te blijven zitten en er onder te leiden, maar dan zou het zeker ook bij de rest van de clan opvallen. Of hij kon zich realiseren, dat ja, hij had een fout gemaakt, en het deed pijn dat hij er nu niet kon zijn voor Dewberry of de kittens en dat hij waarschijnlijk nog steeds van haar hield, maar dat hij ook verder moest. Niet in het verleden blijven hangen, dat was een advies wat hij zelf al wel eens had uitgedeeld en misschien moest hij er nu ook maar eens naar luisteren. Al zou het heel moeilijk worden en waarschijnlijk heel langzaam gaan. “Bedankt dat je een vriend voor me wilt zijn en dat je me wilt helpen mijn gedachten op een rijtje te krijgen.” Zijn gedachten al wel, maar zijn leven nog niet. Misschien dat dat nog zou komen, misschien niet.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimezo 29 maa 2020 - 22:31

Coal is meant to burn
Hij was voor haar altijd de beste vriend van haar broer geweest. Een soort van tweede broer wellicht want naast Waterpaw waren het voornamelijk zussen die ze had. Haar beide moeders hadden met dezelfde kater kittens gekregen, en hoewel Swallowflight niet de meest warme kattin in Thunderclan was geweest, had ze wel veel meegegeven aan haar jonge dochter, Coalpaw leek ten eerste bijzonder veel op haar. De pikzwarte vacht en heldere blauwe ogen, waren praktisch het evenbeeld van haar moeder; al was haar bouw en gedrag toch anders. Ze was jonger, zat nog niet vast in haar gewoontes. Naast het feit dat ze haar gedachten niet voor haarzelf kon houden dan, dat was iets dat ze al als kitten had gehad en nog steeds gebeurde. Het was maar goed dat ze van zichzelf geen geheimen had en vaak alleen maar positieve gedachten deelde. Negatief dacht ze niet vaak over de wereld al kon ze wel interesse tonen in de kater waar ze naar vernoemd was, de broer van haar moeder. Nooit had ze hem mogen ontmoeten, wellicht ook wel een geluk. Ze was niet zwak te noemen maar tegen een Bloodclanner kon zelfs de meest ervaren Warrior moeite hebben. Ze werden niet tegen gehouden door regels en hadden niet hetzelfde moreel. Een gesprek had de vriendschap gestart, een vriend gegeven die ze nooit had verwacht te krijgen.
Coalpaw mocht dan niet de meest normale kattin zijn, maar toch sprak ze met iets van wijsheid en warmte dat een ander zijn hart kon kalmeren. Haar kinderlijkheid en zachtaardigheid was nooit verloren gegaan, ze had een soort onschuld in haar heldere ogen. Een krachtigheid in haar stem en een standvastigheid waar vele andere katten u tegen konden zeggen. Ze was zelfverzekerd, wellicht omdat haar moeder, haar voorbeeld dit ook was geweest. Natuurlijk twijfelde ze meer dan eens, maar ze wist het pad dat ze wilde lopen en dus zette ze zich er over heen, zo goed en kwaad als dat lukte. 'Bedankt dat je een vriend voor me wilt zijn en dat je me wil helpen mijn gedachten op een rijtje te krijgen.' Klonk er oprecht, de zwarte kattin die nog steeds in gedachten verzonken was geweest en tegen hem aan leunde liet met een trek van een oor weten dat ze hem hoorde voordat ze zelf op een zachte, onhandige toon terug sprak. 'Iedereen verdiend een vriend, ik weet zeker dat je er wel uit komt. Ik zal er zijn en mijn broer vast ook.' Haar broer, wist hij van de zorgen van zijn beste vriend? Het was niet haar taak om nieuwsgierig te zijn en daarnaast wist ze ook wel dat met de tijd hij wellicht zichzelf zou openen en haar het verhaal zou vertellen als ze het moest weten. Hoe ze het wist, het was gewoon een voorgevoel. 'Had je al gejaagd vandaag, een avontuurtje klinkt niet slecht, toch?' Murmelde ze terwijl ze zich tevreden snorrend ietwat uit rekte.
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimema 6 apr 2020 - 21:04

it can't be a mistake if i just call it change

Hij wist dat Coalpaw hem gehoord had, een simpel trekje met haar oor was genoeg om hem dat te vertellen. Toch was haar antwoord misschien een tikkeltje onzeker en zacht, maar niet ongemeend. ”Iedereen verdient een vriend, ik weet zeker dat je er wel uit komt. Ik zal er zijn en mijn broer vast ook.” Ja, Waterpaw was er wel voor hem, maar hij wilde zijn beste vriend er ook niet te veel in betrekken, net zoals hij geen een van zijn vrienden er in wilde betrekken. Zelfs een nieuwe vriend zoals Coalpaw niet. Hij knikte, om haar ingeving te bevestigen, maar meer ook niet. Er kwamen geen woorden aan te pas en hij liet geen gedachtens er meer over toe. Niet voor nu. Hij wilde gewoon even alles vergeten en het aanbod voor een avontuur wat de zwarte she-cat hem aanbood was dan ook perfect. Langzaam kroop er een kleine glimlach op zijn gezicht, eentje die bij een jonge kater zoals hem paste, oprecht en enthousiast voor een nieuw avontuur. Kinderlijk en vrolijk. Toch was hij nog niet erg groot, maar het was zeker een begin. “Nee, waar gaan we naartoe dan. Het is jouw avontuur, dus leidt jij de weg maar.” Een omgekeerde situatie van hun eerste ontmoeting, waar hij haar had moeten overhalen om met hem op avontuur te gaan. Toen was ze heel gefocust geweest op haar training, het goed uitvoeren daarvan. Maar nu, nu was Coalpaw een stuk losser, gemakkelijk om mee te praten en een vlotte maar goede vriend.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 10:27

Coal is meant to burn
Als iemand haar Moons geleden had verteld dat ze samen met Ardentheart op pad zou gaan, een avontuur op zou zoeken dan had Coalpaw diegene hard uitgelachen. Ze was meestal nog steeds niet super los, immers had ze altijd het idee gehad dat ze enkel haar moeder trots kon maken als ze zich goed gedroeg en als ze haar best deed een sterke, strenge Warrior te worden. Haar blauwe ogen straalden dan ook haar lichte twijfels uit, al was het duidelijk dat ze vastberaden was het voor hem te doen, waarom kon ze nog niet zeggen. Was het omdat ze samen waren opgegroeid of omdat Ardentheart belangrijk was in haar familie, de beweegreden kon zijzelf niet eens benoemen maar het feit bleef, een avontuur was alles wat ze blijkbaar nodig hadden. 'Nee, waar gaan we naartoe dan. Het is jouw avontuur, dus leidt jij de weg maar.' Mauwde de kater overduidelijk vol interesse naar het onbekende, zoals de meeste jonge katten waren. Haar blauwe ogen lichtte op bij het zien van zijn oprechte glimlach waarna ze nadenkend rond keek, de kortste weg naar een oprecht avontuur, dat moest ze nog vinden. 'Ik ben geen ervaren avonturier, ben ik bang.' Sprak ze eerlijk terwijl ze hem een tikkeltje hulpeloos aan keek. 'Meneer Ardentheart, ik denk dat ik je hulp nodig ga hebben om het avontuur te starten.' Sprak ze zo plechtig mogelijk terwijl er een speelse glimlach om haar lippen verscheen.
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimewo 22 apr 2020 - 16:23

it can't be a mistake if i just call it change

Geen ervaren avonturier? Tja, misschien had hij daar niet helemaal aan gedacht. De hulpeloze blik die zijn kant op werd gestuurd maakte het toch wel een beetje dat hij het over wilde nemen, gewoon om Coalpaw meer op haar gemakt te krijgen, maar de speelse glimlach en haar volgende woorden liet een kleine lach uit hem ontsnappen. Misschien was ze het niet gewend, maar met zijn hulp moest ze er wel uit komen. “Nou dan, mevrouw Coalpaw, er zijn heel veel keuzes. Een ontdekkingsavontuur, of een avontuur vol spanning. Wat is je keuze?” antwoordde hij op dezelfde plechtige toon. Het was opmerkelijk hoe ze van een diep gesprek zomaar naar een luchtige konden gaan, al was natuurlijk alles waar ze het net nog over hadden gehad niet vergeten. Tenminste, niet voor hem.



Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
Coalnose
Member
Distance between us DPKsfdL
Butter
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: [16 Moons]
Gender: She-cat ♀
Rank:
Coalnose
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimewo 22 apr 2020 - 20:28

Coal is meant to burn
De kater leek haar opmerkingen wel te kunnen waarderen. Het was prettig om een keer niet op haar kop te krijgen omdat ze teveel aandacht wilde of omdat ze hardop sprak, niet dat haar moeder haar ooit had afgewezen maar ze had altijd wel laten blijken het niet met kittens te kunnen vinden. Toch was het niet zo dat ze niet gek op haar zwarte moeder was, het was de enige ouder die ze nog had en daardoor zeer bijzonder, ook was Coalpaw vernoemd naar de broer van haar mama, en daardoor had ze een link met het verleden en voelde ze zich sterker verbonden met Swallowflight en Herondulcet. Haar Mawa was al dood, te vroeg naar Starclan gegaan en dat had ervoor gezorgd dat de kattin kort depressief was geweest, ze wist wat emoties met een kat konden doen en daardoor stond ze er nu voor Ardentheart, zelfs als het betekende dat ze op avontuur zouden gaan. Echter was de vraag hoe ze dat moest doen, de al wat oudere Apprentice had geen flauw idee. De kater moest kort lachen om haar woorden, voordat hij antwoordde.'Nou dan, mevrouw Coalpaw, er zijn wel heel veel keuzes. Een ontdekkingsavontuur, of een avontuur vol spanning. Wat is je keuze?' Antwoordde hij op dezelfde plechtige toon. Coalpaw grinnikte voordat ze hem een uitdagende blik toe stuurde. 'Ik kan mij niet voorstellen dat je alles al niet een keer hebt gezien, dus een avontuur vol spanning is denk ik de beste keuze, mijnheer.' Ze kon minstens net zo plechtig zijn als hij was, wellicht dat het zijn wat neerslachtige stemming ook wel zou verbeteren. Hij verdiende meer dan dit, meer dan verdriet en als ze persoonlijk zijn pijn zou moeten verlichten dan deed ze dat. Zelfs als ze daarvoor zich
op haar rug moest rollen door de modder. Modder was hatelijk, was vies en smaakte te zuur naar haar mening, het plakte overal aan vast. De zwarte kattin grijnsde voordat ze hem vragend aan keek. 'Op naar de spanning dan maar?' In andere woorden, waar konden ze het vinden?
MONTY


Distance between us Coalno26
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Distance between us Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Distance between us   Distance between us Icon_minitimedo 23 apr 2020 - 18:24

it can't be a mistake if i just call it change

Tja hij had inderdaad ongeveer alles wel gezien in hun territorium. Er was nog dat dingetje met een uil proberen te vinden, plannen die hij met Dustspirit had gemaakt toen ze beiden apprentice waren. Plannen die nooit echt door waren gegaan. Maar ja, hij was al wel bij Owl Tree geweest. Het leek hem ook wel logisch dat als je warrior werd, je toch wel overal in het territorium was geweest. Natuurlijk had hij buiten het territorium zeker ook wel wat verkend. Een paar kleine afstanden de Twolegplace in, al had hij het daar toch wel vermeden nadat hij een aanvaring met een groep BloodClanners en het Rogue territorium had hij eigenlijk ook niet meer bezocht na die ene keer. “Hm, waar zullen we dan eens naartoe gaan?” Vroeg hij hardop af. Rogue territorium was minder gevaarlijk als de twolegplace, al hield het toch nog wel een beetje spanning. En dan zou hij ook eens de kans krijgen om daar verder rond te kijken, want de laatste keer was hij niet verder dan een bloemenveldje gekomen. Niet dat hij geen plezier had gehad. Nouja, totdat de rogue en Silver zich er ongevraagd bij hadden gevoegd dan. Maar daar zou hij nu even niet aan denken, want ook die herinnering bracht een steek naar zijn hart. Toen waren hij en Dew immers nog blij geweest, albeit onwetend.
Hij richtte zijn blik weer terug op Coalpaw, die terug staarde met haar blauwe ogen en een grijns op haar snuit. ‘Op naar de spanning dan maar?’ Vroeg ze hem. Een simpele vraag, maar met de duidelijke onderliggende betekenis dat hij mocht kiezen waar ze heen gingen. Tja, er was net maar een plek die echt uitsprong in zijn gedachten waar ze niet al te veel gevaar zouden lopen, want daar had hij ook geen zin in. “Ja, mevrouw Coalpaw. Vandaag, als u het er mee eens bent, gaan we op tocht naar het Rogue territorium,” plaagde hij nog eventjes in die plechtige toon, al brak hij er op het einde een beetje uit met een lach. Het was fijn, om even gewoon alle zorgen en verantwoordelijkheden te vergeten en iets te doen wat hij al in een lange tijd niet had gedaan. Het bleek er dus op dat Coalpaw precies was wat hij nu nodig had. Wie hij nu nodig had.




Ardentheart

thether me
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Distance between us
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Blooming Woods-
Ga naar: