I'm trying!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm trying!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Liondance
Member
I'm trying! Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimedo 26 maa 2020 - 17:40



"You will never know what will come from your actions
but if you do nothing, no results will be made" - lionpaw
Op een snel tempo achtervolgde Lionpaw de muis die zich uit alle macht uit haar zichtveld probeerde te verwijderen. Lionpaw vernauwde haar amberkleurige ogen, proberende om een manier te vinden hoe ze het kleine prooidier te pakken zou kunnen krijgen. Soms ging het jagen goed en soms... dan liep ze als een halve zot achter een muis aan. Als ze nu stilstond, dan zou ze zuchten uit ergernis. Zou ze het ooit leren? Gelukkig was Eveningglow er niet bij, die zou haar vast staan uitlachen of zich afvragen waarom ze ooit zo'n slechte apprentice had gekozen... De rosse kattin schudde die gedachte van zich af, ze moest zich focussen! Als laatste poging - aangezien er een bocht aankwam en ze wist dat de strijd dan verloren was - sprong ze in de lucht. Haar nagels waren uitgeklapt en haar poten uitgestrekt. Nog maar net wist ze de muis vast te haken, waarna ze hem in de lucht gooide om een shock-toestand te verkrijgen. Toen het beestje terug landde en doodstil op de grond lag, gaf ze hem de fatale beet. Al hijgende keek ze naar haar vangst. Het maakte nog niet uit hoe, maar het lukte haar wel! Dan zou ze tenminste niet met lege poten moeten terugkeren...

+ Silverwish


I'm trying! DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
I'm trying! YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimevr 3 apr 2020 - 17:21


De bengal trippelde rustig door het woud. Ze genoot van de rust en de vogeltjes die weer begonnen te fluiten. Newleaf kwam er echt aan, dat merkte je wel. Alles stond weer mooi in bloei. En, er was ook weer meer prooi. Silverwish's aandacht werd getrokken door een andere kat die zo te zien achter een prooi aan ging. Na wat observatie zag ze dat het Lionpaw was. Zo te zien had ze wat moeite met de muis, maar uiteindelijk had ze het toch te pakken gekregen. Silver glimlachte en liep op de Apprentice af. 'Goede vangst hoor, Lionpaw,' complimenteerde ze haar.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
I'm trying! Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimeza 4 apr 2020 - 11:15



"You will never know what will come from your actions
but if you do nothing, no results will be made" - lionpaw
Een zilvergrijze kattin had haar opgemerkt. Lionpaw knipperde even met haar goudkleurige ogen toen ze een compliment kreeg en glimlachte. "Dankjewel Silverwish," miauwde de rood-witte apprentice. Ze zou niet zeggen dat ze er moeite mee had gehad of dat het haar steeds beter afging. Zo was ze niet. Ze nam elk compliment met beide poten aan en had geen nood aan een wederopmerking die zichzelf in het gedrang bracht. Ze keek even in het rond en merkte op dat Silverwish ook alleen was. Maar de zilvergrijze kattin was Queen, dus jagen of patrouilleren was waarschijnlijk geen optie. "Even een frisse neus aan het halen?" vroeg ze toen, haar amberkleurige blik op de oudere kattin richtende.


I'm trying! DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
I'm trying! YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimeza 18 apr 2020 - 23:46


Silverwish glimlachte vrolijk en knikte toen Lionpaw haar bedankte met het compliment. 'Even een frisse neus aan het halen?' vroeg Lionpaw toen. Silver knikte nogmaals. 'Ja, soms wordt de Nursery even een beetje te veel,' miauwde ze. 'Niet dat ik het erg vind hoor, ik zou het zo weer doen. Alhoewel, liefst met nog een paar manen ertussen,' grinnikte ze. Nee, ze zou zeker nog een keer kittens willen krijgen, maar niet erg snel. Een paar manen was misschien nog te kort. Nee, doe maar nog een lange tijd daarna. Ze had ook wel zin om haar Warrior taken weer op te pakken. 'Queen zijn is prima hoor, maar ik denk dat ik nog wel weer even moet inkomen als het om het jagen gaat,' grinnikte ze.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
I'm trying! Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimema 20 apr 2020 - 8:53



"You will never know what will come from your actions
but if you do nothing, no results will be made" - lionpaw
De zileren kattin antwoordde dat het haar soms een beetje teveel werd in de nursery. Daar kon ze inkomen, Lionpaw had het zelf ook niet met drukte en al zeker niet als dit ging over een hele hoop kittens bijeen. Dag in, dag uit. Daarom dat ze zichzelf nooit Queen zag worden later. Ze keek dan ook een tikkeltje verbaasd op toen Silverwish toegaf dat ze het ooit nog eens wou doen. Pas later besefte ze dat ze misschien onbeleefd overkwam door zo te reageren. "Sorry, dat was niet mijn bedoeling." lachte ze schaapachtig. Misschien kwam het ook door het feit dat ze enkel haar pleegmoeder kende en nooit echte ouders heeft gehad dat ze zo dacht over de hele kwestie. Haar vader Zealspark was gestorven wanneer haar moeder geboorte gaf. Ook Briarlight overleefde de bevalling niet. Lionpaw zuchtte even, en haalde haar rosse schouders op. "Ik denk niet dat het ooit iets voor mij zal zijn." gaf ze vervolgens toe, haar kopje tillende en haar amberkleurige blik in die van Silverwish priemende.


I'm trying! DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
I'm trying! YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimewo 22 apr 2020 - 13:35


Lionpaw keek wat verbaasd, en hoewel Silverwish er niks achter zocht, verontschuldigde Lionpaw zich. Silver glimlachte vriendelijk en haalde haar schouders op. 'Het is al goed, Lionpaw. Je hoeft je niet te verontschuldigen,' miauwde ze. 'Ik denk niet da thet ooit iets voor mij zal zijn,' gaf de Apprentice vervolgens toe. Silver keek haar aan en glimlachte weer. Hmmm, wie weet wat de toekomst brengt, dacht ze. Maar ze wilde de jonge poes ook niet een bepaalde gedachte opleggen. 'Ach, dat hoeft ook helemaal niet,' miauwde ze. 'Er zullen genoeg andere Queens zijn.' Als Lionpaw later toch een nestje zou krijgen zou ze er voor haar zijn, maar dat zou iets zijn voor in de toekomst.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
I'm trying! Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimedo 23 apr 2020 - 11:11



"You will never know what will come from your actions
but if you do nothing, no results will be made" - lionpaw
De zilvergrijze kattin miauwde dat ze zich niet had moeten verontschuldigen. Lionpaw lachte schaapachtig. Vervolgens kreeg ze te horen dat er later vast nog genoeg andere Queens zouden zijn. De rood-witte kattin hield voor een tel haar kopje schuin. "Wanneer wist jij zeker dat je kittens wou?" vroeg ze toen, toch wel lichtelijk geïnteresseerd in hoe een kattin zo'n keuze kon maken. Je verloor tenslotte wel zes manen van je leven. Nouja, zo bekeek zij het toch. Als ze het later tot deputy wou schoppen dan mocht ze zeker geen kittens krijgen. Dan had ze zes manen liggen niksen terwijl ze ook hard had kunnen werken om haar dromen waar te maken, right? Achja, ze wist momenteel ook niet beter. Daarom dat ze toch met een nieuwsgierige blik in haar ogen naar Silverwish keek, wachtende op haar antwoord.


I'm trying! DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
I'm trying! YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimevr 8 mei 2020 - 16:51


Lionpaw lachte wat schaapachtig en hield haar kopje schuin. 'Wanneer wist jij zeker dat je kittens wou?' vroeg ze. Silver keek haar aan en glimlachte breeduit. Ze vond het leuk als anderen daar geïnteresseerd in waren. 'Oh uh, nou als Apprentice wist ik al wel dat ik graag kittens wilde hoor,' miauwde ze met een lichte giechel. 'En toen heb ik Olivebranch ontmoet en toen is het allemaal best snel gegaan. Hij twijfelde in het begin nog wel, maar ik heb het altijd al graag gewild,' knikte ze. 'Ik zou hoe ik er nu in sta ook heus nog meer kitten willen, maar pas over een tijd hoor. Ik wil wel eerst weer een tijdje Warrior taken uitvoeren. Na al die manen wordt het toch een beetje lang moet ik eerlijk zeggen,' grinnikte ze.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
I'm trying! Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimeza 9 mei 2020 - 17:45



"You will never know what will come from your actions
but if you do nothing, no results will be made" - lionpaw
Ze kreeg een hele stroom aan woorden en wiebelde met haar oortjes om alle informatie in zich op te nemen. Haar amberkleurige ogen flikkerden even toen ze de naam Olivebranch hoorde. Ze was eens een keer met hem gaan jagen, vriendelijke kater wel. Lionpaw was niet op de hoogte van alle relaties in de Clan, daar was ze ook nog te jong voor. Plus, ze kon zich beter focussen op haar trainingen dan alle gossip die er rond ging. De rood-witte kattin knikte begrijpend. Silverwish wist dus altijd al dat ze kittens wou hebben, al sinds ze apprentice was. Maar wat als je nu andere wensen had? Lionpaw besloot maar haar zorgen te uiten, de zilvergrijze kattin zag er wel betrouwbaar genoeg uit. "Maar stel, ik weet nu dat ik later geen kittens wil.. Nou, het staat toch niet bovenaan mijn verlanglijstje... Gaan mijn gedachten dan nog veranderen?" klonk ze, ietwat twijfelend terwijl ze haar woorden uitsprak. Het feit dat dit was omdat ze later het ver wou schoppen, vermelde ze er niet bij. Ze wou eerst hard werken en zich bewijzen vooraleer ze dit ten sprake bracht. Anders leek ze op een domme apprentice die een onmogelijke droom had, zoals vele anderen. Maar anders dan al die andere katten, streefde zij elke dag die droom na, en trainde ze hard. Het was niet simpelweg een droom, het was haar doel geworden.


I'm trying! DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
I'm trying! YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimedi 9 jun 2020 - 19:28


Lionpaw wiebelde met haar oortjes en bleef even stil toen ze haar verhaal af had. Silverwish glimlachte vriendelijk naar haar. Ze merkte dat ze ergens mee zat, misschien had ze twijfels over dat ze kittens wilde? Ook al had ze gezegd dat ze die niet wilde. Of in ieder geval niet echt. Gelukkig vertrouwde Lionpaw haar genoeg om haar zorgen te uiten, wat haar een goed gevoel binnenin gaf. 'Maar stel, ik weet nu dat ik later geen kittens wil.. Nou, het staat toch niet bovenaan mijn verlanglijstje... Gaan mijn gedachten dan nog veranderen?'
Silver dacht even na voordat ze antwoord gaf. 'Nou.. Misschien. Je gedachten veranderen sowieso naarmate je ouder wordt. Maar dat is niet erg toch?' Ze wiebelde met haar oortjes en keek de Apprentice vriendelijk aan. 'Is het erg om van gedachten te veranderen?'




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
I'm trying! Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimevr 12 jun 2020 - 22:27

De zilvergrijze poes miauwde dat haar gedachten nog konden veranderen naarmate ze ouder wilt. Toen ze eveneens zei dat dat niet erg was, wiebelde ze met haar oortjes. Daar was ze zo zeker nog niet van.. Ze hield van standvastigheid in haar leven. Niet dat ze tegen verandering was, maar ze was nu eenmaal niet het type dat snel van standpunt veranderde. Maar ze nam Silverwish's woorden in consideratie. Wie weet.. Lionpaw liet even een korte grijns tonen en keek met haar amberkleurige blik voor een tel naar haar witte voetjes. Hierna keek ze weer op. "Soms wil ik even in de toekomst zien, zodat ik weet waar ik over 20 manen sta.." gaf ze toe, ergens wel heel benieuwd zijnde naar haar toekomst. Zou Starclan een speciale bestemming voor haar hebben of niet?


I'm trying! DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
I'm trying! 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimeza 13 jun 2020 - 20:06




Luid geblaf klinkt.. Een groep honden komt steeds dichterbij. Ren!

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
I'm trying! YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimedo 23 jul 2020 - 17:02


Silverwish was benieuwd of Lionpaw later van gedachte zou veranderen. Dat ze ineens wel een nestje zou hebben. Een gepland nestje dan, met een niet gepland nestje wist je het nooit natuurlijk. Dan moest ze wel. Maar als ze écht niet wilde dan hoefde ze ook niets te doen.. Maar goed, Lion was nog te jong voor zo'n gesprek en Silverwish voelde zich ook niet op haar plek om daarover te beginnen. 'Soms wil ik even in de toekomst zien, zodat ik weet waar ik over 20 manen sta..' miauwde Lion. Een kleine glimlach vormde op Silvers snoetje. 'Ja, dat begrijp ik. Maar het is ook wel fijn dat dat niet kan. Dadelijk werk je naar iets, en mis je alle andere kansen in het leven. Ik denk dat het belangrijk is dat je niet weet wat er op je pad verschijnt. Ook al is dat een enge gedachte,' miauwde ze. Ze begreep het heus wel, om niet te weten waar je heen gaat is eng.
Daarover gesproken... Silver spitste haar oortjes bij een geluid. Haar haren stonden gelijk overeind en ze kam overeind. 'Honden,' mauwde ze gespannen, en kort daarna hoorde ze hun luide geblaf. In een instinct wilde Silver terug naar het kamp rennen, maar dat was natuurlijk het laatste wat ze moesten doen. 'De boom in, snel,' mauwde ze en ze ging de Apprentice voor naar een geschikte klim boom.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
I'm trying! Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimeza 1 aug 2020 - 22:18

Haar oren waren gespitst, haar amberkleurige kijkers haar kant opgericht. Vervolgens keek ze weer voor zich uit, zwijgende. De woorden van de zilvergrijze kattin vonden zich een plaats in haar kopje. Ze snapte wat ze wou zeggen en bedoelde, maar Lionpaw was op dat vlak redelijk koppig. Ze had al een hele toekomt voor zich uitgestippeld en zou er dan ook alles aan doen om haar doelen te bereiken. Het zou enkel teleurstelling zijn wat ze voelde moesten haar vele inspanningen niet beloond worden.
Plots keek ze terug op toen Silverwish wegschoot en riep dat er honden waren. Damnit! Die stomme honden altijd. Zonder een seconde langer na te denken sprong ze richting de dichtsbijzijnde boom in de buurt. Helaas was Lionpaw geen pro in klimmen, en duurde het even vooraleer ze haar evenwicht vond. Algauw trok ze zich verder omhoog, toch ietwat angstig omlaag kijkende zodra ze zich veilig op een van de laaghangende takken bevond.


I'm trying! DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
I'm trying! YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimeza 22 aug 2020 - 18:29


Silverwish zag hoe Lionpaw naar de dichtstbijzijnde boom ging en daarin klom. Silver zou die boom zelf niet gekozen hebben, en Lionpaw had dan ook wat moeite met erin komen. Ze kon haar helaas niet meer helpen nu, maar als één van de honden haar te pakken zou krijgen.. Dan zou ze zeker weten haarzelf in de strijd gooien. Gelukkig had Lionpaw het gered en snel klom Silver in haar eigen boom. Het was een makkelijke boom, niet te ver van de Apprentice vandaan. 'Probeer hogerop te klimmen!' riep ze Lion toe. Ze wilde niet het risico nemen dat de honden opeens hoog konden springen, en haar alsnog te pakken kregen. In de tussentijd klom Silver wat verder naar boven en probeerde een weg te zoeken die naar de boom van Lion zou leiden.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Liondance
Member
I'm trying! Zt19C6Q
Chi
576
Actief
"Wherever life plants you, bloom with grace."

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Liondance
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimezo 23 aug 2020 - 20:54

Lionpaw was overduidelijk geen klimmer. Ze kon vrijwel alles, en was in alles vrijwel heel goed. Behalve klimmen. Waarom, dat wist ze niet en was haar ook niet volledig duidelijk. Maar het zat nu eenmaal niet in haar bloed. Toen Silverwish haar toeriep dat ze nog wat hoger moest klimmen, wierp de rood-witte kattin haar een toch ietwat angstige blik toe. "Dat probeer ik!" siste ze terug, waarna ze haar poten hoger de boom in haakte, proberende zo nog enkele meters verder de boom in te geraken. Ze voelde bijna de hete adem onder haar, maar waagde het niet een blik naar onder te werpen. Bang voor wat ze zou zien... Bang voor als ze zag dat de honden haar te pakken konden krijgen.


I'm trying! DJhlB4D
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
I'm trying! YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: I'm trying!   I'm trying! Icon_minitimewo 26 aug 2020 - 15:22


Ze kon de angstige blik in Lionpaws ogen zien. 'Dat probeer ik!' siste ze naar haar. Silver knikte kort. Ja, het was ook een beetje een onnodige opmerking. Maar goed. Terwijl ze af en toe haar blik op Lion legde die probeerde hogerop te komen balanceerde ze zelf op de dunne takken. Ze wilde graag naar de boom overspringen waar de Apprentice in zat, zodat ze haar kon helpen. Het was even moeilijk, maar gelukkig was Silverwish goed in haar evenwicht bewaren. En door haar ervaring in bomen wist ze goed in te schatten welke takken te zwak voor haar zouden zijn. Ze herinnerde zich nog wel dat ze toen ze Apprentice was op een te dunne tak sprong en bijna de boom uitviel. Dat zou haar niet nog eens gebeuren. Ze haalde even diep adem voor ze de sprong waagde, haar hoofd leeg makend. Dit moest in één keer goed gebeuren. En gelukkig lukte het. Snel en behendig klom ze naar beneden naar waar Lionpaw was. 'Neem deze weg, naar die tak daar,' miauwde ze naar haar en wees naar een stevige tak vlak boven Lionpaw. Dat was al een stukje hoger en vanuit daar kon ze gemakkelijker hoger klimmen.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm trying!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: