Curious



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Curious

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raya
Member
Curious RKXytra
Camilla
66
Actief
HI MY NAME IS RAWRYA

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raya
BerichtOnderwerp: Curious   Curious Icon_minitimezo 29 maa 2020 - 12:54


Dit dorp was zeker anders dan die waar ze geboren was. Daar was het een stuk drukker. Raya vond dit wel een fijne sfeer eigenlijk. Lekker rustig, prachtige natuur in de buurt. De bruine poes trippelde tussen de steegjes door. Bang voor de baasjes was ze niet, ze wist dat ze niks kwaad deden. De meeste niet in ieder geval. Vooral als het kleinere waren, die wilde je juist graag aaien!
Raya sprong op een schutting en keek nieuwsgierig de tuin in. Zouden hier ook katten leven? Ze probeerde naar binnen te kijken, op zoek naar een kat. Sommige zaten voor ramen, wist ze.

+ Shaka


Curious 1uvGlBU
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Curious DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimezo 29 maa 2020 - 21:43

Vanuit het tweebeennest waar hij woonde kon Shaka zo door het raam kijken en naar het natuurgebied kijken dat achter de brede strook gras lag. Soms droomde de blauwe kater ervan dat hij daar leefde. Zeker nu het zo slecht met zijn vrouwelijke tweebeen ging. Ze kwam maar zelden uit haar nest. Daarom was de blauwe rus zo blij ermee dat Moonstorm hem wat jacht lessen gegeven had. Wel had Shaka er achter moeten komen dat knaagdieren en vogels op een andere manier gevangen schenen te moeten worden, maar net als bij de clankater had de jonge kater dat al snel onder de knie gekregen. Nu sloop hij door de tuin van zijn tweebeen nest terwijl hij op een muis joeg die bij het afval stond rond te neuzen. Zijn buik raakte bijna het natte gras en zijn staart leek bijna stokstijf te zijn. Na een wel gemikte sprong boorde hij zijn klauwen diep in het kleine harige lijfje en beet hem snel dood. Mooi hij had zijn maaltijd weer gevangen! het geluid van klauwen op hout trok zijn aandacht en Shaka draaide zich kalm om, om te zien wie het kon zijn. Er stond een bruine poes op zijn schutting, maar vijandig naar de nieuwkomer was hij geheel niet. Shaka legde zijn prooi neer om te kunnen spreken. 'Hoi, heb je honger?' riep hij vrolijk en wenkte met zijn staart dat ze dichterbij mocht komen.


Live can be hard when you are on your one. Come to the Lost ones and you will never be alone anymore.:



image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Raya
Member
Curious RKXytra
Camilla
66
Actief
HI MY NAME IS RAWRYA

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raya
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimema 30 maa 2020 - 23:45


Ze probeerde zo goed mogelijk te kijken, maar er zat helaas geen andere kat achter het raam. Raya wilde al weer verdergaan toen ze een stem hoorde. 'Hoi, heb je honger?' De poes richtte haar bruine ogen naar het geluid en zag daar een kat, met een dode vogel voor zijn pootjes. Hij wenkte dat ze dichterbij mocht komen en Raya zou dat natuurlijk niet afwijzen.
Soepel sprong ze van de schutting af, de tuin in, en trippelde naar de jonge kater. 'Hallooo,' groette ze hem met een glimlach. 'Als je je prooi wil delen heb ik wel honger ja,' grinnikte ze. Ze kon prima zelf haar eten vangen, maar ze wilde zijn lieve aanbod niet afwijzen. 'Woon jij hier?' vroeg ze toen.


Curious 1uvGlBU
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Curious DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 22:26

Hij had nog 1 andere prooi gevangen buiten de muis van net, maar die lagen samen voor zijn pootjes. De bruine poes begroeten hem en kwam niet veel later bij hem om te grinniken. Ach hij had toch te veel voor zichzelf alleen. Als hij later nog honger zou hebben kon Shaka gemakkelijk nog eens op jacht gaan, maar samen eten vond de kleine blauwe kater juist leuker dan alleen. 'Tijdens het oefenen heb ik te veel gevangen en je kwam net op het juiste moment aan toen ik net wilde gaan eten.' grinnikte Shaka terug en hij wees met zijn staart richting de twee prooien. Hoewel de muis iets kleiner was dan de mus, maar goed genoeg voor een gezellig praatje. Toen vroeg de vreemdeling of hij hier woonde. 'Klopt. Mijn huismens is een beetje ziek, vandaar dat ik zelf mijn eten gevangen heb. Welke wilde jij hebben?' bevestigde de blauwe rus en hij vroeg haar welke van de twee prooien zij wilde hebben. 'Ik ben trouwens Shaka en hoe heet jij?' vroeg hij kalm en vriendelijk terwijl de jonge kater afwachten op haar keuze. Zelf maakte het hem niet veel uit. Beide prooien waren even lekker vond hij.


Live can be hard when you are on your one. Come to the Lost ones and you will never be alone anymore.:



image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisteriawisp
Elder
Curious 7wgkHht
❀ Michelle ❀
338
Actief
In the fairy tales, the poor girl smiles when she becomes a princess. Right now, I don't know if I'll ever smile again.

CAT'S PROFILE
Age: ❀ 16 Moons ❀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisteriawisp
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimewo 1 apr 2020 - 14:00




Een bries steekt op en neemt een onbekende geur met zich mee. Als je op onderzoek gaat zie je een twoleg voorwerp. Wat is dit, wat doet dit en boven alles. Is dit gevaarlijk?



Those who know what it's like in the dark
will do anything to stay in the light.


Terug naar boven Ga naar beneden
Raya
Member
Curious RKXytra
Camilla
66
Actief
HI MY NAME IS RAWRYA

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raya
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimevr 3 apr 2020 - 12:46


De kat tegenover haar vertelde haar dat hij zelfs twee prooien gevangen had. Hij wees naar de twee en Raya zag een muisje en een mus liggen. Oeh, dat konden ze mooi samen delen. 'Klopt, mijn huismens is een beetje ziek, vandaar dat ik zelf mijn eten gevangen heb. Welke wilde jij hebben?' Raya knikte even, hij noemde zijn baasje dus een huismens. Overal heette alles wel anders, besloot ze. 'Ik ben trouwens Shaka en hoe heet jij?'
'Ik ben Raya,' antwoordde ze hem met een lach. 'En ik neem het muisje wel,' sprak ze vrolijk. Ze wilde hem graag de grotere prooi gunnen, hij had immers het meeste gedaan. Maar nog voordat ze aan het muisje kon beginnen, kwam er opeens een interessante vlaag van geur haar neus binnen. Ze keek opzij en zag daar een vreemd voorwerp liggen. Dat had ze nog niet eerder gezien.
Ze stond op en voorzichtig liep ze er naar toe. 'Weet jij wat dit is? Het ruikt grappig,' miauwde ze terwijl ze stapje voor stapje dichterbij kwam.


Curious 1uvGlBU
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Curious DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimevr 3 apr 2020 - 22:35

De vreemdeling stelde zichzelf voor als Raya. Een mooie naam dat zeker. 'Aangenaam Raya.' miauwde hij begroetend en Raya koos voor het muisje, maar voor ze het pakken kon kwam de wind even opzetten en dreef een geur mee. Ook zijn blik gleed door de tuin en kwam op een voorwerp terecht en daar lag een voorwerp die hij wel eens bij het nest van zijn huismens had gezien, maar zou ze hem verloren zijn? De bruine poes liep er stapje voor stapje naar toe en Shaka stond ook op en liep er heen. De vellen wapperde in de wind die nog los lagen van de rest die vast geplakt zaten door het weg smeltende sneeuw. 'Ik heb mijn huismens er wel eens mee in haar poot gezien, maar ze is het vast verloren.' miauwde Shaka en de blauwe rus bekeek het ding van alle kanten. Op het fladderen van de losse vellen na was er niet veel gevaarlijks aan. Het zat onder het zand en plakte door de natheid. Waarschijnlijk kon het weg in de ijzeren ton die zijn vrouwelijke tweebeen gebruikte om al haar afval i te gooien, maar zelf kon hij het tweebeen ding onmogelijk daarin krijgen... 'Laten we gaan eten. Dit ding doet toch niets.' mauwde Shaka en stapte weer terug naar de prooien en pakte de mus op en trippelde richting het terras waar de zon zijn stralen het best op liet vallen in de tuin. Met zijn staart wenkte hij de poes te volgen. Hoewel het weer heerlijk was waren de tegels toch het fijnste om je prooi op te kunnen eten vond Shaka. Hij ging liggen met zijn blik op de tuin en keek toe of Raya hem gevolgd was of nog zou volgen?


Live can be hard when you are on your one. Come to the Lost ones and you will never be alone anymore.:



image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Raya
Member
Curious RKXytra
Camilla
66
Actief
HI MY NAME IS RAWRYA

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raya
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimevr 10 apr 2020 - 13:13


De andere kat volgde haar, maar leek duidelijk minder onder de indruk te zijn dan zij. Niet dat ze het erg eng vond, ze was vooral nieuwsgierig. Maar die wapperende gekke blaadjes waren wel even spannend. 'Ik heb mijn huismens er wel eens mee in haar poot gezien, maar ze is het vast verloren,' miauwde Shaka terwijl hij het ding ook bekeek. Het was dus iets van de baasjes.
Shaka was duidelijk minder geïnteresseerd. 'Laten we gaan eten. Dit ding doet toch niets,' mauwde hij. Raya keek hem na toen hij terug ging naar de prooien. Haar blik ging weer terug naar het vreemde ding. Ze snuffelde nog wat aan en tikte er tegenaan met haar poot, maar het niet verder niets dan alleen wat wapperen met z'n blaadjes.
'Weet je wat het doet?' vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze achter hem aan trippelde. Ze pakte het muisje en ging naast hem op de stenen liggen, maar wachtte afwachtend zijn antwoord af voordat ze een hap nam.


Curious 1uvGlBU
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Curious DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimeza 11 apr 2020 - 21:03

Raya leek nog nooit zoiets gezien te hebben, maar Shaka had er een hele boel op een rijtje zien staan. Nadat ze zich naast hem gevoegd had vroeg ze dan ook wat het deed. 'Wel... Het kan een huismens van emotie doen wisselen, maar verder doet het niet veel. Binnen hangen er verschillende op een rij op een plank samen en ze doen verder niets zolang mijn huismens er geen uitkiest en erin begint te bladeren.' Vertelde hij de bruine poes en begon met het plukken van de veren van de mus. Dat was wel het enigste vervelende aan gevederde prooi, maar het vlees maakte alles weer goed vond de jonge kater. Zijn blik gleed even richting het raam waarvan hij wist dat het haar slaapplaats was, maar ze keek niet naar buiten om te zien dat hij een nieuwe vriend had gemaakt... Of nou ja een nieuwe kennis, toch?


Live can be hard when you are on your one. Come to the Lost ones and you will never be alone anymore.:



image host
Terug naar boven Ga naar beneden
Raya
Member
Curious RKXytra
Camilla
66
Actief
HI MY NAME IS RAWRYA

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raya
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimezo 3 mei 2020 - 23:43


'Wel... Het kan een huismens van emotie doen wisselen, maar verder doet het niet veel. Binnen hangen er verschillende op een rij op een plank samen en ze doen verder niets zolang mijn huismens er geen uitkiest en erin begint te bladeren,' vertelde de jonge kater haar. Raya knikte begrijpend terwijl ze op haar muisje kauwde. Ze moest denken aan waar ze vandaan kwam. Haar moeder had haar opgevoed in een paar bosjes, maar haar vader leefde ergens anders, ook bij een baasje, of zoals Shaka het noemde, een huismens. Maar over dit soort voorwerpen had ze nog nooit gehoord. 'Mijn vader was ook een baasje,' vertelde ze met een glimlach. 'Hij kwam zo vaak mogelijk op bezoek, maar woonde toch ergens anders. Ik vraag me af hoe het is om bij een baasje te wonen, maar ik denk niet dat ik het erg leuk zou vinden,' miauwde ze bedenkelijk. Haar moeder had immers ook liever voor de vrijheid gekozen. Maar toch had haar vader vrij rond kunnen lopen, hij had zelfs nachten bij hun doorgebracht.


Curious 1uvGlBU
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Curious DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Curious   Curious Icon_minitimedi 5 mei 2020 - 22:18

Raya luisterde naar zijn uitleg en Shaka voelde zich prettig in haar buurt. Niet dat hij op haar viel of zo, maar de meeste katten waar hij wel eens contant mee had gehad waren vaak niet zo spraakzaam als deze bruine poes naast hem. Een zachte glimlach verscheen op zijn lippen toen ze vertelde over haar vader die ook een baasje had. ze woonde zelf dus niet bij huismensen? Daarom kende ze die langwerpige dingen niet. Nogal logisch dan. Ze vroeg zich ook af hoe het was om een baasje te hebben. 'Ik ken ook katten die in het tweebeen nest moeten blijven, maar zoals mijn huismensen of zo als jij ze noemt baasje vindt die je niet de hele dag opgesloten houd zoals de mijne of die van jouw vader dan kun je ook gerust naar buiten. Normaal zouden mijn huismensen me vlees geven, maar zins de dood van haar partner lijkt ze mij bijna vergeten te zijn en is ligt ze ziek op bed....' mauwde Shaka en voelde een brok in zijn keel op komen. 'Ik probeer een medicijn te vinden, maar ik heb het tot nu toe nog niet gevonden en de andere huismensen komen niet verder dan tot aan de grote doorgang. Het is net alsof ze bang zijn voor wat er binnen het nest is.' goed Shaka vertelde er niet bij dat er al twee clans waren die hem weg gestuurd hadden. De derde waar het monster zijn dood gevonden had net als zijn mannelijke huismens had helemaal niets gedaan. Dus eigenlijk was hij al door 3 clans hulp geweigerd. Zijn blik ging even richting het raam van waar hij wist dat ze daar in haar zachte nest lag met haar zure adem. Ze werd met de dag zieker en zieker en Shaka zat er sterk over na te denken om terug te gaan naar de Donderclan om Moonstorm om hulp te vragen en of hij hun medicijnkat mee zou kunnen krijgen?


Live can be hard when you are on your one. Come to the Lost ones and you will never be alone anymore.:



image host
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Curious
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: