We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 15:05


In de verte kon ze fourtrees zien liggen, het zou niet lang meer duren tot de volgende gathering. Dan zou ze worden voorgesteld als Riverclan's nieuwe deputy. En dan zou iedereen die het nog niet wist weten dat Butterstar dood was. Crystalshell liep langs de landgrens met het Windclanterritorium. Ze had besloten hier alleen naartoe te gaan om minder dreigend over te komen. De spanningen waren nog hoog en ze had geen zin om een grensgevecht uit te lokken. Ze knappe kattin keek rustig uit over de velden en heuvels van hun voormalige vijand. Niet al te ver weg zag ze een gedaante naderen; een kater die ze goed herkende aan zijn bijzondere pels. Een mannelijke schildpadkat, hij was de enige van dat soort die ze ooit met eigen ogen gezien had. Crystalshell hielt haar pas in toen hij binnen gehoorsafstand kwam. "Stallionstar." Begroette ze hem met een beleefde blik zijn kant op. Hij leek alleen te zijn, net als zij, wat haar aan geruststellend gevoel gaf.    
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 16:19

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Met iedere pas veerde zijn vacht op en neer door de wind. Hij was even het Camp uitgegaan om een frisse neus te halen en even alleen te zijn. De zon verwarmde zijn vacht tot diep in de kern van zijn lijf en even vergat de Leader al zijn zorgen, het voelde alsof hij even alleen was met de zon en van haar warmte mocht genieten en alles mocht vergeten. Hij stopte even en sloot zijn ogen om de warme zonnestralen op te zuigen. Toen zijn gezicht helemaal verwarmd was vervolgde hij zijn weg naar Fourtrees, iets vertelde hem dat hij vandaag daar moest zijn.

"Stallionstar" hoorde hij een andere stem zeggen en hij draaide zijn kop en zocht met zijn groene ogen de spreker. Hij zag een beleefde blik die vast zat aan een grijze poes. Even fronste de gevlekte Leader, dit was een RiverClan Warrior. Nog altijd voelde hij de spanning die tussen WindClan en RiverClan hing maar die leek elke dag een klein beetje minder te worden. Hij gaf de poes een knikje terug. "Met wie heb ik het genoegen?" vroeg hij de grijze poes kalm.



We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] JXidV8r
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 17:02

Hoe zou hij haar zien? Als een vijand? Gewoon zomaar iemand uit een andere clan? Of zou er iets in haar houding zitten wat hem wees op iets anders? Stallionstar leek het te houden op een middenweg tussen de eerste twee opties. Hij leek niet extreem vijandig maar was tegelijkertijd absoluut niet uitnodigend, wat begrijpelijk was. Desondanks knikte hij haar toe en vroeg met wie hij het genoegen had. “Ik ben Crystalshell, Riverclans deputy.” Verkondigde ze. Natuurlijk had ze had achter kunnen houden, dan was er nog een kans dat hij niet was ingelicht over Butterstar’s overlijden en nog niet eens wist dat haar clan een nieuwe deputy zou hebben. Maar Crystalshell was liever eerlijk, zeker tegen de leader van een andere clan. Ze stopte haar pas helemaal en draaide zich volledig naar de Windclanleader toe. “Ik ben blij dat ik je eens buiten het gevecht ontmoet.” Ze glimlachte er niet bij, maar haar toon was oprecht. En ze meende het: Zo zou ze hem niet alleen als een gewetenloze vijand zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 18:01

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



De andere kat stelde zichzelf voor als Crystalshell, de nieuwe Deputy van RiverClan. De gevlekte kater trok even zijn wenkbrauwen op. Had Butterstar Pantergrowl nu al aan het roer van de Clan gezet. Hij haalde zijn schouders op. “Proficiat Crystalshell. Is Butterstar zo vroeg afgetreden?” miauwde hij vragend. Hij had wel de geur van RiverClan over het territorium geroken maar het was vaag geweest en vermengd met die van de Medicine Cat toendertijd dus had hij er geen patrol op af gestuurd. De gevlekte Leader rechtte zijn schouders en gunde de nieuwe Deputy een glimlachje wat ook oprecht was. “Ik ook, het is fijn dat Butterstar een besluit heeft genomen voor het grotere goed.” miauwde hij en trok met zijn snorharen. “Ik hoop dat de dagen van gevechten nog ver voor ons liggen voordat we elkaar weer tegenkomen op het oorlogsveld” miauwde hij oprecht. Gevechten waren altijd zwaar voor welk een Clan dan ook, vaak vielen er onnodig doden en gewonden en dat was iets wat hij als Clan Leader probeerde te vermijden.



We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] JXidV8r
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 18:21

Hij had het nog niet geweten. Dat was het risico dat ze had genomen toen ze vertelde dat ze Deputy was. Crystalshell's blik verduisterde enigzins toen ze zei: "Ze is niet afgetreden." De rest kon hij zelf wel invullen. Hij beantwoordde haar volgende woorden met dezelfde gedachte: Hoop op een tijd van vrede. Crystalshell glimlachte rustig en knikte nogmaals "Insgelijks, Desondanks is het mijn verantwoordelijkheid om mijn clan veilig te houden. Dus verwacht geen zachtere behandeling van Pantherstar en mij." Het was verre van een dreigement, maar ze was erg duidelijk: Riverclan bleef Riverclan. "Maar ik zie niet in waarom een dergelijke agressie nodig zou zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 21:53

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



"Ze is niet afgetreden" miauwde Crystalshell grimmig en hij keek even naar de lucht waar 's nachts de sterren van StarClan schenen. Had de rode point poes zich al bij hen gevoegd. Hij schudde zijn kop even en keek toen terug naar de poes voor hem. "Het spijt me dat te horen" miauwde hij en liet zich toen door zijn achterpoten zakken om te gaan zitten. "Insgelijks, Desondanks is het mijn verantwoordelijkheid om mijn clan veilig te houden. Dus verwacht geen zachtere behandeling van Pantherstar en mij." miauwde de poes en hij voelde een scheve glimlach op zijn gezicht kruipen. "Ik kan me niet herinneren dat ik daarom heb gevraagd?" miauwde hij en grinnikte toen. "Maar ik zie niet in waarom een dergelijke agressie nodig zou zijn." vervolgde de poes en hij knikte. "Ik denk dat we StarClan dankbaar mogen zijn voor de korte Leafbare" miauwde hij en hij dacht terug aan de zware Leafbare die ze ervoor hadden gehad waardoor er toen een groot gevecht was uitgebroken.



We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] JXidV8r
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 22:35

Haar woorden schenen hem een beetje los te maken. Stallionstar verontschuldigde zich toen hij over Butterstar's dood hoorde en Crystalshell sloot heel even haar ogen. Was het wel haar taak geweest om hem hierover in te lichten? Ja, dat was het, besloot ze. Als ze een redelijke band met Windclan wilde onderhouden moest er een mate van vertrouwen tussen de twee clans zijn. Stallionstar grinnikte zowaar toen hij antwoord gaf op haar belofte. "Nee, maar voordat mijn beleefde toon je valse hoop geeft. Ik probeer simpelweg een goede eerste indruk te maken." Antwoordde ze met haar eigen zachte grinnik. "Ik denk dat we StarClan dankbaar mogen zijn voor de korte Leafbare." Het verlichtte zeker de spanningen om voedsel, ja. Crystalshell keek nog een keer uit over het uitgestrekte Windclanterritorium. "Maakt je clan het goed?" Vroeg ze toen, nog steeds op dezelfde ongeveinsde toon. Natuurlijk zou ze het ook op de Gathering horen. Maar uit haar ervaring schenen de leaders daar altijd te zeggen dat hun clans het ondanks welke omstandigheden dan ook goedmaakten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimeza 4 apr 2020 - 21:40

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



"Nee, maar voordat mijn beleefde toon je valse hoop geeft. Ik probeer simpelweg een goede eerste indruk te maken." miauwde de nieuwe Deputy en de gevlekte kater wiebelde met zijn oren. Valse hoop? dacht hij en moest moeite doen niet in lachen uit te barsten. Hij had een klein beetje vertrouwen in RiverClan maar iets in hem zag hen nog altijd aan als vijanden of gelijk aan BloodClan. Dit was iets wat hij meer voor zichzelf hield maar een enkele kat die hem goed genoeg kende wíst dat hij geen hoop had als het om hem en RiverClan ging. "Eerste indruk is goed" miauwde hij toen met een vriendelijk gezicht. Achter het masker was er nog altijd een hele hoop wantrouwen wat hij niet uitsprak.

Hij volgde haar blik over zijn territorium en liet zijn blik een poosje rusten op de glooiende heuvels. Zijn aandacht werd weer teruggeleid door de woorden van de RiverClan poes. "Maakt je clan het goed?" vroeg ze hem en hij knikte. "De konijnen rennen weer volop door onze velden. De rivier is ook weer ontdooid dus ik denk dat jullie ook weer kunnen vissen?" vroeg hij haar toen.



We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] JXidV8r
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimema 6 apr 2020 - 16:50


Ze had wel een idee over hoe er over haar clan werd gedacht door de meeste Windclankatten. De twee groepen zagen elkaar als aanstichters van allerlei onheil. Het zou een hele tijd duren voordat één van hen zou toegeven dat ze fout hadden gezeten. Het was ook niet Crystalshell's taak om dat nu namens Riverclan te doen, haar clantrots was te groot om iets toe te geven. Maar Stallionstar sprak van een goede eerste indruk, dus dat was iets. Natuurlijk droeg dit uiterst beleefde gesprek heel wat spanning. Zij wisten beide dat hun clans elkaar niet konden uitstaan. Ze wisten ook beide dat de hostiliteit hoogstwaarschijnlijk nog niet voorbij was.
De Windclanleader liet niet veel los over het welzijn van zijn clan, alleen dat de konijnen weer volop renden. Crystalshell knikte ook toen hij naar hun voornaamste voedselbron vroeg. Het gesprek leek ten einde te lopen, maar ze wilde deze kans op een op een met Stallionstar te praten niet laten schieten. Ze bleef even stil in de verte staren en zei toen: "Onze clans hebben elkaar de laatste tijd zoveel bloedvergieten aangedaan. En niemand is er verder mee gekomen." Ze glimlachte vreugdeloos. "Ik ben bang voor de toekomst, Stallionstar. Als we geen gelijke grond vinden zullen we een generatie warriors kweken die niets anders dan de vijandigheid kent." Ze keek hem weer aan, niet boos of uitdagend, nog even vriendelijk als voorheen. Ze gaf Windclan niet de schuld, ze wist dat de clans dit probleem samen hadden veroorzaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimedi 7 apr 2020 - 18:54

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



Instemmend bromde hij naar Crystalshell. Het was zeker waar wat ze zei, er was te veel bloed vergoten. Nog elke dag voelde hij de last van toen hij Deputy was geweest op zich drukken toen hij dat besluit had genomen. Nagenoeg alle WindClan katten had hij die dag meegenomen naar de Heatherfields wat was uitgelopen op veel verliezen aan beide kanten en voor wat? Op dat moment was er een grote honger naar voedsel onder de Clans geweest en RiverClan had besloten het recht in eigen poot te nemen. Hij voelde en rilling over zijn rug gaan bij de gedachte terug aan het bloedbad. "Ik ben bang voor de toekomst, Stallionstar. Als we geen gelijke grond vinden zullen we een generatie warriors kweken die niets anders dan de vijandigheid kent." miauwde de Deputy en hij glimlachte wrang. "Dat was wat Butterstar toen probeerde op te lossen toen ze de Heatherfields teruggaf" miauwde hij en tikte met zijn staart op de grond. "Laten we hopen dat het goedkomt met RiverClan en WindClan voordat we ons bij StarClan voegen" miauwde hij en zuchtte.



We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] JXidV8r
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimewo 8 apr 2020 - 7:56


Ze waren natuurlijk niet de enige die over echte vrede na hadden gedacht. Leaders waren er over het algemeen niet op uit om oorlogen te voeren. Butterstar had zich inderdaad geprobeerd te verzoenen met Windclan door hen Heatherfields terug te geven. Daardoor was veel dood en verderf bespaard, zelfs als ze er een stukje van Riverclan's trots voor in had moeten leveren. "Kunnen we afspreken dat we allebei onze uiterste best zullen doen om de huidige vrede te bewaren? Of is het daar nog te vroeg voor?" Vroeg ze de leader zonder blikken of blozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimewo 8 apr 2020 - 14:33

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



De blauwe poes vroeg hem of ze met hem kon afspreken om de huidige vrede te bewaren of dat het daar nog te vroeg voor was. "Ik denk dat elke Clan momenteel haar uiterste best doet om geen oorlogen uit te lokken. Zeker niet na de Profecy die Butterstar heeft uitgesproken" miauwde hij en gaf haar toen een knikje. "Het laatste wat ik wil is dat de nieuwe generatie Warriors opgroeit met het idee dat er altijd oorlog is. Oorlog zouden we alleen tegen BloodClan moeten voeren en niet tegen elkaar tenzij het niet anders kan" miauwde hij en knipperde met zijn groene ogen. "Laten we in het vervolg dingen diplomatiek proberen op te lossen. Ik denk dat jij daar goed in zal zijn Crystalshell" miauwde hij om haar een compliment te geven. Dit was voor hem nu een bijzonder lang gesprek met een RiverClan kat dat eens een keer niet vijandig was.



We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] JXidV8r
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimewo 8 apr 2020 - 20:44

Ze wilden nu allemaal geen oorlogen, dat was waar. Crystalshell herinnerde zich nog maar al te goed hoe het gevoeld had toen ze die woorden had gehoord. Ze had het gevoel dat Stallionstar en zij tenminste grotendeels op één lijn zaten. Allebei wilde ze de vrede bewaren en hun geschillen oplossen met diplomatie. "Dankjewel. Ik zal met Pantherstar bespreken wat we kunnen doen om aan een gepaste samenwerking te beginnen." Alleen als Riverclan en Windclan wat toenadering zouden genieten zouden ze samen tegen een gemeenschappelijke vijand kunnen optreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimedo 9 apr 2020 - 16:17

Stallionstar

Take the risk or lose the chance



"Dankjewel. Ik zal met Pantherstar bespreken wat we kunnen doen om aan een gepaste samenwerking te beginnen." miauwde de RiverClan Deputy en hij wiebelde met zijn oren. Ja, als Pantherstar wilde luisteren naar zijn Deputy misschien. Hij hoopte van wel maar dat waren zijn zaken niet. "Ik zal zelf ook overleg hebben met mijn Deputy Amberstorm" miauwde hij en vroeg zich af of er werkelijk ooit vrede zou komen tussen WindClan en RiverClan. "For now I bid you a good day lass" miauwde hij en begon weg te lopen van de kant. Hij had nog het nodige te bespreken met Amberstorm. Hoe hij de samenwerking tussen beide Clans moest zien wist hij nog niet maar hij wist wel dat het een absolute noodzaak was dat het ging gebeuren.

Topic uit



We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] JXidV8r
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]   We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar] Icon_minitimewo 15 apr 2020 - 14:15


Dit was goed, ze hadden allebei naar elkaar geluisterd en af kunnen spreken dat ze zich in elk geval voor de vrede zouden inzetten. Crystalshell knikte dankbaar toen Stallionstar liet weten dat hij de samenwerking ook zou bespreken. "Insgelijks, op hoop van vrede." Beantwoordde ze toen hij haar verder een goede dag wenste. De twee gingen weer uit elkaar, ze stapten beide van de grens weg en deden dat zonder om te kijken. Of de clans ooit een vriendelijk verband zouden kunnen hebben was nog maar de vraag, maar er was zeker aanleiding om hoop te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
We Are Nowhere and It's Now. [Stallionstar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: