[OPEN] Sneezy



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] Sneezy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverwish
Member
[OPEN] Sneezy YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimedo 16 apr 2020 - 21:00


Silverwish voelde zich al een tijdje niet goed. Maar soms heb je dat. Zeker met het weer van tegenwoordig. Silver had af en toe een beetje gesnotterd, voelde zich niet helemaal top en een niesje kwam er af en toe ook uit. Maar verder was het prima gegaan. Silver was immers ook niet iemand die voor elk klein dingetje de Medicine Cat op ging zoeken.
Maar toen de poes die dag wakker werd voelde ze zich helemaal niet goed. Helemaal niet. Ze was warm, had het benauwd, en ze snotterde enorm. Ze nieste, en nog een keer. Oei, dit was niet best. Misschien dat ze toch maar is Rousebell een bezoekje moest brengen. Silverwish wilde opstaan, maar ze had er de puf niet voor, haar hoofd deed pijn en ze voelde zich echt niet fit meer. Oh, als ze haar kleintjes maar niet aangestoken had...

Open voor wie bezorgd wil zijn!




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
[OPEN] Sneezy Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimedo 16 apr 2020 - 21:05

De queen zat in de nursery, maar opeens hoorde ze het genies en gestotter van de andere queen die hier al langer zat. 'Silverwish? Alles goed? Je hebt toch geen Black Cough he, ik wil niet dat je dood gaat!', zei de grijze kattin bezorgd. Wat als ze iedereen besmette, wat als ze de kittens had aangestoken?, waren de paniekerende gedachten in haar kop. Ook wilde ze niet dat Silverwish dood zou gaan, dus stelde ze wat voor. 'Zal ik anders Rousebell even halen?'. Ze was zo hevig bezorgd, net zoals ze zou doen als een van haar kittens ziek werd.


[OPEN] Sneezy Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
[OPEN] Sneezy YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimevr 17 apr 2020 - 18:56


'Silverwish? Alles goed? Je hebt toch geen Black Cough he, ik wil niet dat je dood gaat!' hoorde ze Mistynose bezorgd miauwen. Silver grinnikte zachtjes, maar het was niet erg vrolijk. 'Nee, nee, ik ga niet door hoor,' antwoordde ze. 'Het is maar een verkoudheid, niets om je zorgen om te maken.' Nee, het laatste wat ze wilde is dat iedereen dacht dat ze dood ging. Zó slecht voelde ze zich ook weer niet.
'Zal ik anders Rousebell even halen?' vroeg Mistynose toen bezorgd. Kijk, dat was wel een slim idee. Silverwish wilde het liever niet, maar het was het verstandigs om te doen, en het laatste wat ze wilde was de kittens ziek maken. Dus knikte ze, maar stopte al snel met dat. Het bezorgde alleen maar meer hoofdpijn en warmte. 'J-Ja, dat is goed, Mistynose. Dank je,' murmelde ze zachtjes.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
[OPEN] Sneezy Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimevr 17 apr 2020 - 19:04

Het was niet fijn als een queen ziek werd. Al was het een verkoudheid of een erge Cough, het was beiden niet fijn. Zeker als de kittens misschien besmet konden raken aan de ziekte, en ze zou liever niet willen om een nursery vol piepende hoesten te horen. De grijze queen ging recht opstaan en vertelde tegen haar kittens om te blijven waar ze waren, dat ze zo terug zou zijn en dat ze niet in de buurt moesten komen van Silverwish voor het geval. Met haar korte poten trippelde ze door de uitgang, haastte zich naar de medicine den , stak haar kop in de ingang, hopend dat er een medicijn kat aanwezig zou zijn. 'Rousebell? Waterpaw? Is er iemand?', vroeg de kattin, op een zo kalm mogelijke toon waar toch een beetje bezorgdheid in zat.


[OPEN] Sneezy Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
[OPEN] Sneezy Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimeza 18 apr 2020 - 15:26

Nesten netjes maken was ongeveer een van de laatste dingen waar ze zin in had. Toch moest het gebeuren. Eens in de zoveel tijd waren er genoeg lege nesten om het merendeel te vervangen. Ze moesten er weer netjes en schoon uitzien voor er weer katten in moesten. Terwijl ze zelf bezig was met het in elkaar steken van een nest had ze Waterpaw weggestuurd om wat meer nest materiaal te halen. 'Rousebell? Waterpaw? Is er iemand?', klonk de stem van Mistynose plotseling door haar den. Haar stem was wel bezorgd geweest maar niet in paniek, er was dus waarschijnlijk wel iets, maar niets ernstigs. "Waar kan ik je mee helpen Mistynose?" vroeg ze terwijl ze een paar stappen richting de uitgang van haar den zette.


[OPEN] Sneezy Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
[OPEN] Sneezy Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimeza 18 apr 2020 - 15:54

De grijze queen merkte de zilveren medicine cat op, en zuchtte van geluk dat ze er was. 'Silverwish zit steeds te hoesten en te niezen, ik kwam je daarmee eventjes halen om te zien of ze iets heeft, want ze kan niet op haar eigen poten staan', antwoordde de kattin vervolgens met een toon van bezorgdheid. Misschien was het wel een erge ziekte? Wie wist! Hopelijk zou Rousebell hier iets aan kunnen doen, dan moet ik me geen zorgen meer maken', dacht de grijze langharige kattin.


[OPEN] Sneezy Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
[OPEN] Sneezy YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimewo 22 apr 2020 - 13:38


Silver wenste vurig dat haar kittens niet ziek zouden worden. En als ze dat zouden worden, dat het alleen maar een onschuldige verkoudheid zou zijn. Maar inmiddels was Silverwish er wel van overtuigd dat het voor haar ietsje erger was dan een normale verkoudheid. Whitecough, waarschijnlijk. Hopelijk had ze niet te lang gewacht en zou het niet erger worden. Ze keek op toen Rousebell samen met Mistynose de Nursery in kwam. Ze glimlachte zwakjes en knikte de Medicine Cat toe. 'Hallo Rousebell.. Ik hoop dat het niets ernstigs is?' Het was meer een vraag, maar ze hoopte het nog steeds.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
[OPEN] Sneezy Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 17:58

'Silverwish zit steeds te hoesten en te niezen, ik kwam je daarmee eventjes halen om te zien of ze iets heeft, want ze kan niet op haar eigen poten staan', reageerde Mistynose. Rousebell gaf een begrijpend knikje voor ze in de richting van de Nursery begon te lopen. De zwakke glimlach van Silverwish maakte al snel duidelijk dat de kattin zich niet goed voelde. 'Hallo Rousebell.. Ik hoop dat het niets ernstigs is?' vroeg de queen. "Silverwish, van welk van de volgende dingen heb je last? Hoesten, slijm, piepende ademhaling, kortademigheid, koorts, ogen- en neusslijm, snelle hartslag, pijn op de borst en braken", zei ze. Het was niet heftig genoeg om green cough te zijn maar white cough kon het wel zijn. Als Silverwish van meerdere van deze symptomen last had, zou ze haar een white cough mengsel kunnen geven. Ook zou ze extra goed op de kittens moeten letten en haar verder van de andere queens moeten leggen.


[OPEN] Sneezy Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
[OPEN] Sneezy YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimeza 2 mei 2020 - 0:40


'Silverwish, van welk van de volgende dingen heb je last? Hoesten, slijm, piepende ademhaling, kortademigheid, koorts, ogen- en neusslijm, snelle hartslag, pijn op de borst en braken,' begon Rousebell gelijk. Een hele lijst lang aan symptomen. Silver moest haar best doen niet te vragen om het een keertje te herhalen. Ze sloot even haar ogen terwijl ze nadacht. 'Ik uh.. Ik heb vooral last van hoesten, en slijm. Ik voel me ook niet echt fit en best warm,' miauwde ze en ze opende haar ogen weer. 'Is het ernstig? Kunnen kittens er aan doodgaan?' Dat was wel het eerste dat ze wilde weten, of haar kittens - en die van de andere Queens ook natuurlijk - veilig waren. Als ze hen aanstak, en dat hun doodsoorzaak zou zijn... Ze wist niet of ze daar ooit mee kon leven, ze was ook veel te laat naar Rousebell toe gegaan, of zij eigenlijk naar haar toe nu, zo erg was het al.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Eggnest
Member
[OPEN] Sneezy Dajq1bv-edeeb57d-d9da-479c-9c60-11cb427f302a.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2I3NTIxYzU5LTljNmQtNGUxMi04NjI3LTY0MTFiMTM4OGJmYlwvZGFqcTFidi1lZGVlYjU3ZC1kOWRhLTQ3OWMtOWM2MC0xMWNiNDI3ZjMwMmEuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Jaz
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eggnest
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimema 4 mei 2020 - 16:37

IRON MIGHT WEEP

BUT IT DID NOT BREAK

Eggkit was aan het spelen. Hij stond in de nursery al bekend als het hyper mannetje en hoewel hij de laatste tijd iets minder springerig was, bleef hij veel rondrennen en spelletjes verzinnen. Nu probeerde hij aan een mot te komen dat hem al de hele dag leek te boeien. De mot was bruin met lichte cirkels op de vleugels. Dat kon hij zien omdat deze soms wegvloog, verder en hoger dan zijn kleine gestalte. Toch bleef de kleine jongen erg zijn best doen. Hij vloog omhoog en probeerde met een harde klap de mot te pakken. Telkens als hij met lege pootjes terug op de grond belande deed hij alsof hij door de mot was aangevallen geweest zodat hij dood ging. Daar kwam hij terug op adem terwijl hij geluiden maakten alsof hij vreselijk dood was. Na de honderdste poging had hij de mot eindelijk in zijn klauwen. Trots als een pauw schreeuwde hij het uit. Zijn stem voelde een beetje raspig, maar kleine Eggkit had niets door. Hij nam de fladderende mot in zijn bekje en probeerde niet over zijn pootjes te struikelen toen hij het naar mama wou brengen. Daar aangekomen keken zijn onschuldige, grote groene ogen op naar nieuw volk. Oh! Hij stak vrolijk zijn staartje in de lucht en miauwde een uitbundige: "H-hallo!" Hierdoor kreeg de mot de ruimte om te ontsnappen. Eggkit wist even niet wat er aan de hand was tot hij zijn bekje weer sloot. Oh! Zijn staartje zakte en zo ook zijn oortjes. Traantjes kwamen in zijn ogen en nu hij last had van een loopneus begon dat andere meteen ook te lopen. Hij snuffelde het naar boven en wilde eigenlijk nu gewoon graag knuffelen met mama om zijn weggevlogen mot. Hij draaide zich naar haar, zette een paar stapjes en duwde zijn lichaampje tegen haar buikvacht. Zijn eerste prooi was zomaar weg! Nu zou hij nooit een goede warrior worden.

@ Mistynose, mama & Rousebell

thunder
struck


In een spoiler:


[OPEN] Sneezy XEaw3WG
EGGNEST
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistynose
Member
[OPEN] Sneezy Giphy
Ema
195
Actief
The darkest nights aren't always completely dark:
the moon still orbits it and lightens the path

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mistynose
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimedi 5 mei 2020 - 11:11

De grijze kattin trippelde in de nursery samen met de medicine cat, waar kort na ze zich neer legde bij haar kittens die braaf waren geweest. Haar groene kijkers richtten zich op Rousebell die de zilveren queen aan het ondervragen was. De vraag was nu wel belangrijk, hoe erg het was voor onze kittens. Niemand zou willen dat de nieuwste levens van Thunderclan zomaar zouden sterven, laat staan de emoties die de queens dan moesten ervaren. Eventjes schudde de grijze queen de gedachten weg. Na een klein beetje te kijken merkte ze ook dat de donkergrijze kitten, de kitten die haar kittens het aller eerste had ontmoet, vele pogingen aan het wagen was een mot te vangen en het uiteindelijk toch bleek te ontsnappen. Prooi ontsnapt heel vaak. Ook bij echte warriors, zeiden haar gedachten alsof ze het luidop zei tegen de kitten, maar wetend dat hij het niet kon horen.

Tag: Everyone


[OPEN] Sneezy Misty_15
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Clovercloud
Member
[OPEN] Sneezy Klavertjes
Renske
79
Actief
Good girls with good hearts

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young warrior
Clovercloud
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimedi 5 mei 2020 - 21:40


Bakkes! Cloverkit voelde zich niet zo lekker. Ze was een beetje grieperig en sloom. Haar neusje jeukte steeds, waardoor ze moest niezen. Terwijl ze niet eens in het mos of zand aan het spelen was. En daar waar Eggkit nog nergens last van te hebben, had Cloverkit zich opgerold achter in het nest samen met haar favoriete knuffeltje, een lange, zwarte veer. Ze had het tussen haar pootjes geklemd terwijl ze was schor adem haalde. Ze nieste ze nu en dan eens, voordat ze zich weer wat steviger om haar veer heen klemde en lekker in het mos drukte. Cloverkit was altijd wel wat kleinzerig, maar dat betekende niet dat er direct heel veel aan de hand was. Ze sliep alleen wat meer dan normaal, at een beetje minder dan normaal. Ze nieste nog een keer, waarna ze haar neusje afveegde in het mos.


One leaf represents faith, one hope, one love and,
if a fourth leaf is present,
that's luck
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostdove
Member
[OPEN] Sneezy DPKsfdL
Elfje
128
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostdove
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimewo 6 mei 2020 - 20:48

Frostkit stond er bekend om dat hij altijd dicht in de buurt van zijn mama te vinden was en toen mama ineens begon te hoesten en wat warmer werd dan normaal, dacht hij er niets ergs bij. Want er kon mama toch niets overkomen? Nee, het kleine katertje had zich de laatste dagen juist lekker dicht tegen zijn warme mama aangenesteld. En alles was goed en leuk. Of nouja, toch niet. Frostkit voelde zich sinds gisteren ineens niet zo lekker meer, maar hij wilde niet mama bang maken, dus had hij niets gezegd. Maar zijn oogjes en neusje prikten en eigenlijk moest hij best veel niezen. Kijk daar kwam er weer een Hatsjoe! Ugh, helemaal niet leuk. Ook zijn zusje leek zich niet al te top te voelen en misschien zijn broertje ook niet. Maar zijn hoofdje was een beetje wazig en het was moeilijk om na te denken. Hij wilde zich alleen maar tegen mama opkrullen en slapen.


[OPEN] Sneezy Frosts15
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
[OPEN] Sneezy Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimedo 7 mei 2020 - 16:59

De kattin sloot haar ogen voor ze reageerde. 'Ik uh.. Ik heb vooral last van hoesten, en slijm. Ik voel me ook niet echt fit en best warm,' zei Silverwish. Rousebell gaf een knikje terwijl ze probeerde de lichte frons op haar voorhoofd zo goed mogelijk te laten verdwijnen. 'Is het ernstig? Kunnen kittens er aan doodgaan?' Nog voor ze de kans had gegeven om antwoord te geven. In plaats van te letten op wat de kitten aan het doen was, keek ze naar hoe de kitten er uit zag. Het groene snot aan zijn neusje zei haar eigenlijk wel genoeg. Ze nam snel nog de gezondheid van andere kittens in zich op voor ze zich weer tot Silverwish richtte. "Ik vermoed Whitecough dus ik ga jullie nest verplaatsen naar mijn den. Ik ben er op tijd bij dus je hoeft je geen zorgen te maken, ik ga er voor zorgen dat jullie allemaal beter worden." Ze probeerde de Queen en haar kittens wat hoop in te praten. Er was een kans dat er doden zouden vallen als het zou verergeren naar greencough. Voorlopig bleek dat nog niet te zijn gebeurd. Zo lang ze de besmettingen zo minimaal kon houden en genoeg medicijn had, moest dit goed komen.


[OPEN] Sneezy Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
[OPEN] Sneezy YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimevr 8 mei 2020 - 16:15


Ze had haar vraag nog maar net gesteld en een zwart bolletje kwam op hen afgerend. Ze had wel gemerkt dat de kittens zich ook niet helemaal topfit voelde, zelfs al was Eggkit nog vol energie. Ze glimlachte lichtjes naar de kitten en schoof hem wat dichter tegen haar aan. Nu hij toch al ziek was maakte het ook niet meer uit toch? Ze keek op toen Rousebell begon te spreken. 'Ik vermoed Whitecough dus ik ga jullie nest verplaatsen naar mijn den. Ik ben er op tijd bij dus je hoeft je geen zorgen te maken, ik ga er voor zorgen dat jullie allemaal beter worden.' Silverwish glimlachte opgelucht. 'Oh, dank StarClan,' mauwde ze met een lichte lach, zo opgelucht was ze. Whitecough was erger dan verkoudheid, maar niet levensbedreigend. Ook niet voor haar kittens dus. Ze zou er wel op toezien dat ze hun kruiden goed zouden eten. 'Dankjewel, Rousebell. Ik zal gelijk meehelpen met verplaatsen,' miauwde ze dankbaar voordat ze opstond. Ze was nog zwakjes, maar door deze hoop had ze weer even wat nieuwe energie gevonden.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
[OPEN] Sneezy Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Sneezy   [OPEN] Sneezy Icon_minitimedo 14 mei 2020 - 14:02

De opluchting was van Silverwish's gezicht af te lezen. 'Oh, dank StarClan,' sprak de kattin zelfs met een klein lachje. Ze hadden geluk dat ze er op tijd bij was en ze hopelijk konden voorkomen dat het greencough werd. 'Dankjewel, Rousebell. Ik zal gelijk meehelpen met verplaatsen,' zei Silverwish voor ze opstond. Het was duidelijk dat de kattin zich ook niet goed voelde. "Doe rustig aan Silverwish, we willen niet dat je instort. Ik zorg wel voor het nest als jij zorgt dat je kittens naar de Nursery komen", sprak Rousebell voor ze zich omdraaide en in een drafje naar haar den liep. Eenmaal daar schoof ze twee van de nesten tegen elkaar aan en begon ze zo goed mogelijk met elkaar te verweven tot een groot nest. Silverwish zou er zo zijn met haar kittens en dan wilde ze het meeste werk aan het nest af hebben. De kattin had immers net zo goed als haar kittens rust nodig.


[OPEN] Sneezy Rousea10
Rousebell ambulance door Femke
:.:.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] Sneezy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: