Watch out ~ Glidingpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Watch out ~ Glidingpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Marvelpaw
Member
Watch out ~ Glidingpaw DPKsfdL
Kalli
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Marvelpaw
BerichtOnderwerp: Watch out ~ Glidingpaw   Watch out ~ Glidingpaw Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 19:24

"Hey you, watch out!" Een jonge witte poes sprong met een grote boog op de zonnerots. Haar blauwe ogen glommen in het felle zonlicht dat tevoorschijn kwam vanuit de witte wolken. De poes had niets te doen en daarom zocht ze maar iets. Hier kon ze misschien nog een paar muizen vinden of iets anders. Ze wilde graag helpen met de prooi die nu schaars was. Gelukkig was het nog geen bladkaal. Dan werd het nog erger. De poes snorde zacht en blij bij de gedachten aan een mentor. Ze zou laten zien hoe goed ze leerde en hoe goed ze kon vechten. Ze had al op zichzelf geoefend, maar het kon nog beter met behulp van een mentor. Ze rekte haar een keer uit terwijl ze op de rots ging zitten. Haar blauwe ogen gleden over de grens waar ze de rivier zag en de riverclan. Ze had geen patrouilles gezien. Jammer. Ze wilde wel eens kennis maken met riverclan katten. Ze snoof zacht de geuren op van de natuur die spijtig genoeg niet in bloei was. Ze hoopte maar dat het snel voorbij was. Ze haatte bladval of bladkaal. Soms was sneeuw leuk, maar de prooi was echt te schaars. De poes legde haar neer en zwiepte heen en weer met haar staart. Haar oren stonden naar voren gericht en rustig staarde ze naar haar eigen spiegelbeeld. Het water stroomde rustig verder en af en toe zag je een hele kleine vis. Ze was geen riverclankat dus ze zou zeker niet gaan vissen. Zwemmen kon ze niet en nu met dit koude weer zou ze het ook niet testen. Ze zuchtte diep en verveeld terwijl ze haar kop op haar poten plaatste en nog steeds naar dezelfde witte poes kijken. Haar eigen spiegelbeeld dus.

Glidingpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Glidingspear
Member
Watch out ~ Glidingpaw DPKsfdL
Viktor
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .::.8 Moons.::.
Gender:
Rank:
Glidingspear
BerichtOnderwerp: Re: Watch out ~ Glidingpaw   Watch out ~ Glidingpaw Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 20:21

Vlugge pootstappen namen hem op een drafje mee. Weg van het kamp, alles wat daar zo bekend was en op weg naar het onbekende. Een grote grijns streelde zijn eeuwig knappe gezichtje. Waarom was hij toch zo verdomd lekker? Elke poes viel gewoon neer bij het zien van hem. En Gliding genoot er met volle teugen van. Lang leven de lol en weg met de autoriteiten, vaak genoeg riep hij het uit in de apprentice den. Hij schilde zijn eigen boontjes. En nooit had hij daar moeite mee gehad, er waren genoeg "schatjes" die wel dingen voor hem wouden doen. Zelfs de volwassen poesen raakte vertederd door hem. Het was allemaal zo perfect. Kon zijn leven beter worden als dit? Met een vreugde sprong van puur geluk kreeg Glidingpaw de Zonnerotsen in het zicht. Met nog een leukere verassing, hij kende de poes, hij deelde tenslotte zijn nest met haar, Marvelpaw terwijl ze een poging deed tot jagen. Zachtjes grinnikte de kater en sloop naar voren. Tot hij geluidloos vlak achter haar kwam. Met een grootte sprong duwde hij haar omver en bleef over haar heen staan. Zijn honing-bruine oogjes staarde haar zoetjes aan terwijl hij op een zoette stem haar naam sprak. "Liefie toch, heb ik je omver geduwd?" Zoetjes bleef hij over haar heen staan terwijl hij haar gemaakt bezorgd aankeek maar haar toch zo hielt dat ze tegen de grond bleef. "Dat was nou absoluut niet de bedoeling van me." De oprechtheid in zijn stem kwam niet door tot zijn ogen die twinkelde. Altijd was alles zo perfect, en het leukste, de meisjes vonden het geweldig!

(omg XD mijn mooiboy toch weer hea)


Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Watch out ~ Glidingpaw Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Marvelpaw
Member
Watch out ~ Glidingpaw DPKsfdL
Kalli
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Marvelpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watch out ~ Glidingpaw   Watch out ~ Glidingpaw Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 20:51

BAM. Nadat ze zo rustig op de rots had gelegen. Genietend van de zon die fel was door de witte wolken. Fel omdat het bladval was. Het was raar, maar pure waarheid. Ze lag nog steeds tot die idioot tegen haar aansprong. Hij had haar goed beslopen en toen het tijd was besprongen. Ze opende haar blauwe ogen en keek omhoog naar de dader. Glidingpaw. Ze rolde met haar ogen en gaf een kleine tik met haar poot tegen zijn neus. Geslijm verliet zijn keel. Typisch de jonge kater, maar zij was zo niet. Ze was anders dan de anderen. Ze was niet zoals die andere poezen die achter hem aanhingen. Marvelpaw keek in zijn honingbruine ogen en een grinnikte volgde. Ze snorde eens zacht en liet de woorden tot haar doordringen. "Ja, blijkbaar was jij het hé. Ik zie niemand anders hier die het anders zou doen." De witte poes zwiepte uitdagend met haar staart onder de kater en tikte een keer met haar staart tegen de zijne. Ze luisterde naar de woorden en snorde vrolijk. "Alsjeblieft hé. Ik ken je goed genoeg, Glidingpaw. Laat me niet lachen, jij kleine leugenaar." Ze gaf de kater een kleine maar uitdagende knipoog en zodra hij niet oplette duwde ze haar voorpoten tegen zijn borst. Ze rolde de kater van haar af en stond weer recht. Ze schudde haar dikke pels uit en richtte de heldere blauwe ogen weer op hem. Ze liet haar niet doen door hem of door anderen. Ze was een echte stoere meid die zeker van uitdagingen hield. Ze durfde het zelfs toegeven dat ze hem wel een keer aandacht wou geven, maar stiekem lag dat niet in haar ware aard. Hij had genoeg poezen dus haar zou hij niet missen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Glidingspear
Member
Watch out ~ Glidingpaw DPKsfdL
Viktor
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .::.8 Moons.::.
Gender:
Rank:
Glidingspear
BerichtOnderwerp: Re: Watch out ~ Glidingpaw   Watch out ~ Glidingpaw Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:36

Marvelpaw keek in zijn honingbruine ogen en een grinnikte volgde. Ze snorde eens zacht en liet de woorden tot haar doordringen. "Ja, blijkbaar was jij het hé. Ik zie niemand anders hier die het anders zou doen." De witte poes zwiepte uitdagend met haar staart onder de kater en tikte een keer met haar staart tegen de zijne. Ze luisterde naar de woorden en snorde vrolijk. "Alsjeblieft hé. Ik ken je goed genoeg, Glidingpaw. Laat me niet lachen, jij kleine leugenaar." Ze gaf de kater een kleine maar uitdagende knipoog en zodra hij niet oplette duwde ze haar voorpoten tegen zijn borst. Ze rolde de kater van haar af en stond weer recht. Ze schudde haar dikke pels uit en richtte de heldere blauwe ogen weer op hem. Glidingpaw trok trots zijn kop op en sloot zijn honingbruine ogen. "Ik zou jou toch nooit wat aandoen lieve Marvellpaw." Zijn stem was honingzoet en zijn ogen speels. "Lieverd toch, het was een geest, ik doe jou toch niets?!" Hij grijnsde zacht en duwde zijn kop speels tegen de hare waar na hij wegsprong met een hoog opgeheven staart. "Desondanks liet ik je net winnen van mij. ik ga geen meisjes pijn doen natuurlijk. Dat zou ik nooit durven." Hij draaide zich om en sprong naar haar toe. Met zijn poten landde hij op haar borst en staarde haar recht aan. "Of misschien toch wel." Hij glimlachte zachtjes en grijnsde half terwijl hij boven haar bleef staan.

-flut-


Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Watch out ~ Glidingpaw Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
Marvelpaw
Member
Watch out ~ Glidingpaw DPKsfdL
Kalli
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Marvelpaw
BerichtOnderwerp: Re: Watch out ~ Glidingpaw   Watch out ~ Glidingpaw Icon_minitimewo 4 jan 2012 - 21:43

De witte poes staarde met haar ijsblauwe ogen naar de jonge kater. Hij keek haar aan met zijn honingbruine ogen en meteen begon hij zoet tegen haar te praten. "Ik zou jou toch nooit wat aandoen lieve Marvellpaw." De witte poes snorde vrolijk en keek een keer diep en liefdevol in zijn ogen. "Dat weet ik.." De zachte fluistering verliet haar mond. Het waren zachte woorden en uitgesproken vol liefde. Duh, liefde voor hem. Wie zou niet van zo'n sexy kat houden. Ze grinnikte in zichzelf en luisterde naar zijn volgende woorden. Het was een geest zei hij. Ze grijnsde breed en zwiepte sierlijk met haar staart. Ze wilde net antwoorden, maar ze voelde zijn kop tegen de hare. Zacht snorde ze, maar voor ze iets terug kon doen trok hij weg. Toen hij de woorden uitsprak dat hij meisjes niets zou doen, draaide hij zich om en sprong op haar. Hij zette zijn voorpoten op haar borst en keek haar aan. De poes keek droogjes omhoog en keek in zijn honing bruine ogen. Ze grinnikte speels en gaf een kleine speelse tik tegen zijn neus. Ze bleef in zijn ogen kijken. Het voelde alsof ze leek te verdrinken in die prachtige ogen. Speels, maar toch lief. Ze schrok ervan dat ze in gedachten weg zonk om gewoon in zijn ogen te staren. Ze schudde haar kop even en gaf nog een kleine speelse tik met haar poot tegen zijn neus. Ze snoof zachtjes en wachtte nieuwsgierig af op wat hij zou doen.


Watch out ~ Glidingpaw 8ytb9z
Terug naar boven Ga naar beneden
Glidingspear
Member
Watch out ~ Glidingpaw DPKsfdL
Viktor
152
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .::.8 Moons.::.
Gender:
Rank:
Glidingspear
BerichtOnderwerp: Re: Watch out ~ Glidingpaw   Watch out ~ Glidingpaw Icon_minitimedo 5 jan 2012 - 21:59

De poes keek droogjes omhoog en keek in zijn honing bruine ogen. Ze grinnikte speels en gaf een kleine speelse tik tegen zijn neus. e schudde haar kop even en gaf nog een kleine speelse tik met haar poot tegen zijn neus. Ze snoof zachtjes en Glidingpaw grijnsde maar daarna werd zijn blik serieus en hij draaide zich om en sprong weg. Zachtjes snoof hij terwijl hij een paar vossenlengtes wegliep om te gaan zitten. "Ik dacht dat je anders was dan die andere poezen Marvellpaw, maar je bent gewoon hetzelfde." Hij zuchtte en draaide zijn kop om. "Hetzelfde.. Alleen je wil enkel stoer doen.. Ik dacht dat jij echt een vriend kon zijn, niet zoals die poezen die enkel achter me aan willen lopen.. die verlieft op mij zijn om hoe ik er uit zie. Niet op wie ik ben. Laat maar Marvell.. Ik zie je in het kamp.." Hij sloot even zijn ogen en sprong weg. Dat was het.. Niemand kon hij nog vertrouwen.. Slappe boel ook allemaal!

-woeps XD
he mad-


Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Watch out ~ Glidingpaw Os10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Watch out ~ Glidingpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: